-
Google zamiast wyszukiwarki Interii
... za tym idzie wzrostu przychodów z reklamy internetowej - komentuje Jacek Pasławski, Prezes INTERIA.PL. - Biorąc pod uwagę obecny potencjał Google'a w Polsce, w ciągu pół roku ... z wynikami wyszukiwania - dodał. Jak podaje eMarketer, cały światowy rynek "paid-search" wart był w 2004 r. 22 mld dolarów. Według "IAB Internet AdvertisingRevenue ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2005
... za dane pochodzące od poszczególnych portali. Branże Czerwcowy rynek rekrutacyjnych ogłoszeń prasowych odnotował ... odzwierciedleniem dużego wzrostu produkcji przemysłowej w Polsce, która wzrosła w czerwcu o 6,8% w stosunku do ... (4,5%), logistyka (6,4%), farmacja (4,6%) oraz branża mediów i reklamy (7%). Firmy outdoorowe, zajmujące się reklamą zewnętrzną ...
-
Polscy farmaceuci wybierają pracę w kraju
... Polsce, na wysokim poziomie utrzymuje się też liczba ofert pracy dla przedstawicieli farmaceutycznych publikowanych w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl. Na razie nie widać też bezpośredniego wpływu rozporządzenia w sprawie reklamy ...
-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... S.A. i autorka badania. "W ramach projektu „Polski Rynek Mieszkaniowy – popyt i preferencje nabywców” badamy tylko duże ... Konsula Honorowego Republiki Bułgarii w Południowo-Zachodniej i Północnej Polsce z siedzibą we Wrocławiu. Europejski Instytut ... z działalnością deweloperską dzięki temu, że jego reklamy wiszą na wielu budowach realizowanych przez ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... O popularności blogów niech świadczy ich liczba. W samej Polsce istnieje prawie 2,5 miliona blogów, choć specjaliści ... . Dla firmy recenzje są doskonałą formą reklamy. Dodatkowo stanowią informację zwrotną dla firmy. Informacje ... działaniach z zakresu PR-u w fazie wprowadzania produktu na rynek. Na blogu można zainicjować dyskusję o nowym produkcie z ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... reklamy w aplikacjach są zazwyczaj mniej uciążliwe. Wymusza to specyfika urządzeń na jakie są tworzone, aplikacje z uciążliwymi reklamami szybko tracą na popularności. Mimo że trendy rynkowe jednoznacznie wskazują, że mobile nie może być ignorowany w Polsce ...
-
Rejestr dłużników znowu urósł. Winny pośpiech?
... . Od poprzedniego Dnia bez Długów stopa bezrobocia spadła w Polsce z 9,7 proc. do 8,3 proc., z kolei przeciętna płaca w przedsiębiorstwach ... przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor i BIK. Instytut ARC Rynek i Opinia zbadał osoby, które są właśnie w ... o zadłużeniu wcale nie pod wpływem potrzeb, lecz reklamy pożyczki. Jeszcze więcej, bo 15 proc. ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
... A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera na krajobraz rynku reklamy online, mówi się nie od dziś. Jak potężna jest to ekspansja można ... ma wynieść ponad 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą dokonano zakupu ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... klientów korporacyjnych. - Już od kilku miesięcy przymierzaliśmy się do wejścia na rynek przedsiębiorstw. To bardzo agresywny segment, na którym liczą się przede ... D-Linka w działalności biznesowej. W Polsce kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania ...
-
Insight czyli zrozumienie konsumenta
... dlaczego?”. Przestudiujmy dawny problem niskiej sprzedaży ryżu w Polsce. Dlaczego utrzymywała się na takim poziomie? Ponieważ ... na stałe zapisały się na kartach historii reklamy: „Żurawina – krajowa cytryna”, „Jeśli pijesz strzemiennego, to wiśniówkę ... pamiętać, że nie jest jego gwarancją. Rynek coraz mniej toleruje „średniaków”. Coraz trudniej jest ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... Shoper, trendy 2018 wyznaczać będą światowi giganci e-commerce i reklamy internetowej. Krajobraz e-commerce ulega tak szybkim i intensywnym ... internetowego. 47 proc. Respondentów badania “E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” używa telefonu ... pojawiają się plotki o jego rychłym wejściu na polski rynek. Czego małe sklepy mogą uczyć się od ...
-
Tydzień 07/2003 (10-16.02.2003)
... 2 % mniej niż w styczniu 2002 roku - podał GUS. W styczniu przedsiębiorstwa w Polsce zatrudniały 4mln 736,1 tys. osób, czyli o 2,1 % mniej niż w grudniu 2002 roku. Przeciętne wynagrodzenie brutto wyniosło w styczniu 2246,51 złotych - poinformował GUS. Rynek reklamy internetowej wzrósł w 2002 roku o ponad 37% do 33mln złotych, z 24mln ...
Tematy: -
Polacy a parabanki
... , jakie wypracowano w ramach współpracy pomiędzy instytucjami odpowiedzialnymi za rynek finansowy w Polsce, UOKiK przygotował propozycje zmian w prawie. Aby zwiększyć skuteczność ... dla rozstrzygnięć nakazujących zaprzestania stosowania określonej praktyki albo wycofania reklamy, która narusza zbiorowe interesy konsumentów. Pomoc Zachęcamy do ...
-
MR Bank nie istnieje, prezes niezatapialna
... 2010 roku Islandia przeżyła potężne załamanie gospodarcze – rynek akcji spadł o ponad 90 proc., bezrobocie ... bilansach po chybionej inwestycji. Choć dla banków w Polsce nie jest to najgorszy czas, kondycja MR Banku ... jednostkowy produktów i usług oraz działań w zakresie reklamy i pozyskiwania klientów, a także na poprawę konkurencyjności połączonego ...
-
Wirtualna Polska ostatecznie zmienia właściciela
... - jest rynek reklamy internetowej. Dlatego analizując skutki przejęcia UOKiK badał właśnie potencjalne skutki koncentracji dla tego rynku. Postępowanie wykazało jednak, łączny udział portali po przejęciu nie jest na tyle wysoki, żeby transakcja mogła ograniczać konkurencję. Wirtualna Polska to najstarszy portal internetowy w Polsce, plasuje ...
-
Jakie udogodnienia oferują nowe inwestycje mieszkaniowe?
... inwestycje mieszkaniowe tj. Holm House 1 oraz Osiedle Mickiewicza bud. E, jako jedyne w Polsce posiadają certyfikat Fundacji Integracja “Obiekt bez barier”. Mieszkańcy ... zabudowie do pięciu kondygnacji. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Realizujemy inwestycję kompleksowo, co oznacza, że przygotowujemy ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
... Polsce mamy coraz lepsze wskaźniki makroekonomiczne. Jak zapewniają ekonomiści nie powinno być już gorzej - może być tylko lepiej. Mimo to poprawiająca się ciągle sytuacja gospodarcza nie ma przełożenia na rynek ... mechaników. W poszukiwaniu pracowników uaktywnił się sektor mediów i reklamy. Oferty z niego pochodzące stanowił w lutym 11,4% (wzrost o ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2004
... . Wyraźnie pogorszyła się sytuacja w branży motoryzacyjnej. Firma Samar badająca rynek motoryzacyjny w Polsce podaje, że Polacy kupują coraz mniej nowych aut. W ... Na podobnym do październikowego poziomie pozostała liczba ogłoszeń pochodzących z mediów i reklamy, FMCG, elektroniki, hotelarstwa i gastronomii, edukacji oraz sektora publicznego. Praca ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2005
... głównym motorem zwiększania liczby miejsc pracy w Polsce. Wprawdzie tu także nie mamy do czynienia ... za dane pochodzące od poszczególnych portali. Branże W sierpniu rynek ogłoszeń zanotował wzrost liczby ofert w stosunku ... (3,1% wskazań), farmaceutyczna (4,2% wskazań), mediów i reklamy (7,3% wskazań) oraz budownictwa i nieruchomości (5% wskazań). ...
-
Niewielkie wahania, małe obroty
... spółki utratę ponad połowy wartości posiadanych udziałów licząc od początku roku. Jednak rynek reklamy jest bardzo mocny, zatem są szanse na przynajmniej częściowe zniwelowanie ... 2,60 PLN (jeden grosz). Dziś o godz. 14. poznamy dane o dynamice produkcji przemysłowej w Polsce. Dobre dane (oczekiwania to 13 proc.) mogą pomóc złotemu i akcjom. Wszystkie ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... . To daje 2,7 miliarda litrów wody rocznie - czyli ogromny rynek gwarantujący zyski. Można popłynąć z wielkim budżetem, zrobić ... który w naszym kraju rozwija się w ostatnim czasie najszybciej. W Polsce w tym segmencie znane są 2 marki: Cisowianka Perlage i Classic ... bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... Polsce. Rodzimy e-handel to także najprężniej ewoluujący tego typu rynek w Europie. Dzisiaj już każdy zdaje sobie sprawę z tego, że obecność w Internecie ... aktualizowane np. raz w tygodniu. Kontent W czasach, gdy większość ludzi „uodporniła” się na reklamy w formie kolorowych banerów, konieczne jest docieranie do nich w subtelniejszy sposób. Takim ...
-
Zarobki w HR, czyli 1700 zł podwyżki
... Manager, Antal Sales&Marketing. Z danych firmy Zenith wynika, że w 2017 roku światowy rynek reklamy internetowej urośnie o 13%, a jego wartość na koniec roku wyniesie ... rozchwytywani. Raport Płacowy Antal 2017 prezentuje zarobki w HR, oferowane specjalistom i menedżerom w Polsce, którzy mają minimum 2-letnie doświadczenie oraz pracują w średnich i ...
-
Outdoor w badaniu Mediapanel
... reklamy zewnętrznej w ujęciu cross-mediowym. Cieszymy się, że w ten sposób możemy świętować jego 20 lecie. Poprzez włączenie pomiaru outdooru rynek otrzyma pełny obraz mediów w Polsce. Co niezmiernie ważne, jest to pierwszy tego typu pomiar reklamy ...
-
PR w nowych mediach
... w Polsce najczęściej ... rynek informacji i mają największą wprawę w wyszukiwaniu informacji istotnych, na które firma powinna zareagować. Dlatego w społeczeństwie informacyjnym do PR-owców będzie najprawdopodobniej należeć rola strategicznych doradców organizacji. Z powyższych wywodów nie należy pochopnie wnioskować, że czas skutecznej reklamy ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... pomocą technologii RTB. RTB czyli przyszłość reklamy RTB to bardzo młody, ale wyjątkowo dynamicznie rozwijający się rynek. Giełdy reklamowe po raz pierwszy pojawiły się ... niskim poziomie. Także w Polsce w branży RTB coś drgnęło. W maju tego roku swoje biuro otworzył u nas Adform, europejski lider technologii reklamy graficznej. Warszawa została ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... a jednocześnie otacza produkt aurą tajemniczości i ekskluzywności. Rynek dóbr luksusowych dynamicznie się rozwija, toteż ... finansowego na reklamy przy jednoczesnym wzroście sprzedaży! Ponadto jest również prawdopodobne, że reklamy łączone, jako ... prestiżu nie wolno zapomnieć, że póki co ludzie zamożni w Polsce poruszają się tymi samymi co inni ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... reklamy sprzedanego hektolitra piwa wyniósł 1200 złotych. Pomimo dużej konkurencji i niewielkich spadków sprzedaży dużych, znanych marek, mniejsze, lokalne browary trzymają się mocno. W latach 2000-2011 spożycie alkoholu w Polsce ... marką w portfelu reklamodawcy jest Paulaner, również wprowadzony na rynek w 2012 roku. Tegoroczna inwestycja tej marki ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... w Polsce serwisów społecznościowych dla swoich pracowników o nazwie MalePiwo.net. Ponadto, marki maistreamowe reklamują się w telewizji (najdroższa forma reklamy), ... produktów standaryzowanych, które zalewają rynek spożywczy. Niektóre browary regionalne korzystają jednak z kosztowniejszych form reklamy. Dobrym przykładem jest piwo Łomża, które od ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... Polsce jesienią 2009 r., wprowadzając na rynek mocno spersonalizowany telefon komórkowy dla seniorów. Pojawienie się nowego producenta pozwoliło ograniczyć postępujący proces marginalizacji seniorów przez rynek ... Wyniki przeprowadzonych badań pokazują, że seniorzy oczekują od reklamy tradycyjnego przekazu, tzn. bazowania na wartościach, do których w ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... tak nachalny, jak chociażby wysyłane kiedyś przez sieć ProxyAd reklamy Bluetooth w centrach handlowych w Polsce. W czasach reklamy audience najbardziej istotne będą same dane z iBeacons - ... się spodziewać w roku 2014. Internet przenosi się na urządzenia mobilne, a rynek on-line zmierza w kierunku podziału pomiędzy 3 graczy: Apple, Google i Facebook. ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... z gazet finansowych wynika, że już trzecia znana firma odzieżowa w Polsce jest zagrożona ogłoszeniem upadłości. Jeśli dzisiaj ... dzień pracy? Jaka forma reklamy go interesuje? Czy w ogóle jego stosunek do reklamy jest aktywny, czy może ... : wiemy, jak wygląda rynek (ilu jest potencjalnych konkurentów, jak ten rynek jest ukształtowany, jak jest głęboki ...
-
Suplementy diety wymagają nowych regulacji
... reklamy implikującej efektywność kliniczną oraz zwiększenie kar za reklamy niezgodne z przepisami. Ponadto zalecamy wprowadzenie elektronicznych systemów opieki zdrowotnej w celu poprawy komunikacji między lekarzami a pacjentami – dodaje Adam Czerwiński. Jak suplementy diety trafiają na rynek? W odróżnieniu od leków, wprowadzenie na rynek ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... WEB USABILITY ZNACZY FUNKCJONALNOŚĆ Pojęcie funkcjonalności w Polsce jest bardzo słabo znane. Na Zachodzie zaś ... . TECHNOLOGIA – KWESTIA DRUGORZĘDNA, ALE ZNACZĄCA Rynek w USA ma już za sobą ... reklamy nie stanowi problemu, a koszt dotarcia do jednej osoby jest dużo niższy niż w przypadku reklamy radiowej czy prasowej. Ponadto tradycyjne kanały reklamy ...
-
Polski konsument 2009
... z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i ... takiej aktywności. Niedoceniany jest natomiast wpływ reklamy na podejmowane przez konsumentów decyzje. Większość ... lub miejskich rzeczników konsumentów. Znajdziemy ich w całej Polsce w urzędach miasta lub starostwach powiatowych. ...