-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... rynek reklamy w 2011 osiągnął wartość 7,78 mld złotych netto, co oznacza wzrost o 2,3% w stosunku do 2010 roku ... czemu udział tej stacji w rynku reklamy radiowej wyniósł w 2011 roku 40% (w stosunku do 34% w 2010). Natomiast udział radia Zet w całościowej liczbie emitowanych reklam spadł z 35% (w 2011 roku) do 31%. W 2011 roku najwięcej reklam zostało ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... w analizowanym okresie wyniosły odpowiednio 190 i 839 mln zł - podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku reklamy w I kwartale 2011 roku wyniosła 1,61 mld złotych netto, rosnąc w stosunku do pierwszego kwartału roku poprzedniego o 6,9%. Wzrost ten ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... 8,5%. Powodem tak istotnej różnicy pomiędzy 2010 a 2011 rokiem były obniżone po katastrofie smoleńskiej wydatki na reklamę. Zakładając nieobniżony poziom inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... oraz internetowa o 77 procent. Wszystko to kosztem reklamy w mediach tradycyjnych, a zwłaszcza rynku reklamy prasowej. Podobna sytuacja przewidywana jest w Polsce, gdzie wydatki na promocję w mediach drukowanych zmalały o 8 procent tylko w 2011 roku. Według prognoz rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko 60 ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... reklamy wielkoformatowej” – zaznacza Marek Gajdziński, Partner w firmie doradczej KPMG. Informacje badaniu Badanie KPMG „Rynek poligraficzny w Polsce” przeprowadzone we współpracy z Polskim Bractwem Kawalerów Gutenberga jest pierwszym tak obszernym badaniem dotyczącym rynku poligraficznego w Polsce ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... rynek reklamy online? Czy zjawiska takie jak geolokalizacja czy grywalizacja zagoszczą na dobre w polskiej sieci? To tylko niektóre z pytań, na które można znaleźć odpowiedź w raporcie serwisu Internet Standard pt. "adStandard 2011". Partnerem wydania jest system obsługi płatności Przelewy24.pl. Raport adStandard 2011 ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... . Aby rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ponad 40% (szacunki na podstawie Starlink). Rynek reklamy cyfrowej jest w Polsce na tyle dojrzały, że nie zdarzają się już tak wysokie wzrosty jego wartości, jak np. w roku 2008 (64%). Ponadto, biorąc pod uwagę mechanizmy rynkowe obserwowane w Polsce ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce a ustawa refundacyjna
... Polsce, wynika z najnowszego raportu firmy badawczej PMR pt. "Rynek leków generycznych i innowacyjnych w Polsce 2012. Prognozy rozwoju na lata 2012-2014". Reforma systemu refundacji – ustawa refundacyjna Ustawa o refundacji z 12 maja 2011 ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce rośnie
... wśród firm farmaceutycznych w Polsce. Badanie KPMG i PMR, zawarte w raporcie "Polski Rynek farmaceutyczny. Kondycja i perspektywy rozwoju do 2011 roku w opinii największych ... walutowym) tym, co szczególnie przeszkadza firmom farmaceutycznym są ograniczenia w zakresie reklamy i promocji leków wynikające z rozporządzenia o reklamie leków z listopada ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... reklamy internetowej w Polsce w pierwszej połowie 2011 ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty. W roku 2011 indeks rok-do-roku na tej samej ... Polsce, która bez internetu, zamiast niewielkiego wzrostu zanotowałaby spadek – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Struktura rynku Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych w roku 2011 ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... Polsce. W ujęciu wartościowym szacunek ten oznacza, że rynek reklamy kontekstowej w 2011 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... spodziewany jest także w kolejnych latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 roku wydatki netto na reklamę w Polsce spadną o 4,9% w stosunku do roku 2011. Prognozowana wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej średniorocznie o ponad 10% CAGR. W 2017 r. reklama telewizyjna utrzyma dotychczasową dominującą pozycję, stanowiąc nadal ponad 39% rynku reklamy w Polsce ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... było ich 317 czyli o 3,8 proc. więcej. Największymi reklamodawcami w 2011 r. były firmy: PTC, UIP i TVN. Zmiany na rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce zaszły również w ujęciu geograficznym. Rok 2011 roku charakteryzował się wzrostem wydatków na reklamy zewnętrzne w Warszawie. Stołeczny rynek osiągnął w ubiegłym roku wartość 47,7 proc. rynku ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... Środkowo–Wschodniej rynek reklamy prasowej osiągnie wartość niemal 2 mld USD w 2016 r. (w porównaniu do 1,6 mld USD w 2011 r., CAGR 4,4%). Na tle krajów regionu, w Polsce spodziewane są w tym zakresie największe spadki. W Polsce w nadchodzących miesiącach, już piąty rok z rzędu będziemy odnotowywać spadek przychodów z reklamy prasowej. W kolejnych ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku będą niższe od ubiegłorocznych o 5,9%. ... rynku w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. W 2011 rynek skurczył się o 14,9%, a w 2012 wzrósł zaledwie o ... globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 29% z 73 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... , rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa względem ... Przed nami okres świąteczny, w którym reklamodawcy z pewnością mocno powalczą o konsumentów. Dlatego też podtrzymujemy prognozę, iż reklama w Polsce zakończy 2019 rok wzrostem w przedziale od 3,0 do 3,5% - komentuje Magda ...
-
Rynek pocztowy a interesy konsumentów
... reklamy, dystrybucji, bankowości czy ubezpieczeń. Usługi pocztowe mają także duże znaczenie dla konsumentów, umożliwiając im lub ograniczając efektywną i łatwą komunikację. Rynek pocztowy w Polsce ... z 1 stycznia 2009 roku na 1 stycznia 2011 roku. Można się wówczas spodziewać wejścia na polski rynek operatorów narodowych z krajów Europy Zachodniej, ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... Polsce. Prasa Z raportu wynika, że globalny rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku osiągną tym samym poziom 83,5 miliardów USD, co oznacza 4,5 procentowy spadek rok do roku. Rynek reklamy ...
-
Polski rynek m-commerce rośnie najszybciej w Europie
... rynek handlu mobilnego ... w Polsce odnotowano największy wzrost dochodów z reklamy mobilnej - wynosi on aż 722% - tłumaczy Jakub Maj, Dyrektor Sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w zanox. W Polsce ... co 15 sekund. Dało to łączny wzrost przychodów w czwartym kwartale 2011 roku z transakcji w kanale mobilnym o 313% w porównaniu z tym samym okresem w ...
-
Rynek lotniczy 2014
... na rynku globalnym. Charakteryzując światowy rynek lotniczy IATA opublikowała ostatnio ... popytu w wyniku dumpingowych cen i agresywnej reklamy. Szacuje się, że koszty 4-miesięcznej działalności OLT ... Polsce w pierwszych dwóch kwartałach 2014 r. , a także stosunkowo korzystnych kursów walutowych, które ograniczały ceny wyjazdów i przelotów. W 2011 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... zaproponowanych przez Komisję Europejską. Takie stanowisko zaprezentowało MF i KNF. W 2011 r. podjęto decyzje o powołaniu trzech niezależnych instytucji nadzoru nad rynkiem finansowym w Unii ... korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy w Polsce ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki ... kwartale 2012 roku reklama w sieci nadal napędzana była wydatkami na SEM, które urosły w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku o równe 10 procent. Cały online - jak szacuje Starlink - zaliczył w tym czasie wzrost o 7,7 procent. Rekordowy ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... Polsce w ... 2011 rynek skurczył ... rynek wzrośnie o 5,5% i będzie się umacniał w przyszłych latach rosnąc o 6,8% w 2014 i o 8,9% w 2015. Największe rynki reklamowe USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 76 mld USD, o które powiększy się globalny rynek ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny Najważniejsze zmiany w całym 2012 roku to: spadek udziału dwóch największych rynków: warszawskiego i krakowskiego; wzrost pozostałych rynków, ze szczególnym zaznaczeniem rynku wrocławskiego, który ma szanse stać się w 2013 roku rynkiem nr 2 w Polsce ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... 2011 roku pierwsze miejsce w tabeli zajmowała PTC, drugie TVN a trzecie, podobnie jak w 2012 roku - Hyundai. UIP rok temu było na pozycji 5, H&M – 7. Największy reklamodawca w I kwartale tego roku dopiero rozpoczął swoją działalność jednocześnie bardzo inwestując w reklamę na wielkim formacie. Rynek reklamy ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... półroczu 2011 roku z możliwości reklamy ... Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł o 16,3% (do 4,68 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 31 do 35. Rynek łódzki jest wciąż najszybciej rosnącym rynkiem. Wzrost wyniósł aż 53,3%, przy spadku liczby aktywnych reklamodawców z 34 do 33. Rynek reklamy ... reklamy wielkoformatowej w Polsce ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł o 14%. Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 35 do 44. Średni budżet spadł o 9,3%. Łódź pozostała najszybciej rosnącym rynkiem. Skok wyniósł 46,5%, przy wzroście liczby aktywnych reklamodawców o 15,8% i średniego budżetu reklamowego o 26,5%. Rynek reklamy ... reklamy wielkoformatowej w Polsce ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... Polsce RTB zagościło na początku 2011 roku. Dziś jest to najdynamiczniej rozwijający się rynek reklamy na świecie. Według raportu IDC z października 2012 roku, globalne wydatki na RTB w 2016 roku mogą osiągnąć poziom 13,9 mld dolarów. To kolosalny skok finansowy, zważywszy, że w 2011 ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... rynek reklamowy: Igrzyska Olimpijskie w Londynie i kampania wyborcza poprzedzająca wybory prezydenckie w USA. Pokazuje to, że globalny rynek reklamowy stopniowo się stabilizuje, mimo sytuacji na europejskich rynkach. Czy również w Polsce ... rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 74 mld USD, o które powiększy się globalny rynek ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... spadek od 2011 r. Warto zauważyć, iż ... reklamy w Polsce wzrosła o 8,0%. Łącznie po dziewięciu miesiącach reklamodawcy wydali o 547 mln zł więcej, co przełożyło się na dynamikę +8,9%. Budżety rosną bardzo mocno już czwarty kwartał z rzędu. Ten trend zaczął się we wrześniu 2017 r. Rynek reklamy wykorzystuje dobrą koniunkturę gospodarczą w Polsce ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... reklamy kontekstowej w całkowitych wydatkach na reklamę online kształtuje się na poziomie 8,5% tj. około 135 mln zł. W ujęciu wartościowym rynek reklamy kontekstowej urósł zatem o ponad 50%. Optymizmem napawają oczekiwania plannerów odnośnie wydatków na reklamę kontekstową w 2011 ... docierają do ponad 90% internautów w Polsce, co czyni z nich ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... reklamy ... innymi poszerzająca się oferta ekologicznych produktów i rosnący ich rynek (np. w Polsce rynek żywności ekologicznej rośnie w tempie 20–30 proc. rocznie). ... greenwashingu w np. „Ekologiczne pranie mózgu, czyli greenwashing w reklamach”(2011), A. Milczarek, www.ulicaekologiczna.pl; „Greenwashing a świadomość ekologiczna konsumentów” (2010 ...
-
Reklama w Internecie 2010
... Polsce. I choć zdawać by się mogło, że niepodzielnym hegemonem jest tu Google i jego platforma AdWords/AdSense, to rzeczywistość nie jest tak czarno-biała. Tym bardziej, że - jak podkreślają autorzy raportu Rynek reklamy kontekstowej 2010 - kampanie reklamy ...