-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... kolejnych zmian w 2013 roku. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny Najważniejsze zmiany w całym 2012 roku to: spadek udziału dwóch największych rynków: warszawskiego i krakowskiego; wzrost pozostałych rynków, ze szczególnym zaznaczeniem rynku wrocławskiego, który ma szanse stać się w 2013 roku rynkiem nr 2 w Polsce. W 2012 roku ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... tak nachalny, jak chociażby wysyłane kiedyś przez sieć ProxyAd reklamy Bluetooth w centrach handlowych w Polsce. W czasach reklamy audience najbardziej istotne będą same dane z iBeacons - ... zmian w 2013 roku była olbrzymia i tego samego można się spodziewać w roku 2014. Internet przenosi się na urządzenia mobilne, a rynek on-line zmierza w kierunku ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... branży motoryzacyjnej. 56 proc. wzrostu! Jak wynika z raportu Starlink podsumowującego rynek reklamy i mediów w minionym roku, wydatki na marketing sieciowy podskoczyły o ponad 6 proc ... stosunku do roku 2013). 20 tysięcy reklamodawców Branża motoryzacyjna to nie tylko salony i komisy samochodowe, ale także – warsztaty naprawcze, których w Polsce jest ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... reklamy ... bez uwzględniania Internetu), to na uwagę zasługuje fakt rosnącej konkurencyjności wewnątrz kategorii. Rynek podzielony jest między 5 największych graczy: PGE, Enea, ... Polsce, gdzie około 75% stanowi szeroko rozumiany biznes. Biorąc jednak pod uwagę planowane uwolnienie cen energii elektrycznej, które może nastąpić jeszcze przed końcem 2013 ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... dwutorowo, na Facebooku oraz na forum.telepolis.pl. Obecnie w Polsce jest aktywnych około 60 mln. kart SIM. Oznacza to, ... przedstawia się sytuacja marek, które stosunkowo niedawno weszły na polski rynek – IMM przeanalizował pod tym kątem: NJU Mobile, MTV Mobile, Red ... były publikacje i reklamy, które ukazały się między 01 stycznia a 31 sierpnia 2013 ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... litrów. To daje 2,7 miliarda litrów wody rocznie - czyli ogromny rynek gwarantujący zyski. Można popłynąć z wielkim budżetem, zrobić wodę ... który w naszym kraju rozwija się w ostatnim czasie najszybciej. W Polsce w tym segmencie znane są 2 marki: Cisowianka Perlage i Classic ... i reklamy, które ukazały się między 13 sierpnia 2012 do 13 sierpnia 2013 ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... rynek, warty w 2008 r. ok. 190 mln zł powinien wzrosnąć w 2009 r. o kolejne 50%. Mimo zapowiadanych przez firmy cięć budżetów reklamowych, agencje zajmujące się tą działalnością mają się dobrze - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy ...
-
MR Bank nie istnieje, prezes niezatapialna
... 2010 roku Islandia przeżyła potężne załamanie gospodarcze – rynek akcji spadł o ponad 90 proc., bezrobocie ... bilansach po chybionej inwestycji. Choć dla banków w Polsce nie jest to najgorszy czas, kondycja MR ... działań w zakresie reklamy i pozyskiwania klientów, a także na poprawę konkurencyjności połączonego banku”. Styczeń 2013 roku: Paweł Pawłowski ...
-
Wirtualna Polska ostatecznie zmienia właściciela
... rynek reklamy internetowej. Dlatego analizując skutki przejęcia UOKiK badał właśnie potencjalne skutki koncentracji dla tego rynku. Postępowanie wykazało jednak, łączny udział portali po przejęciu nie jest na tyle wysoki, żeby transakcja mogła ograniczać konkurencję. Wirtualna Polska to najstarszy portal internetowy w Polsce ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... reklamy sprzedanego hektolitra piwa wyniósł 1200 złotych. Pomimo dużej konkurencji i niewielkich spadków sprzedaży dużych, znanych marek, mniejsze, lokalne browary trzymają się mocno. W latach 2000-2011 spożycie alkoholu w Polsce ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... przez 26% badanych. Mailingi są skuteczną formą reklamy, ponieważ pozwalają trafić do świadomej grupy ... Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce w 2013 roku” (badanie przeprowadzone na zlecenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej przez konsorcjum firm PBS oraz Centrum Badań Marketingowych INDICATOR) wraz ze wzrostem wielkości firmy w Polsce ...
-
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej podpisana
... sprzedaży, reklamy i promocji środków spożywczych, ... rynek polski. ... Polsce. Regulacje te są wzorowane na regulacjach dotyczących stwierdzenia wykonalności wydanego w Polsce europejskiego nakazu zapłaty, zaświadczenia dotyczącego orzeczenia wydanego w Polsce ... 2013 r. o zmianie ustawy o składkach na ubezpieczenie zdrowotne rolników za lata 2012 i 2013 ...
-
Zakazana działalność? Tak, jeśli zyskami podzielisz się z państwem
... rynek ... Polsce dekadę temu również kazano wynosić się organizatorom gier online. Chodziło dokładnie o zagranicznych bukmacherów. Wówczas stracił na tym przede wszystkim sport. Wskutek wprowadzenia 1 stycznia 2010 r. zakazu reklamy ...
-
Prudential House i przedwojenne polisy przetrwały
... rynek ubezpieczeń nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale i w Polsce ... reklamy przesyłane pocztą elektroniczną. Na uwagę zasługuje jednak to, że „Prudential” publikował w prasie ogłoszenia zawierające dane finansowe (dochód, kapitał, kwota zebranych składek), dając w ten sposób dowód przejrzystości prowadzonych w Polsce ...
-
Polska Afryka Jana Kulczyka
... Polsce rozwija też działalność Kulczyk Silverstein Properties (KSP). To joint venture Kulczyk Real Estate Holding z Luksemburga i Silverstein Properties z Nowego Jorku, prowadzoną przez znanego inwestora Larry’ego Silversteina. KSP powstał w 2010 roku, celuje w rynek nieruchomości biurowych oraz handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej. W 2013 ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... względną stabilizacją analizowanej branży, w 2013 roku nastąpił prawie 20% wzrost ... coraz powszechniejszą praktyką jest wprowadzanie na rynek marek własnych kosmetyków – Polacy doceniają ... środków przekazu, czyli radio, kina, gazety i reklamy outdoorowe stanowią zaledwie 7% udziału i ... się o kilkaset w ciągu roku – w Polsce działa już ponad 1800 ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... rynek we wrześniu 2012 roku, otworzyliśmy darmowe, telefoniczne biuro obsługi klienta, które cieszy się w Polsce ... reklamy ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... na polski handel. W mediach pojawiły się reklamy w formie nekrologu obwieszczającego śmierć polskiej franczyzy ... dochodzi możliwość „optymalizacji” podatkowej – np. w 2013 r. Lidl nie zapłacił ani złotówki podatku CIT ... tylko 8 proc. Kulawa legislacja W ujęciu ogólnym rynek handlu detalicznego w Polsce zdominowany jest przez wielkie podmioty, których ...
-
Chwilówki już nie na cenzurowanym?
... instytucji pożyczkowych staje się trwałą i znaczącą częścią sektora finansowego w Polsce. Jego oferta pożyczek o niższej jednostkowej wartości i krótszych ... kontrole, przeprowadzone przez urząd. W 2012 r. skontrolowano szeroko rynek consumer finance, a w 2013 r. poddano kontroli reklamy firm pożyczkowych i zasady ustalania opłat za usługi firm. To ...
-
Branża motoryzacyjna: pomoże Facebook?
... . - Analizy McCann Worldgroup pokazują, że także w Polsce social media zaczynają odgrywać coraz większą rolę na ... masowych, jak i luksusowych. W dobie kryzysu rynek motoryzacyjny musi szukać coraz ciekawszych sposobów dotarcia do ... na ich reklamy na Facebooku. Liczba tych kliknięć wzrosła od października 2012 roku do kwietnia 2013 ponad dwukrotnie - ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2014
... 12,0 proc. w czerwcu (a w stosunku do lipca 2013 r. stopa bezrobocia spadła o 0,4 punktu procentowego). W lipcu liczba ... Według ekspertów - głównych ekonomistów banków w Polsce sankcje wprowadzone przez Rosję ... ustawą do końca lipca obowiązywał też zakaz reklamy OFE, a za złamanie zakazu groziła ... polityczne. Giełda to rynek z wszystkimi konsekwencjami. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2015
... handlu utworzono w Szanghaju w 2013 roku. Szanghaj jest ... ., względem I kwartału 2014 roku, liczba kliknięć w reklamy wyświetlane za pomocą usług Google'a, ale też o ... będzie Tony Housh, prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce (AmCham)... Głównym celem TTIP jest ... Z pewnością TTIP zwiększy polski eksport na rynek USA – mówi Tony Housh, prezes AmCham. ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... , automatyczne pojazdy i roboty. Inwestycje w AI w Polsce, w porównaniu do globalnych liderów w tej dziedzinie ... tekst na mowę, który w 2013 roku kupił Amazon. Sparkbit też ... w wyniku czego otrzymujemy precyzyjne targetowane reklamy i propozycje produktów, które mogą ... , ponieważ AI po prostu zmieni rynek w tym zakresie tworząc zupełnie nowe zawody i ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2024 roku
... na rzecz ochrony konsumentów i konkurencji w Polsce. Już sama liczba ponad 750 ... najmniej osiem lat, od 2013 r. do 2021 r., mogli ... . W celu zwalczania zatorów płatniczych UOKiK monitoruje rynek korzystając z różnych źródeł informacji – zarówno ... Wprowadzi także wymogi w zakresie reklamy i marketingu kredytów konsumenckich, w tym katalog informacji ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... targetu 18-24 lata pochodzącego z Warszawy, choć jej reklamy oparte są na przygodach kukiełek w sędziwym ... międzynarodowe konsorcja czyli Vivus oraz Wonga. Rynek pożyczek online w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, lecz ich działalność ... , które ukazały się między 1 listopada a 31 grudnia 2013 roku. W badaniu podjęto analizę 15 wiodących marek z ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... mocno dezorganizują globalny rynek. Zmiany tabel celnych i sankcje uderzają ... 2013 r. wprowadzić cła antydumpingowe. Co to oznacza dla użytkowników sieci internetowych? Według Bloomberga okazało się, ze część reklamodawców korzystających z usług Google'a może sprawdzić, czy reklamy ... kawiarni, w tym około 150 w Polsce. Warto dodać, że właścicielem ...
1 2