-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... . Dlatego coraz powszechniejszą praktyką jest wprowadzanie na rynek marek własnych kosmetyków – Polacy doceniają dobry stosunek ... . Wydatki na reklamę online’ową stanowią w 2014 roku już 11,6% całościowego budżetu, co uczyniło ... w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2015
... badającej rynek firmy Nielsen Audience Measurement w marcu pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych należało do TVP1. Udział tego kanału w porównaniu z marcem 2014 roku ... bardzo dużo produkcji lifestyle’owych, które choć są trochę tańsze, to rynek jest nimi bardzo zainteresowany. ATM Grupa współpracuje również ze stacją ...
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
... inni influencerzy (w tym aktorka, prezenter telewizyjny oraz polityk) działający w sieci [3]. Tymczasem zakaz reklamy alkoholu ... zresztą wiele działań monitorujących rynek. O swoich uprawnieniach coraz szerzej ... 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). Ustawa z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, oznaczanie reklam, UOKiK, social media, post sponsorowany, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing, reklama alkoholu, reklama alkoholu w internecie, Omnibus -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... się u niektórych konsumentów w sytuacji, kiedy ekran telewizyjny i ekran przenośnego urządzenia elektronicznego pokazują ... technologii mobilnych Ali Rana Rozproszony i konkurencyjny rynek mediów społecznościowych i technologii mobilnych sprzyja innowacjom w ... i nauczą się z nich korzystać. Większość roku 2014 upłynęła markom na próbach znalezienia ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Rynki wschodzące liczą na pokolenie Y
... – International Telecommunication Union), 1,4 mld gospodarstw domowych posiada przynajmniej jeden odbiornik telewizyjny. Ogromny rozwój przeżywa również płatna telewizja na życzenie (Pay-TV), ... 46 mln w 2014. Teraz IDC spodziewa się, że w 2013 sprzedanych zostanie 227 mln sztuk. Ponadto, IDC spodziewa się, że do 2015 roku, rynek tabletów wyprzedzi ...
-
Miami Vice na wyciągnięcie ręki
... Jest to wysoka kwota, mimo legendarnego pochodzenia i potencjału kolekcjonerskiego - ocenia Lion’s Bank. Serial telewizyjny Michaela Manna nie tylko był prawdziwym hitem w Stanach Zjednoczonych, ale także w Zachodniej ... 2014, gdy takie samo auto było szacowane przez tę samą instytucję na 58 500 dolarów dwa lata wcześniej. Warto zaznaczyć, że rynek ...