-
Rynek elektroniki użytkowej i sprzętu AGD
... wszystkie urządzenia głosowe są zintegrowane z telewizorami, kontrola głosowa odbywa się często za pośrednictwem zewnętrznych urządzeń smart. Handel internetowy zakłóca światowy rynek TV Ogólnie rzecz biorąc, w pierwszych sześciu miesiącach 2018 roku sprzedaż internetowa odpowiadała za 18 proc. globalnej sprzedaży telewizorów w ujęciu wartościowym ...
-
Rusza Onet.tv
... rynek modelu biznesowego, zadecydowały o premierze Onet.tv ...
-
BenQ MK2442: monitor i TV w jednym
... obrazu, a z drugiej strony, na zwiększające się zainteresowanie urządzeniami oferującymi jednocześnie dobrej klasy obraz TV. Według raportu analitycznego firmy DisplaySearch’s rynek odbiorców zintegrowanych odbiorników LCD: monitor + TV szybko rośnie. Ponad 40% użytkowników domowych w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji i Ameryce Południowej nadal ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... - siódmego w regionie EMEA w 2011 r. - wzrośnie z 1,8 mld USD do 2,4 mld USD w 2016 r. „Rynek płatnej telewizji powinien wyraźnie zyskać w bieżącym roku dzięki popytowi na transmisje związane ... użytkowników. Popularne stają się także usługi catch up tv zapewniające abonentom bezpłatny dostęp do wcześniej wyemitowanych wybranych pozycji programowych. ...
-
Monitor BenQ SE 2241 z tunerem TV
... rynek monitor LCD z wbudowanym tunerem TV. BenQ TV SE 2241 to 21,5" monitor full HD zaprojektowany do współpracy z komputerami PC, a także jako zwykły odbiornik TV. Monitor został wyposażony w technologię Senseye Human Vision, czas reakcji 5ms oraz gniazda podłączeniowe HDMI i DVI. Monitor TV ... Jazz. BenQ wyposażył monitor TV SE 2241 w zestaw gniazd ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... września 2024 r. o 7,3% rok do roku. Letnie sportowe wydarzenia wpłynęły na rynek reklamy telewizyjnej, który przyspieszył w trzecim kwartale, osiągając w nim dynamikę na poziomie ... - wrzesień 2023 r. (czyli o 1% dłużej). Widzowie oglądali streaming (na wszystkich badanych ekranach: tv, smartfon, tablet, PC) przez 1 godzinę i 2 minuty – o 4 minuty ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... ZET utrzymały się na prowadzeniu. Z danych o wydatkach reklamowych Admonit wynika zatem, że rynek reklamowy w mediach tradycyjnych ma pozycję stabilną i ugruntowaną. Porównanie akcji i wysiłków reklamowych ... W akcji wzięło udział 250 portali internetowych, 21 gazet, 16 stacji TV i 34 stacje radiowe, które wyemitowały co najmniej jeden komunikat bez ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
Rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld ... Z najnowszej edycji badania założycielskiego Nielsen wynika, że 4,5% gospodarstw domowych w Polsce posiada wyłącznie WebTV, tj. smart TV lub inne urządzenie połączone z internetem, umożliwiające oglądanie telewizji w sposób cyfrowy, a nie za pomocą ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... Internetu, reklama w Internecie oraz gry wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy ... i mobilny dostęp do Internetu, reklamę internetową stałą i mobilną; abonamenty na TV mobilną, cyfrową muzykę, elektroniczne wideo dla domu, internetowe i ...
-
Czy mobilna TV odniesie sukces?
... TV wyglądają dobrze, istnieje wiele czynników, które mogą utrudniać masową penetrację rynku. Problemy podobne do tych, które dręczyły producentów i wprowadzających na rynek ... programów telewizyjnych, istnieje duże prawdopodobieństwo, że obecne pragnienie konsumentów - oglądania TV poza domem - może osłabnąć. A w końcu, lepiej jest oglądać telewizję ...
-
Apple TV już w sprzedaży
... rynek długo oczekiwane zestawy Apple TV. Urządzenie pozwala na odtwarzanie muzyki, zdjęć i plików wideo na ekranie telewizora. Apple TV zostało przystosowane do współpracy z iTunes ... telewizyjnych, ponad 4 milionów piosenek, 5 tysięcy teledysków i 25 tysięcy zdjęć. Apple TV może być podłączony do odbiornika telewizyjnego poprzez złącze HDMI lub ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... zamian za obejrzenie reklam) jest jeszcze większy, zwłaszcza na odbiornikach telewizyjnych z funkcją Smart TV. Od stycznia do kwietnia 2020 r. zasięg usług SVOD w USA wzrósł o 5%, natomiast AVOD, ... na reklamę w 2023 roku będą tam nadal o 4,1% niższe niż w 2019 r. Globalny rynek reklamowy odradza się z poziomu osiągniętego w drugim kwartale tego roku. ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... o 18%), Higiena i Pielęgnacja (spadek o 3%), Handel (wzrost o 7%), Finanse (wzrost o 12%) oraz Motoryzacja (spadek o 1%). I. Rynek ogółem Dom mediowy MPG estymuje, że w 2011 roku całkowita wartość rynku ... 2011 roku straciła prawa do sprzedaży czasu antenowego stacji TV Puls, 4fun TV oraz Rebel TV na rzecz grupy TVN. Z uwagi na ograniczenia prawne, ...
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
... ilość produktów wprowadzonych w tym czasie na rynek. Należy jednak zaznaczyć, że nie wszystkie nowe produkty były reklamowane w TV. Co ciekawe, nie ma korelacji między ... 170 (wcześniej 155) i sprzedaż - 148 (wcześniej 133). Wynika z tego, że najczęściej wprowadzane są na rynek produkty szybko rotujące, głównie ze względu na stosunkowo niską cenę. ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... udział sektora żywność istotnie się zwiększył: aż o 1,5 p.p. do 9,6%. Po pierwszym półroczu zdecydowaliśmy się podnieść prognozę roczną dla internetu, wideo (w tym TV) i outdooru. Szacujemy, że rynek reklamy wzrośnie w 2024 r. o 8,8%.
-
Samsung W2400 z HSDPA i TV
Samsung poinformował o wprowadzeniu na rynek w Korei Południowej najnowszego telefonu, obsługującego protokół przesyłu danych HSDPA - Samsung W2400. Samsung W2400 posiada m. in. aparat cyfrowy 2 Mpix, odtwarzacz MP3, moduł Bluetooth, wyjście na TV oraz obsługuje telewizję działającą w oparciu o system DMB (Digital Multimedia Broadcating). W ...
-
Jak koronawirus wpływa na rynek mieszkaniowy?
... koszty robocizny i ceny materiałów. Stanieć mogą jedynie grunty – uważa w rozmowie z Parkiet TV Dariusz Blocher, prezes Budimeksu. Przeciw znaczącym spadkom cen nieruchomości mieszkaniowych ... Nie ma ryzyka, że ktoś sprzątnie nam sprzed nosa upatrzone lokum. Rynek najmu znów urośnie Mniejsza dostępność kredytów hipotecznych powinna przełożyć się ...
-
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... największa chęć zakupu dotyczy usługi TV cyfrowej (suma odpowiedzi wyniosła 6,2%) oraz dostępu do internetu (suma odpowiedzi wyniosła 5,9%). Wśród respondentów dominuje pozytywna ocena polskiego rynku telekomunikacyjnego pod kątem jego funkcjonowania. Zdecydowanie najlepiej oceniany jest przez respondentów rynek telefonii komórkowej. Dobrze lub ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... prawie jedna trzecia (31,0 %) nie potrafi odpowiedzieć na tak zadane pytanie. Rynek telefonii ruchomej Z raportu wynika, że 84,0 % Polaków deklaruje posiadanie telefonu ... . Wyniki badania pokazują dominującą pozycję Cyfrowego Polsatu na rynku dostawców TV cyfrowej. Oferta tego dostawcy jest znana przez 42,3 % badanych. Na kolejnych miejscach ...
-
Rynek telekomunikacji i mediów: będzie dalsza konsolidacja
... że zostaną oni wchłonięci przez większych graczy lub będą stopniowo tracić rynek – ocenia Dariusz Nachyła, Senior Advisor w firmie Deloitte, ekspert rynku TMT. – ... dostarczone w oparciu o transmisję szerokopasmową jak na przykład Netflix czy Apple TV), którzy nie ponosząc kosztów związanych z inwestycjami w sieci oferują coraz bardziej substytucyjne ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... całym I półroczu 2017 r. wzrost wydatków reklamowych wyniósł 1,3%. Prognozujemy, iż rynek mocno przyspieszy w drugim półroczu. Jednocześnie zawężamy naszą prognozę na ... sektorów, zaś dziesięć zmniejszyło. Szczególnie słaby był dla nadawców TV drugi kwartał – redukcja przychodów reklamowych wyniosła 1,2%. Najsilniejsze spadki zanotowały anteny główne ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... natomiast o 1,8 mln (+6,7%). Na drugim biegunie są telewizja, magazyny i reklama zewnętrzna. Wpływy nadawców TV były aż o 31,0 mln zł niższe niż rok wcześniej (-3,1%), ... w dużej mierze „skonsumowana” przez rynek reklamowy w ubiegłym roku. Z jednej strony w kolejnych miesiącach na rynek korzystnie wpłyną Święta Wielkanocne, z drugiej jednak ...
-
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
... rynek mediów zmniejszył się wartościowo w pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008 o 8,8%. Wielkość ... telewizja pozostaje medium wiodącym w wydatkach reklamowych i straciła mniej niż inne media (-6,2%). Wśród stacji TV najwięcej w porównaniu do zeszłego roku zarobiły kanały niszowe grupy Polsat (+51,9%) oraz kanały tematyczne ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... reklamowych. Czy jest to wskazanie drogi, jaką powinien zacząć podążać polski rynek reklamy TV? Bez telewizji? Żadne inne medium tak skutecznie nie oddziałuje na swoich ... , dźwięków i obrazów, to potężne narzędzie marketingowe. Mimo to, grono odbiorców TV stale się zmniejsza. Według badań Nielsen Audience Measurement, coraz więcej Polaków rezygnuje ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 2,68% - a na drugim Kinder, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Biedronki z udziałem 2,05%. RYNEK ...
-
Kantory internetowe: jak wygląda rynek?
... PR. Cinkciarz, poza internetem stawia również na mocną obecność tradycyjnych mediach (tv, ale także np. kina…) oraz sponsoring klubów sportowych. Czas pokaże, ... tj: czas rozliczeń, kursy, prostota i intuicyjność procesu wymiany. 7. Na ile rynek wymiany walut potrzebuje jeszcze edukacji, wyjaśniania i przybliżania tematu grupom klientów, którzy ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
... i skonkretyzowane. „W nadchodzącym roku coraz więcej marketerów będzie poszukiwać sposobów budowania interakcji między różnymi ekranami, wykorzystując interesujące metody, jak np. reklamy TV ze znakiem # (hashtag). Największe sukcesy odniosą jednak ci marketerzy, którzy zbudują spójną, klarowną i konsekwentną obecność na rozmaitych ekranach, ściśle ...
-
155 mln użytkowników mobile tv w 2012 r.
... z 35,6 mln użytkowników. Datamonitor zwraca uwagę w swoim raporcie, że istnieje kilka przeszkód, które spowalniają rozwój usługi mobile tv. Są to problemy związane z interoperacyjnością używanych standardów, takich jak DAB-IP, DMB, DVB-H oraz MediaFLO, a także dość powoli rozwijający się rynek reklam dla telefonii komórkowej.
-
BenQ MK2443 - monitor i TV w jednym
... rynek nowy modelu - uniwersalnego monitora i odbiornika telewizji cyfrowej w jednym - BenQ MK2443, o przekątnej obrazu ... obrazu, a z drugiej strony, na rosnące zainteresowanie urządzeniami oferującymi jednocześnie wysokiej klasy obraz cyfrowej TV. BenQ MK2443 jest pierwszym monitorem BenQ oferującym wsparcie dla standardu MPEG-4, a także dla kodeków ...
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
... 962 GRP – wynika z analizy Codemedia. Według raportu PMR w 2018 roku, podobnie jak w latach poprzednich, rynek leków OTC i suplementów diety napędzany był przez wysoką zachorowalność na grypę (w pierwszym kwartale ... marketingowych może być efektem spowolnienia konsumpcji prywatnej, a to jednocześnie wpływa na aktywność w mediach, m.in. TV – komentuje ...
-
Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?
Niespodziewany wybuch pandemii sprawił, że spora rzesza Polaków pozostała w domach. To w oczywisty sposób przełożyło się na konsumpcję mediów. Które z nich dominowały? Czy w czasie przymusowej izolacji spędzamy czas przed telewizorem, czy raczej przed komputerem? Przed nami wyniki analizy opracowanej przez firmę Gemius. Jej podstawą były dane z ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... do okresu styczeń - czerwiec 2023 r. (czyli o 2% dłużej). Widzowie oglądali streaming (na wszystkich badanych ekranach: tv, smartfon, tablet, PC) przez 1 godzinę i 4 minuty – o 7 minut dłużej niż przed rokiem, zaś ... . Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie granice pomiędzy ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech kwartałach 2022 r. względem ... – z 42,9% do 45,5%. W roku ubiegłym po trzech kwartałach internet wyprzedzał TV zaledwie o 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... optymalizowanie ich pod aktywizację użytkowników. Od stycznia do września rynek reklamy radiowej odnotował wzrost na poziomie 4,1%, co wartościowo przekłada się na ... Internet (digital search i non-search) w mediamiksie utrzymał udział 30,6%, zaś udział wideo (TV, total streaming vod oraz pozostałe wideo in stream) wzrósł z 52,8% do 53,7%. W przypadku ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... na reklamę w TV? Kto w styczniu wydał najwięcej na reklamę radiową? RYNEK REKLAMY ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Biedronka – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,11%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,77%. RYNEK ...