-
UOKiK wziął pod lupę rynek odpadów medycznych
... (68% ofert). Po drugie, istnieje rynek działający na rzecz małych placówek, np. zakładów fryzjerskich lub kosmetycznych. Ich zamówienia są realizowane na podstawie umów cywilno-prawnych, np. przedsiębiorcy wykupują abonament na odbiór do 5 kg miesięcznie. Takie podmioty najczęściej korzystają z usług pośredników, zdarzają się jednak przypadki ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... rząd. Dotyczy to podmiotów z sektora usług, między innymi kawiarń, restauracji, klubów fitness, szkół językowych, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, itp. Obserwujemy również ... , powinny umożliwić rynkowi stosunkowo szybki powrót do równowagi po spowolnieniu. Rynek magazynowy w Polsce będzie nadal rozwijał się w długiej perspektywie dzięki ...
-
Inflacja III 2015
... usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych oraz opieki społecznej (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,5%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług ...
-
Inflacja IX 2014
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż we wrześniu br. ceny obuwia i odzieży ukształtowały się na poziomie odpowiednio o 1,3% i 1,1% wyższym niż w sierpniu br. Ceny towarów i usług ... opieki społecznej (o 0,5%) oraz usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (o 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu br., ...
-
Inflacja X 2014
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, że w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 4,6%) oraz odzieży (o 3,0%). Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem ... i higienicznych oraz w zakresie usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,2%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w październiku br., w porównaniu z ...
-
Inflacja IV 2015
... usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,1%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług ...
-
Inflacja X 2016
... Jest to konsekwencją wprowadzenia na rynek kolekcjo jesienno-zimowej. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w październiku br ... usług, w październiku br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 1,3%), a także artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,4%). Odnotowano nieznaczny wzrost cen usług fryzjerskich ...
-
Ile jest warta branża ślubna?
... salony sukni ślubnych, rynek jest o wiele bardziej nasycony. Podobnie jak rynek usług kosmetycznych i fryzjerskich, które nie świadczą wyłącznie usług związanych ze ślubem czy weselem. Jednak branża ślubna rozszerza się wciąż o nowe obszary - pary młode chcą mieć na swoich weselach fotobudkę (30% badanych), korzystają z usług dekoratora (24 ...
-
Inflacja IV 2013
... usług, w kwietniu br. podrożały wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,3%). Więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych, a także związane z opieką społeczną (po 0,2%). Odnotowano nieznaczny spadek cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja III 2010
... rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w marcu br. ceny obuwia wzrosły o 1,2%, a odzieży o 0,4%. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w ... 0,3%). Spośród innych towarów i usług, w marcu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,6%), usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych ...
-
Inflacja IX 2010
... rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż we wrześniu br. ceny obuwia wzrosły o 3,0%, a odzieży – o 2,5%. Ceny towarów i usług ... usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,0%), w tym opłaty za żłobek – o 1,5%. Podrożały wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,5%) oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich ...
-
Inflacja X 2010
... rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 3,3%) oraz odzieży (o 1,0%). Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły ... Spośród innych towarów i usług, w październiku br. odnotowano wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,9%). Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i ...
-
Inflacja III 2013
... fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%). Opłaty w zakresie ubezpieczeń pozostały przeciętnie na poziomie notowanym w lutym br. Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja X 2013
... na rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 5,2%) oraz odzieży (o 2,8%). Ceny towarów i usług związanych ... i usług, w październiku br. podrożały środki do higieny osobistej (o 1,1%). Więcej niż przed miesiącem należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja III 2009
... na rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w marcu br. ceny obuwia wzrosły o 0,5%, a odzieży o 0,3%. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w ... kolejny miesiąc, w którym podwyższono ceny w restauracjach i hotelach (o 0,4%). Spośród innych towarów i usług, w marcu br. podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, ...
-
Inflacja IX 2009
... usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,0%), w tym opłaty za żłobek – o 1,4%. Podrożały środki do higieny osobistej (o 0,3%), a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich ...
-
Inflacja III 2011
... obuwia –o 3,5% i odzieży – o 3,0% (m. in. w związku z wprowadzaniem na rynek nowej kolekcji sezonowej). Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w marcu br. ... 0,5%). Spośród innych towarów i usług, w marcu br. wzrosły opłaty z zakresie ubezpieczeń (o 2,4%). Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach ...
-
Inflacja X 2011
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 4,7%) oraz odzieży (o 2,4%). Ceny towarów i usług związanych ... fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%). Odnotowano natomiast nieznaczny spadek cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych w ...
-
Inflacja III 2012
... usług, w marcu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,4%), usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%), a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,2%). Odnotowano natomiast spadek opłat w zakresie ubezpieczeń (o 0,4%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IV 2012
... usług, w kwietniu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,5%) oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%). Odnotowano także nieznaczny wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IX 2012
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż we wrześniu br. ceny odzieży i obuwia ukształtowały się na poziomie odpowiednio o 0,7% i 0,6% wyższym niż w sierpniu br. Ceny towarów i usług ... innych towarów i usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty za żłobek – o 0,7%. Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i ...
-
Inflacja X 2012
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 5,3%) oraz odzieży (o 2,8%). Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem ... usług, w październiku br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,8%). Więcej niż przed miesiącem należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, ...
-
Inflacja IX 2013
... usług, we wrześniu br. potaniały środki do higieny osobistej (o 0,9%) oraz wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,2%). Podwyższono opłaty za żłobek (o 0,4%). Nieznacznie więcej niż w poprzednim miesiącu konsumenci płacili za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IX 2011
... usług, we wrześniu br. znacznie podwyższono opłaty za żłobek (o 15,1%). Odnotowano wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,2%). W tej samej skali podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich ...
-
Praca w szarej strefie w Polsce 2009
... formie osoby praw pracowniczych. Z drugiej jednak strony, praca nierejestrowana „rozszerza” rynek pracy i chociaż często istniejące w szarej strefie miejsca pracy są miejscami o ... budowlano-instalacyjnych (ok. 41%), prac domowych (ok. 17%) oraz usług fryzjerskich i kosmetycznych (ponad 8%), natomiast wiejskie gospodarstwa domowe – do prac ...
-
BIK: kredyty mieszkaniowe najodporniejsze na COVID-19, karty kredytowe w zapaści
... 31,5% mniej oraz na wartość niższą o 32,9%. Znaczny spadek sprzedaży odnotował rynek pozabankowy. W okresie pierwszych sześciu miesięcy 2020 r. liczba udzielonych pożyczek spadła o 26,6% ... lotnicze, branża eventowa, branża sportowa, klub fitness, branża usług fryzjerskich i kosmetycznych. Obniżka stóp procentowych nie zwiększy znacząco dostępności ...
-
Strategia błękitnego oceanu
... możliwe w każdej firmie. Istnieje 6 dróg pozwalających zrekonstruować rynek i uwolnić nowe szanse. Tradycyjne podejście ... cały czas o użytkowniku, a nie grupie wpływu. DROGA 4. DOBÓR OFERTY I USŁUG KOMPLEMENTARNYCH Jakie koszty ponosi matka małego ... do salonu. Czy właściciele salonów kosmetycznych, fryzjerskich itp. zdają sobie z tego sprawę? Powinni ...
-
Centra handlowe kompletnie zdominowane przez pandemię
... usług tylko w trybie na wynos lub z dowozem. Z dniem 1 kwietnia br. zostały wprowadzone dodatkowe obostrzenia związane z całkowitym zakazem działalności salonów fryzjerskich, ... Mimo że wybuch epidemii koronawirusa w Polsce był kluczowym wydarzeniem mającym wpływ na rynek handlu w kraju, w ciągu trzech pierwszych miesięcy roku miały miejsca także ...
-
Pandemia: w odmrażaniu gospodarki interesują nas głównie fryzjerzy
... na początku kwietnia, a ich właściciele ani pracownicy nie mogą świadczyć usług w domach klientów. Sytuacja branży beauty jeszcze przed pandemią nie była łatwa, ... całkowicie na dostawę jedzenia na wynos. Rozwijający się do niedawna dynamicznie rynek hotelarstwa, gastronomii i cateringu (HoReCa) został zablokowany przez koronawirusa, ale branża ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... do pielęgnacji urody to jedna z bardziej dochodowych branż na świecie. Polski rynek Beauty & Personal Care stale rośnie, pod względem przychodów zajmując 6. miejsce w Europie, ... dla Booksy.com, czyli serwisu służącego do wyszukiwania usług kosmetycznych, fryzjerskich i zdrowotnych. Autorzy publikacji, na podstawie przeprowadzonej analizy drogerii ...