-
Marketing usług
... awansu. Firma pozyskuje zaufanie klientów przez nieustanne poszerzanie wachlarza usług. Innym przykładem idei małej firmy jest ... są np. z charakterystycznym wystrojem wnętrz. W niektórych salonach kosmetycznych można napić się kawy albo otrzymać darmowe ... jest za to wprowadzić książkę na rynek. Własna publikacja nie ma także, przynajmniej na początku ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek odpadów medycznych
... (68% ofert). Po drugie, istnieje rynek działający na rzecz małych placówek, np. zakładów fryzjerskich lub kosmetycznych. Ich zamówienia są realizowane na podstawie umów cywilno-prawnych, np. przedsiębiorcy wykupują abonament na odbiór do 5 kg miesięcznie. Takie podmioty najczęściej korzystają z usług pośredników, zdarzają się jednak przypadki ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... Dotyczy to podmiotów z sektora usług, między innymi kawiarń, restauracji, klubów fitness, szkół językowych, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, itp. Obserwujemy również wzrost liczby ... , powinny umożliwić rynkowi stosunkowo szybki powrót do równowagi po spowolnieniu. Rynek magazynowy w Polsce będzie nadal rozwijał się w długiej perspektywie dzięki ...
-
Ile jest warta branża ślubna?
... salony sukni ślubnych, rynek jest o wiele bardziej nasycony. Podobnie jak rynek usług kosmetycznych i fryzjerskich, które nie świadczą wyłącznie usług związanych ze ślubem czy weselem. Jednak branża ślubna rozszerza się wciąż o nowe obszary - pary młode chcą mieć na swoich weselach fotobudkę (30% badanych), korzystają z usług dekoratora (24 ...
-
Co warto kupić w Wielkiej Brytanii, a za co przepłacimy?
... , lekarz stomatolog. I przestrzega: – Rynek wymusza na nas konieczność inwestowania w najnowsze narzędzia diagnostyczne i własną wiedzę. Poziom usług na polskim rynku ... z usług kosmetycznych właśnie podczas krótkiego pobytu tutaj. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że bardzo często przyjezdne klientki decydują się na pełen pakiet usług podczas pobytu w ...
-
Fryzjer damski w opałach. Salony urody zadłużone na 84 mln zł
... oczywiście więcej, bo jedna firma może mieć ich kilka czy kilkadziesiąt. Wartość rynku usług kosmetycznych szacowana jest na około 2 mld zł rocznie, tempo jego wzrostu sięga 7-10 ... , bo i bez tego czują się piękne? Niestety niekoniecznie. Na pytanie ARC Rynek i Opinia: Co polskie kobiety myślą o swojej urodzie? Okazało się, że zadowolonych z wyglądu ...
-
Inflacja X 2010
... usług, w październiku br. odnotowano wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,9%). Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%) Odnotowano nieznaczny wzrost cen wyrobów kosmetycznych ...
-
Inflacja X 2014
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, że w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 4,6%) oraz odzieży (o 3,0%). Ceny towarów i usług związanych z ... środków kosmetycznych i higienicznych oraz w zakresie usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,2%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w październiku br., w ...
-
Inflacja III 2015
... kosmetycznych i higienicznych (o 0,2%), usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych oraz opieki społecznej (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,5%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług ...
-
Strategia błękitnego oceanu
... możliwe w każdej firmie. Istnieje 6 dróg pozwalających zrekonstruować rynek i uwolnić nowe szanse. Tradycyjne podejście ... cały czas o użytkowniku, a nie grupie wpływu. DROGA 4. DOBÓR OFERTY I USŁUG KOMPLEMENTARNYCH Jakie koszty ponosi matka małego ... pójścia do salonu. Czy właściciele salonów kosmetycznych, fryzjerskich itp. zdają sobie z tego sprawę ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... do pielęgnacji urody to jedna z bardziej dochodowych branż na świecie. Polski rynek Beauty & Personal Care stale rośnie, pod względem przychodów zajmując 6. miejsce w Europie, ... dla Booksy.com, czyli serwisu służącego do wyszukiwania usług kosmetycznych, fryzjerskich i zdrowotnych. Autorzy publikacji, na podstawie przeprowadzonej analizy drogerii ...
-
Przecena na rynku surowców
... pokazujące jak wyglądała w grudniu koniunktura w sektorze usług (ponad 70 procent gospodarki). Uważam jednak, że będą miały niezbyt duży wpływ na rynek akcji, a na walutowy jedynie chwilowy. Prognozy, podobnie jak w przypadku wtorkowych danych z sektora produkcyjnego, mówią o kosmetycznych zmianach indeksów PMI i jeśli takie będą realia ...
-
Inflacja IV 2013
... usług, w kwietniu br. podrożały wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,3%). Więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych, a także związane z opieką społeczną (po 0,2%). Odnotowano nieznaczny spadek cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja III 2009
... na rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w marcu br. ceny obuwia wzrosły o 0,5%, a odzieży o 0,3%. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w ... miesiąc, w którym podwyższono ceny w restauracjach i hotelach (o 0,4%). Spośród innych towarów i usług, w marcu br. podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja IX 2009
... usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,0%), w tym opłaty za żłobek – o 1,4%. Podrożały środki do higieny osobistej (o 0,3%), a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja X 2009
... rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 2,7%) oraz odzieży – o 1,3%. Ceny towarów i usług ... wrześniu br. o 0,2%. Opłaty za wyżywienie w stołówkach podniesiono o 1,6%. Spośród innych towarów i usług, w październiku br. wzrosły ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,5%), a także środków ...
-
Inflacja III 2010
... na rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w marcu br. ceny obuwia wzrosły o 1,2%, a odzieży o 0,4%. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w marcu ... innych towarów i usług, w marcu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,6%), usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,5%) ...
-
Inflacja IX 2010
... usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,0%), w tym opłaty za żłobek – o 1,5%. Podrożały wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,5%) oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja III 2011
... obuwia –o 3,5% i odzieży – o 3,0% (m. in. w związku z wprowadzaniem na rynek nowej kolekcji sezonowej). Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w marcu br. ... Spośród innych towarów i usług, w marcu br. wzrosły opłaty z zakresie ubezpieczeń (o 2,4%). Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach ...
-
Inflacja X 2011
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 4,7%) oraz odzieży (o 2,4%). Ceny towarów i usług związanych ... kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%). Odnotowano natomiast nieznaczny spadek cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych w październiku ...
-
Inflacja IX 2012
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż we wrześniu br. ceny odzieży i obuwia ukształtowały się na poziomie odpowiednio o 0,7% i 0,6% wyższym niż w sierpniu br. Ceny towarów i usług ... towarów i usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty za żłobek – o 0,7%. Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach ...
-
Inflacja X 2012
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 5,3%) oraz odzieży (o 2,8%). Ceny towarów i usług związanych z ... usług, w październiku br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,8%). Więcej niż przed miesiącem należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja III 2013
... kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%). Opłaty w zakresie ubezpieczeń pozostały przeciętnie na poziomie notowanym w lutym br. Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IX 2013
... usług, we wrześniu br. potaniały środki do higieny osobistej (o 0,9%) oraz wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,2%). Podwyższono opłaty za żłobek (o 0,4%). Nieznacznie więcej niż w poprzednim miesiącu konsumenci płacili za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja X 2013
... na rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 5,2%) oraz odzieży (o 2,8%). Ceny towarów i usług związanych ... i usług, w październiku br. podrożały środki do higieny osobistej (o 1,1%). Więcej niż przed miesiącem należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja IX 2014
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż we wrześniu br. ceny obuwia i odzieży ukształtowały się na poziomie odpowiednio o 1,3% i 1,1% wyższym niż w sierpniu br. Ceny towarów i usług ... opieki społecznej (o 0,5%) oraz usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (o 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu br., ...
-
Inflacja X 2016
... to konsekwencją wprowadzenia na rynek kolekcjo jesienno-zimowej. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w ... usług, w październiku br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 1,3%), a także artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,4%). Odnotowano nieznaczny wzrost cen usług fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja III 2012
... usług, w marcu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,4%), usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%), a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,2%). Odnotowano natomiast spadek opłat w zakresie ubezpieczeń (o 0,4%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IV 2012
... usług, w kwietniu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,5%) oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%). Odnotowano także nieznaczny wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IV 2015
... usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,1%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług ...
-
Inflacja IX 2011
... kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych oraz środki do higieny osobistej. Mniej niż w sierpniu br. konsumenci płacili natomiast za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,4%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Innowacyjność i dywersyfikacja produktów
... miejsca. Zdaje się, iż obecnie, aby wejść na rynek należy wymyślić nie tylko coś, czego ... wszystkich branżach innowacyjność i niekonwencjonalność budzi ciekawość. W salonach kosmetycznych pojawił się między innymi nowy rodzaj pedicure ... kierunek, w jakim bezpowrotnie zmierzają trendy na rynku dóbr i usług. Dlatego lepiej przygotować się wcześniej niż ...
-
Polski sklep internetowy we Włoszech: jak się przygotować?
... rynek praktycznie z dnia na dzień zmieniło zwyczaje zakupowe konsumentów, którzy po prostu zaczęli kupować przez internet, co wcześniej nie było dla nich regułą. Adaptacja nowych produktów, usług ... sgeräte” odnosiło się nie do frezarek, których używa się w salonach kosmetycznych, ale tych, które służą np. do obróbki drewna. W tekście stosowano też ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
Rynek konsumenta rządzi się swoimi prawami, dlatego firmy nie mogą ignorować jakichkolwiek sygnałów wskazujących na jego potrzeby. Zarówno podczas procesu kreacji, jak i strategii sprzedaży, należy wziąć pod uwagę czynnik płci odnośnie zakupu usług ... agencji badawczej ABR SESTA wynika, że w drogeriach kosmetycznych to mężczyźni (50%) częściej ...
-
Centra handlowe kompletnie zdominowane przez pandemię
... usług tylko w trybie na wynos lub z dowozem. Z dniem 1 kwietnia br. zostały wprowadzone dodatkowe obostrzenia związane z całkowitym zakazem działalności salonów fryzjerskich, kosmetycznych ... że wybuch epidemii koronawirusa w Polsce był kluczowym wydarzeniem mającym wpływ na rynek handlu w kraju, w ciągu trzech pierwszych miesięcy roku miały miejsca ...