-
Podróż samolotem: kosmiczne ceny przekąsek
... , można nazwać to ofertą dnia. Czas na przekąskę? Jak wynika z analizy, słodkie i słone przekąski są kolejną kategorią, za którą podróżni znacznie przepłacą. Za małą paczkę ... wydatków, planując podróż powinni pamiętać, że mogą wnieść do samolotu własne przekąski. Jeśli chodzi o napoje, mogą obejść ceny narzucone przez linie lotnicze kupując ...
-
Odżywianie i zdrowie Polaków 2006
... w innych badanych krajach pomiędzy posiłkami Polacy jedzą kanapki, a także drożdżówki, pączki i ciasta. Konsumenci w USA, Kanadzie czy Belgii sięgają raczej po słone przekąski: chipsy, paluszki czy krakersy. Zwraca uwagę fakt, że relatywnie często Polacy piją między posiłkami napoje alkoholowe (przede wszystkim piwo). Picie ...
-
Branża FMCG: sprzedaż II 2009
... , tłuszcze, cukierki, batony i wafle, jogurty. Do kategorii, których sprzedaż w sklepach osiedlowych wzrosła należą mocne alkohole, kawy rozpuszczalne, ciastka i słone przekąski. Producenci FMCG, antycypując wpływ spowolnienia gospodarczego na decyzje klientów, starają się wprowadzać działania podtrzymujące wielkości zakupów, przynajmniej w ujęciu ...
-
Producenci drobiu cieszą się z kryzysu
... kupienia m.in. na stacjach benzynowych oraz w innych punktach, które nie posiadają stoiska mięsnego, pokaże, czy w Polsce jest popyt na mięsne słone przekąski. Rok 2009 upływa pod znakiem spowolnienia gospodarki. Dekoniunktura powoduje ograniczenie konsumpcji. Co prawda głównie dóbr materialnych, ale w jakimś stopniu również ...
-
ZPC Otmuchów w drodze na GPW
... C, D, praw do akcji serii D. ZPC Otmuchów to największy w Polsce producent prywatnych marek w wybranych kategoriach: tradycyjne wyroby cukiernicze, wyroby śniadaniowe i słone przekąski dla międzynarodowych koncernów spożywczych i sieci handlowych. Sprzedaje także słodycze i płatki zbożowe pod własnymi brandami. - Produkujemy tzw. private labels dla ...
-
Polacy polubili marki własne
... około 70 produktów firmowych, a do końca roku ma ich być 200. Znajdziemy wśród nich nabiał, wędliny, konserwy i przetwory rybne, słodycze i słone przekąski, piwo oraz napoje. Założenie jest takie, że towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30 procent tańsze od swoich markowych ...
-
Debiut ZPC Otmuchów S.A. na GPW i EGB Investments S.A. na NewConnect
... jego przekształcenie w spółkę akcyjną. Spółka jest przedsiębiorstwem spożywczym, które produkuje i sprzedaje wyroby z następujących grup asortymentowych: słodycze, wyroby śniadaniowe, słone przekąski. Większość produktów Otmuchowa kierowana jest na rynek B2B. Spółka prowadzi produkcję oraz sprzedaż dla dużych sieci dyskontowych i koncernów ...
-
Udana Wigilia firmowa
... na organizowanie spotkania dla dzieci pracowników. Przy tej opcji poczęstunek musi być dostosowany do gustów pociech i ich wieku. Choć desery, słone przekąski czy gazowane napoje mogą nie wzbudzić entuzjazmu rodziców, ich dzieci będą zachwycone. Bardzo często na takie imprezy wynajmuje się również ...
-
Ze szkół zniknie "śmieciowa żywność"?
Możliwe że niebawem ze szkolnych bufetów czy sklepików znikną słone przekąski, produkty fast food i słodkie napoje. Rząd na dzisiejszym posiedzeniu pozytywnie zaopiniował poselski projekt nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Proponowana przez ...
-
Czy pączki w Tłusty Czwartek to już przeżytek?
... „Polska na widelcu. Zwyczaje żywieniowe Polaków 2016” wynika, iż produktami najczęściej spożywanymi „w drodze” są: kawa (9 proc.), produkty instant (12 proc.), słone przekąski, produkty mleczne (po 22 proc.), owoce i warzywa (40 proc.), pieczywo (45 proc.). A na szczycie rankingu popularności są właśnie słodycze, po ...
-
Stacja paliw najlepsza na kawę na mieście
... jedząc posiłek na mieście też zwieńczamy go kawą. Dlatego typowe kawiarnie musiały nieco oddać pola innym podmiotom i poszerzać swoją ofertę o słone przekąski niosące znamiona lunchu. Bardzo ciekawy jest spadek zainteresowania kawą u znajomych. Może to wynikać z tego, że coraz częściej ze znajomymi spotykamy ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa: które branże zyskują, a które tracą?
... spożycia, oraz żywność pakowana, w tym krojone owoce. Ponadto Internauci chętnie zaopatrują się w nabiał, warzywa, przyprawy, soki, napoje, ale też w słodycze i słone przekąski, które mogą umilić czas podczas długich dni spędzanych w domu np. podczas oglądania filmów. Warto również wspomnieć o zwiększonej sprzedaży lodówek, która ...
-
Rynek konsumencki 2004
... %. W porównaniu z grudniem 2003 r., w grudniu 2004 r. zmniejszyła się sprzedaż kosmetyków, chemii, zimnych napojów i tłuszczów. Zwiększa się popyt na paczkowaną żywność, słone i słodkie przekąski i gorące napoje. Okazuje się, że w naszym kraju potrzebne są inwestycje w sektorze zajmującym się mrożonymi warzywami i owocami. Polacy na razie bowiem ...
-
Branża FMCG: sprzedaż III 2009
... wypadała w marcu). Pośród kategorii, dla których zaraportowano wzrosty można wymienić wódkę (pomimo podwyżki cen), kawę rozpuszczalną, jogurty oraz słone i słodkie przekąski. Informacje o badaniu Indeks Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku to cotygodniowy monitoring wartości, wolumenu oraz liczby transakcji zakupowych dokonywanych ...
-
Jak zwiększyć efektywność pracy i osiągnąć sukces zawodowy?
... o wysokim indeksie glikemicznym (ziemniaki, biały makaron, chleb, biały ryż) na korzyść warzyw i produktów pełnoziarnistych. Wyeliminujmy niezdrowe przekąski typu batony, chipsy, słone paluszki, które najczęściej stanowią niekorzystną dla naszego zdrowia kompozycję tłuszczów, węglowodanów prostych, sztucznych barwników i innych dodatków. Ta sama ...