-
Sprzedaż telewizorów napędza rynek RTV-AGD
... elektronicznym w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014", wartość segmentu RTV (liczonego razem ze sprzętem fotograficznym) wzrośnie w tym roku o 8,8%, a cały rynek ... pozytywnym dla branży jest między innymi wygasanie analogowego sygnału telewizyjnego, który wpływa na zakup nowoczesnych telewizorów czy dekoderów. W roku ...
-
Mass media online: wolność czy kontrola?
... interesów, które kontrolują treść mediów drukowanych i kanały przekazu radiowego i telewizyjnego. Aby być obecnym w internecie nie trzeba być bogatym i potężnym. ... masowe o dużej zdolności docierania do odbiorcy i znacznym potencjale docierania do ważnego segmentu rynku konsumenckiego, ustanowienie form regulacji i zarządzania to gra coraz bardziej ...
-
UOKiK: 19 mln zł kary dla TP EmiTel
... Urzędu, spółka zdecydowała się przejąć jak największą część nowego segmentu, który wyłonił się w toku liberalizacji rynku radiowego i telewizyjnego. Oferując nowym uczestnikom atrakcyjne stawki za swoje usługi, TP EmiTel ... przedłużający się stan braku umownego uregulowania zasad świadczenia usług emisji sygnału programu radiowego i telewizyjnego, ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... swój szczyt, a obecnie popularne oferty wieloelementowe wpływają na obniżenie ceny telewizyjnego składnika pakietu. Wydatki na abonamenty telewizyjne, na poziomie globalnym, ... 2012 r. miała wartość 515 mln USD) i oczekiwany jest wzrost tego segmentu w okresie 2012 – 2017 r. na poziomie 3,1% CAGR. Eksperci PwC podtrzymują jednocześnie ubiegłoroczne ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... wpływy ze sponsoringu i lokowania produktu miały istotny wpływ na dynamikę całego rynku telewizyjnego w pierwszym kwartale. Drugim segmentem pod względem udziału w przychodach ( ... ,7 proc. (spadek o 1,1 p.p.). Z estymacji przychodów w segmencie Digital Search wynika wzrost tego segmentu o 11,1 proc. Obecnie na polskim rynku retail search odpowiada za ...
-
Product placement w grach wideo
... PP Product placement w grach wideo jest bardzo podobny do filmowego czy telewizyjnego, ale tylko w pewnym sensie. We wszystkich przypadkach dopuszcza się umiejscowienie ... są to niskobudżetowe produkcje o nieskomplikowanej fabule, kierowane głównie do najmłodszego segmentu odbiorców. Dostępne w większości przypadków na tematycznych stronach www np ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... wpływy ze sponsoringu i lokowania produktu istotnie przełożyły się na całościową dynamikę rynku telewizyjnego w tym okresie. Drugim segmentem wideo pod względem udziału w przychodach ( ... r. reklama digital non-search osiągnęła 4,0% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę eksperci Publicis Groupe ...