-
Check Point: zagrożenia bezpieczeństwa 2014
... przestępców ‘’ – podkreśla Krzysztof Wojtowicz, Managing Director CHP w Polsce. Obecnie firma Check Point Software Technologies prezentuje 14 typów na rok 2014, ... ataków opartych o rozproszoną odmowę dostępu do usługi (DDoS – Distributed Denial of Service). Zjawisko to rozszerzy się również na inne publicznie dostępne portale i będzie skoncentrowane ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... jednego właściciela. 268 wizyt w 110 placówkach bankowych pięciu krajów europejskich W ramach badania zrealizowanego pomiędzy 7 a 28 maja 2012 roku przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK przeprowadzono 268 wizyt w 42 instytucjach i grupach finansowych oraz 68 bankach. Badanie objęło pięć krajów europejskich - Polskę, Czechy, Bułgarię, Słowację i Węgry ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... przewyższamy naszych wschodnich sąsiadów? To pokazuje najnowszy raport przygotowany przez międzynarodową firmę badawczą INTERNATIONAL SERVICE CHECK. Projekt prezentacyjny UEFA EURO 2012, udostępniony przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, to analiza stopnia przygotowania Polski i Ukrainy do organizacji tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej (ME ...
-
Ranking stacji benzynowych
... którzy przy wyborze ulubionej stacji (czy nawet sieci) kierują się przede wszystkim jakością oferowanej obsługi. Czas tajemniczego klienta Badanie INTERNATIONAL SERVICE CHECK rozpoczęło się już w październiku 2010 roku w Rumunii. W czerwcu br. projekt uzupełniono o kolejne wyniki uzyskane w innych krajach europejskich. W rezultacie badaniem objęto ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... ., a najwyższe noty uzyskało aż 9 z nich. Najbliżej ideału była Telekomunikacja Polska z wynikiem 93,3 proc. wszystkich możliwych do uzyskania punktów. Podsumowanie International Service Check zwraca uwagę, iż przedstawione wyniki to jedynie zarys sytuacji i aby uzyskać w pełni miarodajne wyniki należałoby tego typu badania powtarzać cyklicznie ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... się klienci testowi firmy International Service Check. Klienci testowi działający na zlecenie firmy badawczej International Service Check wkroczyli do największych i najbardziej ... oceną w tej kategorii było 76 proc. Zapraszamy ponownie Firma International Service Check starając się zapewnić jak najbardziej naturalne warunki przeprowadzanych ...
-
Najlepsi polscy deweloperzy
... fakt, że strona internetowa stanowi obecnie istotne źródło wiedzy dla potencjalnych klientów, a kontakt e-mailowy – powszechną formę komunikacji. W pierwszej kolejności INTERNATIONAL SERVICE CHECK sprawdziło łatwość w odszukaniu na stronie www danych do kontaktu elektronicznego – tutaj plus niemal dla wszystkich biur – aż 93,3% klientów testowych ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... oraz Galerii Rzeszów. Właśnie te sklepy i te marki zdobyły najwyższe noty w niekomercyjnym badaniu tajemniczego klienta przeprowadzonym przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK. Badanie INTERNATIONAL SERVICE CHECK odbyło się pomiędzy 3 a 16 czerwca 2013 roku. W tym czasie wyselekcjonowani przez firmę tajemniczy klienci odwiedzili 33 centra handlowe ...
-
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... dla pracowników nie wspominając. Według firmy badawczej INTERNATIONAL SERVICE CHECK, pracownicy sklepów obuwniczych myślą raczej o tym co teraz, niż o przyszłości ... na miejscu dziesiątym. Informacje o badaniu W omawianym badaniu tajemniczy klienci INTERNATIONAL SERVICE CHECK® przeprowadzili łącznie 56 wizyt w Polsce i 21 na rynkach Czech i Słowacji. ...
-
Jakość obsługi klienta w marketach
... Wszystkie wyniki przedstawione w tym podsumowaniu odnoszą się tylko do rynku polskiego. Uwaga kontrola! Spośród zarejestrowanych w bazie klientów testowych International Service Check wybrało takie osoby, które zadeklarowały, że codzienne zakupy robią najczęściej w dużych sklepach samoobsługowych. Zadanie polegało na odwiedzeniu wyznaczonego sklepu ...
-
Ranking warsztatów samochodowych
... przeprowadzone przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK pokazały, w których warsztatach samochodowych możemy liczyć na najlepszą obsługę. Na podium stanęły: warszawski Feu Vert, olsztyński Premio oraz Service Master z Katowic. Po badaniach mystery shopping w polskich i zagranicznych salonach samochodowych (INTERNATIONAL SERVICE CHECK, marzec-kwiecień 2011 ...
-
Kawiarnie a jakość obsługi klienta
... rozmowę. Firma badawcza International Service Check postanowiła sprawdzić jak kawiarnie postrzegane są w oczach ich klientów. Bez wątpienia podstawowym atutem każdej kawiarni jest smaczna kawa i świeże pieczywo. Ale czy to wystarczy, żeby zdobyć grono stałych klientów? Badanie przeprowadzone przez International Service Check pokazało, że nie ...
-
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
... standardowe, które podejmowane są niezależnie od specyfiki oferowanego produktu czy też usługi. Jak wyglądała ta kwestia w badaniu przeprowadzonym przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK? Średnia liczba punktów uzyskana przez wizytowane placówki w kategorii dotyczącej budowania lojalności to zaledwie 47,4% (w Polsce – jedynie 41%). Warto zwrócić uwagę ...
-
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
... radzą sobie najlepiej Jak ujawniło badanie przeprowadzone przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, na najlepszą obsługę przy zakładaniu nowego konta można liczyć w placówkach ... . Oczywiście należy pamiętać, że badanie przeprowadzone przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK to jedynie zarys sytuacji, a dla uzysania w pełni miarodajnych wyników, należałoby ...
-
Jakość usług w bankach
... produktami: kredytami hipotecznymi, kredytami konsumpcyjnymi, inwestycjami, kartami kredytowymi, bądź otwarciem konta ROR. By nie narzucać gotowych scenariuszy, International Service Check® postanowił dać klientom testowym pełną swobodę działania. W następnej kolejności zostali oni poproszeni o próbę załatwienia swojej sprawy w losowo wybranym ...
-
Jakość obsługi klienta u jubilera
... . Najlepszy indywidualny wynik osiągnęła najmniejsza z badanych sieci – Sezam, 75 proc., następnie Apart – 73,7 proc. oraz W.Śliwiński – 69,7 proc. Podsumowanie International Service Check przypomina, że przedstawione powyżej wyniki nie stanowią obrazu całości, a jedynie zarys. Wszystkie badane sieci posiadają znacznie więcej placówek niż te ...
-
Ranking europejskich aptek
... nie pożegnał, bo przyszedł jego znajomy i zaczęli rozmawiać. Informacje o badaniu Pomiędzy 6 a 18 lutego 2011 roku tajemniczy klienci na zlecenie INTERNATIONAL SERVICE CHECK odwiedzili największe sieci aptek zlokalizowanych w dziewięciu krajach europejskich. W sumie przeprowadzono 204 badania – w każdym z krajów pod uwagę wzięto po cztery placówki ...
-
Ranking salonów samochodowych
... ). Z pewnością jednak badanie powinno stanowić bodziec do wyciągnięcia wniosków i bliższego przyjrzenia się sytuacji. Podobnie jak w innych projektach realizowanych przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, tak i tym razem klienci testowi zostali poproszeni o wyrażenie własnej opinii na temat odwiedzonego punktu. Jak się okazało, aż 83,3% klientów ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... , w tym aż osiem przebadano w ujęciu międzynarodowym. W sumie przeprowadzono 172 wizyty. Ze względu na specyfikę badania 96,5% badaczy wybranych przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK stanowiły kobiety. Najliczniejszą grupą były osoby z przedziału wiekowego 25-35 lat (ogółem - 59,9%, w Polsce - 71,2%), następnie 36-45 lat (ogółem - 16,3%, w Polsce ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... zatrudnieni w tej branży pracownicy. 1 miesiąc. 21 marek. 63 badania Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe w październiku bieżącego roku. W ramach badania INTERNATIONAL SERVICE CHECK analizie poddano salony samochodowe 21 marek: Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel ...
-
Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują
... Polskim, a o oszczędzaniu najlepiej opowiedzą w Eurobanku Jak ujawniło badanie przeprowadzone przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, na najlepszą obsługę przy zakładaniu nowego konta można liczyć w ... Oczywiście należy pamiętać, że badanie przeprowadzone przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK to jedynie zarys rzeczywistej sytuacji, a dla uzyskania w pełni ...
-
Wciąż czekamy na zmierzch Qbota
... w 2016 r. Narzędzie, dystrybuowane w cyfrowym podziemiu jako Malware as a Service, wpłynęło na 4% sieci na całym świecie. Niespodziewanie, trzecie miejsce przypadło w programowi Fakeupdates (AKA SocGholish), downloaderowi wykrytemu w około 3% sieci. Eksperci Check Point Research poinformowali również o czołowych zagrożeniach w Polsce. Pierwsze ...
-
Emotet największym cyberzagrożeniem w Polsce, a Formbook na świecie
... forach hakerskich jest sprzedawany jako Malware as a Service (MaaS) ze względu na silne techniki unikania i stosunkowo niską cenę. Drugim najpopularniejszym złośliwym oprogramowaniem był z kolei trojan zdalnego dostępu Remcos (2%), który wykorzystany był m.in. w wykrytej przez Check Point Research kampanii phishingowej, skierowanej przeciwko 40 ...
-
Szkodliwe oprogramowanie w natarciu. Formbook wyprzedził Emoteta
... ataków na pojedynczą organizację – mówi Wojciech Głażewski, country manager firmy Check Point Software w Polsce. Co wysyłają hakerzy na nasze komputery? Najpopularniejszym złośliwym ... został wykryty w 2016 roku, a obecnie reklamowany jest jako Malware as a Service (MaaS) na podziemnych forach hakerskich. W zeszłym miesiącu zaobserwowano również ...
-
Cyberataki na szpitale niosą śmierć. Jak się chronić?
... więc pod znakiem zapytania… Na szczęście znaczna część zasobów znajdujących się na serwerach posiadała kopię zapasową, która zdaniem specjalistów z firmy Check Point jest jednym z najważniejszych sposobów zabezpieczania danych przed cyberatakami ransomware. Pozostałe dane udało się ostatecznie odszyfrować, bez uiszczania kosztownego okupu ...
-
Praca zdalna. Firmy tracą dane, bo mają luki w zabezpieczeniach
... użytkowników, urządzeń i bezpieczeństwo dostępu – powiedział Itai Greenberg, wiceprezes ds. zarządzania produktami w Check Point Software Technologies. - Aby ją wypełnić, organizacje powinny przejść do architektury Secure Access Service Edge (SASE). Modele bezpieczeństwa SASE zapewniają szybki i prosty dostęp do aplikacji korporacyjnych każdemu ...
-
Luki w OpenSSL mogą zagrozić setkom tysięcy użytkowników
... DDoS, dokonywanego w celu uniemożliwienia dostępu do usług online - informują eksperci Check Point Software. W zeszłym tygodniu twórcy OpenSSL poinformowali o zbliżającej się „ ... wpływ nowej luki wydaje się ograniczony do ewentualnej „odmowy usługi” (denial of service), czyli zawieszenia programów, jednak eksperci zaznaczają, że inne, jeszcze ...
-
Trojan bankowy Qbot najpupularniejszy na świecie w VI 2023
... (i drugim na świecie). Eksperci bezpieczeństwa cybernetycznego z Check Point Research informują, że Formbook odnaleziony został w 3,5 proc. sieci firmowych na świecie oraz aż w 9,1 proc. polskich sieci! Narzędzie to jest sprzedawane na podziemnych forach hakerskich jako Malware as a Service (MaaS). Formbook potrafi zbierać dane uwierzytelniające ...
-
Ransomware w XII 2024. 86 ofiar FunkSec
... zyskał na znaczeniu. Grupa ta opublikowała w grudniu 2024 r. informacje o 86 ofiarach, przewyższając konkurencyjne grupy ransomware pod względem liczby ataków. Analitycy Check Point Research (CPR) zauważają jednak, że wiele z tych zgłoszeń może być niezweryfikowanych. FunkSec, powiązany z Algierią, łączy motywacje finansowe z ideologiami hakerskimi ...
-
Jakość usług w bankach europejskich
... . Oto główne wnioski z przygotowanego przez International Service Check raportu pt. "Bank Mystery Shopping Survey 2 - March'07". Wszystkie wyniki prezentowane w podsumowaniu dotyczą rynków krajów Europy Środkowej. W okresie od 26 lutego do 28 marca 2007 roku firma International Sernice Check® przeprowadziła 283 badania w 8 krajach. Przebadanych ...
-
Ataki DoS i botnety najgroźniejsze dla firm
... dla firm wydają się być ataki typu Denial of Service (DoS). Współcześni cyberprzestępcy coraz częściej wykorzystują złośliwe oprogramowanie, boty i inne ... zależności od obszaru i rodzaju ataku”, mówi Tomer Teller - ewangelista bezpieczeństwa i badacz w firmie Check Point Software Technologies. „Cyberprzestępstwa stały się teraz prawdziwym biznesem. ...
-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... w tempie 10 proc. rocznie, firmy odzieżowe z powodzeniem rozwijają swoje marki i sieci sprzedaży. W Polsce kupują już nawet odbiorcy z Azji. Według International Service Check polski rynek odzieżowy należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jego wartość eksperci szacują na ok. 15 mld złotych, a tempo rozwoju na ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... , ul. Pawia (92,5%), Hot Oil – Wrocław, pl. Grunwaldzki (91,6%). Informacje o badaniu Cykl badań metodą Mystery Shopping został przeprowadzony przez International Service Check w wybranych placówkach na terenie całego kraju. Wizyty testowe przeprowadzono w 30 sklepach należących do 10 sieci w okresie od 27 września do ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
Przez trzy miesiące tajemniczy klienci firmy ISC (INTERNATIONAL SERVICE CHECK) odwiedzali biura podróży zlokalizowane w 6 krajach Europy Środkowej. Ocenie poddano 44 polskich, bułgarskich, rumuńskich, czeskich, słowackich i węgierskich tour operatorów. Potrzeba było ...
-
Najlepsze centra handlowe
... centra handlowe: Ferio Konin, Galeria Jastrzębie, Alfa Gdańsk i Toruń Plaza. Tak w skrócie przedstawiają się wyniki badań, wykonanych na zlecenie INTERNATIONAL SERVICE CHECK w okresie od 21 sierpnia do 5 listopada 2012 roku. Tajemniczy klienci wzięli pod lupę największe i najpopularniejsze centra handlowe w Polsce – w sumie przeprowadzono ...