-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... zestawieniu na wysokim miejscu znalazły się sklepy meblowe (9 proc.), a za nimi hipermarkety (7 proc.) oraz sklepy typu convenience (5 proc.), drogerie i perfumerie (4 proc.), sieci budowlane (4 proc.) oraz sklepy sportowe (2 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... sprzedające niezbędne produkty lub świadczące niezbędne usługi, w tym sklepy spożywcze, apteki, drogerie i pralnie; restauracje mogą oferować wyłącznie posiłki z dostawą lub na wynos; ... kategorii najemcy. W grupie najemców odczuwających jej skutki najbardziej są sieci handlowe i firmy motoryzacyjne. Po drugiej stronie mamy jednak firmy kurierskie ...
-
Zakupy online: co kupujemy częściej niż przed pandemią?
... najwięcej klientów zyskały sklepy internetowe z odzieżą, drogerie online, a także z e-sklepy z książkami i multimediami czy akcesoriami hobbystycznymi, jak również dopiero raczkujące internetowe sklepy spożywcze czyli - szeroko patrząc - dotyczące codziennego życia. To pokazuje, że zakupy w sieci stał się sposobem na załatwianie zwykłych sprawunków ...
-
Parki handlowe i centra convenience z rekordem w 2022 roku?
... JD Sports wzbogacił ofertę centrum handlowego Posnania w Poznaniu. Niemiecka sieć DM Drogerie Markt, jeden z największych graczy na europejskim rynku drogeryjnym, otworzyła ... większa ilość terenów zielonych, wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Również sieci handlowe działają zgodnie ze strategią ESG. Sprzedawcy wprowadzają bardziej ekologiczne ...
-
Galeria Rumia: otwarcie XI 2009
... , Moodo, Tiffi, Benetton, Big Star, Sanpellegrino i inne. Jeśli chodzi o inne branże warto wymienić takie marki jak : Drogerie Natura, Marionnaud, Vision Express, Apart, Wojas, Vobis, Komputronik. Ofertę uzupełniają punkty usługowe: apteka, biuro podróży, sklepik prasowy, salon fryzjerski, operatorzy sieci GSM oraz punkty gastronomiczne.
-
Naklejka MasterCard PayPass w Citi Handlowy
... Maestro PayPass. Są to m.in. salony EMPIK, coffeeheaven, saloniki prasowe Kolporter, wybrane stadiony Ekstraklasy, stacje paliwowe Shell, kina Cinema City, drogerie sieci Douglas, restauracje McDonald’s, sklepy Żabka. Pełna lista punktów dostępna jest na www.paypass.pl. Nośnik zbliżeniowy w formie naklejki posiadacze konta ...
-
Gdzie praca przed świętami?
... jest w centrach handlowych i supermarketach. Popularne sieciówki odzieżowe, sklepy z zabawkami i drogerie przeżywają prawdziwe oblężenie klientów poszukujących prezentów świątecznych. W tym okresie ... spodziewać się zarobków na poziomie 13 – 20 zł/h brutto. Z kolei w sieci pojawiło się wyjątkowo dużo interesujących i płatnych ofert praktyk dla ...
-
Kontrola koncentracji: są kolejne zgody
... Watson, Rossmann Beteiligungs, Maruszak oraz Grabara. Nowoutworzony podmiot - RW Project Polska – ma zajmować się nabywaniem nieruchomości, w których będą mieścić się drogerie sieci Rossmann. Wspólnego przedsiębiorcę mogą również utworzyć podmioty działające w branży stalowej. Są to Maxstal, Konsorcjum Stali, Serwistal oraz Bogdan Więcek prowadzący ...
-
Gotówka w odwrocie?
... tradycyjne będą stawały się tylko źródłem wiedzy o produkcie, bo faktyczna sprzedaż przeniesie się do internetu. Doskonałym przykładem jest branża kosmetyczna, drogerie i perfumerie. 17% osób uczestniczących w badaniu Gemius wskazało sklep tradycyjny jako pierwsze źródło, z którego dowiedziało się o produkcie kupionym online. Aż 71 ...
-
Centra handlowe zdobywają małe miasta
... najemcom obejmować swoim zasięgiem coraz mniejsze rynki. Najbardziej prężnymi branżami są: drogerie, RTV AGD, odzież i obuwie niskiej półki cenowej oraz akcesoria do ... wejścia kolejnych marek jak np. & Other Stories z portfela H&M, MaxiBazar szwajcarskiej sieci sklepów z akcesoriami do wyposażenia domu, a także na swój debiut czeka amerykańska ...
-
Fryzjer damski w opałach. Salony urody zadłużone na 84 mln zł
... niskich kosztów rozpoczęcia działalności, z drugiej zaś z szybko zwiększającej się obecności sieci markowych salonów, najczęściej działających w modelu franczyzowym zachodnich marek. Czytaj także: - ... 700 kobiet, w wieku od 18 do 55 roku życia, odwiedzających drogerie i perfumerie jakim zabiegom związanym z urodą poddają się najczęściej w salonach. ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... znalazły się sklepy meblowe (8 proc.), a za nią sprzedaż internetowa (6 proc.) oraz drogerie i perfumerie (6 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych Od 1 listopada do 15 ... (27 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. sieci komórkowe, oferta na kartę, telewizja cyfrowa oraz oferta łączona (TV, Internet, ...
-
Toyota vs Cukiernia Sowa, czyli najczęściej polecane marki Polsce
... w naszym kraju. Kategorie monitorowane w Polsce obejmują handel spożywczy, drogerie, modę, handel specjalistyczny, ubezpieczenia, usługi finansowe, gastronomię oraz e-commerce. ... (Top Improvers). W ciągu ostatniego roku w Polsce największy wzrost indeksu zanotowały sieci Netto, OBI oraz H&M; na dalszych miejscach znalazły się Carrefour, kik, ...
-
Rusza budowa Vendo Parku w Skarżysku-Kamiennej
... najwcześniej w trzecim kwartale 2022 r. Marki, które najczęściej otwierają swoje sklepy w Vendo Parkach budowanych przez Trei Real Estate to m.in. drogerie (Rossmann i Hebe), sieci odzieżowe (Martes Sport, Sinsay, Top Secret, 4F), dyskonty (KiK, Pepco, Dealz, Action, Tedi) oraz sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz (Jysk ...
-
Kolejny Vendo Park powstanie w Ciechanowie
... ten czas deweloper otworzył tutaj 29 parków handlowych. Marki obecne w Vendo Parkach budowanych przez Trei Real Estate to m.in. drogerie (Rossmann i Hebe), sieci odzieżowe (Martes Sport, Sinsay, Top Secret, 4F), dyskonty (KiK, Pepco, Dealz, Action, Tedi) oraz sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz (Jysk ...
-
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022
... , o dziewięć mniej niż rok wcześniej. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły, m.in. Haribo, Uniqlo, Lovisa, Mnogoknig, Sportano, Snipes czy drogerie DM. Jednocześnie osiem sieci postanowiło zrezygnować z działalności w naszym kraju lub zgłosiło wniosek o upadłość. W polskich obiektach handlowych nie znajdziemy już takich sklepów jak Orsay ...
-
Karma dla psów i kotów. To już nie jest niszowy rynek
... popularności zyskują także większe opakowania. Wśród listy 10 najczęściej kupowanych marek dominują marki własne topowych sieci. Z danych GfK wynika, że na karmę dla kotów nabywcy wydają więcej niż w ... internet konsumenci kupują więcej produktów premium. Ważną rolę – zwłaszcza w przypadku karmy kociej – odgrywają również drogerie, które oferują ...
1 2