-
Upadłości firm w Polsce I poł. 2015 r.
... płace i konsumpcja wewnętrzna, a także comiesięczny wzrost sprzedaży detalicznej pozytywnie odbijają się na sytuacji płynnościowej firm handlowych, szczególnie detalicznych. Konsumenci chętniej kupują, sieci i sklepy detaliczne odnotowują wzrost przychodów, a płynność poprawia się. Instytucje finansowe chętniej wspomagają sprzedawców detalicznych ...
-
Opaska HUAWEI Band 9 już w Polsce
... Band 9 to 249 zł. W Polsce produkt można kupować od 25 kwietnia 2024 r. Opaski będą dostępne zarówno w oficjalnym sklepie producenta huawei.pl, jak również u partnerów biznesowych Huawei: w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom i Komputronik, u operatorów sieci Play i Plus, a także w oficjalnej ...
-
Opaska HUAWEI Band 10 już w Polsce
... . Urządzenia są dostępne zarówno w oficjalnym sklepie producenta huawei.pl, jak również u partnerów biznesowych Huawei: w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom i Komputronik, u operatorów sieci Play i Plus, a także w oficjalnej Strefie Marki na Allegro. Podane ceny są cenami rekomendowanymi. Oferta może ...
-
Warunkowe przejęcie sieci sklepów Plus
... . Przejmowany, wchodzący w skład koncernu Tengelmann, to właściciel 210 placówek handlowych Plus. W toku prowadzonego postępowania Prezes UOKiK sprawdziła, jak planowana koncentracja ... obrót w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce. Prezes UOKiK może wyrazić zgodę – bezwarunkową lub warunkową – na dokonanie ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2010
... : klipsy (14%), etykiety miękkie i papierowe (13,7%) oraz etykiety aplikowane na etapie produkcji (source-tagging; 10,2%). Polska na tle Europy i Świata Straty sieci handlowych w Polsce były równe 1,35% ich przychodów ze sprzedaży – to 20. miejsce na świecie i 9. w Europie jeśli chodzi o wielkość strat detalistów w odniesieniu do ...
-
Średni koszyk zakupowy w 2022 roku podrożał o 12,5%
... handlowych w Polsce wzrosła o 12,5% - wynika z analizy przeprowadzonej przez ASM Sales Force Agency. Podwyżki cen były widoczne we wszystkich badanych sieciach. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: O ile wzrosła wartość koszyka zakupowego na przestrzeni ubiegłego roku? Jak zmieniały się ceny w e-grocery? W których sieciach handlowych ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... oraz centra obsługi zwrotów, a także magazyny artykułów spożywczych sprzedawanych online. Wyniki ankiety przeprowadzonej przez JLL pośród operatorów logistycznych oraz sieci handlowych w Polsce wskazują, że te specjalistyczne funkcje magazynów będą coraz częściej wprowadzane również w naszym kraju. Przykładowo, w ciągu następnych pięciu lat 71 ...
-
Powstają kolejne sklepy Tesco
Rozwój sieci handlowych w Polsce trwa mimo wakacji. W lipcu Tesco otworzyło 7 nowych sklepów, a w sierpniu i w pierwszych dniach września planuje otworzyć 6 kolejnych, czyli łącznie 13 marketów z kilkudziesięciu zaplanowanych na rok 2011/12. Sieć nieustannie szuka też gruntów lub powierzchni handlowych pod nowe sklepy różnej wielkości, od ...
-
Logistyka w firmie: wady i zalety
... , dwa, a może sześć... Gdy popatrzymy z pewnej perspektywy na to, jak firmy projektują swoje systemy logistyczne, można odnaleźć pewne schematy. Wśród sieci handlowych w Polsce przeważa koncepcja 2-3 dużych centrów dystrybucyjnych, które obsługują wszystkie placówki danego dystrybutora na terenie kraju. Strategia logistyczna zależy głównie od ...
-
Parki handlowe i centra convenience zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych
... handlowych w Polsce dynamicznie się rozwija, głównie dzięki parkom handlowym oraz obiektom typu convenience - wynika z analizy Avison Young. Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami. Wśród inwestycji w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce ...
-
Poznaliśmy najlepsze projekty na polskim rynku handlowym w 2016 r.
... Handlowych, w ramach 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku w 2014/15 roku. Według jury konkursowego najlepszymi sieciami handlowymi w Polsce ... sieci Play, Costa Coffe oraz Księgarnia Autorska. W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. ...
Tematy: PRCH Retail Awards, centra handlowe -
Hipermarkety w oczach klientów
... rzutować na ew. powodzenie biznesowe tej sieci w Polsce. Z drugiej strony, każde ... sieci handlowych. Wszystko to, z wizerunkowego punktu widzenia, rzutuje w bardzo istotny sposób na społeczną percepcję branży handlu detalicznego. Kłopoty jednej sieci rzutują na odbiór wszystkich. Biorąc to pod uwagę, należy stwierdzić, że komunikacyjna sytuacja sieci ...
-
Spożywcze marki własne w 2011 roku
... Artykułów Rolno-Spożywczych, a 15 do Państwowej Inspekcji Sanitarnej. O czym pamiętać, kupując produkty żywnościowe? Produkty żywnościowe oznaczone marką własną sieci handlowych w Polsce są produkowane w zakładach spożywczych zarówno mało znanych przedsiębiorców, jak i renomowanych dużych koncernów, posiadających swoje własne marki producenckie ...
-
Parki handlowe i sklepy convenience przyspieszyły. To skutek pandemii?
... handlowych w Polsce u schyłku pierwszej połowy bieżącego roku. Najnowsze dane są tym bardziej interesujące, że 2/3 badanego okresu przypadło na okres wybuchu i rozwoju pandemii w naszym kraju. Eksperci przekonują m.in., że beneficjentem "nowej rzeczywistości" mogą stać się deweloperzy sklepów convenience i parków handlowych ... sieci handlowych ...
-
Powierzchnie handlowe: kolejne 400 tys. mkw. jeszcze w tym roku
... na rozwój rynku e-commerce w Polsce. Obecnie rynek ten dynamicznie rozwija się, a wzajemne uzupełnianie się kanałów sprzedaży internetowej i tradycyjnej jest istotnym trendem, do którego muszą dostosować się wszyscy jego uczestnicy. Rozwój handlu internetowego może być dodatkową szansą dla sieci handlowych na uzyskanie przewagi konkurencyjnej ...
-
Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję
... liczba sklepów internetowych w Polsce zwiększyła się o 1,7 tys. i osiągnęła ... handlowych i usługowych położonych blisko miejsc zamieszkania i dzielnicowych punktów komunikacyjnych, z naturalnym ruchem pieszych. Dynamiczny rozwój parków handlowych, jaki obserwowaliśmy w ostatnich latach, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i sieci handlowych ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2011
... sieci handlowych w Polsce ...
-
Polski retail ma się dobrze
... i sieci handlowych z przedstawicielami miast, którzy prezentują ofertę gruntów inwestycyjnych oraz lokali na wynajem w atrakcyjnych lokalizacjach. Targom ReDI towarzysz także część konferencyjna, w tym panele dyskusyjne nt. roli handlu i usług w miastach, trendach w rozwoju nowych konceptów sprzedażowych i gastronomicznych. „W 2016 roku w Polsce ...
Tematy: Retail Destination Initiative -
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... Galerie społecznościowe to dziś zaledwie dziesiąta część rynku nieruchomości handlowych w Polsce Największą rewolucją rynkową ostatnich kilkunastu lat okazała się warszawska ... gronie najemców pożądane są lokalne marki oraz dedykowane danemu obiektowi unikalne koncepty znanych sieci. Oferta skupiona jest na usługach i produktach, które nie mają swojej ...
-
Małe centra handlowe tracą klientów
... sieci handlowych. Jak radzą sobie one w takich warunkach? Odpowiedzi na postawione we wstępie pytanie dostarczają nam rezultaty opracowanego przez Retail Institute raportu „Experts Review - wyniki centrów i sieci handlowych w II kw. 2019”. Opracowanie, bazujące na badaniach zrealizowanych na grupie 120 reprezentatywnych centrów handlowych ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2008
... raportu wynika, że wartość strat sieci handlowych w Polsce wyniosła 1,1 mld EUR, czyli więcej niż w Czechach, na Węgrzech, Słowacji oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) razem wziętych. Jednak w naszym kraju skradzione towary oraz pomyłki wewnętrzne stanowiły równowartość 1,36% przychodów sieci (w 2007 r. było to 1,34%), w porównaniu ...
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
Biedronka, Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan to sieci, o których najczęściej dyskutuje się w internecie - wynika z analizy SentiOne. O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku. Według rankingu popularności sieci handlowych w Polsce¹ w ubiegłym roku Polacy najchętniej robili zakupy spożywcze w Lidlu, a w dalszej kolejności w ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... efektem ekspansji sieci handlowych na rynkach wschodzących, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Płd., regionie Azji i Pacyfiku, ale też w Europie Wschodniej. W omawianym okresie 40 sieci rozpoczęło działalność na nowych rynkach otwierając 107 nowych punktów w 72 krajach” – wyjaśnia Piotr Świętochowski, Dyrektor w dziale Audytu Deloitte. W Polsce ten ...
-
Ranking pracodawców z branży handlowej. Kto ma najlepszą reputację?
... Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry sp. z o.o. O badaniu YouGov BrandIndex YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce badanie kondycji marek realizowane w czasie rzeczywistym. Kluczowe wskaźniki monitorowane w badaniu związane są z komunikacją, wizerunkiem i zakupami. W 2019 r. monitorowano w Polsce 116 marek sieci handlowych i gastronomicznych.
-
Parki handlowe biorą wszystko
... handlowych w Polsce należy do parków handlowych. W I kwartale bieżącego roku odpowiadały one za 96 proc. z 86,5 tys. mkw. nowej podaży obiektów handlowych ...
-
Smartfon przyszłością płatności zbliżeniowych?
... jej powszechnie używać, a klienci są nowej technologii niechętni, bo większość sieci handlowych jej nie akceptuje. Sytuacja może być jednak nieco inna w przypadku ... to przyzwyczajenie. W Polsce płatności zbliżeniowe funkcjonują już w wielu placówkach handlowych i usługowych: w kawiarniach CoffeHeaven, restauracjach MCDonald’s, w sieci Empik, czy ...
-
Boże Narodzenie 2012: (mniej) handlowa Wigilia
... sieci handlowych będzie czynna tylko do wczesnego popołudnia - do godziny 14. To efekt między innymi trwającej od lat akcji związków zawodowych na rzecz wcześniejszego kończenia handlu 24 grudnia, tak by pracownicy sklepów mogli spokojnie zasiąść z rodzinami do tradycyjnej wieczerzy. W Polsce ... w liście otwartym do zarządów sieci handlowych apeluje, ...
-
Product placement w Internecie?
... Polsce działa około 120 tysięcy sklepów spożywczych różnych formatów. Statystyczny klient odwiedza któryś z nich średnio co drugi dzień. Konkurencja w handlu detalicznym się zaostrza, stąd też pojawiają się nowe pomysły na reklamę poszczególnych produktów, czy też sieci handlowych. Specjaliści zauważają coraz częstsze przenoszenie product ...
-
Nowe stawki VAT - kiedy nowe ceny?
... cen nie widać na razie na półkach super- i hipermarketów dużych sieci handlowych. Nie ma jednak złudzeń, że także tu podwyżki to tylko kwestia czasu. ... na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” Daniel Prałat, dyrektor generalny sieci Intermarche, która ma w Polsce 150 sklepów spożywczych. Politykę utrzymania cen na poziomie z „poprzedniego VAT-u” ...
-
Zagadkowe pochodzenie owoców i warzyw. Są wyniki kontroli IH
... kontroli objęła swoim zasięgiem 96 sklepów działających w ramach 18 sieci handlowych. - Informacja o kraju pochodzenia jest istotna dla wielu konsumentów, często wpływa na ... miód, wino, oliwa z oliwek, jaja, surowe, pakowana wieprzowina, mięso kozie, baranina i drób. W Polsce wymagane jest także podawanie kraju pochodzenia wieprzowiny, mięsa koziego ...
-
Pośrednictwo kredytowe 2008
... Podmioty te żywiołowo reagują na każde wezwanie banków czy wielkich sieci handlowych do współpracy, co sprawia wrażenie mnogości aktywnych brokerów ... 330 osób (o 1,5%,). Większość badanych podmiotów miała siedzibę w centralnej Polsce (w województwie mazowieckim 21), stosunkowo licznie były spółki zlokalizowane w województwach zachodnich ( ...
-
Usługi EDI mniej ograniczone
... dużych sieci handlowych był dotychczas brak możliwości komunikacji z wszystkimi kontrahentami za pośrednictwem jednego operatora EDI. Stąd podstawowym elementem strategii Xtrade na rynku usług EDI jest likwidacja tych ograniczeń realizowana poprzez zawieranie umów miedzyoperatorskich z innymi operatorami sieci EDI obecnymi w Polsce. W dniu ...
-
UPC: nowa oferta dla małych firm
... Mb/s, taryfy telefoniczne od 20 zł miesięcznie z pakietami minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia do sieci stacjonarnych w Polsce oraz 24 krajów w Europie i na świecie, m.in. Chin, USA, czy Tajlandii oraz innych krajów, w ... pakiety biznesowe można zamawiać dzwoniąc lub w lokalnych Biurach Obsługi Klienta oraz u przedstawicieli handlowych ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2009
... w Austrii, gdzie stanową aż 56,2% wszystkich strat. W Polsce wyjątkowo często zdarzają się natomiast niezamierzone pomyłki, które również obniżają obroty sieci handlowych. Tylko u nas i w Czechach stanowią one 18,7% wszystkich strat. Nieuczciwi pracownicy odpowiadają natomiast w Polsce za 35,6% strat, a zachłanni dostawcy i pośrednicy za 5,9%. Jak ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2012
... handlowych w Polsce jest jednak niejednorodny. Obserwujemy znaczną wymianę najemców, świadczącą o niedojrzałości tego segmentu rynku nieruchomości w naszym kraju. Główną grupą najemców zainteresowaną lokalizacjami przy głównych ulicach handlowych ...