-
Marki kojarzone z Euro 2012
... (8 proc.). Pekao SA jest oficjalnym bankiem mistrzostw i sponsorem narodowym, MasterCard to od niedawna sponsor narodowy. Sklepy i restauracje Polacy zapytani o marki sieci sklepów i restauracji, które kojarzą im się z mistrzostwami mieli stosunkowo najmniejszy problem z wymienieniem marki lub firmy. 32 proc. respondentów kojarzy mistrzostwa ...
-
Gdzie praca przed świętami?
... pracy przed świętami jest w centrach handlowych i supermarketach. Popularne sieciówki odzieżowe, sklepy z zabawkami i drogerie przeżywają prawdziwe oblężenie klientów poszukujących prezentów świątecznych. ... spodziewać się zarobków na poziomie 13 – 20 zł/h brutto. Z kolei w sieci pojawiło się wyjątkowo dużo interesujących i płatnych ofert praktyk dla ...
-
Zmiany w stawkach VAT w 2013 r.
... Pozostała odzież wierzchnia - wyłącznie wyroby rękodzieła ludowego i artystycznego, odzieżowe, z wyjątkiem używanych wyrobów rękodzieła ludowego i artystycznego, odzieżowych ... .20.50.0 Usługi udostępniania programów radiowych i telewizyjnych realizowane za pomocą sieci telekomunikacji ruchomej - wyłącznie usługi radia i telewizji kablowej *) 171 ex ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... tak rzeczywiście jest? Nie zawsze. Jeśli chodzi o reklamy telewizyjne (np. sieci komórkowych), zazwyczaj postrzega się seniora jako osobę dość samotną, ale mocno związaną z ... lekturze. A co czytają poza książkami? Najczęściej gazety (dzienniki). Zapytani o ulubione firmy i marki odzieżowe, seniorzy odpowiadają, że jest to dla nich sprawa nieistotna. ...
-
Franczyza w Polsce 2014
... . Poszukiwanie franczyzobiorców rozpoczęły też odzieżowe marki Pawo i Mon Amie. Półśrodki to za mało W 2014 roku 63 franczyzodawców poniosło porażkę – o dziewięć więcej niż rok wcześniej. To potwierdza, że coraz trudniej o względy potencjalnych franczyzobiorców i że szanse na zbudowanie sieci partnerskiej mają tylko przedsiębiorcy, którzy ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2014-2015
... 28%. Najnowszy Global Retail Theft Barometer powstał w oparciu o ankiety, które rozesłano do sieci handlowych na całym świecie. Jego wyniki pokazują, że europejskie ... drogerie są w czołówce pokrzywdzonych (1,99%) jednak tuż za nimi plasują się sklepy odzieżowe (1,80%) przesuwając sprzedawców biżuterii i zegarków na trzecią pozycję (1,73%). Najniższe ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... branże, w których sytuacja wygląda zupełnie inaczej – w tym czasie firmy np. odzieżowe, walczą ze spadkami sprzedaży. Eksperci z Sociomantic Labs radzą jak sprzedawcy internetowi ... zakupionych produktów spożywczych ma dla klienta duże znaczenie. Zwłaszcza, że w sieci poszukują oszczędności – 61 proc. internautów do zakupów motywują niższe ceny niż w ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... większości krajów wybierają supermarkety i sklepy spożywcze, podczas gdy najmłodsze pokolenie wybiera sklepy odzieżowe i obuwnicze. Na drugim końcu zainteresowania znalazły się oferty z banków/instytucji ... urządzenia mobilne. Tylko co czwarty internauta nie robi zakupów w sieci. Jako motywację swych działań Klienci podają głównie brak możliwości „ ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... się do wyraźnie zaprogramowanych instrukcji. Technologia #2 Deep Learning – złożona forma ML obejmująca sieci neuronowe, z wieloma warstwami zmiennych abstrakcyjnych. Głębokie modele uczenia się są ... aplikacje np. Messengera, często wdrażane przez marki odzieżowe, które chcą być w stałym kontakcie z użytkownikami integracja sprzedaży z Voicebotami ...
-
Jak zrobić zakupy zero waste?
... w pojemniki przyniesione przez klientów. Właściciel ma też w planach uruchomienie sieci „kosmetomatów”, sprzedających ekologiczne środki czystości w płynie, nalewane do pojemników ... . Dużym problemem w dobie zjawiska „fast fashion”, czyli częstego wprowadzania przez firmy odzieżowe nowych i tanich kolekcji ubrań są odpady tekstylne. Filozofia zero ...
-
Coface: w I połowie 2021 roku niewypłacalności w górę o 160 proc. r/r
... się w tym okresie bardzo burzliwie. Faktem jednak jest, iż wiele sieci detalicznych przeżywało bardzo trudny czas, nawet te największe notowały bardzo ... układu), firma restauracyjna Sfinks Polska S.A. (postępowanie o zatwierdzenie układu) oraz firmy odzieżowe TOP SECRET Sp. z o.o. (postępowanie o zatwierdzenie układu) i CAMAIEU POLSKA (upadłość ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... najpopularniejszym typem sklepów, poza sklepami marketplace, okazały się być sklepy odzieżowe. W raporcie można znaleźć więcej ciekawych danych, które składają się na ... zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała ...