-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... do ich potrzeb i zainteresowań. Identyczny mailing, wysłany do całej bazy, będzie mieć niewielką skuteczność, rzadko będzie otwierany i najprawdopodobniej nie zainteresuje większości osób, które go dostaną. Taki sam mailing, wysłany do precyzyjnie dopasowanej grupy docelowej, znacząco zwiększy szansę na skuteczność naszych działań. W ten sposób do ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... warto nie poprzestawać na zrealizowaniu wysyłki, ale również przeanalizować skuteczność i efektywność naszych działań. Z pomocą przychodzą nam tutaj statystyki i ... źródłem wielu cennych informacji i wskazówek na przyszłość. Wyślij precyzyjnie targetowany mailing Szukasz nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z naszej bazy ...
-
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
... skuteczność całego naszego mailingu - mamy pewność, że adresy mailowe, do których będzie realizowana nasza wysyłka faktycznie istnieją i są aktywne a osoba, która mail dostanie, świadomie zapisała się właśnie do tej bazy. Wyślij precyzyjnie targetowany mailing ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... spójny z zawartością wiadomości, to nawet bardzo wysoki wskaźnik otwarć nie przełoży się na realizację celu, jaki stawialiśmy sobie wysyłając mailing. Wyślij precyzyjnie targetowany mailing Szukasz nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... Jeżeli odbiorcami korespondencji mają być szefowie firm to należy przygotować mailing w takiej postaci, w jakiej chcieliby go otrzymać. Informacje powinny być podane w przejrzystej ... kliknął w odnośnik znajdujący się w liście. Dzięki raportom można określić skuteczność kampanii mailingowych. Stosuje się do tego cztery podstawowe wskaźniki: CTR ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... profesjonalnych systemach, udostępnianych zazwyczaj w modelu ASP. Dzięki nim firma może śledzić skuteczność kampanii mailingowych, gdyż w postaci raportów przedstawione są na przykład informacje ... z prenumeraty newslettera zaraz po tym jak wysłaliśmy do nich mailing. Na rys. 1 przedstawiono przykładowe okno raportu (statystyki) z kampanii mailingowej ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... cel naszej kampanii. Bo czym innym jest mailing wzmacniający kampanię toczącą się w pozostałych mediach, a czym innym mailing jako kanał sprzedażowy. W pierwszym wypadku ... gotowa, przychodzi moment na testy, które pozwolą wychwycić ewentualne błędy i określić skuteczność mailingu. Pierwszy test możemy wykonać sami po prostu pokazując projekt ...
-
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
... spamu Przygotowując mailing musimy też zadbać o to, by nasz mailing nie trafił do spamu. Więcej na ten temat pisaliśmy w artykule: Jak przygotować mailing, ... z artykułem: Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu? Wyślij precyzyjnie targetowany mailing Szukasz nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z naszej ...
-
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
... właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym warto pamiętać jeszcze przed realizacją wysyłki mailingu, by zwiększyć jego skuteczność? O tym powiemy w dzisiejszym artykule. Załóżmy, że zrealizowaliśmy już nasz mailing. Najpierw starannie opracowaliśmy strategię naszej kampanii i wybraliśmy bazę do realizacji wysyłki. Włożyliśmy dużo wysiłku ...
-
Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate
... wskażemy najważniejsze kwestie, na które musimy zwrócić uwagę. Podsumowując i oceniając skuteczność realizowanych przez nas kampanii mailingowych w pierwszej kolejności patrzymy na ... w każdym przypadku odpowiednio stargetować nasz mailing. Przykład 1: jeśli chcemy zareklamować kosmetyki do makijażu, to nasz mailing wyślijmy raczej tylko do kobiet, ...
-
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
... , to nasze szanse, na skuteczność mailingu spadają niemal do zera. Zadbajmy o to, by nasza wiadomość była krótka i konkretna. Umieśćmy w niej tylko informacje najważniejsze dla odbiorcy oraz „wezwanie do działania” (umieszczone w postaci przycisku, wyróżnionego tekstu czy ikonki). 7. Cały mailing przygotowany w postaci jednej grafiki/zdjęcia ...
-
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
... dla dostawców usług internetowych. System jest w pełni spersonalizowany co maksymalizuje skuteczność procesu, a zawartość i czas wiadomości dostosowane są indywidualnie do profilu określonego ... się wyraźnie wyższymi wynikami skuteczności dotarcia do klienta. Mailing tematyczne oparte o zachowania oraz zainteresowania internautów okazują się ...
-
5 kroków do skutecznej bazy klientów
... tylko w branży e-commerce. Jak ją stworzyć? Jednym ze sposobów jest mailing, ale praktyka pokazuje, że to narzędzie często bywa zawodne. Interesującą alternatywą może być ... zwiększenie konwersji na stronie, są web push notyfikacje. Aby jednak ich skuteczność okazała się zadowalająca, konieczne jest spełnienie jednego, bardzo ważnego warunku - muszą ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... w przypadku mailingu użytkownik jest zmuszony dokładnie do tego samego. Z drugiej strony mailing jest pozbawiony treści pornograficznych i nieprzyzwoitych, jest rozsyłany za naszą zgodą, ... filtr odseparuje je od zwykłych e-maili. Metoda ta zapewnia nawet 99% skuteczność w rozpoznawaniu spamu. Inne metody to stosowanie białych i czarnych list. Biała ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
... modelu komunikacji, np. mailing - telemarketing - mailing, system zarządza kolejnością wykorzystania ... skuteczność dodzwaniania się do bazy, szybkość zamykania rekordów, liczba umawianych spotkań i skuteczność ich umawiania (relacja ilości umówionych spotkań do liczby zamkniętych rekordów), ilość spotkań odbytych przez handlowców i ich skuteczność ...
Tematy: -
Raport specjalny Internet 2003
... reklamy, bardzo ciekawie odpowiedział Adam Kwaśniewski z ADnetu: "Skuteczność zależy od celu kampanii. Linki i mailing bywają świetne, ale nie we wszystkich kampaniach ich ... Sylwester Kozak z e-biznes.pl średnia skuteczność TextAd Premium (czyli droższej wersji TextAd) wynosi dokładnie 0,99%. Jest to nieco większa skuteczność niż w przypadku bannerów ...
Tematy: -
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... narzędzi marketingowych. Zdaniem portalu RynekPierwotny.com postawa ta wynika z jednej strony z niewiedzy o skuteczności wybranych narzędzi marketingowych (jak choćby niedoceniany mailing), z drugiej – ze starych przyzwyczajeń. Jeszcze kilka lat temu to klienci ustawiali się w kolejce po mieszkanie, a deweloperzy nie musieli uciekać ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... trzech artykułów: - Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu - Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu? - Jak przygotować skuteczną kreację do ... kluczowych. Wadą takiej kampanii jest jej bardzo ograniczona w czasie skuteczność oraz koszty – pojedyncze kliknięcie w link może nas kosztować nawet kilkadziesiąt złotych a nie ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... nami stoją dwa podstawowe pytania, które mają bardzo duży wpływ na skuteczność naszej kampanii reklamowej: jaką formę reklamy wybrać, gdzie się reklamować, ... przypadku działań zorientowanych na sprzedaż najlepszym rozwiązaniem jest reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter. Mailing reklamowy polegający na pozyskiwaniu nowych klientów za ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... poszczególnych elementów newsletterów wynika, że żaden z sektorów wydawniczych nie wierzy w skuteczność przycisków social media. Korzysta z nich średnio ok. 10% firm. ... najczęściej powtarzały się w adresach email, znajdujących się w polu nadawcy: promocja@.... mailing@.... newsletter@... subskrypcja@... kontakt@... redakcja@... Wysyłane newslettery ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... . Podstawową formą marketingu bezpośredniego jest sprzedaż przez telefon oraz mailing (w tym e-mailing) – wysyłanie ofert usługi bezpośrednio do domu klienta. Coraz więcej biur podróży, banków oraz innych podmiotów gospodarczych w Polsce wysyła oferty bezpośrednio klientom, skuteczność tych działań pozostawia jednak wiele do życzenia. Po ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... ds. komunikacji z REDlink. Zatem profesjonalnie przygotowane przekazy pozwalają precyzyjnie mierzyć skuteczność danej kampanii. Jest to możliwe dzięki generowanym raportom, które ... koszt nadawcy), a nawet wiadomości faksowe umożliwiające, podobnie jak mailing, wstępne zapoznanie się z ofertą bez konieczności kontaktu z przedstawicielem handlowym ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... nowoczesną i kompletną prezentację inwestycji, dostęp do statystyk odwiedzin, mailing do poszukujących nieruchomości, reklamę kontekstową, czyli promowanie inwestycji wśród ... na celu wzmocnienie pozycji rynkowej obu serwisów. Rynekpierwotny Doświadczenie i skuteczność prowadzonych działań. Od ponad 11 lat pomaga użytkownikom znaleźć wymarzone ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... jak kampanie wideo na YouTube czy współpraca z influencerami na TikToku. Z kolei mailing i newslettery to świetny sposób na utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Sebastian ... mieć jasno określone wskaźniki efektywności (KPI), które pozwolą ocenić jego skuteczność. W sprzedaży może to być: wskaźnik konwersji (Conversion Rate), informujący tym, ...