-
No i gdzie jest ten UMTS?
... opinii większości obserwatorów, WAP poniósł klęskę. W moim przeczuciu klęskę poniósł marketing (ogromne nakłady, znikomy przychód) natomiast technologia nie zawiodła. WAP był ... w trakcie tworzenia, więc możemy spodziewać się, podobnie jak obecnie 'usługi SMS', wielu ciekawych i atrakcyjnych koncepcji. Niezmiernie ważnym krokiem w rozwoju tej usługi ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... do monitoringu internetowego Brand 24. Z przebadanych przedstawicieli rynku mikropożyczek jedynie SMS Kredyt nie posiada swojego fanpage’u, jednak wątki związane z marką 5-krotnie ... jest tworzenie aktywnej społeczności wokół samej marki – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager w Ferratum Bank Ltd. Najwięcej pozytywnych ocen fanów (49 pozytywów ...
-
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
... rekruterów, tak by kandydaci czuli się zaopiekowani - mówi Julia Urbańska, Marketing & Customer Experience Senior Manager w eRecruiter. Czego wymaga od rekrutacji pracownik ... e-mailem do rekrutera (56%). Coraz ciekawsze możliwości stwarzają wiadomości SMS, wskazane przez co piątego pracownika fizycznego (19%). W rozmowach z pracodawcami podkreślamy ...
-
4 powody, dla których Black Friday podbił Polskę
... Friday, czyli w tym roku 29 listopada - opowiada Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & E-commerce Officer sklepu Answear.com. 3. Psychologicznie: Zdążyć przed wielkim szaleństwem ... o zakupowych okazjach - od newsletterów, przez media społecznościowe po sprawdzony SMS. Wszystko to procentuje, gdy zbliża się Czarny Piątek. - Jesteśmy biznesem ...
-
ESET Secure Authentication
... telefonów starszego typu kody do autoryzacji są dostarczane za pośrednictwem wiadomości SMS. Wśród małych i średnich firm istnieje potrzeba ochrony informacji oraz ... obsłudze i gwarantuje dodatkowy poziom ochrony – mówi Ignacio Sbampato, Chief Sales and Marketing Officer w firmie ESET. ESET Secure Authentication wspiera środowiska Windows Server (2003 ...
-
W rekrutacji pracowników liczy się informacja zwrotna
... wiarygodności i zostawia po sobie dobre wrażenie u rekrutowanych - mówi Julia Urbańska, Marketing & Customer Experience Senior Manager, eRecruiter. Trudna droga informacji zwrotnej Według ... sposobów kontaktu aplikujących z rekruterami, m.in. bezpośredni e-mail czy telefon, SMS, wiadomości na portalach społecznościowych, wideokonferencje czy chatboty. ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... . I notuje stabilny wzrost. Eksperci: Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media oraz Maja Wiśniewska, Marketing Manager z SMSAPI dzielą się swoimi spostrzeżeniami w obszarze e-commerce w ostatnim kwartale roku. Marcin Szczur, Deputy Head of ... nie zapomnijmy zatem o komunikacji bezpośredniej do budowanych przez nas baz odbiorców - e-mail i SMS ...
-
Czym jest CRM?
... finansowy. Można również kierować oferty do konkretnego klienta – czyli prowadzić marketing relacji (kampanie skierowane do pojedynczego klienta, w sposób indywidualny, oparty na analizie ... . Informacje o upodobaniach klienta mogą wpłynąć na kanał komunikacyjny (telefon, e-mail, SMS...), którymi będą mu przekazywane kolejne oferty jak również ich ...
Tematy: -
Angielski dla zapracowanych
... ich przyswojenie. Lekcje podzielone są na cotygodniowe bloki tematyczne, np.: marketing, finanse, czy słownictwo nieformalne, a dotyczące business english. Osoby, które chcą dodatkowo uzupełnić i poszerzyć swoją wiedzę, mogą skorzystać z nauki business english przez SMS. Za 9 zł można wykupić usługę otrzymywania SMSem 30 lekcji ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
... których docieramy z różnymi ofertami); 2. Platformy CRM; 3. Contact Centre (zintegrowane kanały komunikacji - telefon, faks, SMS, direct mail, e-mail, www); 4. Dedykowana struktura handlowa w terenie (aktywna - handlowcy, pasywna - punkty ... firmie Arteria. e-mail: wojtek.bienkowski@arteria.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Telefonia komórkowa 2006/2007
... stopień świadomości konsumenckiej wiąże się ze znacznymi nakładami operatorów telefonii ruchomej na marketing, w tym na reklamę (16% udziału branży telekomunikacyjnej i 13% samego segmentu ... wskazało jako najczęściej wykorzystywane w 2007 roku) oraz wiadomości SMS (29,6%), które chociażby w ofertach roamingowych operatorów Unii Europejskiej ...
-
Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1
... usług internetowych oraz dwa nowe produkty na potrzeby modułów Sales, Service i Marketing. W wersji CRM 9.1 rozszerzono ponad 4000 ekranów systemu PeopleSoft CRM, aby udostępnić ... zasięg marketingu za pośrednictwem nowych kanałów, takich jak wysyłanie wiadomości SMS oraz kanał zdarzeń z funkcją zarządzania zdarzeniami. W systemie PeopleSoft CRM ...
-
Sieci mobilne znacznie zwiększą ruch
... Odpowiada to 19 miliardom dysków DVD lub 536 biliardom wiadomości tekstowych SMS i stanowi 75-krotność wielkości całego ruchu w sieciach IP (stacjonarnych i mobilnych) wygenerowanego ... działu marketingu rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych (Service Provider Marketing) w firmie Cisco. Informacje o badaniu Metodyka stosowana w badaniu Cisco ...
-
Kantor Alior Bank wydaje MasterCard PayPass
... spersonalizowana umowa o kartę. Należy ją podpisać poprzez wpisanie otrzymanego kodu SMS. Zamówienie karty jest bezpłatne. Wystarczy dokonać transakcji kartą w ciągu ... PayPass zaoszczędzić czas i zyskać nieocenioną wygodę. – podkreśla Katarzyna Wojda - PR & Marketing Manager MasterCard Europe oddział w Polsce. Zalety MasterCard PayPass Technologia ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... trend obserwować można również w Polsce - przekonuje Arkadiusz Chłopik, A&P & Strategic Marketing Manager, Xerox Polska. Eksperci z branży nowych technologii zalecają jednak ... niedawna telefony komórkowe stanowiły proste urządzenia, służące wyłącznie do dzwonienia i pisania SMS. Dziś użytkownicy telefonów mają dostęp do tysięcy aplikacji przydatnych ...
-
Na czym zarabiają operatorzy komórkowi?
... i aplikacji oraz tzw. interaktywność w mediach. Uwzględniono również inne, mniejsze segmenty, np. mobilny marketing czy mobilną muzykę. W 2015 r. tempo wzrostu przychodów z usług ... i aplikacje, co obecnie ratuje cały segment obsługi płatności realizowanych przez SMS o podwyższonej płatności. Inaczej polski rynek mobilnych usług dodanych traciłby ...
-
Bankowość mobilna: wyzwania dot. bezpieczeństwa
... istotne, jak nigdy wcześniej. Obecnie, urządzenia mobilne dają stały dostęp do wiadomości e-mail, SMS, przeglądarek internetowych i wielu aplikacji, wspierając całość obsługą gestów. Nieświadomi użytkownicy otwierają maile i ... dla banków, które chcą zachować swoją przewagę konkurencyjną. Olivier Thirion de Briel, Global Solutions Marketing Director, ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... mobilny i zainteresowanie marką zmaleje, co potwierdzają np. dane zebrane przez WOW Local Marketing. 52 proc. osób biorących udział w badaniu zadeklarowało, że są mniej ... , zapłaty, a także wysyłki zakupionego towaru, np. w postaci powiadomień mailowych lub sms. Użytkownik ma wtedy poczucie, że został właściwie obsłużony, a sprzedawca oszczędza sobie ...
-
T-Mobile wprowadzał klientów w błąd
"Pierwszy prawdziwy no limit". Tak brzmiało hasło przewodnie emitowanej m.in. w telewizji i radiu kampanii marketingowej T-Mobile. Reklamowany pakiet SMART XL przeznaczony był dla abonentów sieci Heyah. Operator kusił konsumentów nielimitowanymi rozmowami, sms-ami, mms-ami i internetem. Wszystko to za atrakcyjną cenę 49,98 zł. W praktyce okazało ...
-
Phishing: czym jest, jak mu zapobiec i co robić, gdy się nie uda?
... , który będzie coraz bardziej dotkliwy dla użytkowników internetu. Ataki są zazwyczaj przeprowadzane poprzez e-mail, SMS lub prywatne wiadomości w sieciach społecznościowych i charakteryzują się niektórymi z poniższych cech: Zawierają powiadomienie o zawieszeniu ... może być problemem, którego uda się nam uniknąć. Marcin Zmaczyński, Head od Marketing ...