-
Specjalista ds. marketingu
... klientów. Dopiero z czasem, gdy zajmują bardziej odpowiedzialne stanowiska – menadżerskie lub dyrektorskie – zakres ich obowiązków zwiększa się. Zajmują się już nie tylko opracowywaniem kampanii, ale podejmują ważne decyzje związane z wdrażaniem konkretnych pomysłów na promocję firmy. Czym się zajmuje specjalista ds ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Specjalista ds. sprzedaży
... specjalista ds. sprzedaży (Zakres obowiązków): analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowych sprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów ...
Tematy: specjalista ds. sprzedaży -
Jakie wynagrodzenia w dziale obsługi klienta w 2014 roku?
... zarabiali przedstawiciele handlowi. Są oni odpowiedzialni za generowanie zysku na określonym obszarze bądź grupie klientów. Połowa z nich otrzymywała od 2 870 do 5 300 PLN brutto miesięcznie. Co drugi specjalista ds. obsługi klienta zarabiał ponad 3 350 PLN, a co czwarty – ponad 4 500 PLN. Najniższe wynagrodzenie otrzymywali kasjerzy ...
-
Nie tylko wykończenie pod klucz. Jakie opcje interesują klientów deweloperów?
... odpowiadającej jego preferencjom. Dodatkowo, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów szukających kompleksowej obsługi, rozpoczęliśmy współpracę z firmą redNet Dom zajmującą ... będzie czuł się komfortowo. Na początkowych etapach zakupu pomocą służy specjalista ds. finansowych. Pani Joanna, która na wieloletnie doświadczenie w temacie kredytów, ...
-
Rynek pracy w I kwartale 2015 r.
... obsługą klienta. 10 najpopularniejszych stanowisk to: Przedstawiciel Handlowy Programista Java Księgowy Specjalista ds. Obsługi Klienta Programista Programista .NET Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych Pracownik Help Desk Specjalista ds. Księgowości Sprzedawca W porównaniu do analogicznego kwartału 2014 r. nie widać większych ...
-
Demografia rynku pracy, czyli 4 pokolenia obok siebie
... . Z pewnością obsługa klientów nie jest tak sprawna i szybka jak mogłaby być gdyby na ich miejscu byli zatrudnieni młodzi reprezentujący pokolenie Y ale sposób obsługi wzbudza szacunek i uznanie. O tym, czy cztery pokolenia mogą ze sobą współpracować w jednym miejscu pracy mówi Małgorzata Tomasik, specjalista ds. HR z Katedry ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... klientów - wynika z badania, w którym zastępy tajemniczych klientów ruszyły w Polsce, aby sprawdzić, na jaką obsługę powinni być przygotowani klienci salonów samochodowych. Polskie salony samochodowe kuszą klientów ... personelu, jak i jakość obsługi, jaką oferowali sprzedawcy. ... się do faktycznego zakupu. „Specjalista ds. sprzedaży nie był aktywny. Sam ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... Klientów. Młode wilki Do grona Młodych wilków na Opineo zaliczono sklepy posiadające minimum 300 opinii, charakteryzujące się średnim zasięgiem działania, upatrujących swoją zaletę w specjalizacji obsługi Klientów ... Marta Bilińska, specjalista ds. PR Skapiec.pl. Informacje o badaniu Raport „E-zakupy oczami klientów” powstał w oparciu o analizę ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... klientów. Świetną okazją do zaprezentowania oferty oraz porozmawiania z potencjalnymi nabywcami, zapoznania się z ich oczekiwaniami są także targi mieszkaniowe, w których rokrocznie uczestniczymy. Agnieszka Borowczyk, specjalista ds ...
-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... klientów znaleźć można na tematycznych forach internetowych. Często użytkownicy tworzą rankingi, które porównują usługi poszczególnych firm. Obsługa klienta Poziom obsługi klienta jest niezwykle ważny z kilku względów. Mylne jest przekonanie, że sprawność oraz szybkość obsługi ... i public relations w NetArt Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds ...
-
Lubisz podróże? Szukaj pracy w...sprzedaży
... o częstych wyjazdach, adresowane są przeważnie do specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta, a także do inżynierów i specjalistów w zakresie ... filii organizacji rozsianych w różnych zakątkach świata. Specjalista ds. sprzedaży – praca w drodze Praktyka Pracuj ... kraju, w którym docelowo ma pozyskiwać klientów oraz być gotowy na podróże zagraniczne. W ...
-
Przedstawiciel handlowy - ścieżka kariery
... handlowy. Hierarchia pionowa w dziale sprzedaży - wersja 1: - Sprzedawca - Telemarketer - Specjalista ds. Obsługi Klienta - Handlowiec/Przedstawiciel handlowy - Kierownik Działu obsługi Klienta - Kierownik Obszaru Sprzedaży - Menedżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów - Regionalny Dyrektor Sprzedaży - Krajowy Dyrektor Sprzedaży na Poziomie Zarządu ...
-
Zakupy w Amazonie? Uważaj na te oszustwa
... pay.amazon.com – wyjaśnia Kamil Sadkowski, starszy specjalista ds. cyberbezpieczeństwa ESET. – W przypadku zauważenia jakichkolwiek odstępstw wiadomość najlepiej od razu usunąć, ... obsługi klienta Amazon poprzez bezpośrednie kanały kontaktowe. Platforma przyznaje, że w niektórych przypadkach może wykonywać połączenia wychodzące do swoich klientów, ...
-
Gdzie sprawdza się elektroniczny obieg dokumentów?
... , przenosząc ciężar pracy na bardziej kluczowe dla organizacji zadania. Z drugiej strony skrócenie czasu realizacji poszczególnych czynności pozytywnie wpływa na proces obsługi klientów i w rezultacie wizerunek organizacji. Emilia Miłkowska, specjalista ds. sprzedaży ArchiDoc,
-
Jest praca w HR
... klientów planujemy kolejne takie kampanie w drugiej połowie roku i na początku roku 2012 – dodaje Marcin Śniegowski z Capgemini Polska. Z analizy ofert opublikowanych w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl wynika, że poszukiwani są specjaliści ds ...
-
Logistyka stawia na sprzedaż wielokanałową
... lub planuje to zrobić – wiele firm. Rosnące oczekiwania klientów wymuszają poszukiwanie jak najkorzystniejszych rozwiązań, o ... %). Jednakże jedna trzecia respondentów (33%) nie jest przygotowana do obsługi takich form sprzedaży. Zaledwie 2% respondentów uznało, że doskonale ... – mówi Zack Deming, specjalista ds. logistyki i usług transportowych w ...
-
3 zasady cyberbezpieczeństwa dla firm na 2021 rok
... klientów stało się dla przedsiębiorstw jeszcze ... obsługi klienta - mogą pomóc w lepszym wykorzystaniu danych. Już teraz niektóre organizacje łączą ze sobą właścicieli aplikacji oraz zespoły ds. kopii zapasowych, analiz i bezpieczeństwa w nowe (wirtualne) zespoły ds ... , gdy rozgorzeje bitwa o cyberbezpieczeństwo. Edwin Weijdema, globalny specjalista ds ...
-
Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce
... jakości obsługi, zakupionych towarów i serwisu ENDO.pl. Jesteśmy sklepem internetowym i nie mamy punktów stacjonarnych dlatego komunikacja z klientami jest dla nas bardzo istotna. Certyfikat Trusted Shops w połączeniu z wiarygodnymi opiniami klientów podnosi zaufanie konsumentów do zakupów w naszym sklepie” – komentuje Anna Ołdak, Specjalista ds ...
-
Polacy zbyt zmęczeni na czas wolny
... konkurencja, nadmiar obowiązków oraz zwiększające się wymagania ze strony organizacji i klientów, sprawiają że pracujemy coraz więcej" – ocenia Magdalena Witek z Sedlak ... stres powinni być odporni zarówno dyrektor oddziału banku, specjalista ds. obsługi klienta, przedstawiciel handlowy, jak i prawnik i operator maszyn. – Nie pomaga również sytuacja ...
-
Praca zarobkowa kontra studia
... – wśród nich znalazły się propozycje dla copywriterów, konsultantów infolinii, doradców klientów, ale także dla programistów i pracowników działów Helpdesk. Dla osób, które decydują się ... formie oferowane jest na stanowiskach takich jak asystentka biurowa, młodsza księgowa, recepcjonista, specjalista ds. obsługi klienta, pracownik call center ale ...
-
Świąteczne zakupy 2013: hity sprzedażowe
... ogrom inspiracji, a na zakupach możesz zaoszczędzić nawet do 60%! E-sklepy zadbały o potrzeby Klientów – w tym gorącym przedświątecznym okresie liczba ofert najbardziej popularnych artykułów w serwisie Nokaut.pl ... domu i z zapakowanym prezentem spokojnie czekać do pierwszej gwiazdki” – podsumowuje Monika Ostapczuk, Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi ...
-
Dostałeś powiadomienie o naruszeniu danych? Co należy zrobić?
... użytkownika. Nierzadko wiąże się z kradzieżą danych osobowych klientów i/lub pracowników danej organizacji, czego następstwem mogą być nie ... obsługi klienta danej organizacji będzie w stanie wyjaśnić, czy rzeczywiście doszło do naruszenia, a jeśli tak, to jakie mogą być tego ewentualne konsekwencje – mówi Kamil Sadkowski, starszy specjalista ds ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Krok 3 - Kryteria wyboru usługodawcy hostingowego Zakup serwera to decyzja na lata, dlatego poza odpowiednimi parametrami usługi, ważne są aspekty związane z jakością obsługi ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... naszej świadomości. Najlepszym przykładem tego może być stanowisko Account Managera (Specjalista ds. klientów, Opiekun klienta). Jest to funkcja, którą najczęściej spotkamy w agencjach reklamowych ... działań i planu budżetu, ustanawianie standardów profesjonalnej obsługi użytkowników i klientów, prowadzenie szkoleń, wsparcie przy rekrutacji. Nazwa ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... to na ograniczenie wydatków na promocję w Sieci - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Warto zarejestrować pakiet firmowych domen Domena jest dobrem o ... klientów, można poszukać ich np. na forach internetowych, blogach. Tylko najwięksi usługodawcy mogą zapewnić właściwe zabezpieczenie usług, a także odpowiedni poziom obsługi ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... obsługi JavaScript; zdefiniowanie nowych meta tagów; możliwość obsługi większej liczby danych strukturalnych; rozwój nowego Google Search Console. – To były dobre zmiany – uważa Paweł Konopiński, ekspert ds ... obecnych działań dla klientów z większym budżetem. ... – podsumowuje Natalia Kołsut, Specjalista ds. Social Media i Google Ads w Grupie ...
-
Czy pandemia zmniejsza sprzedaż mieszkań?
... ds. marketingu REAL DEVELOPMENT GROUP sp.z o.o. sp.k W REAL Development sprzedaż trwa nieprzerwanie, mimo obecności COVID-19. Zdajemy sobie sprawę, że okres lockdownu był dla wielu firm trudny. W Real Development Group, działaliśmy w 100% online i już wcześniej do takiej komunikacji i obsługi przyzwyczailiśmy naszych Klientów ... , specjalista ds ...
-
Nowych mieszkań szukamy coraz bardziej świadomie
... klientów na każdym etapie: poszukiwania klienta, sprzedaży, czy na etapie obsługi posprzedażowej. Patrząc przez pryzmat 20 lat doświadczenia w branży, cenimy sobie sugestie i zdanie klientów ... tego dochodzi dbałość o właściwie ulokowanie swoich funduszy. Kinga Błaszkowiak, specjalista ds. sprzedaży i marketingu Greenbud Development Tak, a wynika to z ...
-
Rynek mieszkaniowy oczami pośredników: jakie zmiany i perspektywy?
... odnaleźć. Dzięki szybkiemu wdrożeniu nowych działań oraz narzędzi (m.in. obsługi zdalnej, wirtualnych spacerów po nieruchomościach), które ułatwiły nam ... Specjalista ds. Sprzedaży i Wynajmu Nieruchomości, Nowodworski Estates Epidemia i wprowadzone w związku z nią ograniczenia, miały duży wpływ na zmiany preferencji zakupowych naszych Klientów ...
-
Czy zmiany w prawie ograniczą budownictwo?
... specjalista ds. marketingu w Activ Investment Otwarty rachunek powierniczy pozwala inwestorowi finansować budowę w miarę postępu prac z pieniędzy klientów ...
-
Rynek mieszkaniowy a Deweloperski Fundusz Gwarancyjny
... spowoduje zwiększenie kosztów obsługi inwestycji. Przy obecnych warunkach rynkowych ... spodziewać, że takiej oceny klientów raczej nie uzyskamy. Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic ... podwyższający cenę zakupu mieszkania. Olga Pietrzak, specjalista ds. sprzedaży i marketingu w firmie Skaland Propozycje zmian zapisów ustawy ...
-
Rynek mieszkaniowy na przestrzeni ostatnich 10 lat
... o swoich klientów, oferując im produkt odpowiedniej jakości, czy obsługę na wysokim poziomie, nie tylko w momencie sprzedaży, lecz również w ramach obsługi posprzedażowej. ... , chociażby program MdM, czy duża dostępność kredytów mieszkaniowych. Kinga Błaszkowiak, specjalista ds. sprzedaży i marketingu Greenbud Development Ostatnie 10 lat to okres ...
-
Gdzie po fundusze?
... sytuacji dobrze przygotowany specjalista, znający rynek i ofertę ... obsługi telefonicznej funduszy. Zdecydowana większość towarzystw stworzyła już możliwości telefonicznego realizowania transakcji, a wszystko po to, aby przy rosnącej konkurencji na naszym rynku przyciągać nowych i utrzymać dotychczasowych klientów ... , Z-ca Dyrektora ds. Sprzedaży SEB ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy 2012
... stanowiska kierownicze oraz przedstawicieli handlowych (handlowiec, specjalista ds. sprzedaży). Aż 43% ofert pracy ... tych niszowych. Centra Usług Wspólnych obsługują bowiem klientów z całego świata, najpopularniejsze języki to: angielski (70 ... obsługi klienta – niemal 72% wszystkich ogłoszeń w tym sektorze. Kolejną grupę stonowali specjaliści obsługi ...
-
Podkupienie pracownika lub kontrahenta jako czyn nieuczciwej konkurencji
... w której pracuje; znajomość języka obcego; znajomość obsługi programów komputerowych; umiejętność obsługi maszyn specjalistycznych; etc.). Natomiast, zgodnie z ... Axa pracownicy rzekomo mieli przynieść ze sobą dotychczasowych klientów Signal Iduny. Sama Axa miała dodatkowo rozgłaszać na rynku ... – postępuj przyzwoicie. Justyna Czechowicz – Specjalista ds ...