-
Mastercard SpendingPulse. Wydatki w Europie głównie na doświadczenia
... w Wielkiej Brytanii w dniach 26-28 sierpnia, odpowiednio o +7,1% i +5,0%. Wzrost wydatków na artykuły pierwszej potrzeby. Artykuły spożywcze pozostały kluczowym czynnikiem napędzającym sprzedaż detaliczną w całej Europie (+14,6% r/r), a konsumenci nadal wydają pieniądze na artykuły pierwszej potrzeby, choć wyraźny wpływ ma na to inflacja. Tego lata ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... odgrywają coraz większą rolę w strategiach sprzedawców działających w kategoriach o wysokiej częstotliwości zakupów, takich jak artykuły spożywcze. Na szczycie rankingu najlepiej ocenianych programów lojalnościowych wyróżniają się dwie marki oferujące artykuły dla zwierząt – Zooplus oraz MaxiZoo, zaś tuż za nimi znalazła się sieć dyskontów ...
-
Siła nabywcza Polaków to 89 mld euro
... wydawaliśmy najwięcej? Oczywiście na żywność. Aż 43% tej sumy stanowią artykuły spożywcze. Podstawowe kategorie produktowe (żywność, odzież, leki i kosmetyki) pochłonęły 2/3 siły ... nabywczej okazują się odpowiadać zaledwie trzy kategorie produktowe – żywność, odzież, artykuły związane ze zdrowiem i urodą. Pozostałe produkty stanowią jedną trzecią ...
-
MAKRO Punkt w Radomiu
... skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego. Spośród 4000 produktów dostępnych w MAKRO Punkcie podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Dodatkowo w ofercie hali znajdą się ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... od Chin (odzież, zabawki, meble, sprzęt gospodarstwa domowego, obuwie i artykuły używane w podróży). Sprzedawcy detaliczni dostosowują się do inflacji i wyzwań związanych z ... ten trend, a podstawowe produkty, takie jak mięso, jaja, mleko i inne produkty spożywcze notowały gwałtowne wzrosty cen. W Europie, gdzie sektor ekologiczny od dawna korzysta z ...
-
Trzeci MAKRO Punkt otwarty w Słupsku
... została dostosowana głównie do potrzeb właścicieli sklepów spożywczych. Dlatego podstawową gamę produktów stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, słodycze, chemia i kosmetyki, nabiał i tłuszcze. Dodatkowo w MAKRO Punkcie w Słupsku asortyment ...
-
Mastercard SpendingPulse pokazuje wysokie wzrosty w sprzedaży detalicznej w całej Europie
... większości europejskich rynków; Sprzedaż w Internecie zwolniła, pozostając jednak wciąż na wysokim poziomie w porównaniu do maja 2019. Sektory takie jak elektronika, artykuły spożywcze czy branża meblowa odnotowały niższe wzrosty rok do roku (maj 2021 vs maj 2022). Spowodowane jest to zniesieniem obostrzeń pandemicznych ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... typu convenience, czyli podmiotach o ok. 100 m2, mających w asortymencie jedynie podstawowe artykuły lub w punktach takich jak stacje benzynowe, kioski czy bazary. Niemal ... rynek, jeśli nie dysponuje się ogromnym kapitałem. Pojedyncze sklepy – zarówno spożywcze, jak i specjalistyczne mają niewielkie szanse w starciu z gigantami, którzy dyktują swoje ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... , mniejszych czy większych, zakupów. – Tesco Value obejmuje ponad 300 produktów we wszystkich kategoriach – informuje wiceprezes Grabowska. – Są to najbardziej popularne artykuły spożywcze, chemia gospodarcza oraz kosmetyki. Przejrzeliśmy każdy produkt, przetestowaliśmy go z klientami, upewniliśmy się, że jego jakość jest właściwa, a gdy była taka ...
-
Co kupują polscy konsumenci? Siła nabywcza w handlu detalicznym
... ,1 proc. tej sumy pochłonęły artykuły spożywcze. Na drugim miejscu, choć już z niemal czterokrotnie mniejszym udziałem (11,2%) uplasowała się odzież, a na trzecim produkty związane ze zdrowiem i higieną (9,7%). Łączne wydatki na podstawowe kategorie produktowe, w tym właśnie żywność, odzież oraz artykuły związane ze zdrowiem i urodą objęły ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... do 15 marca 2020 r. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego pokazują, że liczba sklepów oferujących książki i multimedia zwiększyła się o 23%, artykuły spożywcze – o 18%, upominki i akcesoria – o 17%. Na kolejnych miejscach plasują się kategorie: zdrowie i uroda oraz dom i ogród (po 16%). Natomiast sklepów jubilerskich ...
-
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2005
... z większości branż. Optymizm wykazują producenci maszyn i aparatury elektrycznej, mebli, wyrobów chemicznych, oraz przedsiębiorstwa produkujące dobra szybkozbywalne: napoje, artykuły spożywcze i wyroby tytoniowe. Na rynku pracy zaczyna być odczuwalna lekka poprawa. W sektorze przedsiębiorstw wzrosło zatrudnienie. Wzrost jest ciągle symboliczny ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2008
... dóbr sieci handlowe najczęściej wymieniają (bez większych różnic w zależności od regionu geograficznego) przybory do golenia, perfumy, alkohol, świeże mięso, drogie artykuły spożywcze, produkty dla niemowląt, płyty CD i DVD, odzież, gry elektroniczne, telefony komórkowe. Również popularne gadżety jak iPod, konsola Nintendo Wii, czy ...
-
Marks & Spencer w domach towarowych Centrum
... & Spencer będzie oferować odzież damską, męską, dziecięcą, bieliznę, akcesoria, kosmetyki, delikatesy spożywcze i wina. W odnowionych wnętrzach pojawi się także duży dział „dom” z produktami do ... Kolejny nowy najemca to TK Maxx, sieć oferująca ubrania, obuwie, akcesoria i artykuły dla domu znanych marek i sławnych projektantów w cenach do 60 procent ...
-
Coface: Rok 2020 to wzrost liczby niewypłacalności o 22 proc.
... artykułów: od stali, przez materiały budowlane (w tych segmentach sytuacja wygląda bardzo dobrze, ze względu na wysoki popyt), aż po artykuły spożywcze (gdzie sytuacja hurtowników jest już zdecydowanie gorsza). Rzeczywisty wpływ kryzysu wywołanego Covid-19 i restrykcji wprowadzanych przez rząd widać w statystykach upadłościowych dotyczących ...
-
Wzrost cen hamuje, a zakupy nie tanieją
... miejscu w zestawieniu najbardziej drożejących kategorii znalazły się dodatki spożywcze (ketchupy, majonezy, musztardy, przyprawy) ze średnim wzrostem na poziomie 24,3% rdr. W lipcu ... – o 14,5% rdr. To kolejna kategoria produktów, których ceny dynamicznie rosły w ostatnich miesiącach. A tego typu artykuły szybko się psują. Utrzymywanie wysokich cen, ...
-
Mastercard SpendingPulse. Wydatki Polaków na restauracje wzrosną nawet o 21,6 proc. r/r
... o +4,3 proc., ale te na odzież będą o -5,3 proc. niższe w porównaniu r/r. Oczekuje się, że wydatki na podstawowe produkty, takie jak artykuły spożywcze, wzrosną o +5,2 proc. r/r w skali Europy, głównie z powodu inflacji, ale także chęci kupujących do delektowania się przysmakami zarezerwowanymi na specjalne okazje ...