-
Rozrywkowa reklama z marką
... Postawy Polaków wobec reklamy” można wywnioskować, że reklama powinna być wysoce perswazyjna. Według badanych wtedy konsumentów skuteczna reklama powinna mieć charakter informacyjny i perswazyjny, ... argumentacji jest np. spot produktu Creative Zen, w którym pokazane są cechy produktu i jego zalety, czy reklamy marketu Lidl. 2. Reklama rozrywkowa Ma ...
-
Reklama wideo z piwem w roli głównej
... reklama wideo stała się popularną formą promocji. W maju bieżącego roku spoty wyemitowane tylko i wyłącznie przez ... branży zobaczyło 15,7 mln widzów, a więc aż 57,3 proc. polskich internautów. Piwo z połową wyświetleń całej branży Reklama wideo online stoi piwem. Spoty promujące napój z pianką odnotowały 81,5 mln odtworzeń, a więc niemal połowę ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... nas filmik na YouTube, musimy wpatrywać się w kilkunastosekundowy spot. YouMustWatch. Jak wynika z raportu interaktywnie.com. najbardziej irytują nas wyskakujące ... oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... szerszej społeczności. Poznawaj ciekawe miejsca Świetnym przykładem realizacji, która odpowiada na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych możliwości, jakie oferują Mapy Google, zwiększając tym samym świadomość odbiorcy ...
-
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
... i w serwisach Grupy Wirtualna Polska. Reklama wideo meblami stoi Z analizy Gemius wynika, że największą oglądalność zyskała reklama wideo promująca sieć Ikea. ... handlowych docierały do oglądających przede wszystkim poprzez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklama wideo analizowanej branży była oglądana najczęściej. Na stronie Facebook.com ...
-
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
... . Miejscem, gdzie najczęściej oglądano filmy reklamowe z turystyką w roli głównej był Youtube, a najczęściej oglądanym nadawcą - biuro podróży Rainbow. W czerwcu br. "turystyczna" reklama wideo online zdołała dotrzeć do 9,8 mln polskich użytkowników sieci, a to oznacza, że obejrzała ją przeszło 1/3 wszystkich internautów korzystających z laptopów ...
-
Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki
... reklama wideo nader często dotyczy artykułów służących pielęgnacji i higienie. Z analizy firmy Gemius wynika, że na spoty ... natknęło się 12,4 proc. użytkowników sieci, którzy wyświetlili je 7,5 mln razy. Liderowi po piętach deptała reklama wideo marki Nivea (12 proc. i 10,9 mln wyświetleń). Na trzecim miejscu Axe (prawie 12 proc. i 9,8 mln wyświetleń ...
-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... też, firmy deweloperskie, które chcą istnieć na rynku i pragną zdobywać nowych klientów, z pewnością muszą wykorzystywać powyższe narzędzia do promocji. Współczesna reklama bazuje na obrazie. Obecnie, w większości sytuacji, prezentowany jest w formie 2D. Będzie on jednak co raz częściej zastępowany przez obrazy 3D ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... marką czy logotypem. Wprowadzając odbiorcę w pewną historię, przyciągamy jego uwagę i wywołujemy w nim emocje, które sprawiają, że dany spot intryguje i uwodzi zdecydowanie bardziej niż tradycyjna reklama. – wyjaśnia Magdalena Czmuda. Historia zamiast logo Konsumenci znacznie lepiej niż na standardowe reklamy, reagują na opowiadane historie ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... spot Forda S-MAX. Wydatki na akcję wyniosły ponad milion zł, a reklama została wyemitowana 6 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Peugeot 207 z biedronkami. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 626 razy. W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
... spot Toyoty Yaris. Wydatki na akcję wyniosły 656 tys. zł, a reklama została wyemitowana 107 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Fiata Cromy. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 170 razy. W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... (27,1 mln zł, 7,6 procent). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, przewodzi spot Renault Megane. Koszty wyniosły prawie 1,3 mln zł. Ta sama reklama była również najczęściej emitowanym w lipcu spotem motoryzacyjnym. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 373 razy. Podobny ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... kwotę 553 mln 646 tys. zł. Na uwagę zasługuje w listopadzie reklama Hondy Accord. Mało tego, że spot ten był w ubiegłym miesiącu najdroższy - na jego emisję wydano 4 mln 363 tys. zł - to również był on prezentowany w stacjach telewizyjnych częściej niż jakakolwiek reklama modelu ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... niewątpliwa obietnica, jaką niosą, to czynniki wpływające na ich popularności. Intensywna reklama w mediach to kolejna przyczyna tak dużej sprzedaży w tej kategorii. ... sama ścieżka dźwiękowa/muzyka to odbiorca słysząc ją w radiu automatycznie przypomina sobie spot telewizyjny), jednak, aby to zjawisko wykorzystać trzeba dobrze zaplanować całą akcję, ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
... mln zł, 7,9 proc.). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w maju najwięcej, przewodzi spot Hyundai Tucson. Koszty wyniosły prawie 1,5 mln zł, a liczba emisji ... reklamę prezentującą SEATa Toledo. Za 3,3 mln zł widzowie mogli obejrzeć ten spot 1.270 razy. Chrysler Vogayer okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem ...
-
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
... na zakup telewizyjnego czasu antenowego przeznaczyła ponad 15 mln zł. Reklama telewizyjna towarzystwa AXA osiągnęła najwyższy, w porównaniu do konkurencji, poziom ... Aegon. Była to pierwsza w historii tej firmy intensywna kampania wizerunkowa. 30-sekundowy spot telewizyjny emitowały m. in. TVP, Polsat, TVN, TVN24 i Discovery. Na zakup mediów ...
-
Reklama w motoryzacji I 2005
... tys. zł. W rankingu reklam, na których emisję wydano najwięcej, a także tych najczęściej pokazywanych, podwójnym zwycięzcą okazała się Honda FR-V, której spot został wyemitowany w styczniu 1 549 razy kosztem prawie 2,3 mln zł. Wszystkie podane wydatki liczone są wg cenników mediów bez upustów.
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
Second Life to nie tylko świat awatarów. Możemy w nim spotkać rzeczywiste firmy, które zdecydowały się i tam zaistnieć, wietrząc zysk. Ich marketerzy są w awangardzie, skoro wirtualny świat przenika do prawdziwego życia - czemu nie odwrotnie. Hiroyashi Koba z Second Life budzi się zwykle po 22:00. Zaraz po przebudzeniu wygląda przez okno – widok z ...
-
Biura podróży a reklama radiowa
... . „Poza tym, żeby skonstruować dobrą kampanię, potrzeba wielu mediów, które będą się uzupełniać. Tylko multiplikowanie przekazu da dobry efekt sprzedażowy, a spot radiowy może być skutecznym bodźcem do podjęcia decyzji zakupowej przez klienta” – mówi Haładus cytowany w raporcie AdBranch. Również Exim Tours, które ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... reklama) ten spot był dopiero na piątym miejscu. Bardziej spodobał się mężczyznom, pracownikom fizycznym i właścicielom firm. Mniej przychylne zdanie o październikowym spocie Żubra miały osoby zajmujące się domem, renciści i emeryci. Drugie miejsce zajął spot czekoladek Wawel. Reklama ...
-
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
... na czele Jeżeli przyjrzeć się wydawcom, na których stronach najczęściej gościła reklama wideo farmaceutyków, to palma pierwszeństwa wędruje do serwisu Youtube i jest to ... zajęła marka Vicks (23,4 proc. i 2,6 mln realnych użytkowników) ─ lek dla dorosłych, ale spot zdecydowanie skierowany do matek. TOP3 zamyka Vibovit Max Odporność, którego ...
-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
... 45+ ─ dodaje Sułkiewicz. ─ Wśród kampanii innych banków wyróżniał się grudniowy spot Raiffeisen Banku z „Ekskluzywnym Menelem”. Bloger promował nowoczesną aplikację mobilną ─ przede wszystkim na ... znane z telewizji spoty z serii „moje ING” ─ wyjaśnia Sułkiewicz. Bankowa reklama wideo króluje na Fejsie W rankingu wydawców, na stronach których ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... także dokładnie zmierzyć efekty mobilnej kampanii reklamowej. Spotler jako kreacja wizerunkowa Reklama tego typu wyświetla się jako statyczna lub animowana grafika na ... pozyskiwaniem bezpośrednich kontaktów z konsumentami i sprzedażą swoich produktów lub usług. Reklama tego rodzaju składa się z trzech elementów: grafiki, krótkiego tekstu reklamowego ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... pewni, że w ciągu kilku lat pojawi się na nich reklama na zasadach komercyjnych. Popularność reklam w formacie mikrowideo, w połączeniu z łatwością ... narzędzi optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Agros Nova i Maspex: wojny ciąg dalszy
... zarzuty, jakie postawiono jego reklamie. „Jeśli chodzi o sprawę reklamy Minerado, Komisja Etyki po wysłuchaniu obydwu stron i naradzie oznajmiła wyłącznie, że reklama Minerado narusza Kodeks Etyki Reklamy. Na moje pytanie, zadane w obecności przedstawicieli Maspeksu, o zakres naruszenia i uzasadnienie otrzymałam odpowiedź, że te informacje ...
-
smartDOM i Power LTE, czyli bohaterowie nieuczciwych reklam
... umowę w ramach promocji smartDOM i Power LTE. Nasze postępowania wykazały, że rzeczywiste warunki oferty różniły się od tych prezentowanych w reklamach. Oczywiście, reklama może przybierać różne konwencje, m.in. uproszczenia czy żarty. Nie może jednak wprowadzać w błąd co oferty przedsiębiorcy – wyjaśnia Marek Niechciał, Prezes ...
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
... a to finalnie przekłada się na lepszą skuteczność kampanii. 3. „Tradycyjnie” kupowana reklama display ma większą konwersję. I tak, i nie. Reklamy zakupione w ... Coraz więcej użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych częściej niż z laptopów i komputerów. W mobile`u reklama dopasowana konkretnie pod użytkownika z każdym rokiem będzie coraz ważniejsza ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne kwoty. Tym razem najdroższa reklama I kwartału 2015 nie należała jednak do żadnej z tych sieci handlowych. ... kucharz i ambasador marki Michel Roth zaprasza Polaków do eksperymentów w kuchni. Spot promował nowy projekt Atelier Intermarche, w którym Roth odkrywa polskie produkty z półek sieci ...
-
Oszuści klikają w reklamy
... odbiorcami reklamy, albo wycofają się z płacenia za ilość kliknięć i zastosują nowe formy zliczania oglądalności, które zostały ostatnio dopracowane przez IAB, a reklama w sieci stanie się jeszcze poważniejszym medium.
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... bazuje na tej strategii. Reklamodawca sam tworzy zdigitalizowaną reklamę, składającą się z tekstu reklamowego i hiperłącza, a następnie określa warunki, przy spełnieniu których reklama będzie wyświetlana. Koszt kampanii reklamowej jest również dostosowywany do preferencji klienta. Reklamodawca określa proponowaną przez siebie cenę, system natomiast ...
-
Promocja sprzedawanych leków a koszty reklamy
... Bez zapewnienia, przez Spółkę tym osobom, zakwaterowania, wyżywienia, jak i kosztów dojazdu, uniemożliwiłoby organizację takiego szkolenia, a tym samym nie byłaby możliwa reklama produktów Spółki. Podobnie jest w przypadku organizacji spotkań organizowanych w miejscu zamieszkania ich uczestników. Trwają one wiele godzin i dlatego też jest niezbędne ...
-
Popularni rzecznicy praw konsumenta
... ”, promujące instytucję rzecznika konsumentów, można spotkać w 48 miastach i aglomeracjach w całej Polsce. Natomiast od 15 do 31 grudnia emitowany będzie również spot telewizyjny. Ponad 360 powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w całym kraju udziela porad prawnych, pomaga w mediacjach z przedsiębiorcą albo w walce o prawa konsumenckie ...
-
Wydatki na gadżety reklamowe a koszty firmy
... stwierdził, że można uznać za reklamę promowanie określonej firmy bez konieczności jednoczesnego bezpośredniego promowania oferowanych przez nią towarów lub usług. Reklama firmy lub oferowanych przez nią towarów lub usług może być prowadzona poprzez lansowanie znaku firmowego, logo czy też nazwy (wyrok ...
-
Polscy politycy w reklamie?
... do optymistycznie nastawionego posła Kalisza, obaj panowie występują w mediach w kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama produktu wymaga postaci, która będzie wzbudzać pozytywne emocje u publiczności. Natomiast w przypadku sieci sklepów dyskontowych uzyskany wynik w dużej mierze jest ...
-
Drużyna sportowa w firmie: wydatki a podatki
... jest zatem, aby pomiędzy kosztem a przychodem istniał związek przyczynowo- skutkowy, przy czym może mieć on charakter bezpośredni lub pośredni. Reklama dla przedsiębiorcy Drużyna, biorąc udział w rozgrywkach międzyzakładowej ligi piłkarskiej i występując jednocześnie w strojach oznaczonych logo, przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności ...