-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... Przez internet kupować będziemy głównie elektronikę, gry oraz filmy, a w sklepach stacjonarnych - artykuły spożywcze, perfumy oraz kosmetyki. To niektóre z wniosków, jakie nasuwają się po lekturze raportu z najnowszego badania Deloitte - „Zakupy Świąteczne 2015”. Zrealizowane przez ... artykułów spożywczych ...
-
Sprzedaż internetowa bez podatku od sprzedaży detalicznej
... sprzedaż na odległość (m.in. przez Internet, telefon) ”. Analogiczne stanowisko zostało zaprezentowane w interpretacji z dnia 7 listopada 2019 r. (nr 0111-KDIB3-3.4019.5.2019.2.PK), w którym organ interpretacyjny wskazał, że opodatkowaniu podatkiem od sprzedaży detalicznej nie podlega sprzedaż na odległość, tj. m.in. przez Internet ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... sprzedaż artykułów spożywczych przez internet. Jeden z liderów rynku, firma Frisco.pl, sygnalizuje wzrost liczby klientów aż o 33 proc. r/r. Cyberataki. Wg najnowszych wytycznych o ochronie danych osobowych od 2018 roku firmy będą obowiązane informować o cyberataku i będą musiały mieć plan na wypadek cyfrowych infekcji. Przekop przez Mierzeję ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2011
... sprzedaż za pośrednictwem kanałów internetowych - przede wszystkim w takich działach jak media i elektronika. Takie m.in. wnioski płyną z badania "Zakupy świąteczne 2011" przygotowanego przez ... wynika, że 23% Polaków przez Internet zakupi elektronikę, ale tylko 6% zdecyduje się na nabycie w ten sposób artykułów spożywczych.” – mówi Adam ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... , reinvigorated commerce”, czyli corocznie publikowane przez Deloitte zestawienie najbardziej prężnych detalistów na świecie. ... Ostatnie badania wskazują, że globalna sprzedaż artykułów spożywczych poprzez e-commerce wzrosła w ubiegłym roku o ... sprzedaż detaliczna dzięki najnowszym technologiom odzyskuje wigor. Wpływ na ten stan rzeczy mają Internet ...
-
E-handel w Polsce 2005
... rozwoju tych rynków. W 2004 roku w USA z możliwości dokonywania zakupów przez Internet korzystało 61 proc. internautów, a w Europie Zachodniej odsetek ten wyniósł w ... i stale rosnącą branżą w e-handlu jest sprzedaż wykwintnych artykułów na prezenty - dobrych win, luksusowych produktów spożywczych, biżuterii czy drobnej, acz markowej galanterii. ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... się produkcją lub sprzedażą detaliczną artykułów spożywczych oraz innych dóbr konsumpcyjnych. ... rosnącej liczby “e-konsumentów”, dla których internet i urządzenia mobilne są kluczowym kanałem zdobywania wiedzy ... Mind Survey 2014” powstał na podstawie badania przeprowadzonego w kwietniu 2014 r. przez instytut badawczy Oxford Economics na zlecenie KPMG ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... .) i produkcja artykułów spożywczych, napojów i wyrobów tytoniowych, produkcja wyrobów włókienniczych i odzieży, itd. (84 proc.). Badania przeprowadzone w 2006 roku przez GUS pokazały, ... 25 - 15 proc.). Popularniejszą formą sprzedaży online jest nadal sprzedaż przez Internet, z której skorzystało w 2005 roku 8 proc. firm mających dostęp do Internetu ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... przez internet. Być może będą oni kontynuować tę formę nabywania dóbr, gdy sytuacja już się unormuje. Jakie branże zyskują? Branże, które odnotowują obecnie rekordową sprzedaż ... przez siebie produktów. Według badań przeprowadzonych przez e-izbę aż 59% internautów ocenia dostępność produktów spożywczych ...
-
Jak przenieść swój biznes do Internetu w czasach kryzysu?
... e-commerce, podaje w swoim raporcie, Handel vs koronawirus: Jak sprzedaż przeniosła się do internetu, że w ... które wcześniej nie były szeroko reprezentowane w sieci - wszak artykułów spożywczych nigdy nie kupowaliśmy online równie chętnie ... Należy pamiętać, iż produkty i usługi oferowane przez Internet muszą być rzetelnie opisane, z wszelką specyfikacją, ...
-
Jak e-commerce wpływa na rynek magazynowy w regionie CEE?
... sprzedaż internetową w porównaniu z zaledwie 39% sklepów, które działają wyłącznie stacjonarnie. Wzrost zainteresowania e-grocery Od dawna przewidywany boom w internetowej sprzedaży artykułów spożywczych ... już centra do dedykowanych obiektów w przypadku, gdy zajmowana przez nie powierzchnia handlowa jest nieefektywna w stosunku do zwiększonego popytu ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... organizować podobne akcje, bo przełożenie na sprzedaż jest widoczne niemal natychmiast ... wzrosty z miesiąca na miesiąc sprzedaży generowanych przez witryny kuponowe. Bum rozpoczął ... 3.3 miliarda zostało zrealizowanych!) 28% wszystkich kuponów dotyczą artykułów spożywczych 2.3 na 5 firm oferuje klientom kupony zniżkowe Gazety są najpopularniejszym ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... przez internet to dobra zarówno szybko- jak i wolno zbywalne (sieci handlowe w swoich zasobach muszą mieć obydwie grupy produktów). Dynamiczny rozwój branży e-commerce stawia szereg nowych wyzwań przez ... artykułów spożywczych sprzedawanych online. Wyniki ankiety przeprowadzonej przez ... magazynowe, generowany przez sprzedaż takich produktów jak odzież i ...
-
Eksport produkcji rolno-spożywczej a kursy walut
... na wysyłkę towarów za granicę. W niektórych sektorach eksport przewyższa nawet sprzedaż krajową. Głównym odbiorcą naszych produktów rolno-spożywczych jest Unia Europejska, ... usług. Obecnie usługi finansowe mamy na wyciągnięcie ręki, transakcji dokonujemy przez internet lub mobilną aplikację. Instytucje płatnicze zajmują się samą wymianą i ...
-
Nieruchomości handlowe i logistyczne 2013
... „doświadczeń zakupowych”. Oprócz zakupów odzieży, elektroniki czy artykułów spożywczych chcą także zjeść obiad, ... sprzedaż i obroty najemców wzrosły (odpowiednio 4,1% i 6,6% wg stanu na wrzesień 2013 r.). Może to oznaczać, że obecnie klienci wydają więcej podczas jednej wizyty w centrum handlowym, jak również że więcej kupują przez internet ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... stają się jeszcze łatwiejsze, zaś relatywnie nowe gałęzie e-commerce jak sprzedaż mebli lub artykułów spożywczych, rozwijać się mogą szybciej niż do tej pory. Jednocześnie ... dodatkowo płatna, lecz przez to gwarantująca dostarczenie towaru następnego dnia. Serwis ten jest bardzo oczekiwany przez konsumentów, lecz wciąż oferowany przez zaledwie 14% ...
-
Zachowania konsumentów: w obawie przed pandemią stawiamy na zakupy online
... przez Shoper wynikało, że tylko w I połowie marca sklepy internetowe odnotowały 20-procentowy wzrost sprzedaży. Potem boom na zakupy online tylko rósł - w kwietniu wyniki przewyższyły te, które odnotowano przy okazji ubiegłorocznego Czarnego Piątku. Rosnącą sprzedaż ... zamówionych w ten sposób artykułów spożywczych ... najczęściej kupuje się przez internet ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... artykułów spożywczych. To ogromny rynek – z danych GUS wynika, że sprzedaż ...
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
... nich m.in. produktów szybko psujących. Inwestycje w e-grocery Sprzedaż internetowa artykułów spożywczych to obecnie ok. 1% udziału w całej sprzedaży rynku FMCG. Jako klienci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do robienia zakupów spożywczych w taki sposób. Zdecydowanie częściej przez Internet kupujemy odzież, obuwie, czy elektronikę. Mimo wszystko ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka, Lidl, Aldi, Netto, FMCG, e-grocery, zakupy spożywcze, zakupy internetowe -
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... przez Internet z odbiorem towaru w ... przez poszczególne działy w zależności od celu wizyty w sklepie. Wielu graczy sektora sprzedaży artykułów spożywczych ... przez Bloomberg i Kantar Worldpanel), aby wyodrębnić wpływ marki na generowaną sprzedaż i wartość dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... i oparte na sztucznej inteligencji usługi jak np. dostawa artykułów spożywczych i aplikacja typu „osobisty asystent” o nazwie Alexa. Google, Apple i Microsoft ... od marek związanych z technologią (ta definicja obejmuje także telekomunikację i sprzedaż detaliczną przez Internet), podczas gdy w roku 2006 marki technologiczne stanowiły jedną trzecią tej ...