-
Rynek wewnętrzny w Polsce 2012
... w grupie żywności i napojów bezalkoholowych o 1,4%. Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych zmniejszyła się o 9,8%. W strukturze sprzedaży hurtowej udział towarów nieżywnościowych wzrósł w porównaniu z poprzednim rokiem o 0,6 p.proc., natomiast spadł udział żywności i napojów bezalkoholowych (o 0,2 p.proc.) oraz napojów alkoholowych (o 0,4 p.proc ...
-
Rynek wewnętrzny w Polsce 2011
... sprzedaży żywności o 10,4% i sprzedaży napojów alkoholowych o 8,7%. Wpłynęło to w niewielkim stopniu na strukturę sprzedaży hurtowej, gdzie udział sprzedaży żywności i napojów bezalkoholowych spadł o 0,2 p.proc., napojów alkoholowych o 0,1 p.proc., natomiast towarów nieżywnościowych wzrósł o 0,3 p.proc. Sprzedaż hurtowa realizowana przez duże ...
-
Rynek wewnętrzny w Polsce 2010
... Sprzedaż napojów alkoholowych była niższa o 5,2%. Wpłynęło to na strukturę sprzedaży hurtowej, gdzie udział sprzedaży żywności i napojów bezalkoholowych spadł o 0,7 pkt. proc., napojów ...
-
Handel detaliczny i hurtowy w 2009 r.
... inne działalności tj. produkcyjne lub gastronomiczne. Sprzedaż hurtowa w 2009 r. w przedsiębiorstwach handlowych (w cenach bieżących) była o 5,5% niższa niż przed rokiem. W strukturze sprzedaży hurtowej udział sprzedaży żywności i napojów bezalkoholowych stanowił 13,5%, napojów alkoholowych - 3,5%, natomiast towarów nieżywnościowych – 83,0%. Sektor ...
-
Wielkanocny koszyk coraz cięższy także dla sklepów
... powołując się na dane GUS, ceny żywności i napojów bezalkoholowych w marcu 2025 roku były wyższe o 0,3 proc. w porównaniu z lutym i ... Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich) – o ponad 1,2 mln zł (8,9 proc.) do 15,1 mln zł. W przypadku przedsiębiorstw zajmujących się hurtową sprzedażą mięsa (4632Z Sprzedaż hurtowa ...
-
Sektor usług w Polsce 2007
... sprzedaż detaliczna osiągnęła w cenach bieżących 517,4 mld zł. Wartość sprzedanych towarów poprzez punkty sprzedaży detalicznej wyniosła 497,7 mld zł, z tego żywności i napojów bezalkoholowych 137,0 mld zł, napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych 43,6 mld zł i towarów nieżywnościowych 317,1 mld zł. W placówkach gastronomicznych sprzedaż ...
-
Rynek wewnętrzny 2004
... sprzedaż detaliczna osiągnęła wartość 433,2 mld zł (w cenach bieżących). Poprzez punkty sprzedaży detalicznej sprzedano towarów za 417,2 mld zł, z tego żywności i napojów bezalkoholowych za 124,6 mld zł, napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych za 37,0 mld zł i towarów nieżywnościowych za 255,5 mld zł. W placówkach gastronomicznych sprzedaż ...
-
Rynek wewnętrzny 2005
... sprzedaż detaliczna osiągnęła wartość w cenach bieżących 437,4 mld zł. Poprzez punkty sprzedaży detalicznej sprzedano towarów za 420,4 mld zł, z tego żywności i napojów bezalkoholowych za 127,7 mld zł, napojów ...
-
Rynek wewnętrzny 2006
... sprzedaż detaliczna osiągnęła w cenach bieżących 468,5 mld zł i była wyższa o 8,1% w stosunku do roku ubiegłego. Poprzez punkty sprzedaży detalicznej sprzedano towarów za 450,9 mld zł, z tego żywności i napojów bezalkoholowych za 130,3 mld zł, napojów ...