-
Rezerwacje wakacji przez Internet XI 2011
... czas zmian na pozycjach najczęściej wybieranych touroperatorów. Większe szanse na sprzedaż mają nie tylko Ci z szeroką propozycją ofertową, ale także Ci, którzy wąsko ... To wynik o 9 proc. lepszy niż przed rokiem. Dla przypomnienia - w maju tego roku sprzedaż lastów była o 7 proc., w czerwcu o 5 proc., w lipcu o 14 proc., sierpniu aż o 15 proc., a ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... zaskoczeń, tyle negatywnych i pozytywnych wrażeń nie mieliśmy już dawno. Dobra sprzedaż firstów w styczniu 2011 roku nagle załamała się po rewoltach politycznych w Tunezji i Egipcie ... rodzajem zaskoczenia, tym razem bardzo pozytywnego, okazała się fantastycznie wysoka sprzedaż Grecji i Hiszpanii. Oba kraje określane przecież przez media i polityków, ...
-
Sprzedaż online w Niemczech? Oto 7 spraw, o których warto pamiętać
Właściciele sklepów internetowych, którzy odnieśli sukces w Polsce często rozważają sprzedaż również na rynku niemieckim. Eksperci Trusted Shops radzą, o czym należy pamiętać, aby z powodzeniem prowadzić sklep w Niemczech i nie narazić się na ...
-
Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż?
... , ale okazuje się, że internet odgrywa istotną rolę również w decyzjach zakupowych tych, którzy zakupów dokonują w tradycyjny sposób. ... recenzje jej działalności są więc ni tylko elementem kreującym wizerunek i wpływającym na sprzedaż, ale też pozwalającym przedsiębiorcom na lepsze zrozumienie potrzeb klientów. Korzyści płynące z ich zamieszczania są ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... relations, ale również holistycznej obsługi reklam oraz pozycjonowania. Jak maksymalizować sprzedaż, wykorzystując SEM i SEO? Optymalizacja na miarę XXI wieku Szczególnie debiutanci, ... i trwały ruch w obrębie witryny, który nie tylko niesie za sobą sprzedaż, ale także zaangażowanie potencjalnych klientów. To z kolei jest jednym z największych ...
-
Dobre półrocze K2 Internet
... dołączyli m.in. GE Capital Bank, Crowley, Kompania Piwowarska, Deutsche Bank i DB24, KFC (Amrest) oraz Shering. Kluczowym punktem w realizacji strategii K2 Internet było stworzenie działu konsultingu, zajmującego się doradztwem strategicznym w zakresie e-marketingu. Dział obecnie liczy 4 osoby.
Tematy: k2 internet -
Hakerzy na sprzedaż
... wędrują w setki lub tysiące miejsc. Koń trojański służący do zainfekowania komputera jest prawdopodobnie instalowany ze stron WWW poprzez lukę w przeglądarce Internet Explorer, stąd też najbardziej narażeni są użytkownicy oprogramowania Microsoftu.
-
Sprzedaż na odległość
... Internet są bezpieczne? Nie wiesz, co zrobić z niezamówionymi przesyłkami, które do Ciebie trafiły? ... godz. 17.15. Kolejny odcinek programu "Konsument" poświęcony jest zakupom na odległość, a więc przez telefon, Internet czy katalogi wysyłkowe, które stają się coraz bardziej popularne. Eksperci UOKiK oraz organizacji konsumenckich podpowiedzą ...
-
Europa opanowuje internet
... godzinę i pięć minut tygodniowo mniej. Aż 78 proc. tych, którzy codziennie buszują w sieci, robi także zakupy w sklepach internetowych - podaje raport. Sprzedaż internetowa stanowiła w 2005 roku 2 proc. całkowitej wartości sprzedaży na rynku europejskim. Do 2009 roku udział ten ma wzrosnąć do poziomu ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet X 2010
... nie pod względem sprzedaży, bo chwila obecna przypomina raczej turystyczny hol i przysłowiową przerwę na kawę. Kończy się sezon letni, rozwija sprzedaż oferty zimowej i egzotycznej. Jednak pełne moce w tym zakresie wystartują dopiero za moment. Zwłaszcza, że za pasem przedsprzedaż LATA 2001 w promocji ...
-
Crowdfunding – jak zarabiać przez Internet?
... (równej przekazanej kwocie) usługi. Przykład: umieszczenie nazwiska darczyńcy w napisach końcowych współfinansowanego przez niego filmu. Po drugie, w grę może wchodzić sprzedaż towaru, który powstanie w wyniku realizacji projektu. Przykład: darczyńca otrzyma w zamian książkę, której powstanie i wydanie współfinansuje. W obu przypadkach wspierający ...
-
Sprzedaż podróbek a odpowiedzialność karna
... jakości i bezpieczeństwa towaru. Natomiast dla przedsiębiorcy konsekwencje związane z wprowadzeniem podróbki do obrotu będą o wiele poważniejsze. Jak się przed tym uchronić? Sprzedaż produktu oryginalnego bez zgody właściciela znaku towarowego też może stanowić naruszenie prawa W pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę skąd i od kogo ...
-
Sprzedaż telewizorów napędza rynek RTV-AGD
... o wymianie telewizorów jest przejście z technologii kineskopowej na odbiorniki plazmowe i LCD lub LED. Nie bez znaczenia pozostają nowinki typu 3D czy internet w odbiornikach, które dodatkowo wpływają na zwiększenie rotacji sprzętu. Warto zaznaczyć, że mimo bardzo dużej popularności odbiorników telewizyjnych w polskich domach (98 ...
-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... i rekomendacyjnym. W Europie Zachodniej ten model zdobywa coraz większą popularność. Marketerzy z powodzeniem budują dzięki niemu lojalność klientów e-sklepów oraz zwiększają sprzedaż. Czas na Polskę Już dziś w Europie Środkowo-Wschodniej można zaobserwować zwiększone zainteresowanie reklamą inteligentną. W Polsce, w której wartość rynku e-commerce ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet I 2014
... w hotelu 4-gwiazdkowym, 27 proc. w hotelu 5-gwiazdkowym. 22,3 proc. to rezerwacje obiektu z 3 gwiazdkami, 2 gwiazdki to zaledwie 3 proc. rezerwacji styczniowych. W styczniu dominowała sprzedaż oferty na lato – oferty first minute stanowiły 69 proc. sprzedanych wycieczek. Rezerwacje z wyjazdem w styczniu to 20,2 proc. całości sprzedaży, 14 ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
Użytkownicy urządzeń mobilnych oczekują, aby wyniki wyszukiwania dostosowane były do lokalizacji, w której aktualnie się znajdują. Także w naszym kraju z wyszukiwania lokalnego korzysta już niemal 90 procent posiadaczy smartfonów. Niestety okazuje się, że możliwości sklepów internetowych nie są dostosowane do potrzeb użytkowników. Po dziś dzień ...
-
Sprzedaż towarów i usług do krajów UE i poza UE
W dobie Internetu i e-commerce prowadzenie działalności gospodarczej poza granicami kraju jest dla przedsiębiorców w zasięgu ręki. Sprzyja temu również prawo Unii Europejskiej, gwarantujące swobodę przedsiębiorczości i świadczenia usług. Ekspansja na rynki zagraniczne wiąże się jednak z wypełnieniem konkretnych obowiązków. Gruntowna znajomość ...
-
Deweloperzy zaskakują: sprzedaż nowych mieszkań rośnie o 14%
... na nieco lepszej pozycji znajdują się ci deweloperzy, którzy już wcześniej wdrożyli nowoczesne narzędzia, jakie w procesie marketingu i sprzedaży daje im Internet. Widzimy jednak otwartość i elastyczność podejścia tych firm, które sięgają po nie dopiero teraz - mówi Katarzyna Kuniewicz, Dyrektor Działu Badań Rynku ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych X 2012
... Jednocześnie jest to rekordowa sprzedaż czterolatek – największa od października 2008 r. Najczęściej obligacje czteroletnie były kupowane przez inwestorów z województw; mazowieckiego (457 793 szt. – 41 proc. całej sprzedaży), zachodniopomorskiego (76 888 szt.) i śląskiego (67 747 szt.). Poprzez e-kanały (Internet, konto Inteligo, telefon) sprzedano ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych XII 2010
... emisji trzylatek (które emitowane są w cyklach trzymiesięcznych) to ich sprzedaż była znacznie wyższa niż wcześniej w analogicznych miesiącach. Ten typ ... 279 929 sztuk „dziesięciolatek”. Z tego 33,5 proc. kupiono poprzez e-kanały (Internet, konto Inteligo, telefon). Najwięcej obligacji dziesięcioletnich sprzedano w województwach; mazowieckim (57 ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych I 2012
... miejscu pod względem sprzedaży znalazły się detaliczne obligacje trzyletnie. Styczniowa sprzedaż serii TZ1114 wyniosła 1,08 proc. Wszystkie skarbowe obligacje ... 23 206 sztuk tych obligacji. Natomiast łączna sprzedaż (za 3 miesiące) serii TZ1114 wyniosła 76,90 mln zł. W styczniu br. za pomocą e-kanałów (Internet, konto Inteligo, telefon) sprzedano ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2005
... w 2004 r. Podobna tendencja dotyczy płatności on-line - w przedsiębiorstwach średnich odnotowano wzrost z 3% do 7%, a w dużych z 4% do 7%. 4.5. Sprzedaż przez Internet W 2004 r. odsetek przedsiębiorstw dokonujących sprzedaży przez Internet (nie licząc zamówień otrzymanych pocztą elektroniczną) oraz otrzymujących płatności on-line nie uległ istotnej ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2007
... r. Prowadzenie sprzedaży drogą elektroniczną wymaga dodatkowych inwestycji w sprzęt i oprogramowanie. W 2003 r. przez Internet sprzedawało 4% przedsiębiorstw, natomiast w 2006 r. – 9%. Zarówno zakupy jak i sprzedaż za pośrednictwem sieci innych niż Internet są znacznie mniej popularne, bowiem w 2006 r. realizowało je 2-3% firm. Stosowanie przez ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych II 2009
... DOS0211, trzyletnie TZ0212, czteroletnie COI0213 oraz dziesięcioletnie EDO0219, każda o wartości nominalnej 100 zł. Sprzedaż była prowadzona za pośrednictwem placówek PKO Banku Polskiego, przez telefon oraz przez Internet. Prosty instrument cieszy się największym powodzeniem Najbardziej popularnym, instrumentem okazały się „dwulatki” o stałym ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IV 2009
... DOS0411, trzyletnie TZ0212, czteroletnie COI0413 oraz dziesięcioletnie EDO0419, każda o wartości nominalnej 100 zł. Sprzedaż była prowadzona za pośrednictwem placówek PKO Banku Polskiego, przez telefon oraz przez Internet. Prosta formuła zachęca Najbardziej popularnym instrumentem ponownie okazały się „dwulatki” o stałym oprocentowaniu. W kwietniu ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych VII 2009
... : dwuletnie DOS0711, trzyletnie TZ0512, czteroletnie COI0713 oraz dziesięcioletnie EDO0719. Sprzedaż była prowadzona za pośrednictwem placówek PKO Banku Polskiego (to wciąż najpopularniejszy kanał dystrybucji), przez telefon oraz przez Internet. „Dwulatki” najpopularniejsze na Mazowszu Najbardziej popularnym instrumentem pozostały „dwulatki ...
-
Wakacje przez Internet
... wielu ofert różnych organizatorów wypoczynku na jednej stronie internetowej.[...]" "Sprzedaż tradycyjna wiąże się z pewnością z przywiązaniem klienta do osoby i/lub biura, ... on-line świadczą o dużej roli, jaką w planowaniu wakacyjnych wyjazdów odgrywa Internet. O sukcesie poszczególnych podmiotów tej branży decydują przede wszystkim takie czynniki, ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet VIII 2009
... z trzema posiłkami (FB), a w cenie kolacja grillowa, wycieczka rowerowa, sala fitness, tenis stołowy, opłata klimatyczna, parking monitorowany, i bezprzewodowy Internet. Cena tylko 400 zł/os. Sprzedaż oferty krajowej w sierpniu przedstawiała się następująco: ośrodki wypoczynkowe 52 proc. oferty. Średnia cena rezerwacji w tym segmencie wyniosła 1700 ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet I 2011
Nie zaczęło się dobrze. Po dwóch trudnych latach branża turystyczna liczyła na rok odbicia. Tymczasem już w pierwszym miesiącu mamy kolejne problemy. Ze sprzedaży czasowo wypadły dwa z pięciu topowych kierunków, Egipt i Tunezja. W dodatku wszystko dzieje się w najważniejszym miesiącu przedsprzedaży oferty letniej, kiedy zazwyczaj touroperatorzy ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych XII 2011
... . Największym zainteresowaniem cieszyły się one w województwach; mazowieckim (74 866 szt.), kujawsko-pomorskim (59 900 szt.) i śląskim (41 978 szt.). Poprzez e-kanały (Internet, konto Inteligo, telefon) sprzedano 17,84 proc. „czterolatek”. Większość z nich została nabyta w pakietach powyżej 500 szt. Oprocentowanie roczne obligacji czteroletnich ...
-
Internet w biznesie
... ,4 proc. przebadanych przedsiębiorców zadeklarowało, że ich firmy składały zamówienia przez internet, a 22,3 proc. przedsiębiorstw otrzymywało zamówienia tą samą drogą. Natomiast 56 ... raportu wynika również, że 70 proc. badanych sklepów prowadzi zarówno sprzedaż przez internet, jak i przez tradycyjny sklep. Z kolei najpopularniejszą formą płatności ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IX 2008
... inwestorom indywidualnym cztery typy obligacji skarbowych: dwuletnie DOS0910, trzyletnie TZ0811, czteroletnie COI0912 oraz dziesięcioletnie EDO0918. Sprzedaż była realizowana za pośrednictwem placówek PKO BP, przez telefon oraz przez Internet. W sumie inwestorzy kupili ponad 4,2 mln sztuk papierów, każdy o wartości nominalnej 100 zł. To prawie ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych X 2008
... inwestorom indywidualnym cztery typy obligacji skarbowych: dwuletnie DOS1010, trzyletnie TZ0811, czteroletnie COI1012 oraz dziesięcioletnie EDO1018. Sprzedaż była realizowana za pośrednictwem placówek PKO BP, przez telefon oraz przez Internet. W sumie inwestorzy kupili prawie 11,2 mln sztuk papierów, każdy o wartości nominalnej 100 zł. To ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych XI 2008
... oraz dziesięcioletnie EDO1118. Sprzedaż była prowadzona za pośrednictwem placówek PKO BP, przez telefon oraz przez Internet. W sumie inwestorzy kupili ponad 5,6 mln sztuk papierów, każdy o wartości nominalnej 100 zł. To o 1,6 mln sztuk więcej, niż w listopadzie 2007 r. Licząc od stycznia 2008 r., sprzedaż obligacji przekroczyła w tym ...
-
Obrót walutami przez Internet
... przeprowadzenia operacji. Ponadto zawiera ona rodzaj transakcji lub operacji (kupno, sprzedaż, zasilenie kasy z rachunku bankowego, odprowadzenie z kasy na rachunek bankowy), sposób ... powodowałoby praktyczny brak możliwości realizowania transakcji w inny sposób, w tym poprzez Internet, czy za pośrednictwem rachunków bankowych. Artykuł 70 kodeksu ...