-
Debiut Bio Inventions SA na NewConnect
... Bio Inventions S.A. jest spółką dystrybucyjno-produkcyjną. Przedmiot działalności Emitenta obejmuje sprzedaż i produkcję (m.in. na bazie umowy o współpracy ze Stem Cells Spin sp. z o.o.) surowców biotechnologicznych, substancji farmaceutycznych, kosmetyków oraz suplementów diety otrzymywanych w oparciu o opatentowaną linię komórek macierzystych ...
-
Debiut Sopharma AD na GPW
... generycznych, a także substancji pochodzenia naturalnego (fitochemicznych) i suplementów diety. Grupa zajmuje się także dystrybucją produktów farmaceutycznych, ... Sopharma Warsaw i Sopharma Poland. O ofercie: rynek (podstawowy/równoległy): podstawowy IPO/ publiczna sprzedaż : IPO Kurs odniesienia: będzie równy kursowi zamknięcia na Bułgarskiej Giełdzie ...
-
Debiut SFG SA na NewConnect
... detaliczny odżywkami, suplementami diety oraz akcesoriami sportowymi, a także sprzedaż usług reklamowych. Oferowane przez Emitenta suplementy diety można podzielić na następujące kategorie: Suplementy prozdrowotne; Suplementy odchudzające. Emitent zajmuje się również produkcją suplementów diety pod marką własną SFD. Oferta Emitenta skierowana jest ...
-
Debiut Triceps.pl SA na NewConnect
... należy zaliczyć szeroką gamę suplementów diety oraz odżywek dla sportowców. Oferowany asortyment uzupełniony jest o odzież sportową, akcesoria, publikacje o tematyce fitness i sposobach kształtowania sylwetki wraz z możliwością opracowania indywidualnego programu treningowego. Emitent prowadzi sprzedaż z wykorzystaniem następujących kanałów: sklep ...
-
Branża farmaceutyczna potrzebuje ochrony
... można zaobserwować na portalach ogłoszeniowych, jak wiele aptek jest wystawianych na sprzedaż – dodaje. Strach przed siecią i ustawą 95% respondentów twierdzi, że aptekom ... r.). Według 88% badanych apteki konkurować będą głównie cenami leków bez recepty i suplementów diety. Aptekarzom nie będą sprzyjać również zachowania pacjentów - blisko połowa ...
-
Zakupy za granicą: brytyjskie firmy najmniej uczciwe?
... oraz Brytyjczyków. Skargi napływające z Finlandii dotyczyły przede wszystkim zakupów suplementów diety. Na polską firmę ani razu nie poskarżył się żaden ... roku otrzymała sieć ECC-Net, dotyczyło problemów z umowami zawieranymi przez internet (sprzedaż towarów i usług). Zdecydowanie najwięcej skarg, wpłynęło na usługi z sektora transportowego. ...
-
Rynek M&A nie przejmuje się polityką
... rynku browarniczym. W grudniu 2016 roku ABInBev zawarł umowę na sprzedaż aktywów należących do SABMiller w Europie Środkowej i Wschodniej japońskiemu koncernowi ... . zdrowej żywności, np. produkcji wafli ryżowych, kasz, ciastek, napojów, czy też suplementów diety, zarówno dedykowanych dla profesjonalnych sportowców, jak i osób utrzymujących aktywność ...
-
Dystrybutor Green Magma ma zwrócić pieniądze konsumentom
... przeprowadzonego postępowania, Green Magma nigdy nie posiadał ceny regularnej, a „promocyjna„ sprzedaż trwała latami. „Promocja kończy się dzisiaj”, „Taka okazja więcej ... Green Magma stosowana jest przez ponad 50% odchudzających się kobiet”. - Zapewnienia o działaniu suplementów diety, ich popularności, powinny być rzetelne i prawdziwe. Konsument ufa ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... pochwalić się dużymi budżetami reklamowymi, w zestawieniu na wysokim miejscu znalazła się sprzedaż internetowa (9 proc.), a za nią sklepy meblowe (9 proc.) oraz sieci budowlane (6 ... przeciwbólowe (19 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. witamin i minerałów, suplementów diety, a także preparatów pielęgnacyjnych i wspomagających pracę wątroby. ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... na wysokim miejscu znalazły się sklepy meblowe (8 proc.), a za nią sprzedaż internetowa (6 proc.) oraz drogerie i perfumerie (6 proc.). Farmacja: marki o ... przeciwbólowe (16 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. witamin i minerałów, suplementów diety, a także preparatów pielęgnacyjnych i wzmacniających serce. Finanse: marki o największych ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... na wysokim miejscu znalazły się sklepy meblowe (8 proc.), a za nią sprzedaż internetowa (7 proc.) oraz hipermarkety (6 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych ... (15 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. witamin i minerałów, suplementów diety, a także preparatów pielęgnacyjnych i wzmacniających trawienie i wątrobę. Finanse: ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... a za nimi hipermarkety (5 proc.) oraz sklepy typu convenience (4 proc.) i sprzedaż internetowa (4 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu marka Molekin ... oraz środki przeciwbólowe (14 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. suplementów diety, witamin i minerałów, a także preparatów pielęgnacyjnych. Finanse: marki ...
-
Podatek dochodowy od budynków: limit wyłączenia z opodatkowania
... nie należy do Podatkowej Grupy Kapitałowej, ale jest członkiem Grupy X, zajmującej się produkcją leków, suplementów diety i preparatów na rynek apteczny oraz pozaapteczny. Podstawową działalnością spółki jest zakup i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, zarządzanie nieruchomościami i świadczenie usług technicznych. Dominująca spółka w Grupie ...
-
Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT
... do obrotu oraz dystrybucję produktów leczniczych, a także wyrobów medycznych oraz suplementów diety i kosmetyków (dalej: produkty). Spółka w ramach działań w grupie, na podstawie zawartej ... i utrzymywać relacje z podmiotami i osobami mogącymi mieć wpływ na sprzedaż produktów, w tym z przedstawicielami środowiska medycznego. Działania realizowane ...
1 2