-
Wynagrodzenia w działach marketingu w roku 2007
... staż pracy mieścił się w przedziale od 9 do 10 lat stażu (mediana 5 000 PLN). Zaznaczyć warto, że zarobki osób pracujących w dziale marketingu najdłużej, bo powyżej 16 lat, stanowiły 76,4% najwyższych zarobków w tym dziale ...
-
Wirtualna gra o praktyki
... zawodowego w intratnych, liczących się dziś na rynku profilach: dziennikarstwie, marketingu, sprzedaży, operacjach bankowych, restrukturyzacji i windykacji, dokumentacji kredytowej, czy w dziale programowym. W pierwszym etapie, biorący udział w wirtualnej grze o staż wypełniają specjalny formularz konkursowy, opracowany przez HRK.pl, głównego ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... GRAJĄ DO JEDNEJ BRAMKI MARKETING W MODELU OMNICHANNEL Popularyzacja innowacyjnego podejścia do marketingu i sprzedaży nieustannie tworzy nowe miejsca pracy dla grona specjalistów i menedżerów ... pojawia się pytanie: czy ja sobie poradzę? Jeżeli byłem najlepszym sprzedawcą w dziale, a za chwilę staje się kierownikiem, to mogę czuć się niepewnie. Nowe ...
-
Praktykant w firmie - warto czy nie?
... marketingu i PR, co pozwoliło mi na poznanie specyfiki pracy w tym dziale”, mówi Mikołajczyk. Sytuacja jest podobna, gdy ktoś chce odbyć praktyki w mediach. „Zostałem od razu rzucony na głęboką wodę i dzięki temu dużo się nauczyłem”, tłumaczy Maciej Wachulski, który odbywał letni staż ... który aplikował na praktyki w dziale sprzedaży. „Dostałem się do ...
-
Nowości w e-biznes.pl
... powstał również dział “Recenzje”. W dziale można znaleźć opisy ciekawych książek z dziedziny biznesu, marketingu, zarządzania. Recenzje tworzy Mariusz Ludwiński, doktorant Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego SGGW w Warszawie, autor artykułów w "PSX Extreme" oraz "Marketingu w Praktyce", laureat VIII edycji "Grasz o Staż". "Nie narzucam swojego zdania ...
Tematy: e-biznes.pl, serwisy internetowe -
Szefowie doceniają PR
... staż agencji na rynku (istotny dla ... dziale, pozostałe 2/3 pracuje w większych zespołach lub działach. Interesująco kształtuje się również podległość służbowa respondentów: aż połowa deklarowała, iż ich bezpośrednim przełożonym jest Prezes Zarządu bądź Dyrektor Generalny. W 42 przypadkach natomiast rolę szefa PR-owca sprawował Dyrektor Marketingu ...
Tematy: public relations, pr