-
Gospodarka morska w Polsce w 2013 r.
... 33 statki pasażerskie (o 5 więcej niż w roku poprzednim), o łącznej nośności 8,4 tys. ton i pojemności brutto GT 8,7 tys. Wszystkie statki pasażerskie przybrzeżnej floty morskiej pływały pod banderą polską. Średni wiek statków przybrzeżnej floty morskiej wyniósł 38,6 lat. W 2013 r. w morskiej przybrzeżnej flocie eksploatowano 4 statki dzierżawione ...
-
Gospodarka morska w Polsce 2010
... statki o pojemności brutto 107,5 mln i nośności 37,0 mln ton), statki pasażerskie (6578 statków o pojemności brutto 7,6 mln i nośności 1,2 mln ton, w tym 240 wycieczkowców o pojemności brutto 5,2 mln i nośności 728,0 tys. ton), statki do przewozu ładunków masowych ciekłych (2053 statki o pojemności brutto 16,2 mln i nośności 27,0 mln ton), statki ...
-
Gospodarka morska w Polsce 2009
... morska flota transportowa na koniec 2009 r. liczyła 22 statki pasażerskie (o 4 mniej niż w roku poprzednim), o łącznej nośności 0,9 tys. ton i o pojemności brutto GT 4,5 tys. Średni wiek tych statków na koniec 2009 r. wyniósł 37,2 lat. Wszystkie statki pasażerskie przybrzeżnej floty morskiej pływały pod banderą polską. Statkami pasażerskimi ...
-
Gospodarka morska w Polsce 1996-2007
... brutto (GT) 1836,6 tys. oraz 15 statków morskiej floty przybrzeżnej (wszystkie pasażerskie) o pojemności brutto (GT) 2,8 tys. - podał Główny Urząd Statystyczny. 1. Żegluga morska ... transportowa na koniec 2007 r. liczyła 15 statków pasażerskich, tj. o 2 statki pasażerskie więcej niż przed rokiem. Wszystkie pływały pod polską banderą, średni wiek ...
-
Gospodarka morska w Polsce w 2014 r.
... Większość statków stanowiły drobnicowce niespecjalistyczne (7433 statki o pojemności brutto GT 119,0 mln i nośności 41,2 mln ton), statki pasażerskie (3921 statków o pojemności brutto GT 5,9 mln i nośności 0,9 mln ton, w tym 223 wycieczkowce o pojemności brutto 4,5 mln i nośności 0,6 mln ton), statki do przewozu ładunków masowych ciekłych (1625 ...
-
Jak wygląda wymiana handlowa Polski z Norwegią? Jakie wymogi?
... statki, łodzie oraz konstrukcje pływające (385 mln USD), gdzie najważniejszymi rodzajami były statki pasażerskie i towarowe (133,3 mln USD), holowniki (69,4 mln USD) oraz statki ... Polski (około 170 mln USD). Ważną rolę odgrywają w niej statki i łodzie, a w szczególności holowniki (66,2 mln USD), statki towarowe (39,4 mln USD), tankowce (14,2 mln ...
-
Gospodarka morska w Polsce 2005 r.
... statków pasażerskich o łącznej nośności 0,7 tys. ton i o pojemności brutto 4,3 tys., czyli o 12 statków pasażerskich mniej ( w tym o 3 wodoloty) niż przed rokiem. Wszystkie statki pasażerskie morskiej floty przybrzeżnej pływały pod banderą polską. Średni wiek tych statków na koniec 2005 r. wyniósł 30,8 lat. Statkami pasażerskimi morskiej ...
-
Ustawa o odwróconym kredycie hipotecznym podpisana przez Prezydenta
... Rady 1999/32/WE w zakresie zawartości siarki w paliwach żeglugowych. Wprowadzenie bardziej rygorystycznych przepisów w zakresie zawartości siarki w paliwach wykorzystywanych przez statki pasażerskie w ramach regularnego ruchu, głównie w portach lub na wodach przybrzeżnych Unii Europejskiej, ma zapewnić poprawę jakości powietrza na obszarach ...
-
Stawki VAT: stawka 7 proc.
... wykonane i oznakowane pojazdy straży pożarnej. 2) sprzęt pływający, statki pożarnicze, łodzie, pontony i silniki oraz statki powietrzne dla ratownictwa i gaszenia pożarów. 130. ... przewozu pasażerów 148. 62.10.1 Przewozy lotnicze rozkładowe pasażerskie 149. 62.20.1 Przewozy lotnicze pozarozkładowe pasażerskie 150. ex 62.20.3 Usługi wynajmowania ...
-
Stawki VAT 2011: stawka 8 proc.
... i oznakowane pojazdy straży pożarnej, 2) sprzęt pływający, statki pożarnicze, łodzie, pontony i silniki oraz statki powietrzne dla ratownictwa i gaszenia pożarów. 130 ... 51.10.1 Transport lotniczy pasażerski - wyłącznie przewozy lotnicze rozkładowe pasażerskie i pozarozkładowe pasażerskie 162 51.10.20.0 Wynajem środków transportu lotniczego ...