-
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
... a co-branding Zakłady Mięsne Henryk Kania współpracują z firmą Disney od 2007 roku. Poza marką Auta 2 i programem wspólnej promocji filmy i produktów, licencja na markę obejmuje także bohaterów ... dolarów USD (stan na 2011 rok). Disney jest według rankingu Interbrand 9 najdroższą marką na świecie. Wartość marki szacowana na ponad 29 mld dolarów. Na ...
-
Akwizycje a strategia marki
... strategia marki, styl zarządzania, wizerunek i reputacja). Aby tego uniknąć, konieczne jest określenie wspólnej polityki marketingowej. Strategia marki a integracja firm po akwizycji To jaka będzie nowa strategia ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... wiedzy behawiorystów, jak i na nowoczesnych technologiach. Obecnie skuteczna strategia marki obiera doświadczenia klienta za punkt wyjścia i opiera się ... decyzyjnych konsumenta punkt po punkcie, jego kontaktu z marką, przewidywanie zdarzeń, opisywanie algorytmów działania usługi i właściwe ... podsumowuje Sylwester Nowalski, kierownik Działu Zarządzania ...
-
Markowe wydarzenia
... marką, podręcznik marketingu, str. 235 11 Kall Jacek, Silna marka, Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001, s. 99 12 Al Ries, Laura Ries, 22 niezmienne prawa zarządzania marką ...
Tematy: -
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
... pod nową marką ... strategia rynkowa holdingu Pod nową nazwą firma chce działać w modelu holdingu grupującego różne marki spożywcze. Taka strategia pozwala przy dobrej kontroli i narzędziach zarządzania portfolio ofertowym i portfelem marek w pełniej wykorzystać ich potencjał. Zmiana marki holdingu pozwala także na jasne wydzielenie funkcji zarządzania ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... - wymień ich… Richard Branson, jeden z niezaprzeczalnych geniuszy zarządzania i przewodzenia, który stworzoną przez siebie marką Virgin rozwiał wieloletni spór, czy jedna marka może "obsłużyć ... słowy, szkolenie, które zostało zaprojektowane tak, aby generatory wartości, strategia pozycjonowania firmy oraz obietnica marki mogły stać się w sposób ...
-
Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy
... narodzi, potrzebuje reklamy by żyć długo i szczęśliwie” – to podstawowe prawo zarządzania marką jest bardzo aktualne i nikogo nie trzeba przekonywać, o jego prawdziwości. ... też specyfika produktu i grupa docelowa. Coraz bardziej popularna jest tzw. strategia „product placement”, polegająca na umieszczaniu produktu wewnątrz jakiegoś przekazu, ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... oraz human resource. Istotna jest także strategia marketingowa, która określi narzędzia pozwalające na budowę ... stworzenie wydajnego i sprawnie działającego łańcucha dostaw oraz systemu zarządzania zapasami, możesz być pewien, ze odbiorcy dostaną ... będą chcieli wracać. Poczują więź z marką i pozostaną jej lojalni. Warto korzystać z dostępnych rozwiązań ...
-
Debiut CDA na NewConnect
... biznesowego i uruchomienia usługi VOD pod marką CDA Premium, dostępnej w ramach comiesięcznych abonamentów (model subskrypcyjny ... możliwości monetyzacji wśród zbudowanej bazy użytkowników. Strategia działalności została ukierunkowana na rozwój nowego ... Rozszerzenie funkcjonalności portalu – wprowadzenie funkcji zarządzania i parametryzowania kont ...
-
Gender manstreaming i zarządzanie różnorodnością
... strategia biznesowa skierowana ... wyróżniający, reklamowy po prostu. Pozyskiwany klient często chce się utożsamiać z marką, którą wybiera, zwraca uwagę na jej wszelkie konotacje. A klientów i klientek ... szkoleń, kursów czy współpracy polegającej nie tylko na nauce zarządzania różnorodnościowego, ale też na tworzeniu kompatybilnych z innymi dokumentami i ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... Cloud. Samo Oracle tytułuje swoją platformę zarządzania danymi mianem największej platformy marketingowej świata, ... Nadella, CEO Microsoft, mówi otwarcie, że strategia jego firmy opiera się właśnie na rozwijaniu ... to oznacza większą szansę na zaangażowanie klienta w interakcję z marką, uzyskanie jego pełnego, 360-stopniowego profilu, a tym samym ...
-
Marka jako wartość finansowa
... obronienia się przed wrogim przejęciem ze strony Goodman Fielder Wattie (GFW). Strategia RHM polegała na prezentacji wartości całego portfolio marek, które zostało ... , a jej wartość stale rośnie. Zarządzania marką nie należy mylić z marketingiem. Ten jest głównie instrumentem wsparcia sprzedaży, a zarządzanie marką jest czymś bardziej skomplikowanym ...
-
Holding a tożsamość korporacyjna
... mniejszych podmiotów pozwoli pokryć koszty zarządzania grupą oraz wygeneruje pewną nadwyżkę, która nie ... To prawo zawiera się w określeniu: marki się nie ma, marką się jest. To co firma robi, jak ... finansowa grupa kapitałowa, rodzaj powiązań w grupie, wielkość i strategia grupy, oraz dotychczasowa reputacja spółki nadrzędnej i spółek zależnych ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... wyzwań, daje niezależność oraz możliwość zarządzania ludźmi. Najmniej ważnym celem zawodowym jest poczucie misji ... , który świadomie buduje swój employer brand, spójny z marką usług. Rzetelność pracy, z którą jest kojarzona ... firmy, a tego nikt nie popiera. Długofalowa strategia obliczona na wypracowanie spójnego przekazu skierowanego do wszystkich grup ...
-
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
... również w zarządzaniu własnością intelektualną, w tym także marką jako jednym z najwartościowszych ... zarządzania markami, należy zacząć o nich myśleć jak o inwestycji. I rozliczać ją tak jak inwestycję – wyznaczyć kierunek rozwoju, dobrać narzędzia, a potem sprawdzać czy przynosi zwrot i efekty w określonym czasie. To domena zarządzania strategia ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... . Wartości ujmowane w tożsamości powinny być widoczne we wszystkich działaniach sygnowanych marką. Ważnym atutem spójnej tożsamości jest jej umiejętne przełożenie na system identyfikacji ... i zarządzania. Najgorzej jednak bywa, gdy tożsamość jest sprzeczna wewnętrznie, a elementy składające się na pełne postrzeganie firmy – strategia, filozofia, ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... . 4. Total Experience Total Experience (TX) to strategia biznesowa, która na pierwszym miejscu stawia ... na interakcjach 1-na-1 w czasie rzeczywistym między klientem a marką. Może byc wykorzystywany w wielu kanałach komunikacji ( ... RPA (robotic process automation), czy systemy do zarządzania procesami biznesowymi (BPM). Hiperatomatyzacja to kolejny ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... Drucker - uważany za jednego z największych teoretyków zarządzania XX w., powszechnie znany w świecie biznesu m.in. ... na szeroko pojętym szacunku wobec konsumenta, strategia CX, wprowadzana przez zarząd i managerów, nie powiedzie ... rodzaj doświadczeń, jakie będą kolekcjonowali w kontakcie z daną marką. A mnogość pozytywnych wrażeń konsumenckich to po ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... powyższe jasne staje się, że prawidłowo zdefiniowana strategia społecznościowej komunikacji z klientem przynosi firmom ... obejrzeniu postu reklamowego podejmuje działania związane z marką (odwiedza strony www, zapisuje się na newsletter ... wykorzystywać konkretne aplikacje lub technologie do zarządzania doświadczeniami klientów? Jakie zastosujesz ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... firm należy całkowicie wykluczyć politykę rozsądnego zarządzania operacyjnego, ale o to, że istnieją sytuacje ... co potrzeba do wzrostu: zasoby, doświadczenie, wiedzę, a strategia (w największym uproszczeniu) polega na zwiększeniu swoich ... ważniejsze, stała się za sprawą Grupy Żywiec marką ogólnopolską. Marką wartą rewitalizacji jest Hefra. Zapytajmy ...
-
Płatności mobilne: Vodafone i Visa razem
... współpracować w przygotowaniu nowego rozwiązania pod marką Vodafone, które zostanie zaoferowane 398 milionom ... smartfonów. Użytkownicy otrzymują szybkość, prostotę i wygodę zarządzania codziennymi transakcjami – jedynie wybierając dotykowo ... wysokiej jakości – na rzecz nowych i obecnych klientów”. Strategia handlu mobilnego (mCommerce) firmy Vodafone ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 21/2015
... reformy sektorów energii, bankowego i sądownictwa oraz poprawy zarządzania gospodarczego. Obecny program ma umożliwić Ukrainie ... marką, należącą do francuskiego koncernu PSA Peugeot Citroën. Dziś w ofercie ma trzy modele, istniejące wcześniej pod marką ... rynkach. Zwiększeniu sprzedaży ma służyć nasza strategia 200 miast, którą już rozpoczęliśmy, czyli ...
-
PARP o funduszach europejskich na lata 2014-2020
... 20 do 40 milionów zł. Poziom dofinansowania kosztów zarządzania 100%, poziom dofinansowania inwestycji w przedziale 50 – 90% w zależności ... ma szanse stać się marką globalną, rozpoznawalną ... firmy w formie audytu wzorniczego na podstawie którego zostanie opracowana strategia wzornicza zawierająca rekomendacje dalszych działań związanych ze stosowaniem ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... na każdym etapie ich kontaktu z firmą czy użytkowaną marką. Poprzeczka jest ustawiona naprawdę wysoko, bo ... jakimi stoi współczesny marketing: Pierwsze wyzwanie dotyczy zarządzania dynamicznymi, rozproszonymi danymi, których suma składa się na ... na każdym etapie współpracy (tzw. przekrojowa strategia full-funnel). Co ciekawe, prawie połowa (45%) szefów ...
-
Pracodawca Godny Zaufania 2024. Oto laureaci
... programów Microsoft Office, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania czasem. Co ważne, w ramach programu zapewniane jest dla ... spółki, co sprawiło, że strategia uwzględnia szeroki wachlarz perspektyw i doświadczeń, a także ... m.in. w okolicach Lewina Brzeskiego. Hasco-Lek ze swoją marką Ibum wsparło również powodzian, wykupując czas antenowy ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... kilku wyzwaniom: powinniśmy się zdecydować, czy nasza strategia mediowa będzie się bardziej opierała na ... emocjonalnie, do których z nich możemy włączyć się z naszą marką? Wybór konkretnego zestawu punktów styku to zawsze decyzja strategiczna, ... styku to tylko pierwszy krok do skutecznego zarządzania komunikacją. Wszyscy mamy świadomość, że wyzwaniem ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... a kwestie operacyjne zostają przekazane na niższy szczebel zarządzania. Nawet jednak decyzje strategiczne, które nadal pozostają ... zastosowanie outsourcingu w tym obszarze. Marketing, zarządzanie marką oraz PR i IR – w obecnej gospodarce kiedy ... jednak pamiętać, że nie jest to strategia uniwersalna i istnieją obszary rynku i segmenty produktów, przy ...
-
Inwestowanie a pozycja rynkowa firmy
... firm świata ma Coca-Cola. Dysponuje ona najmocniejszą marką, jaka kiedykolwiek powstała. Co równie ... firmy, które przez cały czas wymagają doskonałego zarządzania – jedno potknięcie i zostaną zniszczone przez konkurentów, ... i promowanie szczególnych cech oferowanych produktów i usług. Strategia ta sprawdza się w przypadku czekoladowych batoników ( ...
-
Co planuje Polski Holding Nieruchomości? Wywiad z prezesem Maciejem Jankiewiczem
... na budowę mieszkań na naszych terenach. Nowa strategia dla Grupy Kapitałowej PHN zostanie ... się uprościć strukturę grupy. Stosujemy nowoczesne procedury zarządzania, wprowadzając np. system motywacyjny oraz system premiowy, ale ... mieszkaniowy, to musimy potencjalnych klientów zapoznać z naszą marką. Udziałowcem PHN, obecnego od 2013 r. na parkiecie ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... towaru, uwzględniające też oczywiście nazwę Twojego sklepu. Do zarządzania taką kampanią posłuży Ci Google Merchant ... kanałami przyciągniesz konsumentów, którzy mieli już styczność z Twoją marką. Miejsca z widokiem na sukces Teraz masz już plan podróży ... stację końcową z opóźnieniem. Pamiętaj też, że strategia marketingowa to nie bilet w jedną stronę: ...