-
Bibby MSP Index: jak pandemia wpłynęła na rozwój firm?
... potwierdzają, że na skutek pandemii COVID-19 zautomatyzowali pracę. a) Nowe kanały sprzedażowe Blisko co dziesiąty przedsiębiorca wskazał utworzenie e-sklepu, jako przykład ... tym zachowania konsumentów i dotychczasowe modele pracy. Firmy musiały rewidować swoje strategie i błyskawicznie dostosowywać się do tych nowych wyzwań na wielu polach, jeśli ...
-
Podwyżka wynagrodzenia. Jakie kryteria wziąć pod uwagę przy jej przyznawaniu?
... pokazać dlaczego, wyobraźmy sobie dwie sytuacje (Manikowski, 2019): pracownik osiąga wysokie cele sprzedażowe oraz udaje mu się pozyskać klientów w danym roku, ale jego ... 2019), Projektowanie systemów podwyżkowych, Wolters Kluwer, Warszawa; Borkowska S. (2012), Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie, Wolters Kluwer; World at Work ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... . Największe korzyści osiągną te przedsiębiorstwa, które inwestują w swoje zespoły sprzedażowe, zwłaszcza gdy czasy są niepewne, a budżety napięte. Ważnym trendem w 2023 ... automatyzację procesów i tworzenie nowych usług. Trend 4 – Przedsiębiorstwa będą inwestować w strategie obsługi holistycznej (ang. total experience, TX), aby zwiększyć lojalność i ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... społecznościowe, jak Facebook, Instagram czy Etsy przekształcają się z miejsc do interakcji w pełnoprawne platformy sprzedażowe. Otwierają przed firmami nowe perspektywy dotarcia do klientów poprzez angażujące treści, recenzje, rekomendacje ... „Future Shopper” jest zdefiniowanie trendów, które sektor e-commerce powinien brać pod uwagę tworząc strategie ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... media, newsletter, itp), komunikaty (format i treść), rekomendacje produktów, techniki sprzedażowe (rabaty, cross-selling, współpraca z ambasadorami), itd. Cennym ... grupy docelowej służy budowaniu efektywnych lejków sprzedażowych, dlatego skuteczne strategie marketingowe na bazie segmentacji rynkowej są podstawą budowania przewagi konkurencyjnej. ...
1 2