-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... obniżenie cen ma spowodować podniesienie poziomu sprzedaży. Występują one w różnej formie, od obniżki cen konkretnego produktu, do sprzedaży w pakietach „3 w cenie 2”, „40% na drugi produkt ... , by nie narazić się na straty. Oto cztery najskuteczniejsze strategie, wykorzystywane przez supermarkety. Pozwolą one na dobranie odpowiedniego rodzaju promocji ...
-
Zarządzanie kosztami w branży motoryzacyjnej
... istotne dla dostawców w celu utrzymania rentowności. Mimo rosnącego nacisku na strategie redukcji kosztów, opracowanie Capgemini wskazuje na brak prawdziwego postępu w ... że 90 procent dostawców przemysłu motoryzacyjnego ponosi koszty w wysokości do 7 procent sprzedaży ze względu na wymagania dotyczące elastyczności harmonogramów dostaw. Wskazuje to ...
-
Kryzys finansowy korzystny dla firm?
... sprzedaży (16%). - Obecna trudna sytuacja gospodarcza w długoterminowym rozliczeniu może okazać się korzystna dla polskiej przedsiębiorczości. Przedsiębiorstwa wyjdą z niej wzmocnione, z efektywniejszymi procesami i metodami zarządzania oraz urealnionym planami finansowymi – podsumowuje Ireneusz Biliński. Informacje o badaniu Raport „Strategie ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... Jednak, jak czytamy w raporcie, jednie 36 proc. pracowników firm wskazuje, że strategie marketingowe ich firm zakładają działania skierowane do internautów. Do jakich celów ... Klientów są najbardziej popularne. Wykorzystanie internetu w szeroko rozumianej promocji i sprzedaży produktów oraz usług firm jest coraz bardziej powszechne bez różnicy, w ...
-
Rosnące ceny żywności zmieniają rynek
... żywienia. Oznacza to konieczność zmian w strategii sprzedaży istniejących na rynku detalistów oraz dostosowanie ich oferty do potrzeb konsumentów. Ze względu na globalizację rynku produktów żywnościowych i globalną obecność sieci detalicznych również globalnie wypracowane strategie wielokrotnie są adaptowane na lokalne rynki. Niejednokrotnie ...
-
Rynek inwestycyjny w Europie: ryzyka i szanse
Strategie inwestycyjne odnośnie europejskich nieruchomości powinny uwzględniać czynniki ryzyka w skali makro, które ... będzie nadal niełatwe, ale będzie także czynnikiem przyciągającym do Europy wobec wzrostu podaży w wyniku sprzedaży aktywów przez banki oraz procesów takich jak oddłużanie, realizacja zysków i recykling aktywów. Można oczekiwać ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
... w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych, specyficznych założeniach ... , w procesie decyzyjnym bierze zwykle udział więcej osób. Badania wykazały, że w przypadku sprzedaży dla B2B, do zakupu trzeba przekonać nawet siedem osób ...
-
Audio marketing w świecie online
... dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk. Dźwięk pełni kluczową ...
-
Dobra konsumenckie: sprzedaż w górę
... i upodobania konsumentów oraz trendy na rynku, a także opracować skuteczne strategie cenowe - od tego będzie zależało uzyskanie przewagi konkurencyjnej w niepewnych czasach - oceniają eksperci. W roku finansowym kończącym się w czerwcu 2011 r. ponad 3/4 firm zanotowało wzrost sprzedaży, podczas gdy rok wcześniej aż 60% z nich doświadczyło ...
-
Due diligence - pełny obraz twojej firmy!
... przyjętych zasad rachunkowości, rozliczeń podatkowych oraz ogólnej sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, analizę prawną, analizę sprzedaży pod względem jej efektywności, biorąc pod uwagę przyjęte strategie marketingowe, analizę pozycji rynkowej względem konkurencyjnych podmiotów, analizę technologii oraz procesu produkcji z uwzględnieniem ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... Marki produktowe, jak i detaliści będą musieli – budując swoje strategie komunikacyjne, promocyjne czy sprzedażowe – uwzględnić również zaawansowanie konsumentów ... się do świata cyfrowego sukcesywnie wypierając tradycyjne formy sprzedaży. Natomiast w przypadku sprzedaży dóbr konsumpcyjnych rynek idzie w kierunku wielokanałowości – kupujący w swoich ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... oraz rosnących oczekiwań ze strony klientów, muszą przystosować swoje strategie. W batalii o rynkową pozycję pomóc im mogą bez wątpienia dane o klientach, wespół ... konieczność doskonalenia strategii promocji i marketingowych dla uzyskania lepszych rezultatów sprzedaży, ponieważ obecnie środki przeznaczane na promocje w sklepach nie przynoszą ...
-
Jak firmy deweloperskie przygotowują się na recesję?
... strategie przyjęły firmy deweloperskie do czasu poprawy koniunktury na rynku mieszkaniowym ... naszego sektora. Małgorzata Ostrowska, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. Do czasu, kiedy trudne do przewidzenia będą podwyżki stóp procentowych, a spadek sprzedaży kredytów hipotecznych będzie się pogłębiał sytuacja na ...
-
Dobra luksusowe łapią oddech po pandemii. Przychody wzrosły o 21 proc.
... . sprzedaży całej pierwszej setki. Top 10 firm zwiększyło swój udział w całkowitej sprzedaży dóbr luksusowych o 4,8 p.p. Przyczyniły się one do ponad 81 proc. wzrostu sprzedaży ... swój wpływ na środowisko generowany w całym łańcuchu wartości. Nowe strategie (w tym Strategia Zrównoważonych i Cyrkularnych Tekstyliów), wynikające z Europejskiego Ładu ...
-
CRM dla dużych i małych
... jest nasz cel nadrzędny (zwiększenie sprzedaży, efektywności pracowników, zwiększenie poprzez CRM ... STRATEGIE POD LUPĄ Niełatwo wybrać odpowiedni systemu klasy CRM, bo to decyzja, która dotyczy zmiany strategii działania całej organizacji. W przeciwieństwie do systemów klasy SFA (Sales Force Automation) automatyzuje on zazwyczaj tylko dział sprzedaży ...
Tematy: -
Jak projektować sklep internetowy
... być eksperci dokonujący wyboru właściwych treści, dobierając do nich odpowiednie wizualizacje i przygotowujący konkretne strategie sprzedaży. Wbrew pozorom nie jest to łatwe, ponieważ bardzo mocno może zaważyć na późniejszych wynikach sprzedaży. Natomiast pewne jest, że późniejsze modyfikacje zawsze mogą być droższe. Nie powinniśmy bowiem ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... niedawno nowy sposób myślenia o sprzedaży, stanowiący rozwinięcie idei e-commerce, w postaci Smart Commerce. Czym jest Smart Commerce? Warunkiem prowadzenia skutecznej sprzedaży jest dostosowanie się do potrzeb konsumenta, czyli umożliwienie mu dokonania zakupu w najprostszy sposób. Dlatego też powstały strategie tj. multi- i omnichannel, których ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... są produkty deweloperskie oraz polityka korporacyjna, inne też są strategie sprzedażowe. Oferowane przez portale nieruchomości modele współpracy mogą być bardzo ... realu”, analizuje średnio pięć parametrów online. Jeśli trzy z nich będą negatywne, szansa sprzedaży spada o 70 proc. Wśród skutecznych metod dostarczania klientów zainteresowanych zakupem ...
-
Skuteczna sprzedaż bezpośrednia - bariery
... wsparcia ze strony bezpośredniego przełożonego. Pierwsze doświadczenia, pierwsze skuteczne strategie i porażki powinny być omówione tak, by zwiększać skuteczność ... zachowania rywalizacyjne, niesprzyjające pracy na wspólny, odroczony w czasie wynik. Menedżerowie sprzedaży, którzy przygotowują, ale także służą wsparciem w początkowym i na dalszym etapie ...
-
Eksport czy import, czyli opcje put i call
... wyposażone w dodatkowe charakterystyki są "cegiełkami" z których buduje się bardziej zaawansowane strategie zabezpieczające. Żeby zrozumieć prawa rządzące zachowaniem tych bardziej wyszukanych struktur ... pokrycie ceny opcji. I odwrotnie, put to opcja sprzedaży. Firma kupując puta nabywa prawo sprzedaży np. euro po określonej cenie w przyszłości. ...
-
Rynek produktów OTC w Polsce 2010
... tytułem"Rynek OTC w Polsce 2010. Strategie switch i prognozy rozwoju na lata 2010-2012", w 2010 r. dynamika polskiego rynku leków sprzedawanych bez recepty, suplementów diety oraz dermokosmetyków spadnie do 3%, z 11% w 2009 r. W najbliższych dwóch latach PMR spodziewa się dwucyfrowego wzrostu sprzedaży tych produktów, do wartości ponad ...
-
Jak zmieniają się ceny nowych samochodów - V 2015
... r/r. Tendencje w sprzedaży poszczególnych koncernów motoryzacyjnych są mocno zróżnicowane. Analizie poddano 8 koncernów, które odpowiadają za 91% sprzedaży w Polsce, tj. Volkswagen ... uwagę skumulowany spadek cen aut koncernu Nissan o 7,5% od 2004 r. Różne strategie cenowe koncernów motoryzacyjnych w przeciągu znaczącego odcinka okresu można badać ...
-
Zaciągamy najwyższe pożyczki gotówkowe od 8 lat
... limitujące koszty kredytów w odniesieniu do sprzedaży produktów pożyczkowych w zależności od okresu kredytowania i kanału ich sprzedaży, na znaczeniu rośnie sprzedaż poprzez ... negatywnego wpływu regulacji, sektor pożyczkowy potwierdza, że potrafi pozytywnie dostosować strategie biznesowe do zmieniającego się otoczenia prawnego. Zapewne nie bez ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 05/2016
... Według Eurostat-u ceny konsumpcyjne w strefie euro wzrosły w styczniu o 0,4 proc. r/r. Think tank France Strategie (doradza francuskiemu rządowi) ocenia, że stały powrót do kontroli ... będzie u nas działo. Zatem niższe niż analitycy oczekują tempo sprzedaży detalicznej w Niemczech stawia pod znakiem zapytania te mimo wszystko dość dobre oczekiwania ...
-
Mobilna sprzedaż coraz popularniejsza
... Cantwell, wiceprezes działu Retail / CPG Practice w IBSG. „Handel wielokanałowy przekształcił się w sieć sprzedaży, na którą składają się sklepy, katalogi, urządzenia mobilne i Internet. ... swymi kontami. Spodziewając się nowych możliwości, sprzedawcy powinni dostosować swe strategie mobilne i wielokanałowe, aby zapewnić klientom dostęp do informacji ...
-
Jak zmieni się branża motoryzacyjna?
... innych ekologicznych pojazdów wzrośnie do jednej trzeciej całkowitej sprzedaży w krajach rozwiniętych i do 20% sprzedaży w obszarach miejskich rynków wschodzących. Również ... na ogólną mobilność konsumentów. W związku z tym firmy będą musiały stworzyć strategie, które umiejętnie połączą zyskowność i elastyczność oraz lokalne potrzeby konsumentów. ...
-
Inwestowanie w nieruchomości: agresywnie czy bezpiecznie?
... czas, osiągając rentowność na poziomie 5 - 8% rocznie. Lion’s Bank stworzył dwie hipotetyczne strategie inwestycyjne odpowiadające potrzebom obu tych inwestorów. Ich wyniki śledzić ... brakujących 80% ceny lub uzyskanie brakujących środków ze sprzedaży nieruchomości na zasadzie cesji. W takim przypadku strategia musiałaby zostać zmodyfikowana na ...
-
5 powodów, dla których zadbasz o politykę cenową w e-commerce
... do 80 zł. Internetowi sprzedawcy mogą więcej zyskać, stawiając na transparentne strategie cenowe. Trusted Shops, firma oferująca gwarancję zwrotu pieniędzy klientom ... zmieniających ceny, ich lojalność może spaść. Warto o tym pamiętać także przy sprzedaży międzynarodowej i oferowaniu różnych cen w zależności od kraju konsumenta. Od 3 grudnia 2018 r. ...
-
Handel w Internecie
... które zapewnią poufność danych przy zawieraniu transakcji. Należy wykorzystać odpowiednie strategie, które pozwolą pokonać bariery utrudniające sprzedaż w sieci. Zaspakajanie potrzeb klienta Nawet najlepsze rozwiązania e-biznesowe nie zapewnią skuteczności sprzedaży, jeżeli firma nie będzie w stanie zaspokoić wymagań konsumentów. I co najważniejsze ...
Tematy: -
Opakowania produktów elementem kreacji marki
... a także przenieść dodatkowe informacje na temat przedsiębiorstwa. Opakowania a strategie zakupowe Klient podejmując decyzję w sklepie kieruje się funkcjonalnością towaru, ... łatwość transportu oraz walory ekologiczne - wyjaśnił Rob Miles, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Ball Packaging Europe. Podobnie jak standardowe zamknięcie puszki, BRE ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... podbudowa. Ich efekt? Po odbyciu takiego kursu – pracownicy zamiast tworzyć strategie obecności swojej firmy w sieci – eksperymentują. Niestety nieumiejętne działania mogą ... przyczynić się do negatywnego odbioru firmy przez klientów, a w konsekwencji do niższej sprzedaży. Z wiatrakami jednak nie warto walczyć. Wpisywanie komentarzy na forum, w którym ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... stan wykorzystania portali internetowych polskich majątkowych towarzystw ubezpieczeń w kontekście sprzedaży i obsługi klienta. Porównanie obecnych funkcji portalu online wśród ubezpieczycieli Top10 i ubezpieczycieli Direct pokazuje, że ubezpieczyciele przyjęli różne strategie i w sposób wybiórczy udostępniają funkcje portali online. Wszystkie ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... determinuje strategie sieci handlowych i operatorów logistycznych oraz zmianom, które odczuwa z tego tytułu rynek powierzchni magazynowych. Ostatnie lata przyniosły bardzo intensywny rozwój sektora e-commerce. Z szacunków PMR wynika, że w minionym roku wartość produktów sprzedanych w sieci wygenerowała niemal 4% wartości całej sprzedaży detalicznej ...
-
Zmowa cenowa w ujęciu praktycznym
... praktyki Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (dalej UOKiK) wypracował efektywne strategie przeciwdziałania praktykom antykonkurencyjnym. Dotychczasowe orzecznictwo wielokrotnie już ... gdzie jedna z uznanych aktorek polecając koleżance suplement diety mówi, że jest on dostępny w sprzedaży za ok 5,00 PLN. Podkreślenia wymaga, iż dla oceny zgodności ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... w ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy przejęły swoich niemieckich konkurentów. Dziś wprowadzają własne strategie, pomagają im stanąć na nogi. A to na pewno nie koniec biznesowych ... ceny niewielkich rodzinnych firm spadają. Ostatnio na jednym z portali pojawiła się oferta sprzedaży spółki elektronicznej z okolic Lipska za 990 tys. zł. Firma działa od ...