-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... . W TOP 10 reklamodawców sektora handel znalazły się także: Euro-Net Warszawa, Tesco Polska, Ikea Polska, Kaufland Polska Markety, Carrefour Polska, Leroy Merlin Polska. W porównaniu do poprzedniego roku z zestawienia TOP 10 wypadł Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie ...
-
Tydzień 47/2004 (15-21.11.2004)
... Billa. W 2002 roku Tesco kupił 13 hipermarketów HIT. Obecnie Carrefour kupuje 13 największych hipermarketów Hypernova i stanie się drugą co do wielkości siecią hipermarketów w Polsce ( ma już w Polsce 16 hipermarketów, 72 supermarkety Champion i Globi) wyprzedzając Real (Metro), a ustępując tylko sieci Tesco. Według Instytutu Badań ...
-
Spożywczy handel detaliczny 2008
... – hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe – przypadnie w 2008 roku około jednej trzeciej rynku spożywczego. Ich popularność stale rośnie, w 2006 roku kontrolowały łącznie 28,6% rynku. Według szacunków PMR, w 2008 roku 13,2% spożywczej sprzedaży detalicznej przypada na hipermarkety. Sklepy w tym segmencie prowadzi sześć firm – Tesco, Real ...
-
Logistyka w firmie: wady i zalety
... stosowanych przez sieci handlowe jest niemal tyle, ilu detalistów. Brytyjskie Tesco wynajmuje w Polsce magazyny i ma własną flotę naczep, ale już samochody ciężarowe, ... placówki mają własne zaplecze magazynowe, co pozwala zmniejszyć częstotliwość dostaw. Supermarkety i małe sklepy osiedlowe mają niewielkie magazyny lub nie mają ich w ogóle. Zwiększa ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... właściciel Euro RTV AGD), Jeronimo Martins – właściciel sieci Biedronka, Tesco, Carrefour, Kaufland, IKEA i Rossmann. Ich wydatki na reklamę stanowiły prawie 60% ... kategorii super- i hipermarkety – na reklamę był większy od połączonych wydatków Biedronki, Tesco i Carrefoura czyli jego głównych konkurentów na rynku. Reklamodawcy koncentrowali się ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... miejsc, w których kupują. O pozycję na rynku walczą u nas hiper - i supermarkety, dyskonty, placówki convenience, sklepy osiedlowe i specjalistyczne, a nierzadko również ... decyzję odnośnie przyspieszenia tempa rozwoju sieci na polskim rynku. 9. Tesco (hipermarkety) O Tesco jest ostatnio głośno głównie w kontekście zamykania nierentownych sklepów. ...
-
Sprzedaż detaliczna: Polska liderem regionu
... spożywczych tylko 4 tys. to placówki duże: hiper- lub supermarkety. Dziesięciu głównych graczy ma 30 proc. udziału w rynku, podczas gdy w Czechach 61 proc., a w Niemczech aż 87 proc. Silna pozycja handlu detalicznego w Polsce sprzyja inwestycjom. Tesco otworzyło już 12 sklepów w tym roku, a do lutego ...
-
Rynek detaliczny: kryzys uszczuplił zyski
... zmalała aż o połowę i wyniosła 4,1 proc. Nawet w sektorze FMCG, obejmującym supermarkety i detalistów działających w branży spożywczej, zyskowność spadła z poziomu 3 proc. do 2,2 ... zajmuje Carrefour. Na trzecią lokatę wskoczyło Metro, deplasując tym samym Tesco. Przychody pierwszej dziesiątki rankingu stanowiły 30 proc. całkowitych przychodów ze ...
-
Franczyza w Polsce 2012
... hipermarketu czy sieć myjni bezdotykowych Auto-Spa, która dzięki umowie z TESCO i POLOmarket może zaoferować swoim franczyzobiorcom około 200 atrakcyjnych lokalizacji ... roku 18 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W 2012 roku planuje uruchomić 32 supermarkety spożywcze Intermarché i 17 z artykułami dla domu i ogrodu Bricomarché. Coraz więcej ...
-
Cash back zyskuje popularność
... , które silnie promują tę usługę. W największych brytyjskich sieciach handlowych np. w Tesco kasjer pyta każdego klienta płacącego kartą za zakupy o chęć skorzystania z cash ... Z usługi korzystają liczni klienci First Data Polska, m.in. stacje benzynowe, hotele, supermarkety czy sklepy spożywcze. Taniej w sklepie niż z bankomatu Usługa cash back ...
-
Facebook w Polsce VII 2014
... Idąc za głosem czytelników, zdecydowaliśmy się podzielić kategorię "Centra handlowe i supermarkety" na dwie mniejsze kategorie o analogicznych nazwach. Dodatkowo usunęliśmy z raportu kategorię ... Polska posiadający ponad 870 tys. fanów. Drugie miejsce należy do Ekspertów Tesco z 553 tys. zwolenników. Na pozycji trzeciej plasuje się Carrefour Polska, ...
-
Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe
... sieć Macro Cash & Carry, która wydała ich aż 21. Na alkohole wysokoprocentowe stawia również Tesco, które do września wydało po trzynaście gazetek w każdym z formatów – hipermarkety, minihipermarkety oraz supermarkety. Inne sieci opublikowały nieco mniej gazetek, tj. Kaufland wydał ich dziesięć, Piotr i Paweł - osiem ...
-
Świąteczny koszyk cenowy - gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
... taniej niż w listopadzie 2014 roku i o 5 zł drożej niż w grudniu 2013 roku. W hipermarketach Tesco w ostatni weekend ceny oscylowały wokół 265,85 zł, czyli o 5 zł więcej ... cen produktów FMCG w 8 polskich miastach w kilku kategoriach sklepów (dyskonty, supermarkety, hipermarkety, sklepy osiedlowe). Koszyk cen dlahandlu.pl uwzględnia ceny 50 ...
-
3 mld zbliżeń, czyli statystyki Visa Europe
... dotyczył restauracji (153%), którym udało się wyprzedzić handel detaliczny (146%), supermarkety (119%) oraz lokale oferujące żywność i napoje, w tym sieci fast food ... takich płatności dokonywanych jest w sklepach sieci Biedronka, Żabka, Lidl, Carrefour i Tesco. Dynamiczne upowszechnianie się płatności zbliżeniowych jest widoczne także w innych ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... Boots Alliance. Z kolei spadki zaliczyły europejski sieci handlowe: Carrefour, Aldi i Tesco. Na dziesiątym miejscu znalazł się Amazon.com, który awansował o ... prowadziło działalności e-commerce. Z analizy Deloitte wynika, że były to głównie supermarkety oraz dyskonty spożywcze. Działalność w obszarze e-commerce stanowi 8,7 proc. łącznych przychodów ...
-
Sieci handlowe: o konsumentów walczą nie tylko Lidl i Biedronka
... Arhelan skupiły się na Polsce wschodniej. Podobną strategię regionalnego rozwoju przed przejęciem Tesco stosowała sieć Netto, która weszła na polski rynek już w latach ... Badań Rynku w Colliers. Flagowe sklepy i obecność w centrach handlowych Sieci dyskontowe i supermarkety, choć tradycyjnie kojarzone z wolnostojącymi obiektami posiadającymi duże, ...
1 2