-
Dobra komunikacja wewnętrzna to wyższa efektywność firmy
... z emplo. Metodologia badania: Badanie „Efektywność zaczyna się od komunikacji wewnętrznej” zostało zrealizowane na zlecenie emplo przez SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. Próba badawcza miała charakter celowy. Badanie zrealizowano wśród osób w wieku 20-65 lat, będących pracownikami firm: średnich ...
-
Na co Polacy przeznaczyliby 10 000 zł?
... jest o notowania jednostek uczestnictwa funduszy. *Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Nest Bank S.A. w dniach 09.04-15.04.2019 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel na próbie 1094 Polaków. Wszystkie dane statystyczne wskazane w niniejszym materiale pochodzą z ww. badania.
-
Powstanie 100 tys. punktów ładowania samochodów elektrycznych?
... są uprawnione do wsparcia instalacji infrastruktury z Funduszu Niskoemisyjnego Transportu. Badanie na zlecenie PSPA przeprowadziła agencja SW RESEARCH z wykorzystaniem metody wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. Zrealizowano także indywidualne wywiady pogłębione (IDI) z użytkownikami EV. W ramach badania, w maju br. zrealizowano ...
-
Inwestowanie pieniędzy w pandemii. Jak to robią Polacy?
... czy metale szlachetne. Badanie firmy Tavex zostało zrealizowane w dniach Termin realizacji badania: 26/01 – 27/01.2021 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1014 ankiet z reprezentatywną próbą Polaków powyżej 18. roku życia, zgodnie z rozkładem płci ...
-
Jakie mieszkanie do wynajęcia najbardziej pożądane?
... ? Na te pytania odpowiedzi poszukiwała firma doradcza Cushman & Wakefield. Firma Cushman & Wakefield przeanalizowała wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę badawczą SW Research na reprezentatywnej próbie mieszkańców największych polskich miast (Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź, Trójmiasto, Wrocław). Ankietowano osoby wynajmujące lub planujące ...
-
Czy Polacy nadal oczekują podwyżki wynagrodzeń?
... działalności i walkę o rentowność – komentuje Marcos Segador Arrebola, dyrektor zarządzający Gi Group Holding. O badaniu Badanie zostało zrealizowane przez SW Research metodą CAWI na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1169 ankiet z udziałem reprezentatywnej ze względu na płeć wiek i miejsce zamieszkania grupy respondentów ...
-
Brak pracowników produkcji i logistyki. Firmy podnoszą wynagrodzenia
... od minimalnych do maksymalnych, z uwzględnieniem premii. Badanie wśród pracowników dotyczące wynagrodzeń zostało przeprowadzone przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research metodą CAWI na panelu SW Panel. Zostało zrealizowane w dniach 1-8 sierpnia 2024 roku na próbie 837 osób pracujących, reprezentatywnej ze względu na płeć ...
-
Kobiety w IT, czyli trochę o samowykluczeniu
... 28 proc. spotkało się z odrzuceniem kandydatury ze względu na płeć. W 2015 r. MSCI ESG Research przeprowadziło analizę wyników finansowych 4200 notowanych na giełdzie firm i udowodniło, że te o zróżnicowanej pod ... na zlecenie Fundacji Carrots w terminie od 26 stycznia do 19 lutego 2018 r. przez agencję SW Research metodą wywiadów online (CAWI ...
-
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne ma co 10 Polak
... wiosną 2022 r. aż 30 proc. 5 Badania „Mapa ryzyka Polaków” na zlecenie PIU przeprowadziła firma SW Research. Badania odbywały się w lutym 2020 r., 2021 r. i 2022 r. Każde na próbie ponad 2000 ... ,7296.html Badanie „Pandemia vs. kondycja psychiczna Polaków”, zrealizowane przez UCE RESEARCH dla platformy ePsycholodzy.pl PZUW, „Raport o zdrowiu Polaków. ...
-
Samochody elektryczne: popularne i niedostępne?
... transformację miejskiej floty autobusów w kierunku zeroemisyjnym. Partnerami Barometru Nowej Mobilności powered by Orlen 2025 są: Orlen, OTOMOTO, PZU S.A. oraz F5A i SW Research. Pełny raport dostępny będzie w I kwartale 2025 roku.
-
Media społecznościowe w Polsce
... ” - gdyby liczyć go jako samodzielny byt - na miejsce w czołowej dwudziestce największych polskich społeczności. Rosnącą pozycję Google+ potwierdzają badania, przeprowadzone przez SW Research dla agencji Think Kong. Wynika z nich, że w maju konto w portalu społecznościowym Google miał co czwarty internauta. Inną kwestią jest jednak ...
-
Jaki powinien być dobry weterynarz?
... Network. Informacje o raporcie Badanie zostało przeprowadzone między 5 a 8 lutego 2013 roku metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI) przez agencję SW Research na autorskim oprogramowaniu „3S” zintegrowanym z panelem internetowym StudentsWatch.pl. Próba badawcza miała charakter losowy i została dobrana z panelu ...
-
Polacy wolą polskie inwestycje
... chce, aby w ich regionie budował inwestor zagraniczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie On Board PR Ecco Network przez SW Research. Polacy dostrzegają wiele korzyści z powstawania w najbliższej okolicy nowej inwestycji. Są to przede wszystkim: nowe miejsca pracy, pojawiająca się możliwość przyciągnięcia ...
-
Podwyżki cen energii nadwyrężają budżet domowy
... nimi jeździła, gdybyśmy tylko mieli wystarczające środki finansowe, żeby sobie na nie pozwolić. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez firmę SW Research w dniach 19-25 lipca 2013, metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI), na próbie 583 mieszkańców Polski powyżej 25 roku życia. Badanie ...
-
Odnawialne źródła energii - wielka niewiadoma
... . Dopuszczalny błąd statystyczny nie przekracza 4,1%. Kwestionariusz wywiadu składał się z 38 pytań badawczych, a za losowy dobór respondentów odpowiadał internetowy panel badawczy SW Research. Patronami medialnymi raportu są: CIRE, GRAMwZIELONE i Smart Grids Polska.
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... raport „Jak sprostać wyzwaniom? Komunikacja centrów handlowych w dobie walki o klienta” przygotowany przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania SW Research. Wyniki badania pokazują, że 51% Polaków ma w swojej najbliższej okolicy kilka centów handlowych, 33% może korzystać z jednego, jedynie 16% nie ...
-
Sytuacja młodych na rynku pracy
... wykorzystać w rekrutacji zarówno nowe technologie, jak i sieć znajomych? Odpowiedź jest prosta, na portalach społecznościowych. Z przeprowadzonych przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research na zlecenie Absolvent.pl badań wynika, że aż 86% badanych ma swój profil na platformie Facebook. Co więcej, 15% z tych ...
-
Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć
... , w których jego rola jest nie do przecenienia. Tak jest w przypadku osób zatrudnionych w sprzedaży - uważa 56% badanych w projekcie badawczym EFFECTIVENESS i agencji SW Research. W praktyce jednak poziom kompetencji mierzy jedynie 28 % firm. Nie od dziś wiadomo, czym jest dla firmy efektywny dział sprzedaży - to ...
-
Kupno nieruchomości: jak Polacy wybierają mieszkania?
... fachowca - na konsultację zakupu nieruchomości z ekspertem (prawnikiem, architektem czy doradcą kredytowym) decyduje się zaledwie 1/3 kupujących. Celem badania, które firma SW Research przeprowadziła na zlecenie Procontent Communication, było ustalenie, w jakim stopniu Polacy zdają sobie sprawę z ryzyka czyhającego na nich w związku z zakupem ...
-
Firma rodzinna: dobry czy zły pracodawca?
... przez firmę wartości już na etapie ogłoszenia. Firmy rodzinne to 70% polskiego biznesu, a zarazem trzon rodzimej gospodarki. Rezultaty badania, które SW Research przeprowadził na zlecenie Grupy On Board Think Kong, są dla nich optymistyczne. Okazuje się bowiem, że niemal 4 na 10 millenilasów ...
-
LinkedIn to za mało? To blogi i Snapchat są kluczem do kariery?
... na polskim rynku zadebiutował jako platforma społecznościowa, popularna przede wszystkim wśród nastolatków. Dziś coraz częściej sięgają po niego specjaliści. Badania SW Research dla Think Kong pokazują, że ponad jedna trzecia użytkowników Snapchata znajduje się w grupie wiekowej 25-49 lat. Jedną z zalet tego medium ...
-
Wakacje 2016 według polskiego podróżnika
... wszystkim we dwoje nie przyniósł jak na razie program Rodzina 500+, choć w przeprowadzonych badaniach społecznych przez Agencję Badania Rynku i Opinii SW Research i Travelplanet.pl respondenci, a przede wszystkim beneficjenci programu, wysoko pozycjonowali wypoczynek dzieci w hierarchii wydatków. Rezerwacje na 3, 4 i więcej osób w zasadzie nie ...
-
Warunki pracy w Polsce. Czy ciągle jest źle?
... , że na coś zupełnie innego wskazują ostatnie doniesienia z rynku pracy. Przykładem może tu być zlecone przez Jobsquare, a zrealizowane przez agencję SW Research badanie „Warunki pracy w Polsce 2017”, w którym opinię na temat standardów w miejscu zatrudnienia poproszono samych pracowników. Z ich odpowiedzi wynika, że nie ...
-
Internet zabija relacje międzyludzkie czy jednak łączy?
... powodu przestali wychodzić z domu – mówi Paweł Opydo, YouTuber i pasjonata nowych technologii. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w lutym 2017 r. przez agencję SW RESEARCH na zlecenie INEA metodą CAWI. W badaniu wzięło udział 1016 Polaków.
-
Millenialsi ciągle online?
... ?” INEA zbadała młodych millenialsów urodzonych w latach 1990-2000. Informacje o badaniu Badanie „Internet - dzieli czy łączy?” zostało zrealizowane w lutym 2017 r. przez agencję SW RESEARCH na zlecenie INEA metodą CAWI. W badaniu wzięło udział 1016 Polaków, w tym przedstawiciele grupy wiekowej 18-27 lat.
-
Internetowe zakupy za granicą to już standard?
... grupie wiekowej. Informacje o badaniu Badanie zwyczajów zakupowych polskich e-konsumentów w zagranicznych sklepach i serwisach internetowych „Cross-border e-commerce” zostało przeprowadzone przez firmę badawczą SW Research, na zlecenie PayU. Badanie przeprowadzano metodą CAWI na grupie 1 250 respondentów w październiku 2017 r.
-
Jakie będzie lato 2018? Rozmowa z prezesem Travelplanet.pl
... zł od osoby. Wiele osób kieruje się sentymentem do polskich miejscowości czy patriotyzmem, ok. 9 proc., jak wynika z naszych badań, przeprowadzonych z SW Research rezygnuje z wakacji za granicą bo nie znają języków obcych. Ale wiele chce latem mieć pewną, gwarantowaną ładną pogodę. I wielu turystów ...
-
Wspólny budżet: czy miłość opłaca się finansowo?
... BADANIA Raport „Ile kosztuje miłość w Polsce” został opracowany na podstawie badania ilościowego przeprowadzonego metodą CAWI przez ośrodek badawczy SW Research na reprezentatywnej grupie 1005 Polaków, przeprowadzonego w dniach 30.01.2018-02.01.2018. W badaniu wzięło udział 1005 Polaków, z czego 100 ...
-
Gotówka znika z portfeli. Za 10 lat nie będzie jej wcale?
... polskiego oddziału instytucji płatniczej AKCENTA, która obsługuje bezgotówkowe transakcje walutowe firm. Jak Polacy widzą przyszłość gotówki? Wyniki badania , przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie AKCENTY wskazują, że Polacy są świadomi kierunku, w którym zmierza sfera płatności i transakcji finansowych. Już co czwarta osoba w Polsce ...
-
Polscy konsumenci kochają małe sklepy
... badawczy MASMI w lutym 2018 roku; badania ilościowego CAWI przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 1002 dorosłych Polaków, zrealizowanego przez ośrodek badawczy SW Research w marcu 2018 roku; badania jakościowego IDI zrealizowanego z przedstawicielami środowiska akademickiego: wywiady indywidualne z prof. dr. hab. Andrzejem Cieślikiem (Katedra ...
-
Z czym wiążą się problemy prawne Polaków?
... dotyka nas na co dzień, ale i tak zmagać się z nimi musi całkiem pokaźna grupa Polaków. Z badania zrealizowanego przez dom badawczy SW Research dla D.A.S. wynika, że na przestrzeni ostatnich 5 lat stały się one udziałem niemal co piątego z nas. Deklaracje respondentów wskazują, że najczęściej ...
-
Małe sklepy są niezbędne
... MASMI w lutym 2018 roku; · badania ilościowego CAWI przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 1002 dorosłych Polaków, zrealizowanego przez ośrodek badawczy SW Research w marcu 2018 roku; · badania jakościowego IDI zrealizowanego z przedstawicielami środowiska akademickiego: wywiady indywidualne z prof. dr. hab. Andrzejem Cieślikiem (Katedra ...
-
CSR szansą dla lokalnych detalistów?
... MASMI w lutym 2018 roku; · badania ilościowego CAWI przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 1002 dorosłych Polaków, zrealizowanego przez ośrodek badawczy SW Research w marcu 2018 roku; · badania jakościowego IDI zrealizowanego z przedstawicielami środowiska akademickiego: wywiady indywidualne z prof. dr. hab. Andrzejem Cieślikiem (Katedra ...
-
Ile kosztuje miłość?
... odwzajemniać uczucia. O raporcie Raport „Ile kosztuje miłość w Polsce” został opracowany na podstawie badania ilościowego przeprowadzonego metodą CAWI przez ośrodek badawczy SW Research na reprezentatywnej grupie 1005 Polaków w dniach 30.01.2018-02.02.2018. 100% badanych zadeklarowało doświadczenie w zakresie stałych związków, 82% w momencie ...
-
Ubezpieczenie mieszkania mamy w genach?
... niż konieczność zabezpieczenia kredytu hipotecznego. Co przesądza przeważnie o decyzji w sprawie zakupu ubezpieczenia? Z badania zrealizowanego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że są to kwestie finansowe, a dokładniej mówiąc - możliwość uniknięcia wydatków w razie ewentualnej szkody. Takiego ...