-
W T-Mobile oferta na doładowania z telefonem
T-Mobile przygotował ofertę na doładowania z telefonem. Łączy ona w sobie usługi takie jak: połączenia głosowe, SMS-y i internet w 5G, oraz szeroki wybór smartfonów, za które płacimy poprzez doładowanie konta. Jasne rozliczenie, duże uproszczenie Nowa oferta została przygotowana w oparciu o ofertę na kartę za 35 zł i czerpie ze wszystkich jej ...
-
Abonament T-Mobile z nielimitowanym internetem przez 6 miesięcy za 0 zł
Z okazji zbliżających się świąt T-Mobile rusza z promocyjną ofertą skierowaną do klientów przenoszących numer i wybierających ofertę abonamentu "M Nielimitowana" lub "L Nielimitowana". Otrzymają oni nielimitowany internet bez opłat przez 6 miesięcy. Promocja potrwa do 26 grudnia i dotyczy zarówno ofert z urządzeniem, jak i bez. Każdy, kto ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w XI 2022
Listopadowy ranking operatorów komórkowych w Polsce przygotowany przez portal RFBenchmark.pl bez zmian. T-Mobile jest wciąż najlepszy w kategorii średniej szybkości pobierania danych. Play jest liderem w kategorii najniższej wartości ping i nadal zajmuje pierwsze miejsce w kategorii średniej szybkości wysyłania danych. Po raz pierwszy w ...
-
Awarie w rytmie pop, czyli cyberbezpieczeństwo 2022
... . W tym trybie większość typów załączników oraz technologii webowych jest zablokowanych, nie ma również możliwości instalacji profilu konfiguracyjnego i zarejestrowania urządzenia w MDM (Mobile Device Management). Lockdown Mode od Apple stanowi przykład zdecydowanego kroku na przód w kwestii bezpieczeństwa użytkowników. Należy przy tym pamiętać, że ...
-
Startuje wyprzedaż w T-Mobile
29 grudnia startuje w T-Mobile zimowa wyprzedaż, ktora potrwa do końca stycznia 2023 roku. Wśród przecenionych produktów znajdziemy smartfony, tablety i smartwatche, a zniżki sięgają nawet 450 zł, przy wyborze urządzenia w taryfie "L Nielimitowanej". W wyprzedażowej ofercie T-Mobile klienci znajdą 8 różnych sprzętów od Samsunga i Xiaomi – ...
-
Zarobki w IT w 2022 roku. Kto był najlepiej opłacany?
... dolnych widełek, 21 proc. w medianie górnych widełek, Big Data – 22 proc. w medianie dolnych widełek, 21 proc. w medianie górnych widełek oraz Mobile – 18 proc. w medianie dolnych widełek, 20 proc. w medianie górnych widełek. Najwyższe zarobki przy UoP w obszarach DevOps, Big Data i Product Management ...
-
T-Mobile wprowadza "Internet Biznes PRO"
T-Mobile wprowadza "Internet Biznes PRO", kompleksowe rozwiązanie umożliwiające w pełni zdalną kontrolę i konfigurację w jednym miejscu. Każdy rozwijający się prężnie biznes jest dziś obecny w sieci. Nowe segmenty działalności firmy to jednak także nowe obszary, które w zapleczu technologicznym organizacji należy wziąć pod uwagę. Im więcej bowiem ...
-
Nowa oferta a2mobile
Odświeżona została oferta a2mobile. W wybranych pakietach Niewyczerpalne Wszystko klienci zyskają większe paczki internetu, a ceny pakietów z dostępem do technologii 5G rozpoczynają się już od 29,90 złotych. Dotychczasowy pakiet Niewyczerpalne Wszystko 24,90 ma teraz 10 GB więcej co daje łącznie 30 GB, a ponadto nielimitowane rozmowy, SMS-y i ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. Rynek reklamy telewizyjnej W marcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 17,6 mld ...
-
W T-Mobile przetestujesz internet przez e-SIM bez zmiany operatora
T-Mobile umożliwia darmowe testowanie internetu przez e-SIM bez konieczności zmiany operatora. Dodatkowo operator przygotował także promocyjną ofertę dla nowych klientów, a w niej nielimitowane usługi nawet przez 9 miesięcy za 0 zł. Nie musisz zmieniać operatora, by testować nielimitowany internet od T-Mobile Każdy, bez względu na to, z jakim ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W kwietniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 14,3 mld ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... proc., co stanowi wzrost o 3,6 p.p. rok do roku. Według naszych estymacji, od stycznia do marca 2023 r. wartość budżetów reklamowych przypadająca na mobile wzrosła o 16,3 proc. Meta odnotowała 4 proc. wzrost globalnych przychodów reklamowych, jednak w naszym regionie nadal obserwujemy delikatny spadek o 1,5 proc. Był to ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... , pod uwagę wzięto średnie miesięczne z całego roku. W raporcie zostały przeanalizowane platformy (wersje przeglądarkowe oraz aplikacje) na urządzeniach typu PC oraz Mobile: Facebook, Instagram, Youtube, TikTok*, Twitter, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitch. Premiera raportu miała miejsce podczas Forum IAB 2023. * prezentowane w części „Rynek ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... nie istniejesz… Dane pochodzą z badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2023” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 1652 internautów. Opinie zebrano metodą CAWI, wykorzystując responsywne ankiety elektroniczne. Dane zostały zebrane w dniach ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... funkcję zostaje przez nich porzucona. To świadczy o dynamicznej naturze interakcji młodych z technologią – podsumowuje Jakub Nawrocki z Future Mind. Raport "Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej" powstał w oparciu o badanie ilościowe wykonane metodą CAWI na ogólnopolskim panelu on-line. Dobór do ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11,4 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade ...
-
Samsung Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5
... , nawet w jasnym słońcu. Zapewniając użytkownikom realistyczne wrażenia podczas gry na największym ekranie dostępnym w smartfonach serii Galaxy, procesor Snapdragon® 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy gwarantuje doskonałe wrażenia graficzne, a polegając na sztucznej inteligencji, zwiększa poziom dynamizmu obrazu oraz oferuje możliwość jednoczesnego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade ...
-
T-Mobile: smartfony T Phone 5G i T Phone Pro 5G
24 sierpnia T-Mobile wprowadzi na rynek ulepszone smartfony T Phone i T Phone Pro. Operator wprowadzi na rynek także swój pierwszy T Tablet. T Phone 5G Nowa generacja podstawowego modelu T Phone daje użytkownikom do dyspozycji więcej miejsca na dane: 4 GB pamięci RAM towarzyszy aż 128 GB pamięci wewnętrznej. Dodatkowo smartfon umożliwia ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... , pod uwagę wzięto średnie miesięczne z całego roku. W raporcie zostały przeanalizowane platformy (wersje przeglądarkowe oraz aplikacje) na urządzeniach typu PC oraz Mobile: Facebook, Instagram, Youtube, TikTok*, Twitter, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitch. Premiera raportu miała miejsce podczas Forum IAB 2023. * prezentowane w części „Rynek ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W sierpniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade ...
-
Smartwatche HUAWEI WATCH GT 4
... 4 będzie można nabyć w oficjalnym sklepie huawei.pl, w strefie marki na Allegro oraz u Partnerów Biznesowych firmy – operatorów sieci Plus, Play, Orange i T Mobile oraz w sklepach sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, X-kom, Komputronik i Neonet.
-
E-commerce - zakupy online ratują nadwątlony budżet domowy?
... Polaków. Dane pochodzą z drugiej części raportu e-Izby: (E)mergency Commerce Roku 2023 opracowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute na podstawie badania 1573 internautów. Raport jest kontynuacją publikacji zeszłorocznej Raport e-Izby: W Kryzysie do E-commerce sprawdzającą jak w ciągu roku ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która ponownie wyprzedziła ...
-
T-Mobile uruchamia usługę "Ochrona w sieci" dla MŚP
T-Mobile wprowadza "Ochronę w sieci", autorską usługę, zapewniającą kompleksową ochronę służbowych urządzeń mobilnych w modelu subskrypcji. Urządzenia mobilne często zastępują nam komputery, także w pracy. Wielu pracowników przechowuje na nich służbowe dane, obsługuje pocztę lub uzyskuje dostęp do firmowych systemów i zasobów. „Ochrona w sieci” to ...
-
Studenci i nowe technologie: pracę dyplomową napisze sztuczna inteligencja?
... odpowiedzi wskazało ponad 85 proc. osób. Rzadziej grają w gry, oglądają filmy i seriale czy korzystają z rozwiązań do organizacji pracy. Nauka w stylu mobile Z danych wynika, że 97 proc. studentów do nauki używa urządzeń elektronicznych. Najchętniej korzystają oni z laptopów (94 proc.) i smartfonów (90 proc ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, edukacja, kształcenie, studenci, studia, student -
Ataki hakerskie w Polsce co 10 minut
... edukacyjnych w tym zakresie. Tymczasem ponad 25% Polaków nie stosuje hasła zabezpieczającego smartfon (BIK), a prawie 20% nie wie czy jego urządzenie mobile posiada system antywirusowy. Szczególnie niepokojącym jest fakt, że 20% włamań i kradzieży poufnych danych na świecie wynika z przejęcia loginów, a 8 na 10 ...
-
Do czego będą zdolne sieci 6G?
... rozwoju i szerszej adaptacji. Jak dużo? Wstępne obliczenia zapotrzebowania na widmo 6G dla XR i komunikacji holograficznej zostały opracowane przez GSA (Global mobile Supplier Association), przy aktywnym udziale Nokii. Aby zaspokoić potrzeby niektórych przypadków użycia 6G wymagających dużej ilości danych, minimalne wymagane widmo ...
Tematy: sieci 6G, 6G, 2G, 3G, 4G, 5G, technologia 5G, sieć 6g, sieć 5G, sieci bezprzewodowe, sieć mobilna -
Zrównoważony rozwój: czy tego chcą klienci i firmy e-commerce?
... niż rok temu. Dane pochodzą z 2 edycji badania i Raportu e-Izby: „Odpowiedzialny e-commerce” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 1709 internautów oraz 53 menedżerów w e-firmach. Opinie zebrano metodą CAWI, wykorzystując responsywne ankiety ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... , gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która ponownie wyprzedziła branżę ...
-
Ruszyła wyprzedaż w T-Mobile
W T-Mobile wystartowała wyprzedaż, a w niej smartfony z rabatami do 1000 zł. W ramach promocji kupimy modele Samsung Galaxy S23 FE, a także marki realme, Motorola, OnePlus czy Xiaomi. Dla korzystających z oferty na doładowania operator przygotował w atrakcyjnej cenie smartfon T Phone 5G (2023). Wyprzedaż trwa do końca stycznia lub do wyczerpania ...
-
T-Mobile ukarany przez UOKiK
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny podjął decyzję o nałożeniu ponad 25 mln zł kary na T-Mobile Polska za reklamy wprowadzające konsumentów w błąd. Wątpliwości Prezesa UOKiK wzbudziły reklamy oferty pre‑paid „1200 GB za darmo przez rok”. Pojawiały się m.in. na bilbordach, citylightach na przystankach komunikacji miejskiej, były wyświetlane w bankomatach ...
-
Rzetelność w reklamie a kara dla T-Mobile
Ostatnie decyzje Prezesa Urzędu Konkurencji i Konsumenta w sprawie spółki T-Mobile Polska s.a. i ich konsekwencje w kontekście naruszenia przepisów dotyczących promocji "1200 GB za darmo przez rok" stanowią punkt wyjścia do zrozumienia powagi dezinformacji w reklamie. Organ nałożył bowiem ponad 25 mln złotych kary pieniężnej na giganta ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
... e-kierunku. Dane pochodzą z badania i raportu e-Izby: „Cross-border e-Commerce. Marka bez granic” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute. Raport powstał na podstawie analizy „desk research” materiałów dostępnych w obszarze CBEC oraz badania firm. Badanie przeprowadzone zostało na próbie ...