-
Wakacje 2017: bardzo tania Hurghada
... negatywne postrzeganie perspektyw ich przyszłej kondycji finansowej. Jak już zaznaczaliśmy w naszych materiałach wielokrotnie, że o ile o bieżących wydatkach na żywność, czy odzież decyduje często chwilowy stan portfela, to dla nadziei uzupełnienia jego stanu po znaczącym wydatku jakim są dla rodziny zagraniczne wakacje ...
-
Zima 2019: gdzie po sprzęt narciarski?
... : Rossignol (7 proc.) i Salomon (5 proc.).Badania pokazują, że sprzęt narciarski i odzież najchętniej kupujemy w sklepach Decathlon (46 proc.), 4F (17 proc.) i Martes ... (60 proc.) oraz Quechua (15 proc.). Odzież i akcesoria – kiedy jest okazja Wyniki przeprowadzonych badań potwierdzają, że odzież i akcesoria niezbędne do uprawiania sportów ...
-
Jaki będzie Black Friday i Cyber Monday w dobie wysokiej inflacji?
... obuwiem, a 11% wybrało artykuły RTV/AGD. W tym roku najwięcej, bo 26% konsumentek ponownie kupi odzież lub buty, 17% - kosmetyki i perfumy, a po ok. 8% poszukiwać będzie promocyjnych ... kategorią produktów nadal pozostaje elektronika, którą wskazał co czwarty mężczyzna. Odzież lub buty zamierza kupić w tym czasie 21% respondentów płci męskiej, a 14% ...
-
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... dowiodło, że najczęściej kupowane w sieci produkty to sprzęt RTV/AGD (44%) oraz odzież i obuwie (41%). Panie chętniej kupują ubrania i buty (59%), a panowie raczej ... kobiety po 36 roku życia. Planują swoje zakupy i korzystają z okazji. W Internecie kupują głównie odzież i obuwie. Chcą mieć to, co mają inne osoby w ich otoczeniu. Tradycyjni domatorzy ...
-
Unia Europejska wycofała z rynku ponad 2 tys. produktów
... bezpieczeństwa produktów. Jakie produkty stanowią zagrożenie? W 2015 r. głównymi kategoriami produktów, które wymagały podjęcia działań naprawczych, były zabawki (27 proc.) oraz odzież, tkaniny i wyroby związane z modą (17 proc.). Produkty te już rok wcześniej należały do najczęściej zgłaszanych wyrobów. Jeśli chodzi o zagrożenia, w 2015 ...
-
Zakupy online: co kupujemy częściej niż przed pandemią?
... Zdrowie i uroda wzrosła w ubiegłym roku o niemal 60 proc. względem roku 2019. Na drugim miejscu uplasowała się odzież (34 proc.), a na trzecim książki i multimedia (31,1 proc.). Produkty z tej ostatniej kategorii były również ... miarę jak pandemia będzie powoli ustępować, one również podążą za falą wzrostów w e-commerce, tak jak teraz odzież czy ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... pory z tradycyjnej sprzedaży decydują się na uruchomienie dodatkowego kanału sprzedaży – właśnie w Internecie. W sieci kupujemy już wszystko – poczynając od medykamentów, poprzez odzież i obuwie, sprzęt RTV czy AGD, kończąc na samochodach. Oprócz ankiety przeprowadzonej przez IMAS wśród Internautów, Ceneo.pl przeprowadziło krótkie badanie ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... sprzedaży. Nieliczni, którzy dostrzegli różnicę, wskazali na wyższość… sklepów internetowych. CO KUPUJE? Osoby młode (18-24 lata) najczęściej przez Internet kupują odzież i obuwie, starsze (24+) częściej poszukują książek, płyt, filmów, artykułów związanych z wyposażeniem wnętrz, m.in. mebli i sprzętu AGD/RTV, a także akcesoriów ogrodowych ...
-
Bankowość mobilna to większa kontrola nad finansami
... ubrania i sprzęt elektroniczny. 41% polskich użytkowników kupiło w ten sposób odzież, a 37% elektronikę. Co czwarty Polak zamówił przez urządzenie mobilne artykuły ... w badaniu. Mężczyźni chętniej kupują sprzęt elektroniczny i gry, a kobiety odzież i żywność. Informacje o badaniu Badanie Finansowy Barometr ING zostało przeprowadzone w 15 krajach ...
-
500 zł na dziecko czy na samochód?
... domowego budżetu. Za sprawą otrzymywanych co miesiąc pieniędzy rodzice kupują odzież (31 proc.), obuwie (29 proc.), a także mogą zaplanować wakacje (22 proc ... budżecie spada. Rośnie za to udział w wydatkach elastycznych (m.in. na edukację, rekreację, odzież, zdrowie i transport). Czytaj także: - 5 istotnych spraw przy kupnie samochodu używanego - ...
-
Rośnie inflacja. Czy pochłonie w całości podwyżki płac?
... w długim terminie nie odbiegają od stabilnych unijnych wartości, co należy odebrać pozytywnie. Odzież i latanie o połowę taniej Zestawienie samych zmian cen niewiele nam mówi o ... które wyraźnie staniały przez ostatnie lata. Do nich zalicza się przede wszystkim odzież i obuwie. Według danych Eurostat i GUS przez 156 miesięcznych odczytów inflacji ...
-
Polski handel online bez granic?
... stronach gazet. Na handel online przeważnie decydują się niewielkie przedsiębiorstwa, które specjalizują się w przyszłościowych dziedzinach jak np. dobra cyfrowe, spersonalizowana odzież czy też specjalistyczne i naturalne kosmetyki. „W realnym świecie istotna dla konsumentów jest m.in. odległość od sklepu. W wirtualnym nie ma ona właściwie ...
-
Przedświąteczny zakupoholizm Polaków
... okazuje się w styczniu (9 proc. wskazań). Kupowanie odzieży odchudza portfele Najczęściej wskazywanym produktem, którego kupowanie prowadzi do zachwiania domowego budżetu jest odzież, wskazana przez 33 proc. badanych. Do problemów finansowych prowadzi również nierozważne kupowanie elektroniki. Według 25 proc. respondentów deklarujących, że mają ...
-
Handlowiec na rynku pracy. Ile zarabia? Na co może liczyć?
... w przypadku specjalistów ds. handlu i sprzedaży są ubezpieczenie na życie oraz dofinansowanie zajęć sportowych. Bony towarowe oferowane są najczęściej pracownikom z obszaru odzież, biżuteria, dodatki oraz artykuły spożywcze, alkohol, tytoń. Z kolei telefon służbowy, z możliwością wykorzystania go do celów prywatnych, otrzymują osoby na stanowiskach ...
-
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
... bezpośrednio pod drzwi. Tymczasem przyszłość firm oferujących dobra trwałe, takie jak odzież, obuwie, dobra luksusowe oraz komercyjne nieruchomości czy też usługi branży dóbr ... jedzenie, picie oraz środki higieniczne. Cała reszta, nawet obuwie czy odzież nie są produktami pierwszej potrzeby. W obecnej sytuacji odłożymy też ewentualne inwestycje w ...
-
60% Polaków robi zakupy online. Co i jak kupują?
... świecie - komentuje Rafał Gadomski, CEO Advox Studio. Najczęściej online kupujemy odzież, najrzadziej oprogramowanie komputerowe Polacy przez Internet kupują już w zasadzie wszystko, ... proc. badanych. Najczęściej kupowanymi online kategoriami produktów od lat pozostają odzież i dodatki, które w raporcie Advox wskazało 62 proc. respondentów. Na drugim ...
-
Zagrożenie powodziowe. Jak postępować? Jak zgłosić szkodę ubezpieczycielowi?
... , nadającej się do jedzenia bez gotowania. Przygotuj zapas wody. Zaopatrz się w podstawowe leki i środki higieniczne oraz opatrunkowe. Przygotuj ciepłą odzież, latarki i koce. Zadbaj o żywotność baterii w telefonie. Zatankuj samochód. Zabezpiecz mienie Przenieś wartościowe rzeczy i dokumenty na najwyższą kondygnację. W gospodarstwie zabezpiecz ...
-
Jak koronawirus wpłynie na gospodarkę Polski?
... grup wyrobów, które Polska importuje z Chin to: urządzenia elektryczne (32,55 proc.), urządzenia przemysłowe (18,84 proc.), zabawki (5,79 proc.), odzież (4,30 proc.), meble (3,95 proc.). Analogiczny ranking dla eksportu Polski do Chin to: miedź (23,40 proc.), urządzenia elektryczne (16 ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2004
... lub materiały do nauki przez Internet (49% wszystkich zakupów). Stosunkowo często zamawiano w Internecie filmy lub muzykę (na różnych nośnikach) – 26%, odzież – 24% oraz sprzęt i oprogramowanie komputerowe – odpowiednio 13% i 11%. Usługi turystyczne i finansowe cieszyły się mniejszym powodzeniem - zamawiało je odpowiednio 7% i 6% internautów ...
-
Ulga na złe długi - obowiązki dłużnika
... wynikała nadwyżka podatku naliczonego nad należnym, czy też kwota zobowiązania podatkowego. Przykład Firma prowadzi sklep z odzieżą. W dniu 3 grudnia 2008 r. kupiła odzież zimową z hurtowni za kwotę 25.000 zł (plus VAT w kwocie 5.500 zł). W rozliczeniu za grudzień odliczyła podatek wynikający z otrzymanych faktur ...
-
Rynek obligacji przy GPW
... pozostać na rynku. Nie bez przyczyny takie problemy spotykają branżę odzieżową. W dobie kryzysu konsumenci w pierwszej kolejności ograniczają wydatki m.in. na odzież. Branża cierpi również na skutek mocnego kursu USD i EUR. Wiele firm sprowadza towar z Dalekiego Wschodu płacąc w USD, a czynsze w galeriach handlowych ...
-
Polscy konsumenci na zakupach
... dyskontów częściej zaglądają osoby po 36 roku życia. Klientami osiedlowych sklepów są głównie osoby starsze, powyżej 56 lat, często emeryci. Odzież i obuwie wielu Polaków nabywa na bazarach i targowiskach (28%). Są to głównie osoby w średnim wieku, ludzie mniej zamożni, z niższym wykształceniem oraz ...
-
Dostawa złożona: podatek VAT i dochodowy
... wystawiła do grudniowej dostawy maszyny jedną fakturę ze stawką właściwą dla świadczenia głównego (dostawy sprzętu). Na moment wystawienia faktury sprzedaży odzież ochronna nie została przekazana, spółka nie była bowiem w jej posiadaniu. Dopiero w styczniu dokonała zamówienia tych towarów i dopiero po ich otrzymaniu ...
-
Wolontariat w Polsce
... im rozwijanie kompetencji zawodowych, 90% Wolontariuszy Citi Handlowy przekazuje na działania organizacji pozarządowych 1% swojego podatku, 62% z nich oddaje potrzebującym żywność i odzież, 39% wspiera akcje medialne wysyłając smsy, a 27% oddaje krew, 60% badanych jest zdania, że wolontariat pracowniczy ma wpływ na postrzeganie ...
-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... przykładać ogromną wagę do sposobu prezentowania towarów są portale z produktami modowymi. Sprzedawcy stopniowo inwestują nie tylko w zdjęcia, ale również pokazują odzież na modelkach, dołączając do opisu produktów krótki film. Taka forma z pewnością wpływa pozytywnie na decyzje zakupowe. Chociaż nadal w sieci można ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... w internecie w trakcie pracy. Z kolei we Francji najczęściej kupowaną w Internecie kategorią jest elektronika – 18 proc. wszystkich zakupów w sieci, a tuż za nią odzież – 12 proc. W jaki sposób korzystamy z sieci? Jeśli chodzi o dostęp do internetu, to z tego przywileju najczęściej korzystają Brytyjczycy. Aż 76,1 proc ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... , według której hipermarkety to największe na rynku sklepy wielkopowierzchniowe, które sprzedają szeroki asortyment towarów codziennego użytku, w tym przede wszystkim żywność, odzież, kosmetyki, ale także środki czystości, sprzęt RTV i AGD. Przyjęto również, że hipermarkety to placówki mające powierzchnię handlową przekraczającą 2,5 tyś m/2 ...
-
Produkty dla dzieci: w sieci kupujemy głównie zabawki
... największą popularnością wśród e-kupujących cieszą się zabawki, do których kupowania przyznaje się co czwarty badany. Na kolejnym miejscu plasuje się odzież i obuwie dla najmłodszych, które w sieci kupuje 18% respondentów. Nieco rzadziej poszukujemy w Internecie elektroniki (12%) oraz literatury dla najmłodszych (11%). Najmniejszym ...
-
Świąteczne zakupy online: zwrot towaru
... internetowym, konsument ma pełne prawo obejrzeć i wypróbować daną rzecz, tak jak mógłby to zrobić w normalnym, stacjonarnym sklepie. Może zatem przymierzyć odzież lub buty, zdjąć opakowanie, ale tylko, gdy jest to konieczne do przetestowania rzeczy i jeżeli produkt udostępniono w sklepie stacjonarnym bez opakowania ...
-
Gwarancja zwrotu pieniędzy, czyli motywacja do zakupów
... euro. Jeśli przyjrzymy się kategoriom produktów, w przypadku których najczęściej wybierana jest gwarancja zwrotu pieniędzy, to na pierwszym miejscu znajdzie się odzież, drugie miejsce na podium należy do urządzeń i produktów AGD a trzecie – do obuwia. Gwarancja z podziałem na miasta Kiedy spojrzymy na miasta ...
-
Wakacje 2017: tylko Tunezja tańsza niż rok temu
... się zawali”) spowodowały, że więcej niż proporcjonalnie cierpiała na tym turystyka, a niewielki był ich wpływ na sprzedaż towarów takich jak odzież, meble etc, a także nieuwzględnione na wykresie artykuły żywnościowe. Poprawa nastrojów w drugiej połowie roku skutkowała relatywnie znacznie lepszą sprzedażą w turystyce, ale ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... stacjonarnym, ale po rozeznaniu w internecie: AGD (34 proc. ankietowanych) i 46 proc. (TV i Hi-Fi). Podobna ilość klientów „idzie do internetu” po odzież i obuwie – 33 proc. W przypadku mebli, dodatków i innych designerskich produktów 21 proc. klientów dokonuje zakupów w sklepie online, a 40 proc. przeszukuje sieć ...
-
Wakacje 2017: Turcja nakręca sprzedaż?
... turystów. Dołujące wskaźniki wyprzedzające tylko częściowo uzasadniają słabnącą dynamikę sprzedaży Jak już zaznaczaliśmy w naszych materiałach wielokrotnie, o bieżących wydatkach na żywność, odzież, RTV etc. decyduje głównie chwilowy stan portfela, ale dla decyzji o znacznym uszczupleniu portfela jakim są dla rodziny zagraniczne wakacje niezbędne ...
-
Polscy internauci na tle innych. Do czego służy nam internet?
... % internautów przyznaje, że kupuje w internecie. Najwięcej we Włoszech (16%) i Niemczech (13%), najmniej w Polsce (9%) i Belgii (7%). Europejczycy w internecie najczęściej kupują odzież, obuwie i akcesoria (72%), urządzenia technologiczne (57%), wakacje i bilety lotnicze (51%) i bilety na koncerty lub przedstawienia (45%). Najrzadziej w wirtualnym ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... e-commerce całodobowej dostępności do obsługi klienta, dostawy door-to-door i transparentności procesu sprzedaży. Najpopularniejsze obszary zakupowe to Dom i Ogród, Multimedia, Odzież i Tekstylia. Polska w raporcie Polska jest szybko rozwijającym się rynkiem w branży e-commerce i oferuje sprzedawcom wiele możliwości: wskaźniki nadużyć są ...