-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... branża handlowa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie poniżej. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ostatnio najbardziej aktywni w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... Sociomantic Labs wyjaśniają, dlaczego wspomniany model nie jest idealny oraz jaką inną strategię warto przyjąć, aby zmaksymalizować wyniki kampanii reklamowych w internecie. Na sprzedaż pracują wszyscy Przeanalizujmy przykład – internauta, jadąc do pracy i korzystając ze smartfona, wpisuje w wyszukiwarce hasło „okulary przeciwsłoneczne”. Pierwsze ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... drugim miejscu uplasowało się Allegro.pl z 3,2% udziału, natomiast podium zamyka Ceneo.pl (3,1% udziału). Należy pamiętać, że dane na temat wydatków w internecie stanowią wartości estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są ...
-
Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja
... dotrzeć do milionów odbiorców znajdujących się w każdym zakątku naszego globu. Niepotrzebne są już gigantyczne środki finansowe na kampanię marketingową. Reklama on-line jest tania, powszechnie dostępna i daje nieograniczone możliwości. Potencjalna skala naruszeń prawa za pomocą czynów niedozwolonych jest ogromna i nie sposób podać ich ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... rosnąca uwaga reklamodawców, a systemem, który ma sporą szansę powodzenia jest reklama natywna lokowana w webowo-mobilnych grach scenariuszowych. - Gry zespołowe oparte na ... polskiej platformy mobilnej do tworzenia gier scenariuszowych Towemade. Oczywiście w internecie dostępne są serwisy społecznościowe umożliwiające użytkownikom łączenie się w grupy ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... niemal 3/4 naszych sąsiadów zza Odry robi zakupy w internecie w trakcie pracy. Z kolei we Francji najczęściej kupowaną w Internecie kategorią jest elektronika – 18 proc. wszystkich zakupów w sieci ... ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji ...
-
Akcja "Dziecko w sieci"
... podstawowych nurtach: medialnym i edukacyjnym. Na kampanię tę składać się będą: reklama prasowa, spoty radiowe i telewizyjne, plakaty, billboardy i banery internetowe. ... Dzieci Niczyje przeprowadziła szeroko zakrojone badanie na temat "Pedofilia i pornografia w Internecie - zagrożenia dla dzieci". Ankietowaniu poddano 8991 dzieci w wieku 12-17 lat, ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... wcale się nie odnotowuje. Najlepsze rezultaty wśród reklamodawców promujących się w rosyjskim Internecie uzyskują ci, którzy prezentują swoje usługi i/lub towary w grupie docelowej - mieszkańcy Moskwy i regionu moskiewskiego w wieku 24 - 44 lata. Reklama kontekstowa w Runecie Z analizy Bluerank wynika, że najdroższe są kliki w sferze ‘usług ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... miała na celu zachęcenie ludzi do skorzystania z możliwości wynajęcia swojego domu bądź mieszkania turystom. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach ukazywała szereg korzyści, jakie czerpią gospodarze Airbnb, wynajmując swoje ... To z kolei przekłada się na zwiększenie wyników wyszukiwania informacji na temat obejrzanych treści w Internecie. Diana ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... 0,99%. Jest to nieco większa skuteczność niż w przypadku bannerów, mimo iż reklama ta zajmuje mniej miejsca na stronie, a także – mogłoby się wydawać – daje ... zagrożenie wirusami i robakami internetowymi. Prognozy na 2004 rok są jeszcze gorsze. W polskim Internecie mieliśmy pospolite ruszenie. W wyniku aukcji zorganizowanej przez Money.pl udało się ...
Tematy: -
Serwisy internetowe: zasady bezpieczeństwa
... Internecie przysługuje nam co najmniej 10 dni roboczych w UE (w Polsce 10 dni kalendarzowych) na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia dodatkowych opłat. Mamy też dwuletnie prawo do reklamacji. Reklama ... konto w popularnym serwisie, oferującym bezpieczne płatności w Internecie. Nie był osobą pełnoletnią, a regulamin wymagał ...
-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
... Oznaczenie może mieć różną formę. Może to być „Artykuł sponsorowany”, „Reklama”, „Informacja handlowa”… Jeśli nie przekonuje nas argument prawny i ... nasz przekaz, jakimi wspólnymi cechami i zainteresowaniami się oni odznaczają i gdzie w internecie najczęściej bywają (gdzie w sieci najłatwiej ich spotkać). Opublikuj artykuł sponsorowany Twojej firmy ...
-
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
... wyszukiwarek jest to znak, że nie jest to naturalna sytuacja i prawdopodobnie wszystkie linki zostały w internecie umieszczone celowo a ich zadaniem jest tylko wypozycjonowanie strony. Zwiększają ruch osób zainteresowanych przechodzących ... w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...