-
Czym jest cyberstalking i jak się przed nim chronić?
... hasła, być podejrzliwym w stosunku do e-maili i wiadomości od nieznanych nam osób, oraz nie odpisywać na tego typu wiadomości. W przypadku nawiązania kontaktu ze stalkerem najlepiej w sposób bezpośredni i jasny wyrazić brak chęci dalszych relacji, zerwać wszelkie kontakty, nie odpowiadać na wiadomości. Zachowanie tych ...
-
Dobry manager to zrelaksowany manager, czyli trudna sztuka work-life balance
... tylko w biurze, to znaczy że granica pomiędzy czasem pracy a czasem odpoczynku została zatarta. W dobie nowoczesnych technologii, gdy komunikacja i utrzymywanie stałego kontaktu z każdym zakątkiem świata jest dziecinnie proste, problem z utrzymaniem tzw. work-life balance ma coraz więcej pracowników. Poczucie, że zawsze jesteśmy w pracy ...
-
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
... eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą ... Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...
-
Roaming w UE: korzystanie z telefonu za granicą tak jak w kraju przez kolejne 10 lat
... . Od czerwca 2023 r. operatorzy powinni wysyłać automatyczne wiadomości swoim klientom podróżującym za granicę, aby poinformować ich o dostępnych alternatywnych sposobach kontaktu z służbami ratunkowymi, takich jak komunikacja tekstowa w czasie rzeczywistym lub aplikacje alarmowe. Obywatele, którzy nie są w stanie wykonywać połączeń głosowych ...
-
Cyberbezpieczeństwo dzieci: Polska w ogonie Europy, co robić?
... . Smartfon rzadziej służy im do rozmów i staje się narzędziem, bez którego nie wyobrażają sobie życia. Smartfon staje się podstawowym narzędziem kontaktu ze światem zewnętrznym. Dzieci w wieku szkolnym spędzają coraz więcej czasu przed ekranem smartfona. Życie w sieci jest dla współczesnej młodzieży czymś ...
-
Niespodziewany SMS? Oszuści mogą wyczyścić Twoje konto
... swoje dane uwierzytelniające, atakujący uzyskuje dostęp do jej konta. Następnie atakujący dzwoni do ofiary, podszywając się pod pracownika banku. Celem kontaktu jest poinformowanie, że konto w banku zostało przejęte, co jest de facto prawdą, ale… zakomunikowaną przez oszusta. Łatwo dać się nabrać ...
-
Uwaga na fałszywą aplikację PKO Bank Polski
... może uzyskać dostęp do jej konta. Następnie atakujący dzwoni lub pisze do ofiary, podszywając się pod pracownika banku. Pretekstów do kontaktu może być wiele, np. potrzeba aktualizacji danych czy poinformowanie o rzekomym oszustwie. Ofiara jest proszona o zmianę kodu PIN i zweryfikowanie swojej karty ...
-
Jakość usług w bankach
... preferowaną formę kontaktu - email zwrotny oraz telefon stacjonarny. ... telefon, łatwo zauważyć, że ta ostatnia wypadła średnio lepiej (65,6% do 74,7%). Konsultanci telefoniczni częściej witają klientów (96% do 82%), są lepiej rozumiani (92% do 88%) i wyjaśniają wszystkie kwestie dokładniej (80% do 76%). Częściej też zapraszają do dalszego kontaktu ...
-
Najlepsi polscy deweloperzy
... telefon oraz godziny otwarcia biura – te elementy pojawiły się jedynie w 31% otrzymanych e-maili. „Abonent ma uszkodzoną linię”... Ocena rozmowy telefonicznej wypadła nieco lepiej niż w przypadku kontaktu ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... którym klienci testowi oceniali stronę www i kontaktowali się z bankami przez telefon, e-mail i czat (jeśli był dostępny). W pozostałych krajach uczestniczących w projekcie rozkład ... w domu, czy zachęcają do ponownego kontaktu i przekazują namiary na swoją osobę. Dla kontaktu elektronicznego i telefonicznego: Bankowość mobilna – tu oceniono stronę ...
-
Rekrutacja pracowników: rosną wymagania kandydatów
... zatrudnienia – mówi Kamila Kużaj-Karaszewska, HR manager ONDE S.A. Kanały dotarcia: e-mail i telefon wciąż najważniejsze Najbardziej tradycyjne kanały komunikacji, jak telefon i e-mail, są nadal najbardziej wygodnymi dla kandydatów i kandydatek sposobami kontaktu. Ważniejsza od samego kanału komunikacji jest tylko szybkość reakcji na pytania ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... , starając się być tam, gdzie nasi klienci. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub przez internet – mailowo czy przez serwisy społecznościowe. Prezentujemy naszą ... zmian, a w przypadku pozostałych – zastępujemy je rozmowami online i przez telefon. Paweł Andrzejewski z marki DRN Concept Deweloper Nowoczesne technologie służą nam w rozmowach ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... ostatni był także bankiem, z którym najmniejsza liczba klientów kontaktowała się przez telefon – 39,6%. Który kanał najlepszy? - Jako konsumenci – ba, jako ludzie – ... oddziałów. Według badań Deloitte, w 2010 roku oddział banku był najważniejszym kanałem kontaktu z bankiem dla 70% Polaków. Przede wszystkim z powodu możliwości osobistego spotkania z ...
-
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
... telefon. Jednak skąd wziąć konkretne pomysły? Które firmy robią to dobrze? Postanowiłam sprawdzić, co czeka na mnie po drugiej stronie słuchawki w niedzielny wieczór. Wiadomo, nie spodziewałam się możliwości bezpośredniego kontaktu ... Podoba mi się wskazanie alternatywnych metod kontaktu i powtórzenie całego komunikatu po angielsku, chociaż będąc ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... kontakt bezpośredni i obsługa w punkcie sprzedaży. Główne bolączki w sferze jakości obsługi klienta: 1) Brak ciągłości w komunikacji telefonicznej Głównym narzędziem kontaktu klientów z usługodawcami wciąż pozostaje telefon i jest to charakterystyczne dla wszystkich grup wiekowych. To co najbardziej uwiera klientów, to brak ciągłości w komunikacji ...
-
Bankowość detaliczna na świecie
... mówiących jak precyzyjniej definiować strategię biznesową, produkty oraz dystrybucję.” Telefon komórkowy jest oceniany jako najmniej istotne narzędzie korzystania z usług ... kontaktu z klientem.” Rola oddziału musi ewoluować, aby spełniać zmieniające się potrzeby klienta Zgodnie z indeksem CEI oddział jest głównym kanałem kontaktu klienta z bankiem ...
-
Czym jest CRM?
... zapytań zgłaszanych jest przez klienta do firmy przez telefon. Ważne jest, aby tak zorganizować pracę, aby każdy klient, otrzymał indywidualną odpowiedź w możliwie szybkim czasie. Można również spróbować maksymalnie wykorzystać ten krótki czas bezpośredniego kontaktu, aby w momencie oczekiwania, zaproponować klientowi inny towar, stanowiący ...
Tematy: -
Długi to dla Polaków wstydliwy problem
... opóźniania opłat dotyczy rachunków za telefon stacjonarny i komórkowy oraz telewizję ... kontaktu z windykatorem?" potwierdzają odnotowane we wcześniejszych odpowiedziach tendencje. Ponad 60% zadłużonych konsumentów boi się kontaktu z windykatorem. Jest to bez wątpienia skutek odczuwania strachu i wstydu. Lęk przed nawiązaniem kontaktu ...
-
Techniki prezentacji: kontakt ze słuchaczami
... jest szczególnie ważna dla osób, które często używają telefonu. W rozmowie przez telefon masz przecież do dyspozycji wyłącznie głos i słowa do wywierania wpływu na ... . Musisz świadomie ćwiczyć się w patrzeniu na słuchaczy. Bez kontaktu wzrokowego nie nawiążesz z nimi kontaktu kontaktu. W sytuacjach, gdy zadajesz słuchaczom pytania, patrzenie na nich ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... połączenia z pracownikami Centrum Informacji Konsumenckiej. W celu zwiększenia możliwości kontaktu konsumenta z Urzędem został uruchomiony numer kontaktowy 853 dla użytkowników ... UKE przydzielił trzy wymienione w decyzji numery z zakresu 116: numer 116 111 „Telefon zaufania dla dzieci”, numer interwencyjny w sprawie zaginionych dzieci 116 000, ...
-
Polscy przedsiębiorcy a praca zdalna
... z koniecznością obecności pracownika w biurze (36%) oraz brak możliwości kontroli pracownika (30%). Do kontaktu z osobami pracującymi zdalnie, przedsiębiorcy najczęściej wykorzystują telefon komórkowy (97%), pocztę email (93%), a także telefon stacjonarny (55%). Według przedsiębiorców praca zdalna powinna być udostępniana przede wszystkim młodym ...
-
Przeciągająca się rekrutacja pracowników. Co może kandydat?
... wykazać się skutecznością – przekonuje. Aby zminimalizować ryzyko przykrych niespodzianek, warto na każdym etapie zapytać, kiedy należy się spodziewać kontaktu w sprawie kolejnego. Jeśli w danym terminie telefon milczy, wówczas nie tylko nie zaszkodzi, ale nawet warto skontaktować się z rekruterem i spróbować uzyskać od niego aktualne ...
-
E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem
... ich sprawna obsługa i integracja. Obsługa w czasie rzeczywistym (telefon, live chat) wymaga udostępnienia konsultantowi pełnych danych dotyczących oferty, aktualnych promocji, stanów magazynowych i statusu zamówień. Istotne jest także zapewnienie kompetentnych osób do obsługi danego kanału kontaktu. Osoba, która świetnie sprawdza się w komunikacji ...
-
Biznesowe podróże zagraniczne: ryzyko dla przedsiębiorstw?
... do szantażu? Czy wystąpiły próby podjęcia kontaktu z niejasnego celu? Czy wystąpiła sytuacja wskazująca na próbę zwerbowania do działalności szpiegowskiej? Czy w trakcie pobytu doszło do zdarzenia kradzieży dokumentów firmowych lub zaistniała sytuacja wskazująca na manipulację w sprzęcie mobilnym (telefon, laptop)? Czy stwierdzono jakieś inne ...
-
Internet zabija relacje międzyludzkie czy jednak łączy?
... możliwości, z których nie omieszkamy korzystać, ale jednocześnie nie zastąpił tradycyjnego kontaktu – mówi Kinga Podraza-Myszkowska, rzecznik prasowy INEA. Internet pomaga utrzymywać ... rodziną, bliskimi i znajomymi. Na pierwszym miejscu znalazła się rozmowa przez telefon komórkowy – taką opcję, przynajmniej raz dziennie wybiera prawie 70 proc. ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... plany taryfowe innych operatorów. Natomiast jedna trzecia (31,8 %) nie potrafiła rozpoznać wymienionych w pytaniu nazw planów taryfowych. Telefon stacjonarny jest przede wszystkim ważnym narzędziem kontaktu w rozmowach lokalnych. Częstotliwość korzystania z telefonu stacjonarnego w rozmowach lokalnych jest wysoka, ponieważ 40,3 % badanych korzysta ...
-
Bankowy marketing telefoniczny
... ma jednego standardu decydującego o formie kontaktu banku z klientami. Gdy w jednym rozmowa ... kontaktu z bankiem jest bardzo korzystne. Niejednokrotnie słychać o niezadowolonych, którzy kupili coś od pracownika banku wierząc mu na słowo, choć podpisana umowa ma niewiele wspólnego z treścią rozmowy. W takich przypadkach nagrania z zakupów przez telefon ...
-
Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta
... w rozmowie otrzymał zgodę na zawarcie umowy, aby zaczęła ona obowiązywać. Obecny system wymaga właściwie trzykrotnego kontaktu, obejmującego nawet dwa różne kanały (np. złożenie oferty przez telefon i jej potwierdzanie drogą mailową). Wskazane ograniczenia z pewnością uporządkują rynek telemarketingu, z drugiej jednak strony świadczenie takich ...
-
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
... dostanie ją, nawet jeśli odpadli już na etapie selekcji CV. Pracownik fizyczny chce mieć także możliwość bezpośredniego kontaktu z pracodawcą. Zdecydowanie największa grupa preferuje komunikację poprzez telefon (74%). Ponad połowa chciałaby dysponować także bezpośrednim e-mailem do rekrutera (56%). Coraz ciekawsze możliwości stwarzają wiadomości ...
-
Formy marketingu farmaceutycznego
... "Nowoczesne i tradycyjne formy skutecznego farmamarketingu". Tradycyjne formy wciąż podstawą kontaktu lekarzy z firmami farmaceutycznymi W badaniu przeprowadzonym przez PMR wśród lekarzy w ... komunikaty dostosowane do potrzeb wąskich grup klientów. Telefon komórkowy – bazując na indywidualizacji komunikacji telefonicznej dzięki rozwojowi telefonii ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2011-2012
... Z e-administracji w 2011 r. korzystało 90% przedsiębiorstw, przy czym tę formę kontaktu z administracją publiczną stosowały prawie wszystkie firmy duże ... już nie tylko za pomocą tradycyjnego komputera PC, ale również poprzez telefon komórkowy. Coraz częściej w przedsiębiorstwach korzysta się z Internetu poprzez łącze szerokopasmowe (81,9% ...
-
Polskie sklepy internetowe nieprzygotowane na handel zagraniczny?
... e-sklepy „limitują” możliwości kontaktu. Kryterium dotyczące wskazania przez e-sklep pełnych kontaktowych w widocznym miejscu było oceniane bardzo restrykcyjnie. Brano pod uwagę tylko pełne dane kontaktowe tj. takie, które uwzględniały zróżnicowane kanały kontaktu z przedsiębiorcą, takie jak: adres siedziby, e-mail, telefon, fax. Oceniano również ...
-
Personalizacja w banku, czyli konto osobiste i kredyt na miarę
... przyznało, że w ciągu 12 miesięcy od daty badania otrzymało min. jeden telefon od banku z ofertą, lecz 63 proc. z nich deklaruje, że żadna oferta ... przypadku banki przede wszystkim będą stawiać na poprawę jakości kontaktu z klientem i pracę nad rozwojem nowych kanałów kontaktu. – Coraz rzadziej zjawiamy się osobiście w placówkach bankowych, ...
-
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
... czym chwalić w dziedzinie innych form kontaktu, nie unikają wszechstronnej komunikacji ze swoimi klientami poprzez popularne i ugruntowane kanały kontaktu takie jak telefon, e-mail czy strony internetowe. To trend szczególnie pozytywny, jednak kolejnym niezbędnym krokiem jest dbałość o jakość tego kontaktu, bez tego dobre intencje nie wystarczą ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... firmy starają się zapewnić jak najlepsze doświadczenia konsumenckie we wszystkich punktach kontaktu, w tym takich jak tradycyjne sklepy, rozmowy z telefonicznym centrum obsługi klienta ... technologicznych tradycyjny ekran wychodzi poza telewizję, komputer, tablet czy telefon i wkracza w sferę gadżetów, od okularów poprzez zegarki aż do ubrań. Nie ...