-
Globalny ruch IP: czterokrotny wzrost do 2014r.
... W 2014 r. suma wszystkich form ruchu wideo (telewizja, wideo na żądanie (VoD), transmisja wideo przez Internet oraz sieci P2P) przekroczy 91% ogólnoświatowego ruchu IP generowanego przez użytkowników indywidualnych. Do końca 2010 r. ogólnoświatowy ruch związany z przesyłaniem wideo przez Internet przekroczy ruch P2P. Po raz pierwszy ...
-
Budżet domowy: 8 kroków do niższych rachunków
... telewizja kablowa jest nam niezbędna, być może okaże się, że bardziej opłaca się z niej zrezygnować, Sprawdzić, czy mamy najkorzystniejszą cenowo ofertę, a jeśli nie – warto pomyśleć o jej zmianie po upłynięciu terminu umowy zmienić pakiet i dostosować go do naszych potrzeb. 6. Za Internet ...
-
Wiemy jak obniżyć rachunki za usługi telekomunikacyjne
... lepszą ofertę pakietową, a w ramach jednej sieci połączenia i smsy są zawsze tańsze, a nawet bezpłatne! Rozmawiaj przez Internet. Jeśli chcesz połączyć się ze znajomymi za granicą, nie musisz wydawać dodatkowych pieniędzy na drogie ... tysiące produkcji pełnometrażowych całkowicie za darmo, a dzieci znajdą tam więcej bajek, niż oferuje telewizja ...
-
Prywatyzacja częstotliwości radiowych w UE?
... , że reforma mogłaby przyspieszyć innowacyjność przez przezwyciężenie fragmentarycznego podejścia, w którym pasma częstotliwości zarezerwowane są tylko dla jednej usługi, takiej jak telewizja albo telefonia komórkowa. Obecnie sprzęt taki jak nadajniki cyfrowe i policyjne radiostacje rzadko pracują w więcej niż jednym kraju UE, ponieważ państwa ...
-
Video w Internecie coraz popularniejsze
... sieci telewizyjne ulegają przekształceniu w telewizje w sieci.” – powiedziała Shelly Palmer, technolog i wizjonerka. Z pewnością wiele nowych możliwości, jakie niesie ze sobą telewizja internetowa, będzie burzyć standardowy model dotychczasowej telewizji. Wpływ nowych rozwiązań będzie znaczący, ale na razie sytuacja jest stabilna. Jak podkreśla ...
-
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
... w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 r., cechowały się reklama internetowa (+54,4 proc.), telewizja (+13,4 proc.), oraz reklama kinowa (+12,4 proc.). - Wzrost wydatków ... Tak jak dotychczas dużą część napływających na rynek pieniędzy przejmuje telewizja. Budżety z radia i dzienników odpływają ponadto do internetu - dodaje Chełmecki. Najwięcej ...
-
Platforma cyfrowa TVP zakodowana
... telewizja publiczna wydała pieniądze ... Internet; marketing zorganizuje we własnym zakresie. Ponadto miejsca na transponderach są wykupione już od 2005 r., a cyfrowe programy są już w fazie realizacji. Blokowanie przez kolejne przejściowe Zarządy TVP gotowej do uruchomienia platformy satelitarnej jest tym bardziej niezrozumiale, że również telewizja ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2011
... o celebrytach były w sierpniu Fakt i Super Express. W dalszej kolejności wakacyjnego rankingu znalazły się kolorowe magazyny Gala i Viva, portal pudelek.pl oraz telewizja TVN. W rankingu piętnastu najczęściej cytowanych mediów znalazło się w sumie 11 tytułów prasowych (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Super Express ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2011
... też radio RMF FM, a tuż za nim: Dziennik Gazeta Prawna i telewizja TVN24 - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W ścisłej czołówce najbardziej ... Polska. Miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media w grudniu był Forbes. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na ...
-
smartDOM z nową promocją i Paszport Korzyści
... Korzyści są: Plus, Cyfrowy Polsat i Plus Bank, a patronem medialnym została Telewizja Polsat. Obecni klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu mogą skorzystać w ramach programu ... za 1 zł. Nie ma znaczenia, którą z 3 podstawowych usług operatorów – telewizję, Internet czy telefon – aktualnie posiada klient i w jakiej kolejności dokupuje usługi. Już za ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w ... . Ma na to wpływ wysoka skala piractwa treści wideo przez Internet w Polsce. Efekt niskiej bazy powoduje, że w najbliższych 5 latach rozwój serwisów OTT ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... przez media tradycyjne, porównując wyniki z comiesięcznymi statystykami z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Z danych wynikało, że w skali miesiąca: prasa, radio i telewizja powoływały się na filmiki z YouTube częściej niż na informacje z telewizji publicznej. Natomiast cytatów z social media było więcej niż cytowań informacji ...
-
Top Marka w mediach 2014
... 1 lipca 2013 roku do 30 czerwca 2014 roku. W badaniu uwzględniono teksty na temat 100 marek z najczęściej opisywanych branż: motoryzacja, energetyka, telewizja, stacje paliw, banki, telekomunikacja, sieci handlowe, ubezpieczenia, radio i artykuły spożywcze. Wzorem poprzednich edycji badania największym zainteresowaniem mediów cieszyła się branża ...
-
Kultura i branża kreatywna - silni gracze na światowym rynku gospodarczym
... jej znaczenia dla globalnej gospodarki UE. Największy udział w przychodach miały trzy obszary: telewizja, sztuki wizualne (teatr, balety, koncerty etc.) oraz gazety i magazyny. To niektóre z wniosków ... pośredników w sieci. Do tego niezbędna jest współpraca między poszczególnymi państwami tak, by internet stał się miejscem uczciwych transakcji z ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2016
... . Perspektywy zostały liderem w kategorii miesięczników za sprawą publikacji Rankingu Szkół Wyższych. Na kolejnych miejscach uplasowały się Forbes oraz Twój Styl. Telewizja Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w kwietniu został TVN24, przed TVPinfo oraz TVN. TVN24 zawdzięcza swoją pozycję informacjom na temat rezolucji Parlamentu ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2016
... cytowanym miesięcznikiem w czerwcu były „Perspektywy” - za sprawą publikacji rankingu szkół wyższych, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno miesięcznikom „Forbes” oraz „Pani”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych dominowała TVN24, na podium znalazło się też TVP Info oraz TVN. TVN24 zawdzięcza pierwszą pozycję m.in. informacjom ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... pochłonęła promocja leków przeciw przeziębieniu. Ulubionym medium reklamodawców okazała się telewizja, z kolei najrzadziej stawiano na gazety. Najbardziej prężnym reklamodawcą ... nakładów. W dalszej kolejności wybierane były: radio (21%), magazyny (16%), internet (3%) i gazety (2%). Według badania Target Group MillwardBrown przeprowadzonego dla WP i ...
-
Najczęściej cytowane media 2018
... zostały „Perspektywy”, które zacytowano ponad 2 tys. razy. „Forbes” zajął miejsce drugie z ponad 1,3 tys. cytowań, a na pozycji trzeciej uplasował się „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w 2018 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i TVP Info. Za TVN24 najczęściej cytowano wypowiedzi ...
-
Konflikt pokoleń
... za telefon komórkowy, średnio 10,5 funta miesięcznie. Telewizja jest wciąż bardziej popularna niż Internet, dzieci oglądają ją średnio 14 godzin tygodniowo ... i współdziałają z programami telewizyjnymi i radiowymi. Dziewczęta znacząco częściej niż chłopcy wykorzystują Internet do prac szkolnych. Chłopcy częściej korzystają z Internetu, żeby mieć dostęp ...
-
Telefonia internetowa VoIP: usługi ważniejsze niż cena
... niezależnie od sposobu kontaktu - przez telefon, faks, pocztę elektroniczną lub Internet. System może być otwarty dla wszystkich potencjalnych klientów lub ... internetowej wpłynął również na ofertę operatorów telefonii stacjonarnej oraz operatorów kablowych (telewizja kablowa, dostawcy usług internetowych), którzy wprowadzili usługi triple play. ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz usługi finansowe i naziemne - wynika z badania ... popularne jak telefon. Na kolejnych miejscach znalazła się samoobsługa przez Internet i samoobsługa głosowa. Największe źródła zadowolenia klienta Konsumentów poproszono o wskazanie ...
-
Czas spędzany w Internecie a kontakty międzyludzkie
... czterokrotnie - wynika z badania Ericsson ConsumerLab. Nie znaczy to jednak, że Internet odciął nas od przyjaciół, rodziny i partnerów. Przeciwnie - dzięki temu, że ... Nadal 13 godzin spędzaliśmy, oglądając TV, jednak część tego czasu stanowiła niewątpliwie telewizja przez Internet. Jednak mimo tak znacznego wzrostu czasu w sieci, czas poświęcany na ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... of young children”). Dla dzieci do 8. roku życia najważniejszym medium jest wciąż telewizja – internet nie ma szans w tym starciu. Ale po tym etapie rozwoju ... świecie rzeczywistym. Prawdą jest, że najczęściej używają sieci w celach rozrywkowych (77 proc. wykorzystuje internet do grania w gry komputerowe), jednak już drugą najczęściej wykonywaną ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... procentach przypadków wskazywali na strony internetowe. Internet, jako platforma zintegrowanej komunikacji marketingowej Internet daje szerokie spektrum możliwości prowadzenia ... produkcji programów telewizyjnych, jak rosnąca liczba dróg emisji programów. Nowoczesna telewizja musi zapewnić użytkownikowi mnogość i różnorodność oferty. Klient płacąc za ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... indywidualnych. Eksperci Deloitte w tegorocznym raporcie zapowiadają również nadejście ery Gigabit Internet. Prędkość Internetu liczona w gigabitach na sekundę (Gbit/s) do końca roku ... do kin spadnie o około 3 proc. r/r do poziomu około 10,6 mld dolarów. Telewizja w Stanach Zjednoczonych: erozja, nie implozja – Amerykański rynek telewizyjny jest ...
-
Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?
... przypadku 1/3 ankietowanych istotną rolę odgrywają tradycyjne media, w szczególności prasa oraz telewizja. Cenne okazują się również rady najbliższych. Jednocześnie wyniki ... mebli oraz dodatków do domu – najczęściej poszukujemy inspiracji u bezstronnych ekspertów. Internet jest idealnym miejscem, tu możemy nie tylko znaleźć podstawowe informacje o ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... medium przez reklamodawców z branży e-commerce w okresie od stycznia do czerwca 2017 roku był Internet – 66%, który zwiększył swój udział w media miksie o 6 punktów procentowych. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja (12%), a na trzecim magazyny (9%). Oba zmniejszyły swoje udziały w media miksie, odpowiednio o 8 i 3 punkty procentowe ...
-
T-Mobile wprowadzał klientów w błąd
... rekompensaty, skontaktuj się z operatorem sieci lub przeczytaj decyzję UOKiK. Ponadto spółka zobowiązała się do opublikowania w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, prasa, internet) oświadczenia, w którym poinformuje, że reklamy stosowane w kampanii Pierwszy prawdziwy no limit mogły wprowadzać konsumentów w błąd. Dodatkowo T-Mobile ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2018
... online w widoku 360, który pozwala dokładnie obejrzeć samochód przez Internet, bez potrzeby wizyty u sprzedawcy. Póki co na tę formę prezentacji ... mięsa i energii. W porównaniu z wrześniem 2017 r. ceny towarów konsumpcyjnych wzrosły o 2,0 proc., a usług - o 1,5 proc. Telewizja publiczna w I półroczu 2018 roku zanotowała 132,2 mln zł zysku, ale ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... oraz sposoby korzystania z dostępnych opcji logistycznych. Badanie dowodzi, że na zakupy przez internet nie decyduje się aż 43% polskich konsumentów. Jakie są ... społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i tradycyjne (m. in. gazetki reklamowe, telewizja, bilbordy). EY w drugiej części raportu prezentuje kluczowe źródła zdobywania ...
-
Połowa seniorów robi zakupy online
... konsumenci nie obawiają się zakupów przez Internet – 43% z nich dokonuje zakupów w ten sposób. Najczęściej seniorzy przez internet kupują odzież, obuwie oraz sprzęt ... WhatsApp’a (33%) i Messenger (32%). Media Najpopularniejszymi mediami wśród dojrzałych konsumentów są telewizja i radio, jednak co piąty senior przyznaje, że korzysta również ...
-
Reklama w Internecie
Dziś nikt już nie neguje tego, że Internet stał się równie ważnym dostarczycielem informacji, co "klasyczne" media – prasa, radio i telewizja. Od swych konkurentów przejął to, co najlepsze – możliwość wizualizacji informacji i natychmiastową ich aktualizację. Jego specyficzną własnością jest hipertekstualność - możliwość pozyskania ...
Tematy: -
Nowe usługi w UPC Biznes
Internet, telefon i telewizja są dziś dla przedsiębiorców niezbędnymi narzędziami przyspieszającymi rozwój firmy i przyczyniającymi się do poprawy ich pozycji konkurencyjnej. UPC Biznes, jako partner ...
-
Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa
... znaczenia internetu nie odbywa się kosztem telewizji. Wprost przeciwnie, mobilny Internet pozwala na oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Dlatego ... użyciu sprzętów mobilnych. Badanie Ericsson ConsumerLab pokazuje jednak, że tradycyjna telewizja nie odchodzi do lamusa. Z badania przeprowadzonego wśród 12 tysięcy respondentów ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... w TV – skuteczny sposób promocji dla sklepów internetowych Wbrew powszechnie krążącym opiniom (głównie ekspertów od marketingu internetowego i specjalistów agencji interaktywnych), telewizja jest nadal masowym środkiem komunikacji, który w jednej chwili potrafi przyciągnąć milionową publiczność. Oczywiście zależy to od jakości i rodzaju audycji ...