-
Top Marka w mediach 2014
... teksty na temat 100 marek z najczęściej opisywanych branż: motoryzacja, energetyka, telewizja, stacje paliw, banki, telekomunikacja, sieci handlowe, ubezpieczenia, radio i ... . Najwięcej punktów za wydźwięk uzyskał Tauron Polska Energia, który w podsumowaniu zajął drugie miejsce przed Energą. Telewizja okazała się kolejną najczęściej opisywaną branżą ...
-
Top Marka w mediach 2015
... publikacji oraz zasięg, marka pokonała brandy Tauron Polska Energia oraz Energa. Blisko 12 proc. stanowiły informacje o wydźwięku pozytywnym. Identyczna kolejność została zachowana w Internecie i serwisach społecznościowych. Telewizja Trzecią najpopularniejszą branżą w prasie okazała się telewizja. TVN wyprzedził pozostałe marki pod względem liczby ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2015
... ponownie został liderem w kategorii miesięczników, pokonując Elle oraz Twój Styl. Telewizja Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną ponownie została TVN24, wyprzedzając TVN oraz ... wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes. Media regionalne Radio Merkury, Polska Gazeta Wrocławska oraz Radio Szczecin były najczęściej cytowanymi mediami regionalnymi. ...
-
Najczęściej cytowane media I 2016
... sprawą publikacji rankingu szkół średnich, pokonując magazyny Forbes oraz Playboy. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych dominowała TVN24, wyprzedzając TVPinfo oraz TVN. ... wizycie Orbana w Polsce, wyprzedzając Radio Merkury. Na trzeciej pozycji uplasowała się Polska Gazeta Wrocławska, która opublikowała wywiad z Ryszardem Petru. Informacje o badaniu ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... , np. FMCG czy farmacji, w kategorii kanałów mediowych prym niezmiennie wiedzie telewizja, która jednak w ciągu ostatnich dwóch lat notowała drobne spadki. W ... spowodowany był zmniejszeniem wydatków na marketing najważniejszych reklamodawców, takich jak Provident Polska, Centrum 9 oraz NET CREDIT. Znacznie mniejszy udział miała reklama grupowa (30 ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2016
... się również Gazeta Polska w związku z publikacjami na temat zakazu aborcji oraz ciężkiego stanu zdrowia arcybiskupa Tadeusza Gocłowskiego. Perspektywy zostały liderem w kategorii miesięczników za sprawą publikacji Rankingu Szkół Wyższych. Na kolejnych miejscach uplasowały się Forbes oraz Twój Styl. Telewizja Najbardziej opiniotwórczą stacją ...
-
Najczęściej cytowane media 2017
... Styl”. „Forbes” pierwsze miejsce zawdzięcza głównie publikacji listy 100 najbogatszych Polaków. Telewizja Wśród najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych roku 2017 dominowała TVN24, ... przez IBRiS. Na drugim miejscy znalazły się portal Wirtualna Polska oraz wPolityce.pl. Media ekonomiczne Wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... prasa, kino i outdoor – komentuje Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith Polska. Rynek reklamowy zaczyna się odradzać, a prognozowane ożywienie w branży reklamowej w 2021 ... tradycyjne będzie powolny Spośród tradycyjnych mediów najmniej ucierpiały telewizja i radio, które zgodnie z oczekiwaniami mają zakończyć rok tylko nieznacznie poniżej ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... brandu telekomunikacyjnego – Plus z wynikiem 5 933 269 pkt. Na miejscu 8. figuruje Santander Bank Polska – 5 895 860 pkt., a za nim OLX z rezultatem 5 415 203 pkt. Pierwszą ... marki Orlen (Stacje paliw) – 4 569 964 342. Miejsce 2. zajęło TVN (Telewizja) z wynikiem 4 041 376 998. Trzeci rezultat należał do najsilniejszego brandu w zestawieniu Top ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2021. Liderami Wp.pl, RMF FM i Onet.pl
... kolejno: Newsweek z wynikiem 185 cytowań, Do Rzeczy - 178 cytowań i Gazeta Polska (93). Na tygodnik Newsweek powoływano się w związku z wywiadem z przewodniczącym PO Donaldem ... uplasował się na pozycji drugiej. Na miejscu trzecim - Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w listopadzie 2021 liderem została ponownie TVN24 z wynikiem 2,5 tys. ...
-
Energetyka jądrowa w mediach. Wzrost publikacji po wybuchu wojny w Ukrainie
... w mediach tradycyjnych - najwięcej w internecie (82%). Najniższy udział miała prasa (3%) i telewizja (4%). Z kolei w mediach społecznościowych dotarcie oszacowano na 81 tys. ... PSMM Monitoring & More. Wojna sprawiła również, że wiele krajów, w tym Polska, zaczęło intensywniej myśleć o bezpieczeństwie energetycznym oraz uniezależnieniu się od dostaw ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... udział w przychodach reklamowych wśród segmentów wideo ma obecnie telewizja linearna (72%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym kwartale 2024 r. o 9,0% rok ... Świątek na kortach Rolanda Garossa. Prognozy makroekonomiczne są optymistyczne, polska gospodarka będzie w 2024 roku rosła przede wszystkim dzięki popytowi konsumpcyjnemu ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... streamingu? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma obecnie telewizja linearna (71,7%). Całościowe inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w okresie od stycznia ... na poziomie 14,6%. Według Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officer Publicis Groupe Polska, prognozy inwestycji reklamowych w wideo na 2024 r. są optymistyczne: ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... do roku. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (70,3%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w 2024 r. o 5,9% rok ... z 1,0% do 0,8%. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Polska gospodarka w 2024 r. według wstępnego szacunku GUS, rozwijała się w tempie 2,9% w ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... którym pod względem wielkości udziałów i przychodów nadal dominują media tradycyjne: telewizja, radio i prasa. Raczej prędzej niż później ta sytuacja jednak się odwróci, bo ... , mieszczą się jeszcze z dużym prawdopodobieństwem: Grupa Wirtualna Polska (w większości kapitał zagraniczny), niemieckie Grupa Polska Press i Burda Media, polskie ZPR Media lub ...
-
Gala Mobility Trends 2015. Złoty Bell w szóstej odsłonie
... medialnymi byli: Fakt, Mobility, eGospodarka.pl, Komputer Świat, Big Format, IT Reseeller, Techmaniak.pl, Gsmonline.pl, Tabletowo.pl, MyApple oraz telewizja internetowa Technikalia.tv. Patroni honorowi to: Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Rozwoju.
Tematy: Mobility Trends -
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... Polska, Ikea Polska, Kaufland Polska Markety, Carrefour Polska, Leroy Merlin Polska. W porównaniu do poprzedniego roku z zestawienia TOP 10 wypadł Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska ... Martins Polska, do którego należy sieć sklepów Biedronka, także zdecydowanie postawiło w pierwszej połowie tego roku na to właśnie medium. Telewizja pozwala im ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... 23,5%). Liderami wydatków w tej branży są: Nivea Polska, Procter and Gamble DS Polska oraz L’oreal Polska. Podobny wolumen wzrostu wydatków odnotowaliśmy także w przypadku ... budżety internetowe wzrosły o blisko 200 mln zł. Nie zwalnia także telewizja i reklama zewnętrzna. Wolumenowo inwestycje telewizyjne wzrosły o niemal 90 mln zł, outdoorowe ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2012
... cytowanych tygodników i dwutygodników znalazły się: Wprost, Gazeta Polska i Newsweek. Gazeta Polska wysoką pozycję zawdzięcza wywiadowi z Jarosławem Kaczyńskim na temat jego losów w stanie wojennym. Z kolei miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... z reklam radiowych, to liderami w Europie Środkowej i Wschodniej są Rosja, Polska i Turcja. Z prognoz wynika, że w okresie 2013 – 2017 r. kraje te ... internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki ...
-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... „Rzeczpospolita” podał, że nad własną ofertą finansową pracują także Orange Polska i T-Mobile Polska (Polska Telefonia Cyfrowa). Same firmy nie komentują tych informacji. Oba telekomy ... do której należą m.in. Cyfrowy Polsat, Aero2, Mobyland, CenterNet, Invest Bank, Telewizja Polsat. W lipcu 2011 r. Solorz kupił 100 proc. akcji Polkomtela za 18,1 mld ...
-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... sposób korzystają z produktów, • jakie są źródła informacji klienta (gazety, czasopisma branżowe, Internet, telewizja). W przypadku różnych grup istotne są różne kryteria. W przypadku ... przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się tłumaczeniem oraz pisaniem ...
-
Najczęściej cytowane media 2010
... Polska zajęła piąte miejsce w ogólnym rankingu –powoływano się na opublikowany przez nią „smoleński” wywiad z Jarosławem Kaczyńskim. Miesięczniki – Forbes i reszta Miesięcznikami, na które w 2010 roku najczęściej powoływały się inne media, były Forbes oraz Perspektywy. W rankingu wysoko znalazł się też Twój Styl i Playboy. Telewizja ... Polska na ...
-
Najczęściej cytowane media III 2011
... dziennika. Polityka polska, ekonomia oraz rankingi i sondaże to z kolei najpopularniejsze tematy powołań na Rzeczpospolitą. Tygodnik Polityka zaznaczył swą obecność w rankingu doniesieniami związanymi ze sprawą Marcina Dubienieckiego oraz polityki polskiej i wyborów parlamentarnych. Tuż za Polityką uplasował się Newsweek. Telewizja Spośród stacji ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2011
... Chin. Gazeta Polska napisała, że organizatorem i sponsorem kongresu była firma China Railway Group Limited, do której należy przedsiębiorstwo Covec – budujące do niedawna w Polsce autostradę A2. Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media w lipcu, były Forbes oraz Perspektywy. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych ...
-
Najczęściej cytowane media 2011
... Newsweek, Polityka, Uważam Rze i Gazeta Polska. Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media, były Forbes i Perspektywy. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej ... z polskiej polityki. Na trzecim miejscu – TOK FM i również polska polityka. Wśród dziesięciu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni radiowych 2011 roku znalazły ...
-
Polish Businesswoman Congress 2014 - RELACJA
... Klub Polskiej Rady Biznesu. Patroni medialni wydarzenia: Forbes, Teraz Polska, Goldenline, Pure Sky Club, eGospodarka.pl, VIAMODA INDUSTRIAL, QBusiness.pl, ... Most Wanted, Women Leaders, Fashion Law Business, Europejska Unia Kobiet, Franchising.pl, Telewizja Warszawa, Inventi Consulting, Moda&Sukces, Wrocław na Obcasach, 4All Women, Wenusjanki, ...
Tematy: Polish Businesswoman Congress -
Kampania UOKiK "Takie prawo, że można"
... zgodzili się na emisję spotów na zasadach niekomercyjnych. Są to: Telewizja: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Kultura, TVP Polonia, Discovery ... eGospodarka.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Wprost.pl Ekrany LCD: ADT Vision - Reklama, AMS SA, CITY LIFE, Empik Sp. z o.o., Euronet Polska, HDS Polska Sp. z o.o., Media Mobil, MODART Outdoor Sp. ...
-
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
... , jeśli chodzi o wiedzę na temat funkcjonujących na rynku korporacji. Polska odznacza się pod tym względem jednymi z wyższych na tle globalnym, wynikami ... (42%) pozostaje obok analiz, najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy. W Polsce zarówno prasa, jak i telewizja oraz radio odnotowały spadek o minimum 10 punktów. Wśród najbardziej zaufanych ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2010
... Prawna (461). Za DGP miejsca zajmują radio RMF FM (339) i telewizja TVN24 (307). Media powoływały się na Rzeczpospolitą głównie w kontekście polityki polskiej ... rankingu głównym znów zagościły dwa tygodniki dotąd sporadycznie występujące w TOP 15: Gazeta Polska oraz Gość Niedzielny. Media znów szeroko komentowały kontrowersyjne wypowiedzi Jarosława ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... . Przychody z niej i z internetu właśnie w ciągu roku zanotowały przeszło dwudziestoprocentowy wzrost. Telewizja odbija dopiero od dna, radio zyskuje jedynie symbolicznie, a outdoor i prasa nadal są mocno pod kreską. Dynamiczna Polska online. Europejscy przodownicy Polska reklama internetowa – i tutaj rozwój SEM można uznać za jeden z wiodących ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... dla dzieci. Badanie pokazało, że najbardziej znanym dostawcą Internetu jest Telekomunikacja Polska. Wskazało ją 63,6 % badanych. Druga z kolei Netia jest wymieniana przez 36,4 % respondentów. ... badanych. Na kolejnych miejscach uplasowali się: Cyfra + (29 % wskazań) oraz telewizja n (17 %). Pozostali dostawcy uzyskują niskie wskazania poniżej 8 %. ...
-
Jak ciąć koszty firmy w kryzysie?
... Walutowego. Choć w Polsce trudno mówić jeszcze o recesji, zdaniem niektórych ekonomistów polska gospodarka już teraz „balansuje na granicy recesji”, pojawiają się prognozy nieznacznego spadku ... Są przecież branże, jak np. windykacyjna czy też w pewnym zakresie płatna telewizja, gdzie modele biznesowe są w dużej mierze odporne na zmienność czynników ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... obejmuje pozostałe kraje Europy Zachodniej oraz Środkowej takie jak Czechy, Węgry i Polska, w których sytuacja przypomina bardziej tę we Francji, Niemczech czy Wielkiej Brytanii, ... zapewni 68% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2014
... . Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane na ... pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o ...