-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... (średnia 4,61). Jednak średnie ocen za jakość, stosunek wartości do ceny, zrozumienie potrzeb klienta i społeczną odpowiedzialność spadają. Biedronka i Tesco również zostały wyróżnione za atrybuty jakościowe. Tesco znacznie poprawiło też ocenę za wizerunek w stosunku do ubiegłego roku. Wysokie noty otrzymała marka Kaufland, którą doceniono ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
... . Zwycięzcą rankingu zostało Tesco, z wynikiem 82,52 punktu. Tesco wyprzedziło o 0,19 punktu Jeronimo Martins (Biedronka). Tesco okazało się lepsze od Biedronki w takich kategoriach, jak: oferta towarowa, lokalizacja punktów handlowych, jakość obsługi klientów czy nowoczesność i atrakcyjność. Biedronka natomiast góruje w dziedzinie konkurencyjności ...
-
Tesco otworzy 50 sklepów w Polsce w 2010r.
... remonty i przebudowy dawnych hipermarketów Hit oraz supermarketów Leader Price. Pochodząca z Wielkiej Brytanii sieć detaliczna Tesco spróbuje zmniejszyć dystans dzielący ją od lidera handlu detalicznego w Polsce, dyskontów Biedronka. Tesco Polska opublikowalo wyniki za zakończony w lutym rok finansowy 2009/10. Sprzedaż netto wzrosła o 6,5 proc. do ...
Tematy: tesco, tesco w Polsce, Leader Price, Hit, supermarkety, hipermarkety, sieci handlowe, sklepy osiedlowe -
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
... kolejności w Biedronce, Auchan, Kauflandzie, Carrefourze i Tesco. SentiOne zbadała natomiast, o których sieciach najczęściej rozmawiali internauci. Najpopularniejsza Biedronka, za nią Lidl i Żabka Pod względem liczby wypowiedzi oraz ich zasięgów w polskim Internecie w 2022 r. bezsprzecznie prowadzi Biedronka - dotyczy jej 643 tys. wypowiedzi, które ...
-
Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów
... że najwięcej powodów do zadowolenia mogą mieć Biedronka i Lidl. Dla obu tych sieci wartość wskaźnika ... Biedronka. Ponadto, ponad połowa z nich jako pierwszą wymienia tę sieć spontanicznie. Na kolejnych miejscach znalazły się sieci Lidl, Tesco i Kaufland ze znajomością wspomaganą na poziomie 70-83 proc. Renata Twardowska mówi: „Sklepy sieci Biedronka ...
-
Tesco chce pokonać Biedronkę
... plany przedstawimy w kwietniu po zamknięciu budżetu - zapowiedział prezes Tesco Polska Ryszard Tomaszewski. W ubiegłym tygodniu brytyjska centrala podała, że ... Biedronka. Według "Rz" plan Brytyjczyków firmy jest bardzo ambitny, ale niemal niemożliwy do zrealizowania. W ubiegłym roku Tesco miało w Polsce ponad 9 mld zł obrotów, a Biedronka ...
-
Sieci handlowe: o konsumentów walczą nie tylko Lidl i Biedronka
... Arhelan skupiły się na Polsce wschodniej. Podobną strategię regionalnego rozwoju przed przejęciem Tesco stosowała sieć Netto, która weszła na polski rynek już w latach ... w prestiżowych lokalizacjach, centrach handlowych oraz na parterach budynków mieszkalnych. Biedronka przoduje w adaptacji swojego asortymentu i elementów wizualnych do takich miejsc ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... Polaków do przyrządzania pysznych dań zarówno mięsnych, jak i warzywnych, przygotowanych w marynacie z oliwy. Smak, ale również i zdrowie – tak można podsumować spot Tesco. Biedronka w II kwartale 2015 roku cyklem spotów z popularną piosenką „Dwudziestolatki” w roli głównej świętowała 20-lecie istnienia sieci w Polsce oraz „niskie ceny”. Sieć ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... 87,7 mln zł. To niemal 30 mln zł więcej, niż druga na liście Biedronka. Sieć Tesco przeznaczyła na promocję w krajowych mediach 40,9 mln zł. W rankingu na 10 pozycji ... czasie minionych 12 miesięcy Lidl przeznaczył na emisję reklam ponad 370 mln zł, Biedronka – 209 mln zł, a Tesco – 102 mln zł. Dla porównania, w 2013 roku było to analogicznie 304 ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... do analogicznego okresu rok temu budżety wzrosły o 93 mln zł. Lidl, Biedronka i Tesco stanęły na podium. W spotach i kreacjach reklamowych dominowała Wielkanoc, zadowolone z zakupów rodziny i liczne okazje cenowe. Lidl nie odpuszcza, Biedronka nie szaleje Pierwsza dziesiątka reklamodawców wśród supermarketów, hipermarketów, dyskontów i sklepów ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... : Carrefour, Tesco i Biedronka Skala dyskusji internautów o Lidlu jest wprost proporcjonalna do wysokości wydatków na promocję, lecz najwięcej szumu wśród internautów przy jednoczesnych najniższych wydatkach reklamowych wywołuje Tesco. Instytut Monitorowania Mediów znalazł selfies z zakupami na Instagramie („#nocny#trip#tesco#serbska#łazienka ...
-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
... niż drugie w zestawieniu Tesco. Na trzecim miejscu z niewiele gorszym wynikiem uplasował się Carrefour. Biedronka osiągnęła dwukrotnie wyższy wynik niż marka, która zajęła drugie miejsce. Dzięki największej liczbie punktów przyznanych za liczbę publikacji oraz zasięg, Biedronka uplasowała się przed brandami: Tesco (różnica 60 punktów), Carrefour ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... działania promocyjne ok. 100 mln zł więcej niż Biedronka, to z punktu widzenia dystrybucji większe szanse ma Biedronka ze swoją siecią ponad 1873 placówek i agresywnym planem ... cały rok. Całorocznymi obecnościami w sieci mogą się również pochwalić sieci: Biedronka oraz Tesco. Pozostałe sieci handlowe wciąż nie doceniły siły reklamy w Internecie i ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... . Z danych amonit wynika, że w badanym okresie najwięcej na reklamę wydal Lidl – ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Z kolei Biedronka i Tesco wzbudziły znaczące zainteresowanie w sieci, inwestując proporcjonalnie mniejsze środki w reklamę. Warto również zwrócić uwagę na Carrefour, który zainwestował mniej niż konkurenci ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... Biedronka, by pojawiać się ze swoimi przekazami reklamowymi w mediach trzy razy częściej – 6,8 tys. materiałów w ciągu miesiąca. Na drugim miejscu pod względem poniesionych wydatków reklamowych wg admonit znalazła się Biedronka, trzecie należy do Tesco ... hipermarketów: Tesco, Auchan, Real, Carrefour i E.Leclerc; dyskontów: Lidl, Biedronka i Kaufland ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... Biedronka, która zwiększyła nieco dystans od depczącej jej po piętach sieci hipermarketów Tesco. Z trzeciego miejsca w poprzedniej edycji aż na piąte miejsce spadła sieć hipermarketów Carrefour. W pierwszej dziesiątce awans na ósmą pozycję zanotowała trzecia sieć dyskontowa Netto. TOP TEN 1. Biedronka – 80,43 Biedronka ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... Luty 2013 roku w Internecie należał do Biedronki, w prasie zaś do Tesco. Największe znaczenie w całości miały jednak głosy z mediów społecznościowych, dlatego w ostatecznym rozrachunku popularności medialnej na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, na drugim zaś Tesco. Trzeci miejsce należało do Lidla. Sieci handlowe – reklamy sobie ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... opublikowanych materiałów. Blisko 120 mln warte były informacje na temat Tesco, a prawie 70 mln przekaz o Carrefourze. Biedronka była także najczęściej wymienianą marką w internecie – blisko 28 tys. materiałów. Lidl okazał się popularniejszy w sieci niż Tesco, a Auchan aktywniejszy od Carrefoura, o którym jako jedynym publikowano głównie ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... który obejmuje wyraźnie ponad połowę całości. Co dzień ponad sto razy w mediach – Biedronka, Tesco i Lidl Liderzy dyskusji z branży spożywczej pojawiają się w mediach ponad sto ... średnio 6 tysięcy reklam Lidla. Lidl wydał na reklamę prawie 70 mln złotych, Tesco i Biedronka o 20 mln zł mniej Raport IMM zawiera również dane dotyczące zarówno ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... wzmianek w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Biedronka, Stokrotka, Intermarche, Żabka, POLOmarket, Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... podejmuje intensywne działania modernizacyjne, które tworzą nową jakość na polskim rynku. Tesco rozwija koncept hipermarketów kompaktowych Tesco Express, Carrefour tworzy sieć franczyzowych średnich sklepów Carrefour Express, a Biedronka modyfikuje swój dyskontowy koncept poprzez wprowadzanie rozwiązań typowych dla supermarketów. Modyfikacje w tej ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012
... z wyższej półki, kolejne sklepy, ale przede wszystkim ciepłe pieczywo – to przyczyny medialnego sukcesu Lidla w październiku. Nas kolejnych miejscach znalazły się Tesco i Biedronka, a następnie IKEA i Empik. W pierwszej piętnastce znalazło się aż 8 sklepów specjalistycznych. W dyskusjach na temat Lidla produkty spożywcze są wymieniane niemal tak ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie chce być, supermarketem nie będzie, więc pozostaje wydawanie milionów na przekonywanie klientów, że Biedronka jest ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... IMM, ranking TOP 10 branży handlowej w III kwartale otwierają Biedronka (32,9%), Lidl (23%) i Tesco (15,6%). Procentowy udział Biedronki w TOP 10 wzrósł w porównaniu z pierwszym półroczem 2016 roku o kilka procent. Lidl pozostał na niezmienionym poziome, a Tesco pojawiło się w nieco mniejszej liczbie publikacji. Pierwszą dziesiątkę najsilniejszych ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, biedronka, tesco, Lidl, social media -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
... lidera wzmocniła Biedronka (80,15 pkt). Dystans do drugiej sieci Tesco hipermarkety (79,37) wzrósł do 0,78 punktu, głównie ze względu na obniżenie notowania angielskiej sieci. Wynika to z dotychczasowej formuły hipermarketów Tesco, która wymaga lepszego dostosowania do specyfiki polskiego rynku. Zarówno Biedronka jak i Tesco rozpoczęły ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... zagraniczne, a honor polskiego biznesu ratuje marka Dino. 1. Biedronka W aktualnej lutowej edycji Rankingu Biedronka nieznacznie wyprzedziła sieć hipermarketów Auchan. ... decyzję odnośnie przyspieszenia tempa rozwoju sieci na polskim rynku. 9. Tesco (hipermarkety) O Tesco jest ostatnio głośno głównie w kontekście zamykania nierentownych sklepów. Nie ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... Lidl i Tesco. Trendi dyskonty Zakupy w biedronkowych lidlach są obecnie trędy, dżezi, cool i co tam jeszcze! – napisał jeden z forowiczów, powołując się na artykuł Gazety Wyborczej o wiele mówiącym tytule: „Ekskluzywne zakupy w dyskontach. Teraz to Biedronka wyznacza trendy”. Liderem publikacji internetowych we wrześniu była Biedronka, niewiele ...
-
Jakie sklepy na świąteczne zakupy?
... . Zakupy spożywcze w Biedronce Zdecydowana większość badanych wskazała sieci sklepów Biedronka jako tę, w której planuje zrobić świąteczne zakupy spożywcze. Dotyczy to zarówno konsumentów ... najchętniej odwiedzimy sklepy Sephora. Wysoko w rankingu znalazły się hipermarkety (Tesco, Real, Carrefour i Auchan), w których ankietowani także mają zamiar ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... zaangażowaniu internautów w proces zakupowy, który znacznie wykracza poza przestrzeń sklepu – wynika z najnowszego badania IMM. Biedronka prowadzi liczbą publikacji (110 tys.) oraz udostępnień (2,3 mln), tuż za nią Lidl i Tesco. W mediach społecznościowych wygrywa ten, kto szybko reaguje na pojawiające się tam informacje oraz umiejętnie ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, biedronka, tesco, Lidl, social media -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
... czy dostosowania placówek handlowych do potrzeb i oczekiwań polskich konsumentów. Biedronka imponuje wprawdzie tempem rozwoju sieci, jednakże jej koncepcja strategiczna jest bardziej jednostronna, bazująca głównie na dużej wrażliwości cenowej polskich konsumentów. Tesco skutecznie niweluje przewagę cenową Biedronki poprzez wprowadzanie tzw. cen ...
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... Real (28%). „Co ciekawe osoby z wyższym wykształceniem i o wyższych dochodach najczęściej poleciłyby Biedronkę, Auchan, Carrefour, Lidl, Real czy Tesco. Bezapelacyjnie jednak wygrała tania i o dyskontowym wizerunku Biedronka, która zebrała najwięcej poleceń. Marki z wyższej półki, na przykład Piotr i Paweł jako najlepsze wskazało w grupie z wyższym ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
... sobą o względy polskich klientów, bez podziału na „kategorie wagowe”, a mali operatorzy nie mają żadnego handicapu. Liderami w poszczególnych formatach są więc: Tesco (hipermarkety), Biedronka (dyskonty), Intermarche (70,49 pkt) (supermarkety) i Delikatesy Centrum (64,98 pkt.) wśród sieci małych, średnich i dużych sklepów spożywczych. Liderem ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... o przeszło 100 mln więcej niż jego największy konkurent, czyli Biedronka. Dwukrotny wzrost wydatków względem poprzedniego roku odnotował Rosmann. ... Euro-Net Warszawa (właściciel Euro RTV AGD), Jeronimo Martins – właściciel sieci Biedronka, Tesco, Carrefour, Kaufland, IKEA i Rossmann. Ich wydatki na reklamę stanowiły prawie 60% inwestycji sektora ...
-
Carrefour stawia na małe sklepy
... ale mniejsze sklepy na osiedlach i w niewielkich miejscowościach. O tamtejszego klienta powalczy głównie Biedronka oraz Carrefour. Francuska sieć jeszcze kilka lat temu stawiała na handlowe ... markety. Tak ambitnych planów nie ma nikt inny w Polsce - ocenia gazeta. Tesco zapowiada otwieranie najwyżej 50 sklepów rocznie, Auchan zaledwie 1-2, podobnie ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... uwagę zasługują również Amazon z największym wśród liderów wzrostem sprzedaży (+25 proc.) oraz Tesco, któremu po raz pierwszy w historii udało dostać się do TOP10. ... – Tesco. Brytyjski gigant handlowy odnotował wzrost przychodów o 2,8 proc. rok do roku. Powoli do góry pnie się także Jeronimo Martins. W tym roku właściciel sieci sklepów Biedronka ...