-
The Farm 51 Group SA na NewConnect
... z o.o. Emitent został utworzony 9 lutego 2011 roku pod nazwą The Farm 51 Group S.A. W czerwcu 2011 roku Emitent nabył 100% udziałów w The Farm 51 sp. z o.o. ... zlecenie wydawców. Wśród projektów, w których uczestniczył Emitent można wymienić następujące gry: Time Ace, Wiedźmin, NecrovisioN, Two Worlds. Emitent posiada dwa niezależne zespoły produkcyjne ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... rynku reklamy − powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group. Według prognoz ZenithOptimedia wydatki reklamę telewizyjną wrosną w tym roku o ... z zewnętrznych źródeł − tłumaczy Marta Zielonka, Interactive Buying Supervisor w ZenithOptimedia Group. Rosną także wydatki reklamę targetowaną/retargetowaną (Audience on Demand) i mobile. ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... to mobilne aplikacje konkursowe czy dopasowane kampanie w social media, których naturalnym środowiskiem jest mobile − wyjaśnia Marta Zielonka, Buying Manager w ZenithOptimedia Group. Rynek jest też już technologicznie gotowy na przekierowanie części zakupu na model programmatic buying. Rozwój nowoczesnych rozwiązań technologicznych i ich coraz ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... dynamiki zmian wydatków na reklamę w poszczególnych mediach, dlatego utrzymujemy nasze prognozy na niezmienionym poziomie − powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group. Według prognoz ZenithOptimedia w tym roku polscy reklamodawcy zwiększą swoje inwestycje w reklamę telewizyjną o 2,1%. Dwucyfrowo, bo o 12,2% wzrosną inwestycje w reklamę ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... wypełnienia bloków reklamowych w marcu (95% prime time i 73% off peak, rok wcześniej odpowiednio 100% prime time i 92% off peak). Nawet dysponując wolnym czasem reklamowym, ... wzrosły wydatki reklamowe sieci Żabka. Mniej niż w ubiegłym roku wydaje natomiast Metro Group. W porównaniu ze styczniem i lutym 2013 w tym roku mniej wydały na reklamę czołowe ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... Spodziewany jest także dynamiczny rozwój Audience On Demand (AOD) i Real Time Bidding (RTB), czyli kupowania widowni i bidowania w czasie rzeczywistym stawek za zakup ... – mówi Maria Kierzkowska, Interactive Media Director w Performics i szefowa platformy AOD w ZenithOptimedia Group. Rok 2012 okazał się trudnym okresem dla telewizji. Po pierwszym, ...
-
Rynek fuzji i przejęć a bariery 2009
... i dyfuzję innowacji, co przyczynia się również do nadania właściwej roli procesowi zarządzania aktywami niematerialnymi firmy” – komentuje Agnieszka Milewczyk, ekspert Hay Group Polska. „Znamienny jest również fakt, że wśród najważniejszych barier, wymienianych przez respondentów z Europy Środkowo-Wschodniej, ani razu nie pojawiła się kwestia ...
-
Boom na rynku reklamy internetowej
... "przechodzą" przez sieć. Dlatego tempo wzrostu wydatków na reklamy online prawdopodobnie będzie jeszcze wyższe, zwłaszcza w Europie - komentuje A. Smith, futures director w Group M. Prognozy dotyczące tego wzrostu różnią się oczywiście w zależności od państwa. Niemniej jednak we wszystkich krajach europejskich przewidywany jest znaczny wzrost ...
-
MMS popularniejszy niż SMS
... będą one przynosić operatorom większe dochody niż dotychczas najpopularniejsze SMS-y. Firma Yankee Group, autor tych pomyślnych wieści, przestrzega jednak, że aby wykorzystać potencjał ... utratę klientów, wynikającą ze słabej jakości świadczonych usług. Yankee Group przewiduje, że wiadomości multimedialne staną się głównym źródłem dochodów operatorów ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... czas reklamowy sprzedaje się praktycznie natychmiast w 100%. Pozwoliło to na zwiększenie dostępnego inventory – wyjaśnia Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Chief Buying Officer w ZenithOptimedia Group. Ciekawie zapowiada się przyszły rok. TVP wprowadza nową politykę handlową uzależniając, podobnie jak TVN, wielkość rabatów od budżetu reklamodawcy. Wciąż ...
-
Procesor multimedialny firmy Intel
... destabilizuje branżę elektroniki użytkowej, a jednocześnie stwarza liczne nowe możliwości — powiedział William O. Leszinske, Jr., dyrektor generalny działu Consumer Electronics Group firmy Intel. Chunghwa Telecom, dostawca usług telekomunikacyjnych z Tajwanu, zastosował nowy procesor SoC w swojej usłudze multimediów na żądanie (Multimedia on ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 34/2011
... Częstochową. Grupa ITI (posiada 56 proc. udziałów w TVN) rozważa sprzedaż TVN. Zainteresowanie kupnem TVN wykazują Time Warner, Vivendi, Bertelsmanna, a także szwedzki operator płatnej telewizji Modern Time Group i fundusze private equity. Komentarz do wydarzeń gospodarczych CORAZ WIĘKSZE DŁUGI i CORAZ WIĘCEJ PRZETERMINOWANYCH KREDYTÓW Atmosfera na ...
-
Wynagrodzenia pracowników produkcyjnych. Jakie stawki i premie?
... Warszawa; 2. Helper S. i in. (2010), Analyzing compensation methods in manufacturing: piece rates, time rates, or gain-sharing?, National Bureau of Economic Research, Cambridge, ... .05.2016]; 6. http://wynagrodzenia.pl/prezentacje/10KFW/12.D.Frydrych_Zmiana_systemu_wynagradzania_w_Nowy_Styl_Group.pdf, [dostęp: 16.05.2016]. Ile zarabiają inni na Twoim ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... czyli o 17,6 mln zł rok do roku. W I kwartale 2024 r. spadła słuchalność Grupy RMF, Time i Polskiego Radia, wzrosty nastąpiły natomiast w przypadku Grupy Eurozet i ... nadawca ten bardzo umocnił swoją pozycję. Na trzecim miejscu uplasowała się Grupa TIME, tracąc przy tym 0,4 p.p. udziału w słuchalności. Wśród najaktywniejszych reklamodawców w ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... poprzedniego. W 2024 r. spadła słuchalność Grupy RMF, Polskiego Radia i Grupy Time, wzrosty nastąpiły natomiast w przypadku Grupy Eurozet, Audytorium 17 ... okresie wśród wszystkich stacji radiowych. Na trzecim miejscu uplasowała się Grupa TIME, której udział w słuchalności spadł o 0,1 p.p. (Źródło: Kantar) W 2024 r. inwestycje reklamowe w reklamę ...
-
Serwisy wideo przepełniają Internet
... miejsca, aby pomieścić kolejne klipy. Najnowsze badania firmy Nemertes Research Group stanowią potwierdzenie wcześniejszych obaw grupy Internet Innovation Alliance, która ... jakości DVD o czasie trwania 50 tys. lat. Badania przeprowadzone przez Nemertes Research Group wskazują, że aby uniknąć przepełnienia Internetu, potrzeba 137 miliardów dolarów na ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... prognoz dla rynku reklamy – tłumaczy Monika Bronowska, Prezes ZenithOptimedia Group. Niewielka korekta dotyczy prognoz wydatków na reklamę w telewizji – będą one w ... – wyjaśnia Agata Majecka, Managing Director Performics, digitalowego działu ZenithOptimedia Group. Prasa wciąż odnotowuje spadek wpływów z reklamy. Skorygowaliśmy prognozy wydatków na ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... tegorocznych budżetów. Jednak z naszych obserwacji rynku wynika, że te miesiące nie będą należały do łatwych.” – powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group. Według prognoz ZenithOptimedia w 2013 roku wzrosną jedynie wydatki na reklamę w Internecie i w kinach. Największe spadki dotkną natomiast prasę i outdoor. Jednocześnie reklama ...
-
MMS-em z CDMA do GSM
... wysiłki Comverse mające na w celu udaną transmisję MMS-ów pomiędzy sieciami CDMA i GSM" - powiedział Perry LaForge, dyrektor wykonawczy CDMA Development Group. "Udana transmisja oznacza ogromny sukces branży telekomunikacyjnej w wypełnianiu luki pomiędzy sieciami CDMA i GSM i implementacji najnowszych aplikacji multimedialnych". Comverse przesłało ...
-
Rynek apartamentów: perspektywy rozwoju
... cechy i zasady inwestowania na tym rynku. Według redNet Property Group pomimo stosunkowo wysokich cen mieszkań, istnieją segmenty, które w dalszym ciągu pozostają ... wysokości przekraczającej 800 m (Burj Dubai), wieżowce obracające się wokół własnej osi (Time Residences), największy na świecie budynek-miasto powstający na powierzchni 2,5 miliona m2 ...
-
Tydzień 9/2009 (23.02-01.03.2009)
... 20 mld funtów w ramach rządowego planu rekapitalizacji sektora bankowego. Obecnie udział skarbu państwa w RBS wzrósł do ok. 70%) i Lloyds Banking Group (w LBS, w powstałej w 2009 roku nowej grupie bankowej, państwo ma 43% akcji, ale inwestorzy obawiają się, że dalsza pomoc kapitałowa okaże ...
-
Galeria Dekada w Sieradzu
... IDS–BUD Sp. z o.o. Inwestorem jest Grupa Foren. W realizację projektu w Sieradzu zaangażowane są spółki wchodzące w skład Grupy The Blue Ocean Investment Group: za najem odpowiada BOIG Property Consulting, za nadzór nad całością prac związanych z realizacją centrum odpowiada BOIG Project Management oraz BOIG ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... ulegnie poprawie, to silnie skorelowany z dynamiką PKB rynek reklamowy może się skurczyć w tym roku nawet o 8–9%. – wyjaśnia Monika Bronowska, Prezes ZenithOptimedia Group. ZenithOptimedia prognozuje, że w 2013 roku wydatki na reklamę telewizyjną będą niższe od ubiegłorocznych o 5,7%. Główne czynniki spadku budżetów netto to ogólna ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... niskimi cenami. Wobec tych zmian także i my zdecydowaliśmy o korekcie prognoz wartości wydatków reklamowych w 2013 roku. – powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group. Niewielka korekta dotyczy prognoz wydatków na reklamę w telewizji – będą one w tym roku niższe od ubiegłorocznych o 5,9%. Na obniżenie wpływów z reklamy w tym ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... przekłada się na zwiększenie o 23 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. W pierwszym półroczu 2024 r. spadła słuchalność Grupy RMF, Time i Polskiego Radia, wzrosty nastąpiły natomiast w przypadku Grupy Eurozet i Audytorium 17 oraz pozostałych mniejszych rozgłośni. Mimo spadku udziału w słuchalności wobec analogicznego ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... udział wzrósł aż o 1,6 p.p., co stanowi największy wzrost udziału w tym okresie wśród wszystkich stacji radiowych. Na trzecim miejscu uplasowała się Grupa TIME, której udział w słuchalności pozostaje bez zmian (Źródło: Kantar). Największy wzrost wolumenu budżetów odnotowany został w przypadku lidera rynku radiowego, czyli sektora ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... . (10 lutego) Next Media Group Ltd, spółka inwestycyjna działająca w skali globalnej, przejęła 50% akcji spółki Abbey House Group S.A., działającej na rynku sztuki. Transakcja o ... transakcji w tym okresie to 68,5 mld USD – zakup Comcast Corporation przez Time Warner Cable). Generalnie aktywność M&A w Polsce była zdecydowanie niższa niż w IV kwartale ...
-
Agencje pracy tymczasowej 2011
... dane z liczbą pracowników zatrudnionych na stałe, przelicza się je na tzw. Full Time Equivalent (FTE) – czyli liczbę pełnych etatów, która w 2011 roku wyniosła 44 813 i ... z udziałem między 10 a 5% Adecco, Start People oraz Reed, poniżej 5% Kelly Services oraz Gi Group. Kogo rekrutowano w 2011 roku? Najwięcej, bo aż 58% wszystkich projektów dotyczyło ...
-
Polish Businesswoman Congress 2014 - RELACJA
... Warszawa w Szpilkach, Moon Media, Flesik.pl, StartUpTv, Najwspanialsza.pl, Magazyn Rekruter, Time for Business TV, Przedsiębiorstwo Fair Play, Gmina Fair Play, ... Szkoła Biznesu, Giełda Eventów, Polish Business Club, Luksus Portal, MK Group, Kobiecy Lublin. Partnerzy wydarzenia: Lenovo Polska, Atena Research&Consulting, Singapore Airlines ...
Tematy: Polish Businesswoman Congress -
MySpace - najlepszy serwis wideo
... przed MySpace. Prawie 650 milionów plików obejrzały osoby korzystające w lipcu z YouTube. Czwarte miejsce zajął serwis Time Warner osiągając wynik 258 mln. Kolejna pozycja należy do ROO Group z liczbą 186 milionów odtworzonych plików. Pierwszą szóstkę zamyka Microsoft z wynikiem 156 milionów. Wg comScore sześciu ...
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
Universal McCann, ZenithOptimedia oraz GroupM nadal widzą w reklamie duży potencjał. Agencje przedstawiły swoje prognozy na rok 2007 podczas poświęconej mediom konferencji w Nowym Jorku. Średnie szacunki tych firm przewidują, iż tempo wzrostu wydatków na reklamę w przyszłym roku osiągnie poziom 4,3 proc. w Stanach Zjednoczonych, a na rynku ...
-
Jak inflacja w USA wpłynie na rynek akcji?
W USA nie doszło w poniedziałek do publikacji raportów makroekonomicznych, więc skupiono się na informacjach ze spółek. Już w piątek i niedzielę Wall Street Journal i Financial Times przygotowały grunt pod odbicie, informując o planowanych przez Arabię Saudyjską, Chiny i Kuwejt inwestycje w Citigroup i Merrill Lynch. Wydawało się, że takie ...
-
Sukces zawodowy: czym jest dla kobiet?
... e-learningowej.Partnerami merytorycznymi programu są: Extended Disc Polska, Learn Up, Akademia Leona Koźmińskiego, Instytut Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Morgan Brown Group, Time for Team oraz Kancelaria Malinowski, Płachta & Wspólnicy. Program wspierany jest przez PKPP Lewiatan. Informacje o badaniu Na ankietę internetową „Synonimy ...
-
eGospodarka.pl patronem medialnym spotkania Mobility Reseller Days 2014
... : Businessman.pl, Manager, Własny Biznes FRANCHISING, eGospodarka.pl, Warsaw Business Journal Poland Export. Wydarzenie medialnie wesprą również media zagraniczne, m.in. Time of Newz, Content-review oraz Telecom Daily z Rosji, Giocco News z Włoch, IT Business z Węgier, Export.by z Białorusi oraz PC Revue ze ...
Tematy: Mobility Reseller Days