-
Magenta Biznes w T-Mobile w nowej wersji
... do dyspozycji powiększy się o 10 GB i wyniesie w sumie 30 GB. Do tego użytkownicy ofert S i M odczują wzrost prędkości internetu, która sięgać będzie teraz do ... T-Mobile to bowiem jednocześnie szeroka oferta nowoczesnych urządzeń dla biznesu: laptopów, smartfonów czy tabletów. Jedną z propozycji dostępnych na atrakcyjnych warunkach jest obecnie m. ...
-
Ochrona zdrowia w aplikacjach mobilnych - przyszłość pacjenta?
... roku eksperci firmy Deloitte przeprowadzili ankietę wśród 11 tys. użytkowników smartfonów, pochodzących z 11 europejskich krajów. Celem badania było rozpoznanie nawyków oraz ... dla zdrowia jest kwestia zaufania użytkowników do tego typu rozwiązań. W Polsce użytkownicy produktów cyfrowych z każdej grupy wiekowej najchętniej powierzają swoje dane ...
-
Zadłużenie wobec firm telekomunikacyjnych przekracza miliard złotych
... szerokopasmowego, jak i mobilnego. Z kolei w grudniu 2022 roku ze smartfonów korzystało 88 proc. Polaków – wynika z Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów. Zapotrzebowanie na dostęp do Internetu i usług telekomunikacyjnych stale rośnie. Niestety nie wszyscy użytkownicy pamiętają o tym, że za wygodę i korzystanie z ułatwień cyfrowego ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... jest odporny na aktualizacje algorytmu Google. Ze względu na rosnący udział smartfonów w zakupach online, nasi specjaliści przeanalizowali również dostępne dane mobilne - dodaje Patrycja ... nie może wyświetlać się na wiele fraz kluczowych, których regularnie szukają użytkownicy. Warto także przyjrzeć się strategii link buildingowej – choć do serwisu ...
-
Konto bankowe dla dziecka, czyli edukacja z niebezpieczeństwem w tle
... uniemożliwia cyberprzestępcom pozyskanie hasła czy PIN-u do konta bankowego. Młodzi użytkownicy bankowości lub ich opiekunowie powinni też pamiętać o ustawianiu ... wirtualnym, chętnie płacą bezgotówkowo – i to nie tylko z pomocą kart zbliżeniowych, ale również smartfonów czy urządzeń ubieralnych, np. zegarków. Choć płatności mobilne stają się coraz ...
-
Prawo do naprawy: zachęty dla konsumentów do naprawiania produktów
... byliby zobowiązani do naprawy określonej liczby produktów (np. pralek domowych, odkurzaczy, smartfonów, rowerów), nawet jeśli nie są one objęte gwarancją prawną. Aby zachęcić ... i konkurencyjny rynek napraw Niezależne warsztaty, osoby zajmujące się renowacją i użytkownicy końcowi uzyskaliby dostęp do wszystkich części zamiennych, informacji i narzędzi ...
-
TOP 10 zagrożeń na Androida
... nieustannie pracują nad nowymi metodami ataku. Uważnie obserwują zachowania użytkowników, skalę i sposoby korzystania ze smartfonów, dopracowując zarówno pod względem psychologicznym, jak i technicznym swoje strategie ataków. Użytkownicy nigdy nie powinni więc tracić czujności. Słuszna droga obrony to regularne aktualizowanie urządzeń, zwracanie ...
-
HUAWEI Pura 70 Ultra, Pura 70 Pro oraz Pura 70 już w Polsce
... – używając swojego smartfona w połączeniu z komputerem Huawei, smartwatchem lub tabletem. Użytkownicy mogą również korzystać z szeregu innowacyjnych aplikacji i usług HMS, w tym m.in ... pośrednictwem Chmury mobilnej HUAWEI. Ceny, dostępność i promocje Rekomendowane ceny detaliczne smartfonów HUAWEI z serii Pura 70 to: HUAWEI Pura 70 Ultra (16 GB/512 ...
-
Scam telefoniczny - wszystko, co musisz o nim wiedzieć
... uwagi na ostrzeżenia wyświetlane na naszym smartfonie. Aktualnie większość smartfonów posiada funkcję informowania o tym, że połączenie może być niechciane. Można również ... , możesz łatwo zablokować numer, aby więcej nie mógł się z Tobą skontaktować. Użytkownicy iPhone’ów mogą to zrobić, przechodząc do listy ostatnich połączeń, wybierając ikonę ...
-
Przelewy natychmiastowe zmieniają bankowość i klientów
... bankowymi a zewnętrznymi aplikacjami i usługami. W praktyce oznacza to, że użytkownicy mogą z poziomu jednej aplikacji zarządzać kontami w różnych bankach, realizować płatności ... na ataki phishingowe i kradzieże danych. Już dziś, duża część nowych smartfonów obsługuje funkcje biometryczne, a większość banków wdraża je jako domyślną metodę ...