-
Unia Europejska wycofała z rynku ponad 2 tys. produktów
... inne kraje mogą zidentyfikować dany produkt na swoim rynku i zareagować na takie pierwsze zgłoszenie. Ponad 65 % ... podjęcia działań naprawczych, były zabawki (27 proc.) oraz odzież, tkaniny i wyroby związane z modą (17 proc.). Produkty ... systemu ostrzegania. Państwo to ma największy udział w imporcie do UE. Współpraca z chińskimi władzami jest ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2004
... - ich pogorszenie. Sprzedaż bieżącą oceniają negatywnie firmy sprzedające żywność, włókno, odzież i obuwie. Wzrost sprzedaży zanotowały przedsiębiorstwa zajmujące się dystrybucją mebli i sprzętu ... ochrony, specjalistów takich jak: elektrycy, tokarze, zbrojarze i frezerzy. Udział w rynku ogłoszeń tej kategorii to 13%. Na trzecim miejscu z wynikiem 9% ...
-
Działalność gospodarcza na rynku wietnamskim
... Dynamika (r./r.) eksportu sięga 48,5 proc., a importu 37,8 proc. Udział w całkowitym eksporcie Polski wynosi 0,1 proc., a imporcie 0,74 proc. (2014 r.). - W ... odzież. Samsung stara się uczynić z Wietnamu globalną bazę swojej produkcji, w związku z czym zainwestował tam ponad 10 mld USD. Sektor farmaceutyczny Wartość wietnamskiego rynku farmaceutyków ...
-
Instytucje badania rynku i opinii II 2005
... polską prasę pod kątem 12 instytucji badania rynku i opinii: ACNielsen, AGB Polska, ARC Rynek i Opinia, ... badawcze pytały Polaków o to, czy zamierzają wziąć udział w referendum, jaka jest ich opinia nt. członkostwa Polski w UE ... że prawie połowa Polaków świadomie kupuje podrabianą odzież i obuwie. Najczęściej, bo w 32,1 proc. artykułów cytujących ...
-
Młodzi na rynku pracy: bezrobotni albo bierni zawodowo
... młodych bezrobotnych posiada dyplom uczelni wyższej. Niemniej, w raporcie MRPiPS „Sytuacja na rynku pracy osób młodych w 2015 roku” czytamy, że długość pozostawania bezrobotnym ... Ingeus, firmy specjalizującej się w aktywizacji zawodowej osób w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, powinniśmy działać na rzecz zatrudnienia młodzieży już w szkole. – ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... się sektor odzież i dodatki, który przeznaczył na kampanie więcej o 87,5 proc. więcej niż przed rokiem, jednak jest to sektor o niewielkim udziale w przychodach reklamowych dzienników. UDZIAŁ MEDIÓW W PRZYCHODACH Z REKLAMY W konsekwencji zróżnicowanej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów zmienia się także ich udział w rynku. Odkąd w roku ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... Na trzecim miejscu z nieco mniejszym wzrostem uplasował się sektor odzież i dodatki. Tu wzrost wyniósł 0,9 mln zł (dynamika 60,1%). UDZIAŁ MEDIÓW W PRZYCHODACH Z REKLAMY W konsekwencji zróżnicowanej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów, zmienia się także ich udział w rynku. Odkąd w roku 2021 internet wyprzedził telewizję, z każdym kolejnym ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... +27,4%), odzież i dodatki (+1,8 mln zł, dynamika +60,0%). Udział mediów w przychodach z reklamy W konsekwencji różnej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów zmienia się ich udział w rynku. Po czterech kwartałach 2019 r. wzrosty wartości wydatków na reklamę internetową, kinową oraz zewnętrzną przekroczyły dynamikę całego rynku. Dlatego też ...
-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
... rynku odzieżowego w Polsce. W 2015 r. udział firmy zbliżył się do 13%, co oznacza, że od 2009 roku uległ on podwojeniu. Sieci specjalistyczne to największy kanał dystrybucji odzieży i obuwia w Polsce i - po Internecie - drugi najszybciej rosnący. Sklepy sieciowe powiększają swój udział w rynku ... rynku obuwniczego oraz za sprawą opuszczenia rynku ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... reklamowy kinowe o ponad 4,3 mln zł (dynamika 132,1%) oraz sektor odzież i dodatki ze wzrostem o 3,4 mln (dynamika 319,2%). Co ciekawe, dwa najbardziej ... (dynamika 15,0%). UDZIAŁ MEDIÓW W PRZYCHODACH Z REKLAMY W konsekwencji zróżnicowanej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów, zmienia się także ich udział w rynku. Udziały internetu (digital ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... w sektorze odzież i dodatki. Producenci odzieży przeznaczyli ... udział w rynku. Internet (digital search i non-search) w mediamiksie utrzymał udział 30,6%, zaś udział wideo (TV, total streaming vod oraz pozostałe wideo in stream) wzrósł z 52,8% do 53,7%. W przypadku reklamy zewnętrznej udział wzrósł o 0,1 p. p. do 5,6%. Podobnie kino, którego udział ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... oraz Tyskie jako marka wykorzystująca kontekst piłki nożnej; Odzież i dodatki – inwestycje całego sektora spadły o 20,7% (1,65 mln ... rynku warszawskiego w inwestycjach. W I półroczu 2012 roku rynek stołeczny uzyskał udział 44,1%, rok wcześniej ten udział wynosił 50%. Rynki, które zyskały to przede wszystkim Łódź, Wrocław oraz Gdańsk. Wartość rynku ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... całości inwestycji sektora; odzież i dodatki – inwestycje całego sektora ... udział rynku warszawskiego w inwestycjach wyniósł 44%. Rynki, które najszybciej wzrastały to Łódź i Wrocław – odpowiednio o 46,5% i 37,3%. Wartość rynku warszawskiego spadła o 4,5%. Szczegółowe szacunki wartości ilustruje tabela poniżej. Spadek wartości inwestycji na rynku ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... ; Odzież i dodatki ... rynku wrocławskiego, który ma szanse stać się w 2013 roku rynkiem nr 2 w Polsce. W 2012 roku udział rynku warszawskiego w inwestycjach wyniósł 45,2%. Rynki, które najszybciej wzrastały to Łódź i Wrocław – odpowiednio o 23,6% i 15,9%. Szczegółowe szacunki wartości ilustruje tabela poniżej. Spadek wartości inwestycji na rynku ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... jednak marginalna i wynosi zaledwie 4,1 mld Euro. Drugie miejsce daje obecnie udział w rynku globalnym na poziomie 37,96% i oznacza tylko niewielką ekspansję z 37,37% ... produktową, jeśli chodzi o udział indywidualnych zamówień, a więc także generującą najwięcej pojedynczych operacji logistycznych jest moda, czyli odzież, obuwie i akcesoria. W 2023 r. ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... blisko 30-proc. udziałem w rynku przesyłek międzynarodowych, w którym kluczową rolę odgrywa segment przesyłek lotniczych jest liderem tego segmentu w Polsce. Nasz udział w rynku krajowym wynosi 6-7 ... się z przekrojem klientów e-handlu. Wśród głównych gałęzi możemy wymienić m.in. odzież, czy dom i ogród. Jeszcze kilka lat temu usługi kurierskie były ...
-
Już 1,6 mln Polaków stać jest na dobra luksusowe. Rynek ze wzrostem 5,4% rdr
... niezmiennie cieszą się samochody luksusowe, ale nie brakuje również chętnych na odzież i akcesoria z najbardziej pożądanymi metkami. To jednak nie one są liderem wzrostów ... rynku w ciągu najbliższych 5 lat, według których w 2024 roku polski rynek dóbr luksusowych przekroczy wartość 38 mld zł. Podobnie jak w latach ubiegłych, największy udział w rynku ...
-
Centra handlowe zdobywają małe miasta
... koniec I połowy br. 13,53 mln m kw. Największy udział w rynku mają centra handlowe, które obejmują 73% rynku (409 obiektów, 9,83 mln m kw.). Na drugiej pozycji ... odzież i obuwie niskiej półki cenowej oraz akcesoria do domu. Uwzględniając obecne statystyki planowanych zasobów handlowych, spodziewana jest kontynuacja tego kierunku rozwoju rynku ...
-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... rynki — podobny odsetek wykazało ubiegłoroczne badanie. Value & Denim (produkty i odzież dżinsowa w przystępnych cenach) to najbardziej atrakcyjny sektor, w ramach którego ... oferujący przystępne ceny wykorzystują tę sytuację, by zdobyć większy udział w rynku. Pomimo zawirowań gospodarczych sektor mody luksusowej i biznesowej również dobrze sobie ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... W Polsce tendencję spadkową w tym obszarze potwierdzają dane GUS. Według Urzędu udział kanału internetowego w sprzedaży detalicznej spadł z 11,1% w styczniu br. do poziomu 8,9% w maju. ... rynku, zwłaszcza jeśli będzie to dotyczyć obsługi wielokanałowej (online i offline). Według Transport Intelligence tylko w okresie 2021-2022 branża modowa (odzież ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... udział zwrotów spośród wszystkich kategorii produktowych, zarówno w unijnym, jak i globalnym e-commerce. W UE wyniesie on tym roku 16,3%, a 2027 r. 17,5%. Na horyzoncie widać dodatkowo dwa niepokojące zjawiska, które jeszcze bardziej skomplikują obsługę logistyczną tego sektora. Moda, czyli odzież ... całego globalnego rynku. Udział odzieży, obuwia i ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... w Polsce” kategoria zegarki i biżuteria jest jednym z najprężniej rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych i premium w naszym kraju. Wzrost wydatków na ... kategorii, które miały największy udział wydatkach reklamowych branży modowej, kluczowym medium były magazyny - w kategorii odzież firmy przeznaczały najwięcej środków na obecność właśnie ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... Odzież i dodatki – inwestycje całego sektora spadły o 20,6% - z 3,95 mln zł do 3,13 mln zł. Istotnym czynnikiem jest bardzo duże zmniejszenie liczby aktywnych reklamodawców – z 29 do 19. W efekcie zmian udział sektora w rynku ... rynku warszawskiego w inwestycjach. W I kwartale 2012 roku rynek stołeczny uzyskał udział 46,1%, rok wcześniej ten udział ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... zlokalizowane przy prestiżowych alejach handlowych, a 11% nabywa luksusową odzież i dodatki przede wszystkim w internecie. Bardzo podobnie wygląda ... dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2014” jest piątą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce. Celem tegorocznej edycji badania było ukazanie ... wywiadów telefonicznych CATI. W badaniu wzięły udział ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... mln zł, dynamika +25,5%), odzież i ... udział w rynku. Po trzech kwartałach 2019 r. wzrosty wartości wydatków na reklamę internetową, kinową oraz zewnętrzną przekroczyły dynamikę całego rynku. Dlatego też te klasy mediów zwiększyły swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł aż o 2,2 pkt proc. z 34,3% do 36,5%. Udział ...
-
Artykuły dla dzieci: połowa firm cienko przędzie
... idzie na odzież, jedna czwarta na zabawki, a jedna dziesiąta na żywność Według PMR główne segmenty wydatków na artykuły dla dzieci stanowi odzież i obuwie - około połowy, udział ... Nowa Zelandia. *Raport PMR „Rynek produktów dla dzieci w Polsce 2015”, Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015-2020 **Analizą finansową zostało objętych blisko 200 ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... sklepów internetowych, które funkcjonują na rynku. W związku z ogromną ilością sklepów internetowych Opineo.pl - ... znalazł miejsca w pierwszej „9” obecnej edycji. Kategoria "Odzież i Obuwie" Odzież i obuwie to specyficzna sprzedaż. ... przypadło E-megasport.com. Kategoria "Apteka" Największy udział w sprzedaży mają soczewki kontaktowe, akcesoria ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2017
... . Pozwalają one firmom działającym w branży na legalne reklamowanie się i przywracają konkurencyjność rynku. Szara strefa w branży hazardowej szacowana jest na 5-8 mld zł ... innych niż Lotto, w których bierze obecnie udział blisko co piąty młody człowiek. Najistotniejszym czynnikiem różnicującym udział młodzieży w grach na pieniądze jest płeć: ...
-
Dobra luksusowe: fuzje i przejęcia idą pełną parą
... ” skupia swoją uwagę na rynku dóbr luksusowych, w obrębie którego znajdują się zarówno osobiste dobra luksusowe (odzież i akcesoria, kosmetyki i perfumy oraz biżuteria i zegarki ... . w 2016. Nastąpił wyraźny spadek liczby transakcji z udziałem wielkich graczy. Udział inwestorów strategicznych spadł o 13 proc. natomiast inwestorów finansowych wzrósł o ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2018
... odzież i akcesoria, stanowi zaledwie 7% całego rynku odzieży w Polsce – czyli 3-krotnie mniej niż luksusowa odzież we Włoszech lub Francji. Według prognoz średnioroczny wzrost tej kategorii w latach 2018-2023 wyniesie 7,2%, a szacowana wartość rynku ...
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2008
... udział w badaniu przeprowadzonym przez PMR właśnie segment ubrań z wyższej półki jest tym, który ma przed sobą największe perspektywy wzrostu, dlatego też PMR spodziewa się, że kolejne selektywne marki będą stopniowo pojawiać się na polskim rynku ... markowa odzież średniego i średnio-wyższego segmentu cenowego – zdaniem badanych firm odzież ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... rynku i prognozy rozwoju na lata 2009-2011” wartość detalicznej sprzedaży odzieży i obuwia zmniejszy się o ok. 6% do 25,5 mld zł w 2009 roku. Będzie to efektem spadku popytu i poziomu wydatków na odzież ... odzieżowych i obuwniczych. Podobnego zdania byli detaliści, którzy wzięli udział w naszym badaniu przeprowadzonym na potrzeby raportu – poprawy ...
-
Zagraniczne sieci franczyzowe w Polsce
... jak gastronomia (np. automaty vendingowe Alois Dallmayr), odzież (np. Triumph), edukacja (Abrakadabra, Platu Korepetycje, Mortimer ... udział zagranicznych sieci w polskim rynku franczyzowym miał się zwiększyć. Od wielu lat trend jest dokładnie odwrotny i udział zagranicznych sieci w całkowitej liczbie sieci franczyzowych działających na polskim rynku ...
-
Bezpłatne webinarium PMR - Rynek odzieży i obuwia w Polsce
... i prognozy rozwoju. Data: 29 maja 2014 Godzina: 10:00-10:30 Udział: bezpłatny Miejsce: webinarium online Webinarium poprowadzimy w języku angielskim. Seminarium internetowe jest zorganizowane przez firmę badawczo-konsultingową PMR i poprowadzi je analityk rynku handlu detalicznego w Polsce, Patrycja Nalepa. Webinarium zostało objęte patronatem ...
Tematy: -
Zadłużenie Polaków rośnie, ale celem nie są bieżące wydatki
... odzież czy utrzymanie ... rynku finansowego. Jednak zapowiadane już na ten rok spowolnienie gospodarcze oraz rosnąca inflacja mogą spowodować zaostrzenie kryteriów udzielania kredytów gospodarstwom domowym. Jednocześnie powiększyć się może skala gospodarstw mających problemy z regulowaniem rachunków za prąd, gaz, wodę, wśród których znaczny udział ...