-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... dużego potencjału i możliwości zaangażowania fanów w rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie stanowią one dziś barier nie do pokonania. Tym samym marki konkurujące ze sobą w tym zakresie w pewnym momencie ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... nieco zyskać w oczach klientów, a w dłuższej perspektywie wzbudzić ich trwałą sympatię do marki. Dzisiaj sformułowanie „wartość dodana” nabiera zupełnie innego znaczenia. To naznaczone nią działania coraz częściej stają się dla konsumenta kluczowe w ocenie marki, a zatem także podejmowaniu decyzji zakupowych. Do 2030 roku dla 80 proc ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... bezcenne waluty na rynku, ponieważ są fundamentem budowania długofalowych relacji. Wartość dodana buduje lojalność klientów Oferując klientowi odpowiadające jego potrzebom ... konkurencję. Wizerunek marki – pozytywny, odpowiednio zbudowany wizerunek marki może wpływać na poczucie wartości klienta, np. tak jak w przypadku marki Apple. Dłuższy czas ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... charakterystyczną reklamą, filmikiem, zdjęciem a nawet plotką. Odpowiednio przygotowany e-branding powinien także oferować klientom określoną wartość dodaną. To właśnie wartość dodana sprawi, że klient poczuje się przywiązany do marki. Charakter tego dodatkowego wynagrodzenia w zależności od profilu firmy może być różny. Mogą to być e-learningi ...
-
Za działania proekologiczne firm gotowi jesteśmy zapłacić wyższą cenę
... szczytnych inicjatyw podczas codziennych zakupów? Działania proekologiczne i społeczna odpowiedzialność jako wartość dodana Według badania Adyen Retail Report 1 na 3 konsumentów w Polsce (31 ... lub środowiska. Konsumenci chcą zmieniać świat na lepsze i oczekują, że marki będą ich w tym wspierać. Tymczasem, jak dowodzą wyniki badania Adyen, jedynie ...
-
Wizerunek firmy. Kim są employee advocacy?
... advocacy. Jak działają employee advocacy? O pracownikach występujących w roli ambasadorów marki swojego pracodawcy mówi się najczęściej w kontekście promocji w sieci. Mogą oni ... może w ten sposób budować swoją markę osobistą. Pracownik-ambasador to ogromna wartość dodana dla organizacji. Należy jednak pamiętać, że jego pozyskanie to długotrwały ...
-
Pośrednictwo finansowe: wyniki ZFPF I kw. 2021
... wartość kredytów gotówkowych sprzedanych przez członków ZFPF? Wzrosty wynikają z ożywienia gospodarczego, które jest efektem stabilizacji sytuacji epidemicznej w Polsce. Lepsze wyniki są także związane z dołączeniem do organizacji kolejnej firmy z branży pośrednictwa finansowego – marki ... w branży finansowej to wielka wartość dodana. Jesteśmy na ...
-
Hyundai i30 Wagon 1.4 MPI Classic Plus dla wymagającego klienta
... też inna wartość dodana. Za takie pieniądze nie kupimy europejskiego odpowiednika i30. A kiedy przeglądam oferty aut używanych, okazuje się że wartość rezydualna „Koreańczyka” ... Cena wyjściowa modelu, ale i wartość rezydualna auta także zachęcają do rozważenia zakupu. O tak, Hyundai i30 Wagon to już nie jest auto niszowej marki z dalekiej Korei, tylko ...
-
Sektor spożywczy a łączenie produktów
... np. soki i mleko), poprzez dodawanie nowych składników i/ lub dodatków (np. wartość dodana poprzez użycie ekstraktów ziołowych), poprzez opracowywanie nowych smaków (takich jak ... . W procesie tym nowe koncepcje zyskują dzięki sukcesowi i ugruntowanemu wizerunkowi danej marki. Na tej podstawie firma Campbell Foods wzbogaciła swoją gotową do spożycia ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... się z zawartością i dokonało zakupów. Celem kampanii marki jest budowanie wśród internautów świadomości marki oraz zaznajomienie się z logo lub/i nazwą firmy ... wyników wyszukiwania otrzymanych z wyszukiwarki, i tym samym będzie ją trudniej przeoczyć. Wartość dodana Są to wszystkie darmowe i unikatowe gadżety, które przyciągają internautów do serwisu, ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
... marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ...
-
Pojazdy elektryczne, czyli Europa kontra Chiny
... i odbiór przez klientów pojazdów elektrycznych marki chińskiej skutkują dobrą rozpoznawalnością marki, w odróżnieniu od bardziej negatywnego postrzegania chińskich ... roku – po raz pierwszy w historii – bilans handlowy Europy w zakresie pojazdów przyjął wartość ujemną. Europejscy i amerykańscy producenci samochodów forsują w Europie samochody „made ...
-
Upadłości firm 2018
... Ograniczeniu kosztów i zwiększeniu zysków nie sprzyja niska często wartość dodana, jaką wypracowują rodzime firmy. Nakłady na badania i rozwój są w Polsce zazwyczaj domeną dużych, z reguły międzynarodowych przedsiębiorstw. Inna droga jej zwiększenia – budowa wartości marki wymagała świadomych, długoletnich starań, które podjęło z sukcesem nieliczne ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... wartość dodana. Dlatego nazwa nie może być wybierana na zasadzie ładnego brzmienia, choć eufonia -- czyli estetyka brzmienia -- jest tu ważnym kryterium. Ale nie jedynym. Od nadawcy do odbiorcy prowadzi daleka droga. Sam produkt, strategia marki, nazewnicza konwencja branży, a także adresat marki ...
-
Internet mobilny: Samsung zwycięża, Apple z dużym spadkiem
... tego, z jakich rozwiązań korzystają na co dzień użytkownicy. Jeżeli nie posiadają całego ekosystemu, czyli na przykład komputera marki Apple i urządzenia mobilnego tej firmy, to wartość dodana z posiadania systemu Apple jest mniejsza. Czasami taka, często mentalna, bariera zniechęca konsumentów do korzystania jednej z marek – komentuje ...
-
Sektor ICT w krajach Trójmorza rośnie w siłę. Co dalej?
... PKB, powstające miejsca pracy a także dynamika obrotów handlowych. W latach 2015-2020 wartość dodana tworzona w sektorze ICT rosła przeciętnie o 10 proc., a w relacji do PKB ... na ponad 1 mld USD. Jednak bolączką państw TSI jest z pewnością brak wypracowanej marki oraz ograniczona współpraca regionalna. Zebrane pomysły wskazują na potencjał współpracy ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... gwarancja długofalowego rozwoju marki, rozpoznawalności wizerunku i lojalności klientów. W sektorze paliwowym ma to szczególne znaczenie. Przecież wszystkie marki oferują w zasadzie ... i oferowane usługi? Czy chcemy pozyskać nowe grupy klientów? Jaka jest wartość dodana dla naszego klienta? Właściciele i zarządcy sieci handlowych nie zadają sobie ...
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
... przechowywania oraz przetwarzania przez ciebie danych osobowych subskrybentów. 6. Wartość dodana Od samego początku, zaskocz swoich nowych klientów użytecznymi informacjami ... po zapisaniu się na newsletter są najlepszym momentem na zaprezentowanie marki oraz rozpoczęcie dialogu z nowym klientem. Z pomocą odpowiedniego narzędzia do e-mail marketingu ...
-
Upadłości firm I poł. 2018
... w handlu, ale w ślad za tym także w produkcji czy w usługach. 2. Zbyt anonimowe marki, za mała wartość dodana aby dyktować korzystne dla siebie ceny Patrząc na profil upadłości ... sobie mogą firmy, których produkty wyróżniają się pod względem atrybutów niepowtarzalności, marki, renomy. Bez tego są one zastępowalne i stają się w oczach rynku niczym ...
-
Elastyczne biura przyszłością rynku?
... operatorów działających na poszczególnych rynkach, jak i przez duże międzynarodowe marki, które kontynuują swoją ekspansję. Już dziś widzimy również rosnącą aktywność ... przykład o różnorodnych opcjach eventowych budujących społeczność wokół danej przestrzeni biurowej. To wartość dodana, poszukiwana przez coraz więcej pracodawców, dzięki której ich ...
-
Outsourcing - dlaczego się nie udaje?
... ich nie ma na rynku. Zagrożenie to obejmuje już nawet bardzo silne marki, które przeoczyły początkowo nic nieznaczące sygnały zapowiadające nowy ład biznesowy. ... w rozwiązania kreatywne, z których obydwie strony mogłyby wynieść korzyści, gdzie tworzona byłaby znacząca wartość dodana. Kiedy warunki nie pozwalają na zdobycie szczytu Nie każda wyprawa ...
-
Internetowy Public Relations dla MŚP
... osoba poszukująca danej rzeczy w internecie znalazła właśnie naszą, a nie konkurencji. Wypromowanie marki jest tym co determinuje sukces danej firmy. Nie należy ... Mało tego – w przypadku usługodawców otrzymujemy do ePR’u wartość dodaną w postaci informacji zwrotnej. Jak to możliwe? Wartość dodana Sceptyk powie – gdy klient skorzysta z naszej usługi ...
-
Oto, co wyróżnia najlepsze biurowce w Polsce
... linii metra, to z jednej strony niezwykle trudna do realizacji inwestycja, a z drugiej - niezwykle opłacalne przedsięwzięcie. Takie położenie to zdecydowanie wartość dodana i świetny sposób na promocję marki najemców biurowca. I wprawdzie wysoką jakość powierzchni biurowej oferują dziś właściwie wszystkie nowe realizacje, to jednak to jeszcze nie ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... Co ciekawe, to właśnie w tym sektorze doszło do dużych zmian w Polsce. Marki lokalne należące do np. CCC coraz częściej wygrywają z sieciami zagranicznymi. ... z raportu Deloitte przygotowanego wspólnie z Grupą Allegro „Digital Trends 2013” całkowita wartość dodana polskiego e-commerce wynosiła w 2012 roku 7,3 mld zł. Wielkość gospodarki internetowej ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
... , niezwykle istotne jest dzielenie się swoim know-how. Świetnie sprawdza się tu tzw. „wartość dodana” w postaci webinarów, case study klientów o podobnym profilu czy e-booków. Klienci ... . Ważne jest, aby e-mail marketing był spójny z wizerunkiem marki w pozostałych kanałach komunikacji z klientem, pozwalały na personalizowanie treści i grafik w ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... - Komunikacja SMS lubiana przez Polaków - Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS 3. Wartość dodana Klient chętniej zostawi swój nr telefonu, jeśli zaoferujesz mu coś w ... klientowi wiadomości przydatnych i korzystnych widocznie wpływa na jego lojalność wobec marki. Jeśli klienci oczekują od firmy komunikacji bezpośrednio na komórki warto ...