-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... i wyszukiwarkach. Bannery Kampania bannerowa ma dwie odmiany - kampanię produktu oraz kampanię marki. Kampania produktu ma na celu ... klienta niż zdobyć nowego. Co więcej, koszt pozyskania nowych klientów częstokroć przewyższa wartość ... zamówień, etapie ich realizacji i warunkach płatności. Dla klienta duże znaczenie ma możliwość dokonania korekty ...
-
Jak poznać preferencje klienta?
... dla sukcesu w każdej dziedzinie, jednak na polu rozwoju produktu panuje pojęciowy zamęt, ponieważ firmy wciąż definiują „wymagania” podobnie jak wszelkie inne rodzaje informacji od klienta: życzenia klienta ... przez klienta. Dopiero wtedy, gdy postanowi skupić się na zadaniu, a nie na kliencie, będzie zdolna niezawodnie wytwarzać wartość dla klienta. ...
-
5 etapów obsługi klienta
... możesz być zaskoczony, kiedy Twój klient zadzwoni do Ciebie i doceniając wartość produktu powie: „Pamiętam, jak namawiał mnie pan do zakupu tego ... klienta na każdym z pięciu etapów – od zainteresowania konkretnym produktem, przez wzmocnienie zainteresowania, aż po zamknięcie sprzedaży i dostarczenie produktu klientowi. Daj mu odczuć, że jest dla ...
-
Wprowadzenie produktu na rynek: jak szacować sprzedaż?
... firm wielu aktywności, tj. zdefiniowanie wartości dla klienta, ustalenie strategii cenowej, stworzenie polityki sprzedaży ... określenia wartości całego rynku dla nowego produktu lub usługi. Podstawą dla tego szacunku ... dla definicji segmentu może być struktura geograficzna (np. wybrany region lub miasto), profil klienta czy pułap cenowy. Jeżeli wartość ...
-
Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami
... klienta są krytyczną zmienną pośredniczącą w budowaniu satysfakcji klienta. To bilans satysfakcji przekłada się bezpośrednio na lojalność wobec firmy, produktu, a w rzeczywistości marki. Na satysfakcję klienta wpływa znacznie więcej niż sama obsługa czy konsumpcja produktu ... dla klienta, czy wręcz odwrotnie, są nieprzyjemnym przeżyciem dla klienta ...
-
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... produktu, rozwiązania, usługi ale skupiasz się przede wszystkim na tym co zdefiniowałeś że jest ważne dla klienta ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... produktu, czyli tzw. pricing, pozwala zwiększyć zyski o minimum 5% - wynika z badania, którym KPMG poddała firmy funkcjonujące na rynku brytyjskim. Szansą dla przedsiębiorstw jest przede wszystkim analityka danych klientów oraz kształtowanie cen w oparciu o subiektywną wartość produktu ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... klienta. Mówią mu: Wypróbuj! Czyli przetestuj, sprawdź i podejmij decyzję, czy oferta jest dla ciebie odpowiednia. Klient otrzymuje różne szanse na sprawdzenie produktu ... rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... dla każdej z nich z osobna. Rabaty można zastosować także w momencie, gdy klient „porzuci koszyk zakupowy”. Wtedy, jako dodatkową zachętę można zaproponować właśnie obniżenie ceny produktu ... stanie podzielić ich ze względu na wartość dokonanych zakupów, rodzaje dotychczas ... szanse nie tylko na utrzymanie klienta, ale przede wszystkim na zwiększenia ...
-
Wartość finansowa marki
... wartość finansową marki wpływa również jej jakość, która występuje w stosunku wprost proporcjonalnym wobec takich wartości, jak lojalność czy zaufanie (wierność) klienta ... rynki bez konieczności udoskonalania produktu nakładającego dodatkowe koszty. W rzeczywistości sprawdza się tylko w przypadku marek o znaczącej wartości dla konsumenta. ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking XII 2014
... wartość odsetek do zainkasowania przez lojalnego klienta tej instytucji w ciągu całego minionego roku wzrosła do 184 zł ze 162 zł (Tabela 2.). Poprzednie wykresy ilustrują orientacyjną wysokość kwoty uzyskanych odsetek dla klienta ... TFI), a także produktów typu saverów, o ile konstrukcja produktu pozwala na jego analizę w kontekście wymaganego ...
-
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... produktu / komponentu – 71%, dane ze wskaźników – 59%. 4. Firmy chcą dbać o wrażenia klienta w każdym punkcie kontaktu Modele zarządzania firmami produkcyjnymi wciąż bardzo bazują na silosach, skupiając są na dostarczaniu najlepszego produktu ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... produktu. Zawsze istnieje przy zmianach ryzyko utraty konsumentów. Aby temu zapobiec, zaleca się porówniania KPI z doświadczeniem klienta. Skąd ten pomysł? Za jakiś czas może okazać się, że nowość cieszyła się tylko chwilowym zainteresowaniem, ponieważ po dłuższym testowaniu produktu ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking X 2014
... wykresy ilustrują orientacyjną wysokość kwoty uzyskanych odsetek dla klienta, który rozpoczął oszczędzanie w danym banku 12 ... wyhamowania tej tendencji. Koniec roku to tradycyjnie okres, kiedy wartość depozytów osób fizycznych gwałtownie wzrasta. Banki ... tzw. cross-sellingiem, czyli ze sprzedażą innego produktu bankowego, np. karty kredytowej – zwraca ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking XI 2014
... wartość 328 zł. W poprzedniej, październikowej edycji rankingu Meritum również był nie do pobicia w tej kategorii, jednak teraz kwota odsetek jest jeszcze wyższa niż miesiąc temu kiedy wynosiła 307 zł. Pod względem depozytów bieżących, z odsetkami na poziomie 273 zł (maksymalna kwota odsetek dla klienta ... saverów, o ile konstrukcja produktu pozwala ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking I 2015
... „Oferta dla klienta lojalnego oszczędzającego przez ostatnie 12 miesięcy” (Tab. 2.), „Atrakcyjność oferty dla klienta przypadkowo korzystającego ... swoim lojalnym klientom „marne” 286 zł. O podobny wzrost wartość płaconych odsetek wśród banków zamykających zestawienie ... także produktów typu saverów, o ile konstrukcja produktu pozwala na jego analizę w ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... produktu innym klientom; FCR (First Contact Resolution Rate) – mierzy ilość spraw rozwiązanych w pierwszym kontakcie. Co ważne, aż 75% działów obsługi klienta mierzy jakość doświadczeń wśród własnych pracowników. Kluczowe wnioski z raportu: 82% szefów działów obsługi klienta ...
-
Dyrektywa OMNIBUS - ważne zmiany dla firm nie tylko z branży e-commerce
... umową. Nowe przepisy są istotne dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w ... rozumieniu ustawy o prawach konsumentów, jest nią wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą ... , pośredniczące w pozyskaniu klienta? Poza tymi rozważaniami, portale ... produktu tyko zarejestrowanym konsumentom, z których konta dokonano zakupu danego produktu ...
-
Wynagrodzenie stałe i zmienne. Jak określić miks płacowy dla handlowców?
... głównie na jakości obsługi klienta. Przy wynagradzaniu tego rodzaju sprzedawców ... poza samą sprzedaż produktu. Wyższy ... dla każdej kolumny wartość (od 1 do 9. Finalnie, dodaje uzyskane wyniki, a sumę zapisuje w prawym dolnym rogu tabeli. Uzyskana w ten sposób wartość oznacza udział płacy zmiennej w wynagrodzeniu całkowitym. W naszym przykładzie wartość ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... klienta i nieustannie się rozwijać, by nadążać za jego potrzebami. Żeby trafić do świadomych konsumentów, do ich wymagań trzeba dostosować wszystkie narzędzia. Jak to zrobić? Należy na przykład dokładnie przemyśleć, co przekazuje opakowanie produktu. Powierzchowny przekaz (typu: naturalny – bo zielony, dla ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... dla producentów i dystrybutorów. Czy jednak walczyć o klienta można wyłącznie niską ceną? Paradoksalnie, dla ... wartość. Bardzo dobre wyniki zanotowały wina premium, a także musujące, takie jak prosecco, asti i cava. Wzrost zanotowała także whisky – i to zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości. Podobnie rynek łaskawy był także dla ... produktu, tak ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... programu jest klient docelowy, który używa produktu. Na rynku B2B uczestnikiem programu jest pośrednik ... wartość nagród przypadających na uczestnika jest nieporównywalnie większa i może stanowić istotny bodziec motywujący do określonych zachowań. Inna jest skala powszechności informacji o programie W przypadku programu lojalnościowego dla klienta ...
-
Niższa wartość nieruchomości to dodatkowe koszty?
... dla kredytobiorców złe ... lub innego produktu inwestycyjnego i wskazanie ... wartość mieszkania. - W takiej sytuacji na indywidualny wniosek klienta i po dostarczeniu aktualnego operatu nieruchomości bank może zweryfikować podstawę naliczania składki niskiego wkładu i zmniejszyć koszty takiego ubezpieczenia. Jednak należy pamiętać, że wyższa wartość ...
-
Tańszy kredyt hipoteczny dla lojalnych
... dla banku szansa, by na długo przywiązać do siebie klienta ... od wszystkich, którzy skorzystali już z jakiegokolwiek produktu banku (bank oferuje kredyty hipoteczne i konsumpcyjne). W Deutsche Banku zakres ... wartość niosą rabaty w oprocentowaniu. Odsetki niższe o 0,5 pkt proc. przy 20-letnim kredycie na kwotę 200 tys. zł to oszczędność ok. 9500 zł. Dla ...
-
e-Zakupy poza Unią Europejską a podatki. Poradnik dla konsumentów.
... czy wartość sprowadzanych ... Klienta. Nie uzyskuje on możliwości np. zwrotu płatności po zwrocie towaru, wstrzymania płatności dla sprzedawcy do chwili otrzymania przez kupującego przesyłki, a dochodzenie swoich roszczeń jest mało skuteczne, nawet w przypadku niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem, wad jakościowych lub innych wad produktu ...
-
Meritum Bank modyfikuje kredyt dla przedsiębiorstw
... w zależności od formy prawnej (wcześniej 24 miesiące). Maksymalna wartość kredytu została podniesiona i wynosi teraz aż 2 miliony złotych. ... dla przedsiębiorstw w Meritum Banku. „Atutem produktu jest prostota oraz ograniczenie do minimum formalności związanych z możliwością uzyskania wstępnej decyzji kredytowej już podczas pierwszej wizyty u klienta ...
-
Mieszkanie dla Młodych: jest w czym wybierać
... 7 159 wniosków na kredyt z dopłatą, których łączna wartość sięga ponad 162 mln zł. To ... widzenia klienta każde nowe wdrożenie w kolejnym banku to szerszy wybór i większe szanse na uzyskanie odpowiadającego mu produktu z ... , niż w innych lokalizacjach. Program pomocy rządowej „Mieszkanie dla Młodych” pozwala uzyskać dopłatę w wysokości do 10 proc. ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... na jego codzienność lub prowadzenie biznesu. Wysoka jakość obsługi klienta – serdeczni, ale profesjonalni sprzedawcy to niekiedy główny powód, dla którego konsumenci decydują się powtórzyć zakup, szczególnie jeśli chodzi o usługi. Jak opracować wartość dodaną produktu? Pierwszym krokiem jest określenie, które cechy oferowanego produktu/usługi ...
-
Opinie konsumentów istotne dla firmy
... w sposób dotkliwy dla firmy. Nakręcił ... produktu. I jedno jest pewne – firmy posiadające w ofercie przeciętne produkty, a doskonałą obsługę klienta, rzadziej spotykają się z rozpowszechnianiem negatywnych opinii niż firmy z najlepszymi produktami, a fatalną obsługą klienta ... klienta podejdzie elastycznie do problemu, marka zyska jeszcze jedną wartość ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... produktu z intencją odesłania części egzemplarzy. W takim schemacie przesyłka zwrotna, często na koszt sprzedawcy, jest z góry wkalkulowana w proces zakupowy. Jest to jednak praktyka w pełni legalna, choć ze względu na dublowanie procesu dostawy, bardzo obciążająca logistykę. Opisany standard zakupów jest również problemem dla ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... z niedopasowaniem aplikacji do potrzeb konsumentów, instalowaniem produktu z ciekawości lub nieprzemyślanymi działaniami reklamowymi ze strony wydawców ... klienta mobilnego, a także ułatwienia w zakresie płatności mobilnych. Aplikacje – poza prezentacją aktualnej oferty promocyjnej – będą coraz częściej oferować „wartość dodaną”, dostępną jedynie dla ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... wartość klienta). Eventy w rozumieniu działów marketingu, sprzedaży, HR i PR to między innymi szkolenia, spotkania, meetupy, konferencje, wyjazdy integracyjne, wydarzenia CSR i wiele innych form, które firma organizuje dla ...
-
"Lean management" ograniczy koszty
... produktu. Z tego względu wszystko, co pociąga za sobą dodatkowy koszt oraz angażuje czas, zasoby i pracowników, nie przynosząc znaczącego zwiększenia atrakcyjności produktu dla klienta ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... produktu, czyli całkowita lub częściowa zamiana jego postaci z materialnej na cyfrową, zamiana atomów na bity) oraz wzbogacanie produktu w informacje, indywidualizacja oferowanej kompozycji wartości do preferencji klienta lub użytkownika, usieciowienie, czyli wykorzystanie potencjału innych klientów w budowie wartości dla klienta ...
-
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
... klienta posiadała ona największą wartość. Warto przy tej okazji uświadomić sobie, że dostawcy mają naturalną tendencję do przeceniania swojej roli i swojego znaczenia dla klienta. Choć dany kontrakt może być "kontraktem życia" dla dostawcy, to z punktu widzenia klienta jego znaczenie dla zasadniczego biznesu może być marginalne. Przykładowo, dla ...
Tematy: