-
Zmiana pracy? Przyjrzyj się przyszłemu pracodawcy
... informacjami, jakie publikowały o nich media – dodaje ekspert z GoldenLine. Aktualne informacje na temat pracodawcy Oprócz strony internetowej coraz więcej firm tworzy wizytówki firmowe w mediach społecznościowych, na których umieszcza aktualności „z życia firmy”. Są one źródłem informacji z wielu aspektów jej działania – od oferty, zakresu działań ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... internetową Do niedawna by zapewnić sobie efektywne relacje biznesowe wystarczyły wizytówki. Wizytówką z czasem zaczęły stawać się witryny korporacyjne firm. W dobie WEB 2.0 służą ... , kompetencje i wiedzę. Blogi firmowe dają możliwości „rozszerzenia” typowych działań marketingowych ze strony firmy. Witryny firmowe zawierają najczęściej „suche” ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... sytuacją kryzysową w internecie. Firmy wykorzystywały swoje strony www jedynie jako wizytówki zawierające ogólny opis działania i dane kontaktowe. Dopiero z czasem, w miarę upowszechniania ... kryzysową zaczął się w internecie pojawiać. Kryzysowe instrumenty sieci Firmowe serwisy Witryna ukierunkowana na działania PR, poza standardowymi informacjami ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... firma posiada własne logo bądź sygnet, którymi opatruje firmowy papier, koperty czy wizytówki, powinna umieścić je także na każdej podstronie serwisu WWW. W przypadku, gdy firma zdeklarowana jest na konkretne kolory firmowe, które towarzyszą wszelkim działaniom marketingowym przedsiębiorstwa, także warto by witryna utrzymana ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... . Jeśli chodzi o wygląd pracowników, to tylko 41,1 proc. z nich miało firmowe stroje, a jeszcze mniej, bo zaledwie 17,9 proc. czytelne identyfikatory. Zdarzało ... 23,2 proc. bez katalogów czy materiałów reklamowych w ogóle. 39,3 proc. osób nie otrzymało wizytówki biura (gdzie zatem mieliby dzwonić, jeśli zdecydowaliby się na którąś z zaproponowanych ...
-
Identyfikacja Wizualna Firmy
... wywoływać konkretne, pozytywne emocje. Następnymi elementami wchodzącymi w skład wizerunku wizualnego firmy są druki firmowe oraz cała związana z tym graficzna oprawa. Chodzi tu o elementy takie jak papier firmowy, druki, dokumenty, wizytówki, pisma, naklejki, koperty, broszury i katalogi, na wyglądzie i wielkościach czcionek kończąc. Wszystkie te ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... niedociągnięcia. Jeśli chodzi o wygląd pracowników, to tylko 37,5% z nich miało firmowe stroje, a jeszcze mniej, bo zaledwie 22,7% - czytelne identyfikatory. Korzystniej oceniona ... a 22,7% bez katalogów czy materiałów reklamowych w ogóle. 46,4% osób nie otrzymało wizytówki biura (gdzie zatem mieliby dzwonić, jeśli zdecydowaliby się na którąś z ...