-
Poczta Polska: jakość usług w 2007
... w relacji wieś-miasto w odległości do 200 km, gdzie wskaźnik terminowości wynosi 81,9%. Najniższy wskaźnik terminowości wystąpił w przypadku paczek priorytetowych wysłanych w relacji wieś-wieś w odległości powyżej 200 km i wyniósł 33,7%. Ogólnopolski wskaźnik terminowości doręczeń paczek pocztowych priorytetowych obliczony na podstawie danych ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2008
... . Na podstawie wyników badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych zwykłych stwierdzono, że w całym badanym okresie w obrocie krajowym nie były zrealizowane cele dotyczące terminowości doręczeń przesyłek listowych priorytetowych określone (w Załączniku Nr 2 do rozporządzenia Ministra ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2009
... w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych) jako D+1 i D+2 oraz cele dotyczące terminowości doręczeń przesyłek listowych ekonomicznych określone jako D+3 i D+5. Natomiast w pełni zrealizowany został cel dotyczący terminowości doręczeń przesyłek listowych priorytetowych określony jako D+3. Ponadto, podobnie jak w roku ubiegłym ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2010
... terminowości doręczeń paczek pocztowych. Celem badań jakości opisanych w rozdziale 1 było stwierdzenie, czy Poczta Polska S.A. spełnia określone prawem standardy w zakresie terminowości doręczeń przesyłek realizowanych w ramach obowiązku świadczenia powszechnych usług pocztowych. Wyniki badań wskazały, że w 2010 r. jedynie wskaźnik terminowości ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2011
... świadczonych przez operatora publicznego (Poczta Polska S.A.) w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych, wskaźnika terminowości doręczeń paczek pocztowych. Wyniki badań wskazały, że w 2011 r. jedynie wskaźniki terminowości dla przesyłek listowych priorytetowych doręczanych w terminie D+3 oraz paczek ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2005
... pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o ilości i rodzajach zgłoszonych reklamacji i sposobie ich rozpatrzenia. Raport dotyczy jakości pracy poczty w roku 2005. 1. Terminowość doręczeń przesyłek listowych zwykłych na terenie kraju w 2005 roku. Dla oceny terminowości przesyłek priorytetowych został ...
-
Terminowość przesyłek 2007-2010
... za pośrednictwem Poczty Polskiej trafiał do adresata dzień po wysłaniu, a w pierwszej połowie 2011 r. wskaźnik ten uległ niewielkiej poprawie, Poczta Polska w 2010 r. nie osiągnęła żadnego z celów dotyczących terminowości doręczeń listów, przewidzianych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury, natomiast przynajmniej dwa cele mogą zostać osiągnięte ...
-
UKE: lepsza terminowość przesyłek
... spełnia aktualnie obowiązujących norm europejskich w tym zakresie. Natomiast uzyskany wskaźnik ogólnopolski dla paczek pocztowych ekonomicznych wynosi 93,25%, co ... pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń paczek pocztowych w 2008 r. jest zgodne z "Metodologią przeprowadzania i kontroli badania terminowości doręczeń paczek pocztowych" ...
-
Poczta Polska: niska terminowość przesyłek
... . Zgodnie z rozporządzeniem, cel w zakresie terminowości doręczeń został określony dla paczek pocztowych priorytetowych jako D+1 = 80 procent (gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki, natomiast liczba oznacza kolejne dni po dniu nadania), natomiast dla paczek pocztowych ekonomicznych cel terminowości wyznaczono na D+3 = 90 procent. Oznacza ...