-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... pakowanie, obsługę zwrotów, gospodarowanie odpadami, transport i składowanie [7]. Wybór sklepu internetowego pod względem funkcjonalności to właściwie pierwszy aspekt logistyczny sklepu internetowego. Czym więcej czynności przerzucimy na klienta, tym tańsza będzie eksploatacja sklepu. Ale żeby klient chciał większość czynności wykonać samodzielnie ...
-
Jak wybrać bramkę płatniczą do sklepu internetowego?
Wybór odpowiedniej bramki płatniczej dla swojego sklepu internetowego to kluczowy krok w budowaniu udanego biznesu e-commerce. W dzisiejszym dynamicznym świecie online, w którym klienci oczekują wygody, bezpieczeństwa i zróżnicowanych opcji płatności, ...
-
5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google
... opisy kategorii - zamiast ogólnych fraz, takich jak „Meble ogrodowe – szeroki wybór”, użyj konkretnych, np. „Odkryj trwałe i stylowe meble ogrodowe, idealne na ... lub „Zadzwoń”, aby maksymalnie ułatwić kontakt. Podsumowanie Zwiększenie widoczności Twojego sklepu w Google nie wymaga skomplikowanych strategii ani ogromnego budżetu – wystarczy świadome ...
-
Co determinuje wybór lokalizacji do zamieszkania?
... w pobliżu takich instytucji jest szczególnie ważna dla osób z dorastającymi dziećmi. Miasto, a wieś Wybór właściwej lokalizacji mieszkania lub domu w dużej mierze zależy od indywidualnych preferencji ... komfortu psychicznego, że o każdej porze dnia i nocy móc wyjść do sklepu lub na miasto. Istnieją jednak również tacy ludzie, którzy nie wyobrażają ...
-
Wielkanoc - czas na ubezpieczenie sklepu
... przedsiębiorców często już w podstawowym zakresie chronią od wyżej wymienionych ryzyk. Dodatkowo właściciel sklepu może ubezpieczyć się od ryzyk charakterystycznych tylko dla swojej branży, wystarczy wybierać odpowiedni pakiet. Istotne, by wybór polisy był przemyślany i wynikał ze specyfiki prowadzonej działalności – podkreśla Rafał Klepuszewski ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... internetowych, o którym piszemy w dalszej części. Zaufanie do sklepu wskazano też jako drugi najważniejszy czynnik wpływający na wybór sklepu przez kupujących. Najważniejsza według samych sklepów jest wciąż cena (60% odpowiedzi). Na zaufanie wskazało 17% respondentów. Znana marka sklepu to już tylko 6% odpowiedzi. Ankietowane sklepy poproszono ...
-
Prowadzisz sklep internetowy? Dla klientów ważna jest forma dostarczenia przesyłki
... wybór sklepu ... wybór bezpośredniej dostawy za pomocą poczty lub odbiór w Paczkomacie. Dostawa kurierem to forma transportu, która jest bardzo silnie powiązana ze współczesną branżą e-commerce. Elastyczne godziny dostawy, zapowiedziana wizyta kuriera czy sposób, w jaki klient zostanie obsłużony kształtują jego doświadczenia zakupowe na temat sklepu ...
-
Polacy coraz częściej szukają promocji
... wybór sklepu. Dziś promocja nie jest jedynie atrakcyjnym dodatkiem czy też dodatkową zachętą do zrobienia zakupów. Oferty promocyjne stają się elementem koniecznym, a wręcz decydującym o zakupach. W dobie wysokich cen coraz częściej zdarza się, że o składzie naszych koszyków oraz wyborze sklepu ... znaczenie przy wyborze sklepu. Dla sieci handlowych ...
-
Handel w Internecie - prawa i obowiązki
... wybór nazwy sklepu internetowego oraz nazwy, pod którą będzie prowadzona działalność. Posługiwanie się bowiem nazwą, pod którą inny podmiot działa już w Internecie, może naruszyć jego prawa. Wybór właściwej nazwy ma też nierzadko wpływ na późniejszy wybór domeny internetowej sklepu ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... dostawa, a także podarunki i kupony rabatowe - te argumenty niewątpliwie zwabią klientów do sklepu internetowego, ale jak ich zatrzymać? Utrzymanie klienta w świecie Internetu jest ... skoncentrowanych i specjalistycznych witryn, które w ich odczuciu oferują głębszy wybór w ramach określonych kategorii, więcej informacji o produkcie, a często również ...
-
Świąteczne e-zakupy bez pułapek
... wybór sklepu, w którym dokonujesz zakupów. Zanim zdecydujesz się wydać pieniądze, sprawdź dokładnie, od kiedy sklep funkcjonuje i jakie opinie o sprzedawcy krążą w sieci. Zwróć uwagę, jakie otrzymał oceny i prześledź historię jego zamówień, przeczytaj wszystkie komentarze na jego temat. Opinie na temat sklepu ...
-
Oświetlenie sklepowe a wyniki sprzedaży
Prezentacja towarów, w tym ich oświetlenie mają niebagatelny wpływ na wyniki sprzedażowe. Wybór odpowiednich lamp i źródeł światła to niełatwe zadanie, zwłaszcza jeśli chcemy połączyć walory estetyczne z racjonalizacją kosztów utrzymania sklepu. Odpowiednio dobrane oświetlenie pozwala wydobyć walory każdego wnętrza. W sklepach światło ma jednak nie ...
-
Opinie klientów nie do przecenienia
... czy w ogóle jest taki sklep w rzeczywistości”. Pytanie ― czemu klientka nie zweryfikowała sklepu przed złożeniem zamówienia? Może konsumenci nie do końca zdają sobie ... ktoś im doradzi i zdejmie problem z głowy. Dzięki recenzjom innych kupujących, wybór sprawdzonego sklepu jest dużo prostszy, a przy tym minimalizuje ryzyko bycia skrzywdzonym lub ...
-
Rekomendacja kręci sprzedażą w e-commerce?
... możliwości ponownego ich kupna. W przypadku zakładki konkretnej kategorii klient ma już duży wybór produktów alternatywnych, więc w tym przypadku warto pokazać bestsellery z danej ... także automatyczne maile wysyłane do klientów, kiedy już opuszcza stronę sklepu. Mogą dotyczyć oglądanych produktów, jeśli użytkownik nie dokonał zakupu, lub produktów ...
-
Platformy e-commerce. Wybrać licencję czy SaaS?
... wszystkich firm poszukujących bardzo wydajnego sklepu internetowego z możliwością indywidualnej rozbudowy – mówi Mariusz Połowczuk, właściciel Selly.pl. Czytaj także: - Co wpływa na wzrost sprzedaży? - Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje? Indywidualne potrzeby – co dla kogo? Wybór oprogramowania udostępnianego w modelu SaaS to ...
-
Sklepy online: strony www do zmiany
... informacje w treści strony WWW sklepu internetowego. Dotychczas prawo nakazywało umieszczenia określonych informacji w treści regulaminu sklepu internetowego, to się ... informacje: czas dostawy - „towar dostarczany jest od …… do …… dni zasięg terytorialny – wybór Polska, Niemcy, Francja itp. Konsument powinien mieć możliwość zaznaczenia pustego ...
-
Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości
... wybór metod zapłaty wzmacnia zaufanie klienta do sklepu. Dodatkowo warto rozważyć dołączenie do serwisów oceniających sklepy, aby klienci mogli dzielić się i czytać opinie na temat naszego sklepu. A potem pochwalić się tym w widocznym miejscu na głównej stronie. Wszystkie te informacje wpływają na wiarygodność sklepu ... aplikacji sklepu pozwalającej ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... Dla nich spot reklamowy w telewizji będzie skuteczniejszym sposobem promocji sklepu internetowego w krótkim okresie niż ogromne nakłady na pozycjonowanie. Spot reklamowy ... za którymi stoi jakiś kapitał. Spot telewizyjny to swego rodzaju stempel wiarygodności. Wybór strategii marketingowej to zawsze rzecz trudna. Jednak od wyboru skutecznej strategii ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... pieniądze. Nie polecam! RADA: Przed dokonaniem zakupów, zapoznaj się dokładnie z regulaminem sklepu. Powinna się tam znaleźć informacja o rzeczywistym terminie realizacji zamówienia. Jeśli masz ... minus i z całą pewnością nie poleciłabym tej firmy nikomu, kto miałby wybór. Ja zostałam nią uszczęśliwiona na siłę i takich niespodzianek nie popieram. ...
-
Po artykuły szkolne idziemy z przyjemnością
... respondentów najpierw sprawdzi ofertę internetową, a później uda się do sklepu stacjonarnego, co pokazuje, jak bardzo przenikają się oba światy. – Coraz istotniejszą ... jako dostępność szerokiego asortymentu w jednym miejscu i fizyczna bliskość sklepu, a online jako wybór sposobu płatności, miejsca odbioru i bezpłatnej dostawy. Cena jako kryterium ...
-
W e-commerce liczy się głównie cena
... na wiarygodność sklepu stawia natomiast 56 proc. Dla co trzeciego respondenta istotna jest możliwość bezproblemowego (i najlepiej darmowego) zwrotu towaru. Wybór danego ... dane) – korzysta z nich 71 proc. badanych. Na samodzielne wykonywanie przelewów na konto sklepu decyduje się 60 proc. badanych. Połowa respondentów płaci przy odbiorze przesyłki, ...
-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... wybór muzyki będzie nieodpowiedni. Bodziec do zmiany zachowania: połączenie elementów muzycznych, wizualnych i zapachowych przedłuża czas przebywania klienta w sklepie: 75 procent kupujących twierdzi, że pozostało w sklepie dłużej, gdy wszystkie te elementy były obecne. Budowanie lojalności: 9 z 10 konsumentów zdecydowało się na powrót do sklepu ...
-
5 powodów, dla których marki powinny mieć aplikacje zakupowe
... funkcji wirtualnej pomadki i „nałożyć” dany kolor na usta, aby ułatwić wybór odcienia. Z uwagi na fakt, że drogerie Sephora są otwierane na rynkach ... użytkowników aktywnie korzysta z postów zakupowych. Linki prowadzą do odpowiedniej strony sklepu mobilnego, a aplikacja otrzymuje stamtąd informacje o cenie itp. Serwis Instagram testuje obecnie ...
-
Hosting dla firm: jak go wybrać?
... się przede wszystkim do prowadzenia na nim prężnie działającego sklepu internetowego, dużego serwisu informacyjnego czy dowolnego portalu o znacznym ruchu. ... rzetelną i wiarygodną relację z tego, jak wygląda współpraca z dostawcą usług hostingowych. Wybór hostingu optymalnie dopasowanego do potrzeb firmy to pierwszy i najważniejszy krok ku ...
-
Profesjonalny sklep internetowy
... poziomu usług i dostosowania sklepu dla potrzeb poszczególnych ... wybór padł na osCommerce? Dlatego, że Publiczna Licencja GNU pozwala obniżyć koszty takiego oprogramowania praktycznie do zera. Wielu naszych użytkowników sprzedaż przez Internet traktuje z nieufnością, nie widzą więc sensu wydawania na samym starcie znacznych sum na uruchomienie sklepu ...
Tematy: vel.pl -
5 sposobów na większe zarobki w e-commerce
... umieścić na różnych poziomach wiele punktów styku, powodujących, że przeglądający witrynę sklepu staje się klientem. Nie zapominaj jednak o podstawie w e-biznesie, którą jest wybór odpowiedniej platformy dla sklepu. Kupujemy oczami, czyli ważna jest kolorystyka sklepu, zdjęcia produktów oraz zrozumiałe i przyjazne opisy produktów. Proste, a działa ...
-
E-commerce czyli jak założyć sklep internetowy?
... handlu w niedzielę. Może zatem warto zastanowić się nad założeniem własnego sklepu internetowego? Założenie sklepu internetowego Gdy prowadzona jest już działalność gospodarcza, to ... prowadzenia działalności została już określona to kolejnym najważniejszym krokiem jest wybór oprogramowania. Z jakiego powodu jest ono takie ważne? Ponieważ dobre ...
-
Świąteczne zakupy online na ostatnią chwilę. Na co uważać?
... dobrym pomysłem. Presja czasu może spowodować nie tylko wybór niewłaściwego upominku, ale narazić nas na różnego rodzaju oszustwa. Eksperci ESET ostrzegają, ... zakupu lub podasz swoje dane na stronie sklepu internetowego, którego nie znasz, zweryfikuj sprzedającego. Sprawdź opinie na temat sklepu umieszczone w niezależnych serwisach, upewnij się, czy ...
-
Zakupy online coraz częstsze
... i Dóbr Konsumpcyjnych, Roland Berger Strategy Consultants. Dla 76% ankietowanych wybór sklepu podyktowany jest ceną produktu. 37% ankietowanych uznało opinie na forach internetowych za drugi najważniejszy czynnik (poza ceną) jakim kierują się przy wyborze sklepu internetowego. 19% internetowych klientów kieruje się opinią znajomych. Zebrane ...
-
Dzieci a decyzje zakupowe Polaków
... dziecka, słodkie oczy czy drobny komplement mogą zdziałać cuda i wpłynąć na ostateczny wybór produktu dla rodziny. Dlatego firmy prześcigają się w pomysłach na zaistnienie w umysłach młodych ... Ponad połowa respondentów przyznała, że dzieci mają nawet wpływ na wybór sklepu, w którym rodzina robi zakupy. Gosia, mama dwójki dzieci, przyznaje, że jej ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... i współpraca z influencerami? Sposobów na przyciągnięcie klientów jest wiele. Oto subiektywny wybór najlepszych z nich. Jeszcze kilkanaście lat temu sprzedaż detaliczna odbywała się ... do oferty nowych marek i produktów, a 23 proc. na uatrakcyjnieniu wizualnej strony sklepu. Po kilka-kilkanaście procent głosów otrzymały inne metody działań, w tym ...
-
Jak kupujemy RTV/AGD?
... nie wystarczą opinie internautów – po zapoznaniu się z nimi swoje kroki kierują do sklepu, gdzie oglądają i kupują produkty RTV/AGD. 13 proc. korzysta wyłącznie ze ... dokonania wyboru na ich podstawie. Internet przede wszystkim oferuje wygodę i większy wybór. - Przewaga sklepów internetowych tkwi także w przejrzystej ofercie. Do wyboru mamy tysiące ...
-
Jak wybrać hosting? 9 nieoczywistych kwestii, na które warto zwrócić uwagę
... . Pozwoli Ci to zaoszczędzić na hostingu i dobrać go optymalnie do wymagań Twojej strony, sklepu czy bloga. Czym jest hosting? Hosting jest Ci niezbędny, jeżeli jesteś przedsiębiorcą i ... Z kolei dyski SSD NVMe są nawet 10-krotnie szybsze od dysków SSD. Dlatego wybór hostingu na dyskach HDD jest dużym błędem, którego wynikiem będzie wolno działająca ...
-
Po co mi w firmie to IT?
... rozwiązań, oprogramowania itp. Wybór technologii to raczej problem oceny ryzyka inwestycji i jej zasadności (koszt a korzyści). Pierwotnym problemem ... było czasu (nie dano go sobie!) na rzetelne przemyślenia. Użyłem tu pojęcia sklepu internetowego, ale dotyczy to praktycznie każdego e-biznesu. Metodami elektronicznymi można z powodzeniem wspierać ...
Tematy: it -
Polacy lubią małe sklepy
... jakości. Najważniejszym czynnikiem, który decyduje o wyborze placówki handlu nowoczesnego w Polsce jest lokalizacja sklepu. Hipermarket musi być zlokalizowany w pobliżu miejsca zamieszkania, aby był chętnie odwiedzany. Również znaczący wpływ na wybór sklepu cały czas mają ceny, jednak w powiązaniu z jakością produktów. ShopperTrends to cykliczne ...