-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W kwietniu osiągnęły one pułap 368 mln zł, co stanowiło 38% wydatków we wszystkich analizowanych branżach i znacznie przekroczyło budżety, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... branży handlowej o największych wydatkach reklamowych był ponownie Lidl, który przeznaczył na promocję w tv, radio i prasie ponad 31 mln zł. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Media Expert, zostawiając w tyle kolejne marki (Biedronkę, Euro RTV AGD i Media Markt). Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W czerwcu osiągnęły one pułap 368,5 mln zł, co stanowiło 38 ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W sierpniu stanowiły one 42 proc. wydatków we wszystkich analizowanych ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... dość typowe dla schyłku roku i okresu przeziębień i chorób. Jej wydatki stanowiły aż 38% budżetu wszystkich analizowanych sektorów. Druga pozycja przypadła w udziale branży handlowej, która nieco zwiększyła swoje wydatki względem poprzedniego miesiąca, a trzecia - branży finansowej. Wydatki reklamowe w podziale na media Liderem wśród mediów, które ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... . Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz dyskontów (27 proc.) i sklepów w elektroniką (24 proc ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... : typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (31 proc.) i dyskontów (30 proc.), w ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... wyższą pozycję niż trzecia, na której znalazły się po branży handlowej i producentach żywności - podkreślają analitycy Equinox Polska. Fakt ten wiąże się ... Hasco-Lek i Polpharmy wszyscy gracze z pierwszej dziesiątki zwiększyli swoje wydatki reklamowe. Jak podkreślają analitycy Equinox Polska, cennikowe wydatki powyżej 50 mln zł przekroczyło w ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... wydatki na reklamę żywności, również trzech największych operatorów telekomunikacyjnych ograniczyło swoje wydatki. Na stabilnym poziomie, głównie dzięki aktywności największych graczy, utrzymują się wydatki branży ...
-
Zadłużenie branży motoryzacyjnej spada, ale 12 tys. firm wciąż ma problemy
... Wśród nich najwięcej, bo 17,6 mln zł, pochodzi od przedstawicieli branży handlowej. Ostrożne prognozy Najbliższe miesiące nie będą łatwe dla motoryzacji, choćby z ... poszukiwać promocji i okazji cenowych (44 proc.), szukać tańszych zamienników i ograniczać wydatki (po 36 proc.). Co czwarta zamierza rezygnować z zaplanowanych wcześniej zakupów (20 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... zmiany zmniejszając inwestycje w media. Spadły wydatki na reklamę firm z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki branży finansowej i ... tworzące region „Postępowa” Azja. W 2012 wydatki reklamowe w tym regionie wzrosły tylko o 3,6%, głównie z powodu zmniejszenia wymiany handlowej z Chinami i innymi szybko ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... kategoriom, to na miano najbardziej hojnego reklamodawcy zdecydowanie zasługują super- i hipermarkety. W I półroczu br. ich wydatki na reklamę miały 66-procentowy udział w inwestycjach na promocję całej branży handlowej. Względem I połowy poprzedniego roku taki wynik jednoznaczny jest ze spadkiem o 4 punkty procentowe, ale jednocześnie podkreślić ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
Dom mediowy Codemedia przeanalizował ubiegłoroczne wydatki na reklamę w branży handlowej i dowiódł, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Łączny budżet reklamowy wszystkich przeanalizowanych podmiotów przewyższył 1 miliard złotych, co względem poprzedniego roku ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... branży handlowej i farmaceutycznej, jest widoczne we wzroście liczby emitowanych spotów (ok. 21% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem), w rosnącym wypełnieniu bloków reklamowych oraz wzroście cen. Wpłynęło to na podwyższenie prognoz wzrostu wydatków na reklamę radiową w 2015 roku do 5,5%. Analitycy ZenithOptimedia szacują, że w 2016 roku wydatki ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... się, że wszystkie analizowane sektor postanowiły ograniczyć budżety reklamowe. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W lipcu stanowiły one 34 proc. wydatków we wszystkich analizowanych ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... branży spożywczej, handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Łączne przedświąteczne wydatki reklamowe w tych pięciu topowych branżach to ponad 1,2 mld złotych, o 73 mln złotych więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Markowe święta przed telewizorem Za największy kawałek tortu reklamowego odpowiada branża farmaceutyczna, której wydatki ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... tradycyjnych na reklamę nie szczędził przede wszystkim sektor farmaceutyczny, której wydatki reklamowe stanowiły 35 proc. budżetów wszystkich przeanalizowanych branż. Nieco mniej ... zł. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (28 proc.) i dyskontów (26 proc.), które ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... , a po piętach - podobnie jak w minionych miesiącach - deptała jej farmacja. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. We wrześniu stanowiły one 35 proc. wydatków we wszystkich analizowanych ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... drugą pozycję. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży handlowej. W analizowanym okresie (1.11-15.12 2018) stanowiły one 37 proc ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... handlowej. Ma też inne skuteczne narzędzie w postaci odpowiedniego kształtowania cen cennikowych. Owszem, ceny spadają, ale może nie jest to wystarczająco duża obniżka, by zachęcić reklamodawców do lokowania wyższych budżetów – uważa Jaśkiewicz-Kundera. Wydatki ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... mierze jest efektem cięć dokonywanych w pierwszym półroczu. W samym trzecim kwartale wydatki tego sektora podskoczyły o 4,0%, czyli niespełna 6 mln zł. Na przestrzeni 9 miesięcy tego roku najpokaźniejszy wolumenowy wzrost stał się udziałem branży handlowej, której wydatki na reklamę były aż o 165 mln zł (+17,4%) wyższe niż rok ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... : typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (42 proc.) i dyskontów (24 proc.), ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... : typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (31 proc.) i dyskontów (26 proc.), w ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... wydatki reklamowe w tym regionie wzrosły tylko o 3,6%, głównie z powodu zmniejszenia wymiany handlowej ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... branży FMCG, do ograniczenia wydatków zmuszona jest także branża farmaceutyczna, która poniosła bardzo duże straty w wyniku zmiany ustawy refundacyjnej. Wydatki na reklamę zmniejszają także firmy z branży ... rynkach raczej przeciętnego wzrostu o 2,3% w 2012, częściowo z powodu zmniejszenia wymiany handlowej z Chinami, a po części dlatego, ze niepewność ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... branży finansowej w okresie I-IV 2014r. wskazuje na co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2013. Całkowite wydatki osiągnęły poziom 499,6 mln zł (wydatki ... Ponadto w listopadzie i grudniu trwała kampania udostępnionej przez ING internetowej platformy handlowej dla firm Aleo. W swojej najnowszej kampanii ING promuje pożyczki ...
-
Wynagrodzenie za zawarcie umowy handlowej jest kosztem podatkowym
... związanych z realizacją samej umowy handlowej z konkretnym kontrahentem. Może być ono ... ich uzyskania. (...) Stwierdzić należy, że przedstawione we wniosku wydatki w postaci Wynagrodzenia dla kontrahenta są związane z ... przedmiotowego wynagrodzenia z uwagi na znaczną konkurencję panującą w branży, w celu pozyskania bądź utrzymania kontrahentów w zamian ...
-
Kto rządzi w branży transportowej?
... transportowe rośnie m.in. za sprawą produkcji przemysłowej, wzrostów notowanych w wymianie handlowej oraz intensywnego rozwoju branży e-commerce. Szacunki wskazują, że aż 80 proc. towarów ... realizacją zlecenia. Najlepiej zatem, aby wpływy za transport przewyższały poniesione wydatki. Transportowcy w różny sposób naliczają opłatę za wykonaną pracę. ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... , wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej, której majowy budżet reklamowy stanowił 39 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach i znacznie przekroczył nakłady, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe ...
-
Miliardowe inwestycje w nieruchomości handlowe
... %. - Na rosnące inwestycje wpływa dobra koniunktura w Polsce i coraz większe wydatki rodzimych konsumentów. Branża to widzi i inwestuje w punkty handlowe — otwiera ... z branży handlowej wdraża rozwiązania w zakresie Internetu Rzeczy (IoT). Według agencji badawczej Transparency Market Research (TMR), wartość rozwiązań IoT dedykowanych branży handlowej, ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... 6,7 proc. Największą dynamiką charakteryzowały się wydatki na reklamę kinową. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale ... poziomu 22 proc. Należy podkreślić, że od wielkości i struktury mediamiksu firm z branży handlowej zależy w dużym stopniu dalszy rozwój rynku reklamy. Największy spadek wolumenu ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... znajduje się polska branża kreatywna? Kto w branży kreatywnej ma największe długi? Według prognoz Dentsu Global Ad Spend Forecasts w tym roku wydatki na reklamę zwiększą się w Polsce o ... Klienci są im winni 125,6 mln zł. Są to głównie przedsiębiorstwa z branży handlowej, które nie rozliczyły się z 30,4 mln zł oraz budowlanej, gdzie uzbierało się 24 ...
-
Rodzina 500 plus a handel detaliczny. Dwie strony medalu
... wydatki gospodarstw domowych i tym samym na obroty, które generuje sprzedaż detaliczna, nadal pozostaje program „Rodzina 500+”. Jednak poza korzyściami wynikającymi z bieżącej sytuacji makroekonomicznej, na handel detaliczny czekają specyficzne dla branży ... polskiego konsumenta. Niemniej jednak otoczenie gospodarcze znacznie sprzyja branży handlowej ...
-
Warto inwestować w sektor ochrony zdrowia
... Wydatki konsumpcyjne stanowiły 63% PKB, a nie przeszło 70%, jak obecnie. Relacja zadłużenia gospodarstw domowych do dochodów rozporządzalnych obniżyła się dziś do 128%. Ten proces powinien być kontynuowany, przynajmniej do poziomu 120% PKB. Obawy budzi nierównowaga w wymianie handlowej ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... tej branży plasuje ją w połowie stawki trzydziestu najbardziej aktywnych sektorów na rynku. Dla porównania, najwięcej na ten cel przeznacza się w branży farmaceutycznej, handlowej bądź ... reklamy telewizyjnej. W ciągu 11 miesięcy mijającego roku, największe wydatki reklamowe w branży dziecięcej w mediach tradycyjnych związane były z emisją spotów na ...