-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... wydatki takich branż jak żywność, telekomunikacja oraz higiena i pielęgnacja. Szczególną uwagę warto poświecić wydatkom internetowym, które całkowicie zmieniają układ w rankingu branż liderów wydatków. Analitycy Equinox Polska spodziewają się, że branżą alokującą najwięcej środków w reklamę online będzie handel z udziałem na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... , że globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2012 r. o 3,8%, a wartość rynku reklamowego na koniec roku sięgnie 502 miliardów dolarów. Szacunki te są niższe od zakładanych w czerwcu, kiedy spodziewano się wzrostu o 4,3%. Skorygowane zostały również prognozy wydatków reklamowych w kolejnych latach – w 2013 roku spodziewany jest wzrost o 4,6%, a w 2014 ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... na stabilny wzrost przychodów z reklam. Prognoza wydatków na globalnym rynku reklamowym ZenithOptimedia prognozuje, że globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,9%, a światowy rynek reklamy osiągnie na koniec roku wartość 518 miliardów dolarów. Oznacza to obniżenie prognozy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... wydatki na reklamę w nich zmniejszą się w porównaniu z ubiegłym rokiem aż o 25,2%. Obniżenie prognoz dotyczy także outdooru. W 2013 roku wydatki na reklamę zewnętrzną będą niższe od ubiegłorocznych o 9%. Największa zmiana dotyczy prognozy wydatków na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... na poziomie 4,6%. W przyszłym roku, według prognozy ZenithOptimedia, wzrost sięgnie poziomu 2,7%. Tegoroczne wydatki na reklamę w kinach są nieznacznie wyższe − w porównaniu z 2013 wzrosły o 0,6%. W przyszłym roku można się spodziewać wzrostu o 1,1%. Wydatki na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... na globalny rynek reklamy. W latach 2013-2016 USA powinny przynieść 26% z 90 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W latach 2014–2016 globalne wydatki na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... prognozy wydatków na reklamę w magazynach z -16,2% na -16,5%, więcej stracą natomiast dzienniki – w 2012 roku spodziewamy się obniżenia wydatków na reklamę w dziennikach o 20,1%. Obniżenie prognoz dotyczy także reklamy zewnętrznej. W 2012 roku wydatki na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... rewiduje prognozy na 2014 rok. Wydatki na reklamę mają wzrosnąć w Polsce o 1,8 procenta, a nie jak przewidywano w grudniu 1,4 procenta. W bieżącym roku wartość rynku reklamowego ma sięgnąć nawet 6,51 miliarda złotych. - Optymistyczne nastroje w gospodarce pozwalają spodziewać się dalszej poprawy koniunktury, także na rynku reklamowym ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... wydatki na online po raz pierwszy przewyższą łączne wydatki na reklamę w dziennikach i magazynach (22,7%). Według analityków do 2016 roku wydatki na reklamę w Internecie będą stanowiły 28,3% globalnych wydatków reklamowych, co zmniejszy różnicę między udziałami Internetu i największego medium − telewizji − z 15,9% do 9,9%. Wydatki na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... wydatki na reklamę kinową wzrosną o 1,1%, natomiast w 2016 roku spodziewany jest wzrost o 1,7%. Prognoza dla europejskiego rynku reklamowego W 2014 roku, po kilku latach spadków, sytuacja na rynkach reklamowych w Grecji, Portugalii, Hiszpanii i Irlandii znacznie się poprawiła. Dobra passa rynku reklamowego w Grecji odwróciła się na ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... prognozy ZenithOptimedia dotyczące wartości wydatków na reklamę w prasie, radiu i w kinach. Wpływy z reklam w magazynach będą w tym roku niższe o 21%, natomiast wydatki na reklamę w dziennikach spadną o 25,2%. Reklamodawcy wydadzą też mniej na reklamę w radiu – ich wydatki na ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... na reklamę? Jakie formy reklamy stymuluje rozwój gospodarki cyfrowej? Jak prezentuje się udział reklam w światowym PKB? Zenith szacuje, że globalne wydatki na reklamę osiągną 705 mld USD w 2021 roku, odnotowując wzrost z 634 mld USD w 2019 roku, a następnie wzrosną do 873 mld USD do roku 2024. Prognozy ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... wydatki na reklamę w kategorii Beauty wzrosły między 2014 a 2018 rokiem o zaledwie 0,9% w 2016 roku, po czym w 2017 i 2018 spadły o 1,2%. Internet stymuluje wzrost wydatków na reklamę marek kosmetycznych Sytuacja na ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... wydatki na reklamę kinową. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... na przyszłość. Ciągle duża niepewność nakazuje jednak dość ostrożnie podchodzić do prognoz. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2014 i prognoza III kw. 2014
... reklamę (18,5 proc.) oraz remonty i zakup lokali użytkowych (19,2 proc.). Udział firm deklarujących inwestowanie wyniósł 49,5%, co oznacza, że co drugi przedsiębiorca MSP, także na trzeci kwartał zaplanował wydatki ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... wydatki na reklamę lub przesuwają na późniejszy okres. Spowolnienie odczują przede wszystkim stacje telewizyjne. Według raportu MFW World Economic Outlook polska gospodarka zanotuje w tym roku wzrost PKB o 2,4 proc., a w roku przyszłym obniży się on do 2,1 proc. Lepsze prognozy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wydatki na reklamę w Internecie osiągną podobny udział – 37% wartości rynku. POSZCZEGÓLNE SEGMENTY RYNKU W POLSCE I NA ŚWIECIE Dystrybucja programów TV w Polsce i na świecie Globalne wydatki na płatną telewizję (wykluczając wydatki na publiczny abonament) będą rosły w okresie kolejnych 5 lat na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2016 r. w porównaniu do roku 2011 o ponad 9%. Dla regionu EMEA szacuje się wzrost wartości reklamy prasowej na ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie wśród młodych Polaków Ponad 50 proc. budżetów reklamowych jest przeznaczana w Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium. Prognozuje się wzrost wartości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2014-2017 na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2018 r. w porównaniu do 2013 r. o ponad 27%. Dla regionu EMEA szacuje się spadek wartości reklamy prasowej na ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... na poziomie o 9,8% rok do roku. Rynek reklamy rośnie zatem znacznie szybciej niż rodzima gospodarka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę ... co przewyższyło nieznacznie prognozy, rynek reklamy w Polsce tymczasem przyspiesza jeszcze bardziej bo aż do 11,5 proc.! Reklamodawcy przeznaczyli na reklamę ponad 2,8 ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... prognozy International Data Corporation, według których wartość wydatków na technologie i usługi związane z Big Data wyniesie w 2014 roku w Europie Zachodniej nawet 2,9 miliarda dolarów. Wydatki te będą stale rosły i w 2018 roku mogą osiągnąć poziom nawet 6,8 miliarda dolarów. – Zapotrzebowanie na ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2011 i prognoza I kw. 2012
... na minimalne wydatki realizowane głównie z własnych zasobów finansowych. Brak reform, wyższy VAT, wyższe rentowe, wyższe wydatki na ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2012 i prognoza IV kw. 2012
... na reklamę, która ma uchronić, przed jeszcze gorszą sprzedażą (wydatki na marketing chce ponieść 26 proc. przedsiębiorców). 15,7 proc. badanych firm zaplanowało inwestycje w maszyny i urządzenia, w środki transportu (10,5 proc.) a np. w oprogramowanie (10,5 proc.). Rok 2014 ... początku 2012 roku. DOMINUJĄ PROGNOZY GORSZEJ KONDYCJI GOSPODARCZEJ KRAJU W ...