-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... wydatki na reklamę w Polsce będą w tym roku niższe o 5,9%, a wartość rynku na koniec roku spadnie do 6,352 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną natomiast o 3,5%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 505 mld dolarów. Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... na świecie – według szacunków ZenithOptimedia dzięki Mistrzostwom Świata w piłce nożnej na globalne wydatki na reklamę będą w tym roku wyższe o 1,5 mld USD. Medium, które zyska najwięcej na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... , który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku o 17 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... wydatki na reklamę mają wzrosnąć w Polsce o 2,4%. W ujęciu globalnym oczekiwane są wzrosty na poziomie 5,1%. Szacuje się, że również w nadchodzącym roku polski rynek reklamy doczeka się ponad 3-procentowego wzrostu. Najszybciej rosnącą grupą wydatków jest reklama internetowa. Z kolei systematycznie kurczą się budżety przeznaczone na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 3,8%. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 roku wydatki netto na reklamę w Polsce ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... wydatki na reklamę wyniosą niecałe 6,4 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,9%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 518 mld dolarów. Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... na 2014 rok. Wydatki na reklamę mają wzrosnąć w Polsce o 1,8 procenta, a nie jak przewidywano w grudniu 1,4 procenta. W bieżącym roku wartość rynku reklamowego ma sięgnąć nawet 6,51 miliarda złotych. - Optymistyczne nastroje w gospodarce pozwalają spodziewać się dalszej poprawy koniunktury, także na ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie 27%. Co ciekawe, w tym medium również mamy do czynienia z redukcją wydatków o 16 mln zł! Trzecim medium jest radio i, mimo spadku o 3 mln zł, skupia ono ponad 5% udziału. Wydatki na outdoor i reklamę w magazynach pozostają na ... na świecie ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji, mówiących o spadku wartości rynku o 4,9%. Prognozowana wartość rynku reklamowego wyniesie na ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
Wydatki netto na reklamę w Polsce będą w 2013 roku niższe od ubiegłorocznych o 6%, a wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku 6,341 mld złotych – prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia. Globalne wydatki ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... wydatki na reklamę? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na działania reklamowe w mediach, a które zdecydowały się na cięcie budżetów? Na który z rodzajów reklamy online wydano najwięcej? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamowym SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... Polsce, jednak wydatki na reklamę w Internecie osiągną podobny udział – 37% wartości rynku. POSZCZEGÓLNE SEGMENTY RYNKU W POLSCE I NA ŚWIECIE Dystrybucja programów TV w Polsce i na świecie Globalne wydatki na płatną telewizję (wykluczając wydatki na publiczny abonament) będą rosły w okresie kolejnych 5 lat na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... Polsce i na świecie Po doskonałym roku 2010, kiedy wydatki na reklamę telewizyjną w Europie urosły o ponad 10%, dynamika rynku w roku 2011 spadła do 1,8%. Było to związane przede wszystkim ze słabnącą sytuacją makroekonomiczną na większości rynków europejskich. Malejąca dynamika, wydatków na reklamę ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... wydatki na reklamę w trzech kwartałach 2022 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... Polsce było już około 12 mln abonentów płatnej telewizji. Według raportu Deloitte ,,TMT Predictions 2014” wbrew ubiegłorocznym oczekiwaniom wzrośnie liczba użytkowników korzystających z płatnej telewizji. Przewiduje się, że do końca roku 2014 nawet 50 mln gospodarstw domowych na świecie ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... że w Polsce w nadchodzących latach będziemy obserwować spadek przychodów ze sprzedaży prasy drukowanej z 435 mln USD w 2013 r. do 426 mln USD w 2018 r. (-0,5% CAGR), spowodowany głównie dalszą migracją czytelników do Internetu i urządzeń mobilnych. Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... wydatki te zwiększono z 1,95 proc. do 2 proc. PKB. Według Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (Food and Agriculture Organization of the United Nations, FAO). indeks cen żywności na świecie ... reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... wydatki na reklamę internetową wzrosną z 59.9 miliardów USD w 2008 r. do 86,7 miliardów USD w 2013 r, czyli o 7,7 procent rocznie w rejonie Ameryki Północnej, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, Dalekim Wschodzie oraz w Ameryce Łacińskiej. W Polsce wskaźnik wzrostu dla segmentu reklamy internetowej prognozowany jest na ...