-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... Euro globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 3,8%. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 roku wydatki netto na reklamę w Polsce spadną o 4,9% w stosunku do ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... wydatki na reklamę w Polsce będą w tym roku niższe o 5,9%, a wartość rynku na koniec roku spadnie do 6,352 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną natomiast o 3,5%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 505 mld dolarów. Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... na poziomie 4,6%. W przyszłym roku, według prognozy ZenithOptimedia, wzrost sięgnie poziomu 2,7%. Tegoroczne wydatki na reklamę w kinach są nieznacznie wyższe − w porównaniu z 2013 wzrosły o 0,6%. W przyszłym roku można się spodziewać wzrostu o 1,1%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadną ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... na programy realizujące misję, co w efekcie doprowadzi do utraty udziałów w widowni i zmniejszenia wpływów z reklamy − powiedziała Monika Bronowska. Wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku o 10,7%. W 2016 roku rynek reklamy online wzrośnie o 10,6% i będzie stanowił ponad 1/4 wartości rynku reklamowego w Polsce ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... na reklamę w mediach społecznościowych, które rosną rocznie o 30%. Wydatki na reklamę video online będą rosły o 24% rocznie do 2016 roku. Natomiast wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... I znajduje to odzwierciedlenie w ogromnej dynamice wzrostu wydatków na reklamę mobilną − mówi Marta Zielonka. W porównaniu z ubiegłym rokiem spadną wydatki na reklamę w prasie: o 14,9% w magazynach, i o 16,1% w dziennikach. Wydatki na reklamę radiową wzrosną w tym roku o 1,3%, a na reklamę w kinach reklamodawcy przeznaczą o 1,8% więcej niż rok temu ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
ZenithOptimedia szacuje, że w 2012 roku łączne wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji, mówiących o spadku wartości rynku o 4,9%. Prognozowana wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku niecałe 6,8 mld złotych. - Według najnowszych danych GUS, PKB wzrósł w III ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... roku o 5,2%. Łączne wydatki na reklamę wyniosą niecałe 6,4 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,9%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 518 mld dolarów. Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku spadną ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... wydatki na reklamę w dziennikach spadną o 25,2%. Reklamodawcy wydadzą też mniej na reklamę w radiu – ich wydatki na to medium będą w tym roku niższe od ubiegłorocznych o 4,4%, głownie za sprawą obcięcia budżetów przez firmy telekomunikacyjne oraz największego reklamodawcę radiowego – Aflofarm. Wzrosną natomiast wydatki na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... na prasę i flagowy tytuł Agory? – zastanawia się Iwona Jaśkiewicz-Kundera. Radio odnotuje w tym roku wzrost przychodów z reklamy – w porównaniu z ubiegłym rokiem będą one wyższe o 1,3%. W niewielkim, ale stabilnym tempie rosną wydatki na reklamę kinową – będą w tym roku wyższe o 1,8%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadną ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie 27%. Co ciekawe, w tym medium również mamy do czynienia z redukcją wydatków o 16 mln zł! Trzecim medium jest radio i, mimo spadku o 3 mln zł, skupia ono ponad 5% udziału. Wydatki na outdoor i reklamę w magazynach pozostają na ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... wydatki na reklamę w social mediach przewyższą inwestycje reklamodawców w prasie drukowanej. Udział platform social mediowych w globalnym rynku reklamowym wzrośnie w 2019 roku o 20%, osiągając poziom 84 mld USD. Nakłady finansowe w reklamę w papierowych gazetach i magazynach spadną ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... , spadek rynku reklamowego w Polsce może się zatrzymać na koniec 2020 na poziomie -7,3%. Natomiast jeśli na skutek wzrostu zachorowań restrykcje zostaną ... spadek inwestycji reklamowych w prasie - spodziewane wydatki na reklamę w gazetach będą mniejsze w tym roku o 21% w skali globalnej, zaś w magazynach spadną o 20%. Należy przy tym zwrócić ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... wydatki na reklamę internetową wzrosną z 59.9 miliardów USD w 2008 r. do 86,7 miliardów USD w 2013 r, czyli o 7,7 procent rocznie w rejonie Ameryki Północnej, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, Dalekim Wschodzie oraz w Ameryce Łacińskiej. W Polsce wskaźnik wzrostu dla segmentu reklamy internetowej prognozowany jest na ...