-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... wydatki reklamowe w I połowie 2013 roku, podczas gdy cały sektor finansowy stabilnie inwestuje w promocję i notuje 6% wzrost wydatków - podaje Equinox Polska. Sektor finansowy zainwestował w wydatki reklamowe 5,9% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Inwestycja zamknęła się kwotą 608 mln zł cennikowo, w ciągu 4 pełnych miesięcy 2013 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej średniorocznie o ponad 10% CAGR. W 2017 r. reklama telewizyjna utrzyma dotychczasową dominującą pozycję, stanowiąc nadal ponad 39% rynku reklamy w Polsce, jednak wydatki na reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku osiągną tym samym poziom 83,5 miliardów USD, co oznacza 4,5 procentowy spadek rok do roku. Rynek reklamy ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... na tablety czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki na reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 roku wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy po raz pierwszy wydatki na reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2018 r. w porównaniu do 2013 r. o ponad 27%. Dla regionu EMEA szacuje się spadek wartości reklamy prasowej na poziomie -2,4% CAGR, z 24,4 mld USD w 2013 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... rynek reklamy wciąż rośnie. Mimo sytuacji w strefie Euro globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 3,8%. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 roku wydatki netto ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... wydatki reklamowe w tym regionie wzrosną o 10,7% w 2012 roku, a w 2013 – o 11,7%. Prognoza wydatków na globalnym rynku reklamowym ZenithOptimedia prognozuje, że globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2012 r. o 3,3%, a wartość światowego rynku reklamy wyniesie 497 miliardów dolarów. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach – o 4,1% w 2013 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... na tablety czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki na reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... reklamy. W latach 2013-2016 USA powinny przynieść 26% z 94 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... do aut służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych oraz danych Kantar Media. Wydatki podane w kwotach rate card (bez Internetu).
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... . Informacje o badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 stycznia 2013 roku a 30 listopada ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględnienia rabatów. Pod uwagę brane były reklamy wyemitowane między 6 listopada a 6 grudnia 2013 r. Analizą objęto pięć marek, reklamodawców oraz branż, które w badanym czasie poniosły najwyższe wydatki reklamowe w mediach monitorowanych ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... ubiegłego (sprzedaż 37,8 mln hl piwa w 2012 ) i spaść o 2%. Duże wydatki liderów rynku W 2013 roku grupa największych reklamodawców na rynku piwa pozostaje niezmienna ... producentów piwa w porach Prime Time-u i Late Night. Chociaż marketerzy chętnie korzystają również z reklamy zewnętrznej (10% udziałów w wydatkach) i kinowej, która może pochwalić się ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... . Spoty reklamowe zaczęły pojawiać się 21 stycznia 2013 roku. W ciągu miesiąca po starcie kampanii, wydatki reklamowe Play sięgnęły niemal 17 mln zł, z ... się naprawdę”. Może za kilkaset lat nasi potomkowie uwierzą w prezentacyjną rolę reklamy – ale dzisiaj niechętnie traktujemy jej związek z doświadczaną przez nas rzeczywistością jako naturalny. ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... do pierwszego kwartału 2021 r. Wzrósł także udział internetu w rynku reklamy: z 44% do 44,9%. Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały 12,5% spadku. Już w czwartym kwartale wyniki finansowe publikowane przez ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... reklamy. W latach 2013-2016 USA powinny przynieść 26% z 90 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W latach 2014–2016 globalne wydatki ... wzrostu wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2013–2016 tego typu reklama przyniesie 38% ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej w 2016 roku pod względem wielkości nieznacznie wyprzedzi rynek reklamy telewizyjnej w Polsce. „Pomimo widocznego spowolnienia w ostatnich miesiącach, wydatki ... roku, zaś wzrostu można oczekiwać dopiero od 2013 r., co oznacza CAGR na poziomie 0,3% w całym ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... się dla radia wzrostem przychodów z reklamy na poziomie 4,6%. W przyszłym roku, według prognozy ZenithOptimedia, wzrost sięgnie poziomu 2,7%. Tegoroczne wydatki na reklamę w kinach są nieznacznie wyższe − w porównaniu z 2013 wzrosły o 0,6%. W przyszłym roku można się spodziewać wzrostu o 1,1%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadną nieznacznie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że wydatki na reklamę w sieci wzrosły w ubiegłym roku o ponad ... podział branżowy, doszło do kilku rotacji, między innymi na pozycji lidera. W roku 2013 została nim motoryzacja, która pozyskała 16% tortu reklamowego online. Gałąź ta ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... się wydatki na reklamę w trzech pierwszych kwartałach 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. rynek reklamy ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
... się jednak, że nie zawsze duże wydatki przekładają się na zwiększone zainteresowaniu potencjalnych i obecnych klientów w sieci. Również ciekawie prezentuje się sytuacja podmiotów udzielających tzw. szybkich pożyczek. Instytut Monitorowania Mediów porównał wydatki z 3 kwartału 2013 r., na reklamy usług i produktów finansowych ze skalą dyskusji ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... o 12,1% wobec I półrocza 2013. W pierwszej połowie ... reklamy online najbardziej dynamicznie rosła reklama wideo emitowana in-stream (więcej o +29,0%). Poprawiły się wydatki na reklamę graficzną - duża w tym zasługa rozwoju reklamy mobile display. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy (-20,6%), kina (-9,6%) oraz - w niewielkim stopniu - reklamy ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
W ciągu 7 miesięcy 2013 roku wydatki reklamowe producentów kawy były prawie 5-krotnie większe od herbaty. To znaczna zmiana w stosunku do 2012 gdy różnica ta wynosiła 1,5 razy. Łącznie wydatki sektora napojów ciepłych (kawa i herbata) wzrosły w tym roku o 14% i zamknęły się kwotą absolutną 153,2 mln zł. To wyniki najnowszych badań domu mediowego ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
Znaczące wydatki na reklamę nie gwarantują zainteresowania internautów. Przekonało się o tym kilku, badanych w IV kwartale, reklamodawców finansowych. Natomiast PKO BP i ING Bank Śląski mogą być zadowolone ze swoich wyników w sieci. Instytut Monitorowania Mediów porównał wydatki z IV kwartału 2013 r., na reklamy usług i produktów finansowych ze ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... wydatki na reklamę mobilną notują bowiem aż trzycyfrowe wzrosty. Największą dynamiką charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online - czytamy w najnowszym raporcie z badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC. Drugie półrocze minionego roku przyniosło wzrost dynamiki wartości reklamy ... do 2013 roku ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... pielęgnacji i higieny – wartość rynku w 2013 roku wynosiła 20 ... reklamy outdoorowe stanowią zaledwie 7% udziału i zaczynają pełnić marginalną rolę w całościowym media-miksie. Analitycy Equinox Polska spodziewają się nawet dwucyfrowej dynamiki we wzroście inwestycji internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... miliony). Biura podróży najchętniej reklamują usługi turystyczno-wypoczynkowe. W przypadku gastronomii dominują reklamy restauracji, a spośród miejsc noclegowych najchętniej promują się ... branży reklama telewizyjna. Jest to kwota o ok. 4 miliony większa niż w 2013 roku. Reklamy najczęściej pojawiały się w Polsacie i TVN. Bardzo chętnie wybierany ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ubiegłym roku wydatki tej kategorii zamknęły się, cennikowo, ... uwolnienie cen energii elektrycznej, które może nastąpić jeszcze przed końcem 2013 roku, należy się spodziewać wzrostu wydatków na reklamę skierowaną do ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... jeszcze w trzecim kwartale 2013 r. zdominował zestawienie wydając na ... Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2013 roku. Magdalena ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2013. Całkowite wydatki osiągnęły poziom 499,6 mln zł (wydatki cennikowe netto z uwzględnieniem wydatków w Internecie)” – dodają analitycy Equinox Polska. Banki coraz mniej inwestują w telewizję i "uciekają" od reklamy w prasie codziennej Przedstawiciele domu mediowego zwracają uwagę ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... sierpnia 2013 roku. Z kolei wydatki reklamowe firm z branży telefonii komórkowej zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2013 roku. Agnieszka ...