-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, radio było największym reklamobiorcą – wynika z danych admonitu. Na reklamę w radiu sieci ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... . Reklamy dotyczące żywności czy produktów na grilla pojawiały się w reklamach sieci handlowych. „Netto otwiera sezon na grilla”, „Spotkajmy się przy grillu” – to tylko niektóre tytuły spotów. Jak wynika z danych admonit, największe wydatki reklamowe większość sieci handlowych poniosła w czerwcu. W tym miesiącu najwięcej na emisję reklam wydali ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... w prasie, radiu i telewizji, wiąże się z reguły ze wzrostem popularności sieci handlowych w internecie i mediach społecznościowych. Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Żabka, Tesco, Kaufland, POLOmarket, Alma, Piotr i Paweł, Netto oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... w czerwcu o 2,2 p.p. W porównaniu z ubiegłym rokiem nieznacznie wzrosły wydatki reklamowe branży farmaceutycznej i finansowej, w tej ostatniej wydatki zwiększyły m.in. BRE Bank (właściciel mBanku) i Bank Millennium, pojawił się też nowy gracz – Vivus. Wyższe niż przed rokiem są także wydatki sieci handlowych, w tym Lidla, choć inny lider branży ...
-
Wydatki Polaków na napoje wzrosną w 2010r.
... i niewielki spadek wydatków na żywność mrożoną, głównie z powodu niższych cen. Na napoje w sklepach i sieciach handlowych wydamy w tym roku około 13 mld zł, czyli o 2,4 proc. więcej niż w roku ubiegłym, szacuje firma badawcza ... wydatków o niecały 1 proc., głównie z powodu spadku cen i rosnącej popularności tańszych marek własnych sieci handlowych ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Biedronka, Tesco, Lidl, Żabka, Carrefour, Lewiatan Kaufland, Piotr i Paweł, POLOmarket oraz Freshmarket. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... i prasie, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych: Biedronka, Tesco, Lidl, POLOmarket, Żabka, Kaufland, Intermarche, Carrefour, Freshmarket, Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... rozkładają się wydatki reklamowe i popularność sieci z elektroniką w prasie i internecie –reklamodawcy o największych wydatkach mają też najwięcej buzzu w sieci. O badaniu Analizie poddano ponad 25,4 tysięcy materiałów z prasy oraz internetu wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych: Auchan, Carrefour ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... sieci handlowe. Euro RTV AGD, mimo największych wydatków reklamowych, znalazł się dopiero na piątym miejscu pod względem medialnej popularności. Sieci handlowe – niekomercyjna obecność w mediach Dane liczbowe obrazujące popularność sieci handlowych ... do jednego koncernu Media Group. Wydatki reklamowe obu tych sieci - pokrywane poniekąd z jednej „ ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... . W tym rankingu wygrywa Biedronka. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe w III kwartale 2013 roku. Podobnie jak w poprzednim badanym okresie - najwięcej na reklamę wydał Lidl, a najpopularniejsza w sieci jest Biedronka. Jak wynika z danych admonit najwięcej na reklamę wydał Lidl ...
-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... Retailers in EMEA? - Aktywność sieci handlowych w regionie EMEA – analizuje nastawienie oraz plany ekspansji ponad 200 wiodących międzynarodowych sieci handlowych w przyszłym roku. Raport ... niż w zeszłym roku. Nie jest to zaskakujące w sytuacji, gdy klienci ograniczają wydatki na najdroższe produkty, a kiedy już kupują urządzenia elektroniczne, to ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... w porównywalnym okresie ubiegłego roku wydali także producenci żywności (Nestle i Dr. Oetker) i właściciele sieci handlowych – w czołówce reklamodawców tego segmentu utrzymują się Lidl, Jeronimo Martins i Media Expert, znacząco wzrosły wydatki reklamowe sieci Żabka. Mniej niż w ubiegłym roku wydaje natomiast Metro Group. W porównaniu ze styczniem ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... inwestycje reklamowe branży telekomunikacyjnej i finansowej. Mniej wydają na reklamę także producenci żywności oraz producenci środków do higieny i pielęgnacji. Spadają też wydatki reklamowe sieci handlowych. Wyjątkiem w tym sektorze są m.in. Lidl i Jeronimo Martins, które wydają na reklamę więcej niż w ubiegłym roku. Prognoza dla europejskiego ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... Reklamodawcy reagują na te zmiany zmniejszając inwestycje w media. Spadły wydatki na reklamę firm z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki branży finansowej i farmaceutycznej. Rosną natomiast inwestycje reklamowe dużych sieci handlowych, szczególnie tych, które przyciągają klientów niskimi cenami. Wobec tych ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... okresie wrosły również wydatki reklamodawców z branży turystycznej oraz z segmentu media i książki. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe sieci handlowych, choć kilku czołowych reklamodawców z tej branży – Lidl, Jeronimo Martins, Media Expert i Żabka – zwiększyło swoje wydatki. Swoje wydatki na reklamę zmniejszyły natomiast ...
-
Wydatki na zdrową żywność wzrosły w czasie pandemii
... pandemii niemal połowa Europejczyków, głównie młodych z pokolenia Z oraz milenialsów, zwiększyła swoje wydatki na zdrową żywność. Z najnowszego badania Bain & Company, wynika, ... Wyraźny wzrost zainteresowania zdrowiem to istotny sygnał dla producentów żywności i sieci handlowych, by w walce o klienta dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... konsumenckich, Partner w Deloitte. Aby znaleźć się na liście 250 największych sieci handlowych należało osiągnąć przychody na poziomie minimum 3,7 mld dolarów, a więc nieco większe niż ... roku opłaty nie obowiązywały wystarczająco długo, aby wpłynąć na wydatki, konsumenci jednak odczują to w niedalekiej przyszłości – mówi Anita Bielańska, Dyrektor w ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Biedronka, Carrefour, Intermarche, Żabka, POLOmarket, Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... zakupy spożywcze? Jaki mamy stosunek Polaków do private labels, czyli marek własnych sieci handlowych? Przed nami kolejna porcja wyników badania „Global State of ... wydatki na leki – mówi Natalia Załęcka, CMO Advisory Leader, Deloitte. Nowa edycja badania pozwala porównać stosunek Polaków do private labels, czyli marek własnych sieci handlowych ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... sieci handlowych jest Lidl, który intensywnie działa reklamowo przez cały rok. Całorocznymi obecnościami w sieci mogą się również pochwalić sieci: Biedronka oraz Tesco. Pozostałe sieci ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... wydatki na reklamę o 17%, a pasaże handlowe aż o 73%. Budżety reklamowe cięły natomiast serwisy z ogłoszeniami, aukcje i narzędzia aukcyjne oraz porównywarki cen. Spadki wyniosły odpowiednio: 4%, 32% i 37%. W rezultacie, w tym roku zwiększył się udział w wydatkach sklepów internetowych – o 6 punktów procentowych i pasaży handlowych ... w sieci i ...
-
Ożywa rynek nieruchomości handlowych na świecie
... handlowych. Dojrzałe lokalizacje handlowe i miasta z dużymi węzłami komunikacyjnymi nadal odgrywają kluczową rolę, ale najważniejszym czynnikiem wzrostu są rynki wschodzące. Glenn Rufrano, prezes i dyrektor generalny Cushman & Wakefield, powiedział: „Wydatki ... szybko rośnie popyt na produkty luksusowe. Natomiast sieci dyskontowe dobrze rozwijają się ...
-
Wydatki świąteczne Polaków - jak się kształtują?
... pożyczki czy kredyty. Według raportu firmy doradczej Deloitte, wydatki Polaków na tegoroczne święta będą wyższe o 13% w ... w tym roku 41% osób będzie szukało prezentów w sieci (w 2012 r. było to 29%). Poszukiwania to jednak niekoniecznie ... zakupy prezentów - najczęściej zrobimy je w galeriach handlowych (32%.) oraz supermarketach i hipermarketach (30 ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... reklamowych branży handlowej, która zwiększyła wydatki o 17,4%, czyli aż o 165 mln zł. Nie widać więc osłabienia inwestycji w związku z wprowadzeniem niedziel handlowych. Intensywna walka o klientów przekłada się na duże wydatki reklamowe zarówno sieci dyskontów, takich jak Lidl, Biedronka, czy Kaufland, jak i sieci marketów RTV AGD, takich ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2009
... to w tym roku 700 euro. Najmniej na wydatki świąteczne zaplanowali Holendrzy -400 euro, najbardziej hojni ... , dla którego polscy konsumenci nie zrobią zakupów w sieci pozostaje przyzwyczajenie do oglądania produktów „na ... pytanych deklaruje zakupy w hipermarketach i centrach handlowych. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone w okresie: ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... wydatki na reklamę na powierzchni reklamowej e-commerce osiągną wartość 143 mld USD, z czego 27% ma stanowić reklama display i search. Znaczna część tych wydatków będzie nowa w stosunku do istniejących wydatków reklamowych, ponieważ pochodzić będzie z budżetów handlowych ...
-
Zakupy spożywcze w sieci, czyli o wyzwaniach ostatniej mili
... również w mariaż z Lidlem.Paczkomaty mają stanąć pod sklepami sieci w całej Polsce. Tego typu rozwiązania jako ... Land Rover, pracuje sieć luksusowych domów handlowych John Lewis. Taką usługę swoim klientom zaoferował też ... już robić zakupów w dotychczasowym sklepie i będzie zmniejszało wydatki średnio o 45%. Bardzo dobrze przemyślane i dopasowane ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2010
... zabezpieczanie towarów przed kradzieżą. W porównaniu z rokiem 2009, ich wydatki wzrosły o 9,3% do prawie 22 mld EUR w skali ... handlowych – po 140,65 EUR na przeciętną europejską godzinę. Wyniki badania wskazują, że klienci polskich sieci handlowych nadal są jednymi z najuczciwszych w Europie, odpowiadają bowiem za tylko 42,2% strat sieci handlowych ...
-
Nowe stawki VAT - kiedy nowe ceny?
... Wzrostu cen nie widać na razie na półkach super- i hipermarketów dużych sieci handlowych. Nie ma jednak złudzeń, że także tu podwyżki to tylko kwestia czasu. Drożej ... Warto podkreślić, że szacunki te dotyczą wyłącznie kosztów żywności. Jeśli dodamy do tego wydatki na odzież, utrzymanie domu czy mieszkania, media, transport, edukację, kulturę i ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... sieci handlowych i gastronomicznych wśród polskich konsumentów. Które marki odnotowały największe spadki, a którym udało się ich uniknąć? Jak pisze Inquiry, w następstwie pandemii spora rzesza sieci handlowych ...
-
Product placement w Internecie?
... tylko kreacji artystycznej, ale także ogromnego nakładu finansowego. Na takie wydatki nie może sobie pozwolić większość producentów branży FMCG. Pieniądze to też bariera dla promocji sklepów, zwłaszcza tych mniejszych, funkcjonujących obok międzynarodowych sieci handlowych. Poza utartymi ścieżkami Specjaliści ds. reklamy wskazują jednak nowe ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2009
... zarówno liczba kradzieży dokonywanych przez klientów, jak i przez pracowników. Z kolei wydatki sieci na zapobieganie takim sytuacjom zostały ze względu na kryzys obniżone. Straty w ujęciu globalnym Największy udział w globalnych stratach sieci handlowych miała Ameryka Północna. Przychody ze sprzedaży na kontynencie o najlepiej rozwiniętym sektorze ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2008
... sieci handlowych w Polsce wyniosła 1,1 mld EUR, czyli więcej niż w Czechach, na Węgrzech, Słowacji oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) razem wziętych. Jednak w naszym kraju skradzione towary oraz pomyłki wewnętrzne stanowiły równowartość 1,36% przychodów sieci ... przed kradzieżami. Podczas gdy wydatki dużych państw kontynentu, takich ...